Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Înlocuire cartelă prepay
#19
Posted 07 May 2019 - 15:25
In magazin nu o sa iti schimbe nimeni garantat daca nu se ai vede seria pe el. Multi fac nazuri si la cartele noi, insotite si de plasticul SIM original...
Ramane doar varianta cu Relatii cu clientii de mai sus spusa de mine daca nu ai. PS: acum vad ca ai si plasticul SIM original. Ar trebui sa mearga daca il ai, dar depinde de toanele angajatului. rumegus, on 07 mai 2019 - 15:22, said:
Sau poate a expirat perioada de gratie, daca e sim asa vechi ca trebuia decupat. Nu stiu daca acel tera castigat iti si prelungeste automat valabilitatea. Edited by projectfp, 07 May 2019 - 15:30. |
#20
Posted 07 May 2019 - 15:28
rv, on 07 mai 2019 - 15:22, said:
Nu se vede decât parțial seria de pe SIM, dar mai am suportul original. Se mai poate înlocui în condițiile astea? Vezi foto. https://imgur.com/9IdfPUO Nu am numărul principal în Vodafone, ci la alt operator. Cartela asta o folosesc doar pentru bonusul de Internet, așa că n-am deloc experiență cu ei, plus că mă interesează informații de la utilizatori/practice, nu teoretice. SIM-ul pe care l-am primit nu avea decât două decupaje, miniSIM și micro. Cred că așa erau pe vremea aceea. Cutter. Unde ar fi cel mai expeditiv/ușor de rezolvat în București? La Orange, de exemplu, mergeam la Europa House. Nu stiu sa iti spun unde e cel mai usor in Bucuresti pt nu sunt din Bucuresti. Vezi ca au harta reprezentantelor. Iti alegi si tu una care e mai apropiata de tine. Uite aici : https://www.vodafone...afone/index.htm |
#21
Posted 07 May 2019 - 15:28
rumegus, on 07 mai 2019 - 15:22, said:
Sau poate a expirat perioada de gratie, daca e sim asa vechi ca trebuia decupat. Nu stiu daca acel tera castigat iti si prelungeste automat valabilitatea. Expiră la 13 martie 2020. Magicwisewolf, on 07 mai 2019 - 15:00, said:
4 eur + TVA. La prepaid, te pun sa reincarci cu 4 eur, adica vreo 22-23 lei si apoi retrag ei suma cu titlul de "taxa schimbare sim". Daca spune ca si-a cumparat telefon nou si trece de la sim/micro sim la nanosim, nu il costa nimic. Rationamentul e simplu : nu au niciun interes sa nu mai poti folosi serviciile si sa pleci din retea. Mai ales la prepaid, segmentul cu cei mai volatili clienti. Asta e a doua varianta, putin mai complicata si mai mancatoare de timp (stai destul de mult sa intri in legatura cu cineva de la RC), dar, merge si asta. La fel, motivul invocat, trebuie sa fie cel pe care l-am scris eu mai sus. Altfel, te taxeaza si de acolo tot cu 4 eur. Si trebuie sa stai sa reincarci, sa suni din nou...bla, bla, bla... Încă ceva: îmi mai trebuie ceva acte, gen chitanță/dovadă de la ultima reîncărcare etc. sau doar SIM-ul vechi și le spun numărul de telefon? Edited by rv, 07 May 2019 - 15:31. |
#22
Posted 07 May 2019 - 15:30
projectfp, on 07 mai 2019 - 15:19, said:
Vorbesti prostii. Eu am schimbat sim anul trecut, emis anul trecut, activat anul trecut, dezactivat de ei dupa doar 1 luna de utilizare. Tot anul trecut am schimbat un sim ce il aveam de pe vremea cand era CONNEX. El mergea, problema era ca am vrut sa il bag in smartphone si nu incapea, asa ca am solicitat sa fie schimbat ca sa incapa Diferenta, unul a fost tinut doar in telefo 2G si neinscris in nici o promotie, celalalt a fost tinut in smartphone si inscris in promotii. Nu se defecteaza ele, ci le dezactiveaza din sistem ei intentionat conform unor interese ale companiei si nu numai, cum ar fi aceea de a te identifica. Fie ca tine... |
#23
Posted 07 May 2019 - 15:31
SIM-ul vechi, numarul, si o sa iti puna niste intrebari de verificare... cum ar fi pe ce nume e inregistrat simul, cand a fost ultima reincarcare, cand a fost activat numarul, ce optini ai pe numar... ca sa confirme ca esti intradevar titularul simului.
