Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Exista drept de retur in urma achizitiei direct din magazin?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

 super8, on 07 mai 2019 - 13:49, said:

Ca e o firma nesimtita ce practica dezinformarea clientilor.
hai sa nu o dam in aberatii... pe site-ul lor scrie clar toate conditiile.
si cele 14 zile garantate de lege sunt pentru produsele livrate prin curier - s-a spus de vro 3 ori pe aci...

singura problema la cel e procedura de retur / parca si garantie care e ceva mai tampita ca la alte magazine.

#38
Gbr_smt

Gbr_smt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 29.09.2011

 dygey, on 07 mai 2019 - 14:26, said:

poti, dar e loterie. puteau sa te trimita la service si sa-i doara la coclender.

asa ca n-o lua de "granted". trust me, i'm a professional. wink-wink. Posted Image



asta se numeste noroc chior, 100% n-au avut chef sa-si bata capu'. daca acel capac era non user removable, cu
mama ANPC-ului de mana si te faceau zambind sa nu mai desfaci alta data produse "ca sa vezi ce are". totusi,
situatia se schimba daca acel capac putea fi detasat de utilizator si nu implica desigilarea produsului. anyway, data
viitoare abtine-te sa mai desfaci produse, pentru sanatatea portofelului tau.
tableta nu era incapsulata, capacul se putea da jos culisand, neumbland la suruburi. deci nu a fost vorba de niciun noroc chior, a fost vorba doar de nesimtire din partea lor. nu poti justifica un refuz de a accepta returul sau service-ul doar pentru ca am dat jos acel capac

#39
Asisto

Asisto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2016
Parerea mea este ca titlu nu a fost eronat.
Produsul a fost cumparat de la cel.ro si acolo am identificat problema returului in 24h, o mica neseriozitate de fapt.
Nu are treaba cu legile in vigoare.
Chiar daca legea cuprinde drepturi si obligatii, ca agent economic, trebuie sa informezi vizitatorii ce drepturi au in caz ca acestia doresc sa achizitioneaza produse de pe site-ul tau.
Nimeni nu este obligat sa citeasca Colectia Monitorul Oficial Partea I.
Dreptul sa fi informat, este obligatoriu.
Multumesc.

Edited by Asisto, 07 May 2019 - 15:33.


#40
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,919
  • Înscris: 18.12.2007
Un drept nu poate sa fie obligatoriu. Singurul lucru obligatoriu este sa te informezi tu, nu sa astepti de la altii informatiile.
Ai pornit din start pe o idee gresita, ai dat informatii partiale si ti s-a raspuns ca nu ai dreptate. Nu e nicio problema cu returul in 24h, conditiile sunt scrise pe site, puteai sa le consulti inainte.

Nu e nimeni obligat sa te informeze pe tine decat daca este avocatul tau si l-ai angajat pentru asta.

#41
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 shmu, on 07 mai 2019 - 14:53, said:

hai sa nu o dam in aberatii... pe site-ul lor scrie clar toate conditiile.
si cele 14 zile garantate de lege sunt pentru produsele livrate prin curier - s-a spus de vro 3 ori pe aci...
Eu nu aberez cand spun ca:
1. @initiatorul a cumparat ceva de la cel.ro cu ridicare de la un magazin fizic;
2. dupa 3 ore de la achizitie a notificat ca vrea sa returneze produsul.

Problema e ca @OP a dat e-mail ca vrea sa returneze iar aia i-au spus ca produsul e "achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur".
OK, nu l-a cumparat online si nu are drept de retur 14 zile.
Insa are drept de retur in primele 24h !
Attached File  cel.ro - retur24.png   91.02K   6 downloads
Au mentionat ceva despre asta in e-mail ? nu !!! Doar ca îi schimba produsul in garantie daca e defect.

Deci cine abereaza ?!

#42
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

 super8, on 07 mai 2019 - 16:16, said:

Eu nu aberez cand spun ca:
1. @initiatorul a cumparat ceva de la cel.ro cu ridicare de la un magazin fizic;
2. dupa 3 ore de la achizitie a notificat ca vrea sa returneze produsul.

