Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Exista drept de retur in urma achizitiei direct din magazin?
Last Updated: May 09 2019 14:55, Started by
Asisto
, May 07 2019 12:27
·
0
#37
Posted 07 May 2019 - 14:53
super8, on 07 mai 2019 - 13:49, said:
Ca e o firma nesimtita ce practica dezinformarea clientilor. si cele 14 zile garantate de lege sunt pentru produsele livrate prin curier - s-a spus de vro 3 ori pe aci... singura problema la cel e procedura de retur / parca si garantie care e ceva mai tampita ca la alte magazine. |
#38
Posted 07 May 2019 - 14:57
dygey, on 07 mai 2019 - 14:26, said:
poti, dar e loterie. puteau sa te trimita la service si sa-i doara la coclender. asa ca n-o lua de "granted". trust me, i'm a professional. wink-wink. asta se numeste noroc chior, 100% n-au avut chef sa-si bata capu'. daca acel capac era non user removable, cu mama ANPC-ului de mana si te faceau zambind sa nu mai desfaci alta data produse "ca sa vezi ce are". totusi, situatia se schimba daca acel capac putea fi detasat de utilizator si nu implica desigilarea produsului. anyway, data viitoare abtine-te sa mai desfaci produse, pentru sanatatea portofelului tau. |
#39
Posted 07 May 2019 - 15:32
Parerea mea este ca titlu nu a fost eronat.
Produsul a fost cumparat de la cel.ro si acolo am identificat problema returului in 24h, o mica neseriozitate de fapt. Nu are treaba cu legile in vigoare. Chiar daca legea cuprinde drepturi si obligatii, ca agent economic, trebuie sa informezi vizitatorii ce drepturi au in caz ca acestia doresc sa achizitioneaza produse de pe site-ul tau. Nimeni nu este obligat sa citeasca Colectia Monitorul Oficial Partea I. Dreptul sa fi informat, este obligatoriu. Multumesc. Edited by Asisto, 07 May 2019 - 15:33. |
#40
Posted 07 May 2019 - 15:40
Un drept nu poate sa fie obligatoriu. Singurul lucru obligatoriu este sa te informezi tu, nu sa astepti de la altii informatiile.
Ai pornit din start pe o idee gresita, ai dat informatii partiale si ti s-a raspuns ca nu ai dreptate. Nu e nicio problema cu returul in 24h, conditiile sunt scrise pe site, puteai sa le consulti inainte. Nu e nimeni obligat sa te informeze pe tine decat daca este avocatul tau si l-ai angajat pentru asta. |
#41
Posted 07 May 2019 - 16:16
shmu, on 07 mai 2019 - 14:53, said: hai sa nu o dam in aberatii... pe site-ul lor scrie clar toate conditiile. si cele 14 zile garantate de lege sunt pentru produsele livrate prin curier - s-a spus de vro 3 ori pe aci... 1. @initiatorul a cumparat ceva de la cel.ro cu ridicare de la un magazin fizic; 2. dupa 3 ore de la achizitie a notificat ca vrea sa returneze produsul. Problema e ca @OP a dat e-mail ca vrea sa returneze iar aia i-au spus ca produsul e "achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur". OK, nu l-a cumparat online si nu are drept de retur 14 zile. Insa are drept de retur in primele 24h ! cel.ro - retur24.png 91.02K 6 downloads Au mentionat ceva despre asta in e-mail ? nu !!! Doar ca îi schimba produsul in garantie daca e defect. Deci cine abereaza ?! |
#42
Posted 07 May 2019 - 16:29
super8, on 07 mai 2019 - 16:16, said:
Eu nu aberez cand spun ca: 1. @initiatorul a cumparat ceva de la cel.ro cu ridicare de la un magazin fizic; 2. dupa 3 ore de la achizitie a notificat ca vrea sa returneze produsul. Problema e ca @OP a dat e-mail ca vrea sa returneze iar aia i-au spus ca produsul e "achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur". OK, nu l-a cumparat online si nu are drept de retur 14 zile. Insa are drept de retur in primele 24h ! cel.ro - retur24.png Au mentionat ceva despre asta in e-mail ? nu !!! Doar ca îi schimba produsul in garantie daca e defect. Deci cine abereaza ?! au mentionat pe site in pana mea. invata sa citesti tot si sa intelegi tot, nu doar ce vrei tu daca ii ziceau in mail ca nu are drept de retur ca produsul e din categoria X avea alt rezultat? |
#43
Posted 07 May 2019 - 17:16
Tu, @shmu, zici ca esti un avocat înverșunat sa scape de puscarie clientul vinovat.