rv, on 07 mai 2019 - 15:28, said:
Încă ceva: îmi mai trebuie ceva acte, gen chitanță/dovadă de la ultima reîncărcare etc. sau doar SIM-ul vechi și le spun numărul de telefon? |
#24
Posted 07 May 2019 - 15:33
rv, on 07 mai 2019 - 15:28, said:
Expiră la 13 martie 2020. Încă ceva: îmi mai trebuie ceva acte, gen chitanță/dovadă de la ultima reîncărcare etc. sau doar SIM-ul vechi și le spun numărul de telefon? |
#25
Posted 07 May 2019 - 15:40
Da, am acces la toate datele despre cartelă (opțiuni etc.) din MyVodafone. Cred că am încărcat o dată sau de două ori pe la începutul anului prin Pago, am în aplicația lor detaliile de plată...
O ultimă întrebare: dacă încerc să merg pe varianta propusă de voi, cea cu cerere de înlocuire pe motiv de telefon nou, care suportă doar nanoSIM, și vin cu SIM-ul vechi gata decupat, n-o să comenteze nimic angajatul VF? Sau să vin doar cu suportul de SIM? |
#26
Posted 07 May 2019 - 15:43
Vii cu ambele, daca te va refuza in Shop cu siguranta nu va fi din cauza ca e decupat simul, ci din alte motive, cum ar fi ca nu vrea sa piarda vremea cu tine sau nu vrea sa isi asume responsabilitatea de a schimba simul, sau ca nu vrei sa ii platesti taxa pe care nu trebuie sa o platesti.
Edited by projectfp, 07 May 2019 - 15:43. |
#27
Posted 07 May 2019 - 15:52
Pe mine nu m-a întrebat nimic când am declarat simul pierdut și nici atunci când s-a defectat cartela și nici buletin nu au cerut, oi fi dat peste niste idioate , asa oricine îți poate fura numărul.
Edited by andupustiu, 07 May 2019 - 15:53. |
#28
Posted 07 May 2019 - 15:59
rv, on 07 mai 2019 - 15:40, said:
Da, am acces la toate datele despre cartelă (opțiuni etc.) din MyVodafone. Cred că am încărcat o dată sau de două ori pe la începutul anului prin Pago, am în aplicația lor detaliile de plată... O ultimă întrebare: dacă încerc să merg pe varianta propusă de voi, cea cu cerere de înlocuire pe motiv de telefon nou, care suportă doar nanoSIM, și vin cu SIM-ul vechi gata decupat, n-o să comenteze nimic angajatul VF? Sau să vin doar cu suportul de SIM? |
|
#29
Posted 07 May 2019 - 16:02
andupustiu, on 07 mai 2019 - 15:52, said:
Pe mine nu m-a întrebat nimic când am declarat simul pierdut și nici atunci când s-a defectat cartela și nici buletin nu au cerut, oi fi dat peste niste idioate , asa oricine îți poate fura numărul. M-am trezit cu el dezactivat, si cand m-am dus in magazin mi-au spus ca a fost schimbat simul si daca am nelamuriri sa ma cert cu cei de la relatii clienti. Cei de la relatii clienti au refuzat sa imi ofere orice informatie cu privire la furt (as fi vrut macar sa stiu daca s-a facut schimbarea in acelasi oras ca mine sa stiu daca m-a lucrat un cunoscut, sau pur si simplu cineva dorea numarul si a incercat sa il fure si i-a mers cu o idioata). In final, dupa ce tot pe mine m-au cercetat ca pe un infractor si m-au intrebat tot felul de chestii mi-au redat numarul pe un sim din posesia mea. Asa functioneaza tara, tot