Problema e ca @OP a dat e-mail ca vrea sa returneze iar aia i-au spus ca produsul e "achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur".
OK, nu l-a cumparat online si nu are drept de retur 14 zile.
Insa are drept de retur in primele 24h !
cel.ro - retur24.png
Au mentionat ceva despre asta in e-mail ? nu !!! Doar ca îi schimba produsul in garantie daca e defect.

Deci cine abereaza ?!

au mentionat pe site in pana mea. invata sa citesti tot si sa intelegi tot, nu doar ce vrei tu

daca ii ziceau in mail ca nu are drept de retur ca produsul e din categoria X avea alt rezultat?

#43
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Tu, @shmu, zici ca esti un avocat înverșunat sa scape de puscarie clientul vinovat.
Eu zic ca @OP nu a stiut ca trebuie sa completeze un formular pe site-ul cel.ro
Attached File  cel.ro - retur24.png   91.02K   3 downloads
pt. a returna in 24h produsul.
Iar aia de i-au raspuns la e-mail l-au indus in eroare ca nu se poate schimba produsul ca n-a fost cumparat online si nu beneficieaza de returul in 14 zile.

Nu au mentionat nimic despre politica returului in 24h a produselor din magazinele fizice.
Sau macar sa il informeze ca au expirat cele 24h si nu mai poate returna produsul.

#44
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

 Asisto, on 07 mai 2019 - 15:32, said:

Dreptul sa fi informat, este obligatoriu.
Nu are nimeni obligaţia să-ţi prezinte ţie legea şi să ţi-o şi explice .
Este strict obligaţia ta .

#45
Jumong

Jumong

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 732
  • Înscris: 01.05.2009

 Asisto, on 07 mai 2019 - 15:32, said:

Chiar daca legea cuprinde drepturi si obligatii, ca agent economic, trebuie sa informezi vizitatorii ce drepturi au in caz ca acestia doresc sa achizitioneaza produse de pe site-ul tau.
Nimeni nu este obligat sa citeasca Colectia Monitorul Oficial Partea I.
Dreptul sa fi informat, este obligatoriu.
Multumesc.

Cred ca ar vinde "o gramada" daca ar sta sa povesteasca cu fiecare client vreo 15 minute, asta daca nu-i greu de cap clientul.
Poate o sa vrea clientul sa stie si care sunt produsele **usor vandabile, ca toti astia vand de la suzete pana televizoare, si de la frigidere pana la bormasini.
Ar fi o buna practica pentru un avocat stagiar specializat in asa ceva, atat.

O sa afli ca necunoasterea legii, eventual si a drepturilor si obligatiilor, nu te absolva de raspundere. Deocamdata asta a fost primul pas.

#46
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

 super8, on 07 mai 2019 - 17:16, said:

Tu, @shmu, zici ca esti un avocat înverșunat sa scape de puscarie clientul vinovat.
Eu zic ca @OP nu a stiut ca trebuie sa completeze un formular pe site-ul cel.ro
pt. a returna in 24h produsul.
Iar aia de i-au raspuns la e-mail l-au indus in eroare ca nu se poate schimba produsul ca n-a fost cumparat online si nu beneficieaza de returul in 14 zile.

Nu au mentionat nimic despre politica returului in 24h a produselor din magazinele fizice.
Sau macar sa il informeze ca au expirat cele 24h si nu mai poate returna produsul.
tu zici prost

citeste ce au postat cei 2 de mai sus, si altii: este RESPONSABILITATEA TA  sa te informezi de termeni si conditii, de legi si alte cele.
sau ce? cand te opreste politia pe strada ca faci pipi la colt de bloc ce le zici? ca nu stiai ca e o lege care iti interzice sa faci asta si nu stiai ca poti sa-ti iei amenda? si ca trebuia sa te informeze cineva?