Eu zic ca @OP nu a stiut ca trebuie sa completeze un formular pe site-ul cel.ro cel.ro - retur24.png 91.02K 3 downloads pt. a returna in 24h produsul. Iar aia de i-au raspuns la e-mail l-au indus in eroare ca nu se poate schimba produsul ca n-a fost cumparat online si nu beneficieaza de returul in 14 zile. Nu au mentionat nimic despre politica returului in 24h a produselor din magazinele fizice. Sau macar sa il informeze ca au expirat cele 24h si nu mai poate returna produsul. |
#44
Posted 07 May 2019 - 17:37
#45
Posted 07 May 2019 - 20:12
Asisto, on 07 mai 2019 - 15:32, said:
Chiar daca legea cuprinde drepturi si obligatii, ca agent economic, trebuie sa informezi vizitatorii ce drepturi au in caz ca acestia doresc sa achizitioneaza produse de pe site-ul tau. Nimeni nu este obligat sa citeasca Colectia Monitorul Oficial Partea I. Dreptul sa fi informat, este obligatoriu. Multumesc. Cred ca ar vinde "o gramada" daca ar sta sa povesteasca cu fiecare client vreo 15 minute, asta daca nu-i greu de cap clientul. Poate o sa vrea clientul sa stie si care sunt produsele **usor vandabile, ca toti astia vand de la suzete pana televizoare, si de la frigidere pana la bormasini. Ar fi o buna practica pentru un avocat stagiar specializat in asa ceva, atat. O sa afli ca necunoasterea legii, eventual si a drepturilor si obligatiilor, nu te absolva de raspundere. Deocamdata asta a fost primul pas. |
#46
Posted 08 May 2019 - 09:26
super8, on 07 mai 2019 - 17:16, said:
Tu, @shmu, zici ca esti un avocat înverșunat sa scape de puscarie clientul vinovat. Eu zic ca @OP nu a stiut ca trebuie sa completeze un formular pe site-ul cel.ro pt. a returna in 24h produsul. Iar aia de i-au raspuns la e-mail l-au indus in eroare ca nu se poate schimba produsul ca n-a fost cumparat online si nu beneficieaza de returul in 14 zile. Nu au mentionat nimic despre politica returului in 24h a produselor din magazinele fizice. Sau macar sa il informeze ca au expirat cele 24h si nu mai poate returna produsul. citeste ce au postat cei 2 de mai sus, si altii: este RESPONSABILITATEA TA sa te informezi de termeni si conditii, de legi si alte cele. sau ce? cand te opreste politia pe strada ca faci pipi la colt de bloc ce le zici? ca nu stiai ca e o lege care iti interzice sa faci asta si nu stiai ca poti sa-ti iei amenda? si ca trebuia sa te informeze cineva? |
|
#47
Posted 08 May 2019 - 14:34
Dupa ce am trimis o intrebare simpla, catre cel.ro, daca 'retur la 24h este valabil', am primit urmatorul raspuns:
14:49 08-05-2019 Buna ziua, Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur. Se poate face exceptie, conform mentiunilor din RETUR 24. Produsele eligibile pentru retur trebuie sa fie: - nefolosite/nemontate - in ambalajul original (complet, fara inscrisuri) - insotite de documentatia completa (manuale, cd-uri, stickere, etc) - insotite de cadourile (sigilate) oferite la momentul vanzarii Produsele se aduc personal pentru verificare la adresa: Iuliu Maniu 7 Corp A parter, Sector 6 Bucuresti, de luni pana joi, in intervalul orar 11.00-13.00 sau 14.00-18.00. Aveti 24H de la achizitie sa ne notificati si inca 24H ca produsul sa ajunga in posesia noastra. Merg sa fac retur si apoi revin cu informatii. Multumesc. |
#48
Posted 09 May 2019 - 09:17
bravo! asa se face, nu postat pe forum sa te plangi.
daca tu consideri ca te incadrezi in termenii si conditiile unui magazin scrise clar undeva (ex pe site) atunci tu trebuie sa le "aduci aminte". uneori sunt mai nasparlii... si ai putea sa mai faci o sesizare / plangere undeva la magazin ca angajatul care se ocupa cu returul a "uitat" de treba aia cu returul anumitor produse - practic a "uitat" cum sa-si faca treaba. asta daca te-a suparat destul... |
#49
Posted 09 May 2019 - 10:04
Raspunsul cel.ro
Buna ziua, Pentru produsul Desktop Dell OptiPlex 3060 SFF Intel Core Coffee Lake (8th Gen) i5-8500 256GB SSD 8GB Port VGA Tastatura+Mouse, serie 9K2L0S2, achizitionat cu factura 2237157/2019-05-06 s-a deschis fisa nr. 103364. La momentul receptiei s-au constatat urmatoarele: fizic ok. La aceasta data pachetul comercial cuprindea: amb original, manual, tastatura, mouse, cablu alimentare Privind rezolutia cererii dumneavoastra, vom reveni cu detalii in cel mai scurt timp. ...... Ce mi s-a parut putin ciudat este faptul ca am fost intrebat de doua ori in 4 minute, daca am primit notificare pe email pentru aprobarea returului. Referitor la postarea unui astfel de subiect pe acest forum, am considerat ca ar putea sa existe si alte situatii similare pe acelasi subiect, din care sa facem schimb de idei. Din pacate nu am putut citi lucruri constructive pe acest subiect cu mici exceptii. Am vazut persoane suparate, deranjate, cu toate ca nu asta a fost intentia mea. Am retinut parerea utilizatorului @super8, si pot spune ca a fost una pe subiect si a raspuns documentat fapt confirmat si de schimbarea deciziei celor de la cel.ro. Multumesc tuturor pentru timpul acordat acestui subiect. Edited by Asisto, 09 May 2019 - 10:06. |
#50
Posted 09 May 2019 - 11:27
daca spuneai de la inceput despre ce produs e vorba, puteau si altii sa iti spuna sa insisti.
dar cum nu am stiut, nu de-am dat cu parerea asa orbeste cum a facut el. |
#51
Posted 09 May 2019 - 14:55
Raspuns cel.ro
09.05.2019 : 09.46 Buna ziua, Suma produsului (DESKTOP DELL OPTIPLEX 3060 SFF INTEL CORE COFFEE LAKE (8TH GEN) I5-8500 256GB SSD 8GB PORT VGA TASTATURA+MOUSE) a fost constituita ca avans marfa, va rugam sa initiati o noua comanda pe site-ul nostru si sa comunicati operatorului care va prelua comanda dvs. faptul ca aveti un avans din creditarea produsului in fisa de service ******. ........... Multumiri lui @super8 pentru raspunsul clar si obiectiv. "Cazul a facut referire doar la cel.ro, respectiv 'politica de retur' si nu a fost un caz general legat de drept comercial" Edited by Asisto, 09 May 2019 - 14:56. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users