nevinovatul prejudiciat trebuie sa isi dovedeasca nevinovatia... Am sperat ca intre timp si-au imbunatatit sistemul sa nu se mai poata face asta, ai ales ca in zilele noastre cu accesul temporar la numarul de telefon poti distruge un om. Buletin e normal sa nu se ceara, ca nu e Securitate sa te legitimeze, dar sa se puna niste intrebari cu privire la numar, cum mi-au pus si mie la sange dupa ce am picat victima unuia care mi-a luat numarul pe ochi fumosi probabil. Edited by projectfp, 07 May 2019 - 16:04. |
#30
Posted 07 May 2019 - 17:05
cartela nu mai are semnal sau iti da direct inregistrare nereusita,daca e ultima varianta ti s-a dezactivat simul sau cineva ti-a luat nr.fa proba sa suni pe nr ei
daca e prima varianta,s-a defectat |
#31
Posted 07 May 2019 - 17:07
rv, on 07 mai 2019 - 15:22, said:
Nu am numărul principal în Vodafone, ci la alt operator. Cartela asta o folosesc doar pentru bonusul de Internet, așa că n-am deloc experiență cu ei, plus că mă interesează informații de la utilizatori/practice, nu teoretice. Se poate suna din orice retea in orice retea, cel putin eu asa stiu Experienta ?! Nu-ti trebuie nici un fel de experienta, trebuie doar sa repeti exact ce ai scris in primul mesaj. Si cu asta, basta. |
#32
Posted 07 May 2019 - 17:16
ceanu1980, on 07 mai 2019 - 17:05, said:
daca e prima varianta,s-a defectat Sansele de a se "defecta" un sim sunt mai mici decat sansele de a lua potul la loterie. In schimb am auzit cazuri in care s-au dezactivat mai multe cartele in aceeasi zi sau saptamana ale aceluiasi utilizator. Probabil ca daca initiatorul ar fi avut doua cartele identice s-ar fi trezit cu ambele dezactivate. |
#33
Posted 07 May 2019 - 17:20
cartela sim este un cip,in opinia ta vad ca este indestructibil
cand se intervine asupra ei pe partea soft,cand o bagi in tel iti apare inregistrare nereusita,conspiratiile nu stau in picioare |
|
#34
Posted 07 May 2019 - 17:36
Poti cauta pe net ca sunt forme de decupaj nano-sim. Bine, acum nu mai are rost, mergi la un magazin Vdf sa-ti inlocuiasca cartela.
|
#35
Posted 07 May 2019 - 17:45
ceanu1980, on 07 mai 2019 - 17:20, said:
cand se intervine asupra ei pe partea soft,cand o bagi in tel iti apare inregistrare nereusita,conspiratiile nu stau in picioare Aia cu "demagnetizarea" e o prostie de acoperitadevarul de catre angajatii operatorului. Se intervine din softul care face managementul cartelelor, si asa se dezactiveaza, sau cum zic ei, se demagnetizeaza |
#36
Posted 07 May 2019 - 17:47
projectfp, on 07 mai 2019 - 17:16, said: Nu exista s-a defectat... se dezactiveaza din soft, nu hardware. Sansele de a se "defecta" un sim sunt mai mici decat sansele de a lua potul la loterie. In schimb am auzit cazuri in care s-au dezactivat mai multe cartele in aceeasi zi sau saptamana ale aceluiasi utilizator. Probabil ca daca initiatorul ar fi avut doua cartele identice s-ar fi trezit cu ambele dezactivate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users