#47
Asisto

Asisto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2016
Dupa ce am trimis o intrebare simpla, catre cel.ro, daca 'retur la 24h este valabil', am primit urmatorul raspuns:

14:49 08-05-2019
Buna ziua,
Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur.
Se poate face exceptie, conform mentiunilor din RETUR 24. Produsele eligibile pentru retur trebuie sa fie:
- nefolosite/nemontate
- in ambalajul original (complet, fara inscrisuri)
- insotite de documentatia completa (manuale, cd-uri, stickere, etc)
- insotite de cadourile (sigilate) oferite la momentul vanzarii
Produsele se aduc personal pentru verificare la adresa:
Iuliu Maniu 7 Corp A parter, Sector 6 Bucuresti, de luni pana joi, in intervalul orar 11.00-13.00 sau 14.00-18.00.
Aveti 24H de la achizitie sa ne notificati si inca 24H ca produsul sa ajunga in posesia noastra.

Merg sa fac retur si apoi revin cu informatii.
Multumesc.

#48
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
bravo! asa se face, nu postat pe forum sa te plangi.

daca tu consideri ca te incadrezi in termenii si conditiile unui magazin scrise clar undeva (ex pe site) atunci tu trebuie sa le "aduci aminte". uneori sunt mai nasparlii...

si ai putea sa mai faci o sesizare / plangere undeva la magazin ca angajatul care se ocupa cu returul a "uitat" de treba aia cu returul anumitor produse - practic a "uitat" cum sa-si faca treaba.
asta daca te-a suparat destul... :)

#49
Asisto

Asisto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2016
Raspunsul cel.ro
Buna ziua,
Pentru produsul Desktop Dell OptiPlex 3060 SFF Intel Core Coffee Lake (8th Gen) i5-8500 256GB SSD 8GB Port VGA Tastatura+Mouse, serie 9K2L0S2, achizitionat cu factura 2237157/2019-05-06 s-a deschis fisa nr. 103364.
La momentul receptiei s-au constatat urmatoarele: fizic ok.
La aceasta data pachetul comercial cuprindea: amb original, manual, tastatura, mouse, cablu alimentare
Privind rezolutia cererii dumneavoastra, vom reveni cu detalii in cel mai scurt timp.
......
Ce mi s-a parut putin ciudat este faptul ca am fost intrebat de doua ori in 4 minute, daca am primit notificare pe email pentru aprobarea returului.

Referitor la postarea unui astfel de subiect pe acest forum, am considerat ca ar putea sa existe si alte situatii similare pe acelasi subiect, din care sa facem schimb de idei.
Din pacate nu am putut citi lucruri constructive pe acest subiect cu mici exceptii. Am vazut persoane suparate, deranjate, cu toate ca nu asta a fost intentia mea.
Am retinut parerea utilizatorului @super8, si pot spune ca a fost una pe subiect si a raspuns documentat fapt confirmat si de schimbarea deciziei celor de la cel.ro.
Multumesc tuturor pentru timpul acordat acestui subiect.

Edited by Asisto, 09 May 2019 - 10:06.


#50
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
daca spuneai de la inceput despre ce produs e vorba, puteau si altii sa iti spuna sa insisti.
dar cum nu am stiut, nu de-am dat cu parerea asa orbeste cum a facut el.

#51
Asisto

Asisto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2016
Raspuns cel.ro
09.05.2019 : 09.46
Buna ziua,

Suma produsului (DESKTOP DELL OPTIPLEX 3060 SFF INTEL CORE COFFEE LAKE (8TH GEN) I5-8500 256GB SSD 8GB PORT VGA TASTATURA+MOUSE) a fost constituita ca avans marfa, va rugam sa initiati o noua comanda pe site-ul nostru si sa comunicati operatorului care va prelua comanda dvs. faptul ca aveti un avans din creditarea produsului in fisa de service ******.
...........
Multumiri lui @super8 pentru raspunsul clar si obiectiv.

"Cazul a facut referire doar la cel.ro, respectiv  'politica de retur' si nu a fost un caz general legat de drept comercial"

Edited by Asisto, 09 May 2019 - 14:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate