Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Exista drept de retur in urma achizitiei direct din magazin?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
Asisto

Asisto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.05.2016
Pentru cei care nu stiu, CEL.ro sau depozitul de calculatoare (Bucuresti AFI- Palace) NU exista drept de retur.
Aceasta este explicatia lor.
Am notificat returul la 3h dupa achizitie, produs neutilizat, a II a zi am primit mail.
Nr. factura: 2237157
Data: 2019-05-06 17:27:50
Status cerere: activa

12:47 07-05-2019
Buna ziua,
Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur.
Daca produsul este defect va rugam sa completati cererea de service de pe site.
Cu respect
echipa DC-Shop.ro

Voi ce parere aveti despre interactiunea cu depozitul de calculatoare (cel.ro) ?
Multumesc.

Edited by Asisto, 07 May 2019 - 12:29.


#2
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
pai asta e legea, daca e achizitie directa nu sunt obligati sa iti accepte returul

#3
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011
Vrei să discutăm legea ?! :D

#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Haideți să ne informăm puțin înainte de a posta. Da, cel nu este printre magazinele mele preferate, ba din contră. Totuși, situația de față nu are de-a face cu magazinul, ci cu legea. Conform legii, beneficiezi de drept de retur, doar pentru comerțul online.

#5
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
În condițiile date, nici persoanele fizice nu beneficiază de drept de retur. Amesteci (inițiatorul) niște chestii: pers fizică / juridică, comerț online / clasic, posibil și dreptul de reclamație la OPC / fără acest drept.

Edited by Brainie, 07 May 2019 - 12:40.


#6
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Si asta nu se aplica? https://www.cel.ro/retur24

#7
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,032
  • Înscris: 09.08.2005
Ar trebui să fie modificat titlul. Situația nu are treabă cu persoane fizice sau juridice ci doar cu modul efectuării achiziției - la distanță sau în magazin.

#8
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,865
  • Înscris: 16.04.2007
" Dacă achiziționați produse dintr-un magazin, legislația UE nu prevede posibilitatea de a le returna (pentru a le schimba sau pentru a primi banii înapoi) decât dacă au un defect. Cu toate acestea, numeroase magazine le permit clienților în mod voluntar să returneze sau să își schimbe produsele într-un anumit interval de timp, cu condiția să prezinte bonul. Pentru informații suplimentare, verificați bonul sau citiți cu atenție politica magazinului privind returnarea produselor. "
Sursa: https://europa.eu/yo...ns/index_ro.htm

Asa se intampla cand nu citim legile.

#9
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
niciun magazin nu e obligat de lege sa accepte returul produselor cumparate de persoane juridice

Edited by gumball3000, 07 May 2019 - 12:44.


#10
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,808
  • Înscris: 26.02.2010
O fi crezut ca este la emag, ca la ei am putut face retur de laptopuri cu pixeli arsi.

#11
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,865
  • Înscris: 16.04.2007

View Postbobocul, on 07 mai 2019 - 12:40, said:

Si asta nu se aplica? https://www.cel.ro/retur24
PREZENTULUI REGULAMENT SE EXCLUD URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Laptopuri din categoriile BUSINESS (>2000 LEI) si GAMING
Electrocasnicele mari
Parfumuri si cosmetice
Jucarii & bebe
Software


Nu stim ( inca ) ce produs vrea initiatorul sa returneze.

Edited by cristiany, 07 May 2019 - 12:45.


#12
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,242
  • Înscris: 15.01.2014
Exact.
Oricum, după câte știu eu, la mai toate magazinele online nu există drept de retur pentru:

- persoană juridică
- cumpărare direct din magazinul fizic

#13
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,428
  • Înscris: 30.08.2017
Din cand in cand mai apare cate un topic de rau despre cel.ro :)

E de multi ani prevederea in lege ca doar la comert online ai 14 zile de retur. Ca emag da 30 zile indiferent ca e online sau nu, este alegerea lor.

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostAsisto, on 07 mai 2019 - 12:27, said:

produsul este achizitionat de la sediul nostru ,

Voi ce parere aveti despre interactiunea cu depozitul de calculatoare (cel.ro) ?
Multumesc.
parerea mea este ca topicul are un titlu total gresit

#15
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
De acord, dar si raspunsul lor mi se pare aiurea. "Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur."  Nu spun ca produsul nu beneficiaza de drept de retur pt ca face parte din categoria mentionata. Fac legatura cu contractul la distanta. Se pare ca nu au citit nici ei propriile reguli.
  "
Retur 24h

Prezentul regulament se aplica pentru produsele achizitionate prin comert direct (din magazin) care intrunesc conditiile relatate mai jos.
Daca ai achizitionat un produs direct din magazin si te-ai razgandit, il poti schimba! *
Ai 24H de la achizitie sa ne notifici si inca 24H ca produsul sa ajunga in posesia noastra.
Produsele eligibile pentru retur trebuie sa fie:
  • usor vandabile**
  • nefolosite/nemontate
  • in ambalajul original (complet, fara inscrisuri)
  • insotite de documentatia completa (manuale, cd-uri, stickere, etc)
  • insotite de cadourile (sigilate) oferite la momentul vanzarii"
PREZENTULUI REGULAMENT SE EXCLUD URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
  • Laptopuri din categoriile BUSINESS (>2000 LEI) si GAMING

  • Electrocasnicele mari

  • Parfumuri si cosmetice

  • Jucarii & bebe

  • Software
IMPORTANT!
In cazul in care pe factura sunt mai multe produse de acelasi fel, se pot returna doar daca unul din produse a fost desigilat.
* returul produselor nu se accepta pe loc, suma aferenta va fi constituita doar ca avans marfa pentru comenzi viitoare din magazin.
** minim 1 bucata vanduta in ultimele 7 zile
"

Si treaba de la * mi se pare abuz clar.  De ce sa-mi retii banii, pt o comanda viitoare?

Edited by bobocul, 07 May 2019 - 12:58.


#16
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,211
  • Înscris: 05.06.2002

View Postgeorge_alexandru, on 07 mai 2019 - 12:49, said:

E de multi ani prevederea in lege ca doar la comert online ai 14 zile de retur. Ca emag da 30 zile indiferent ca e online sau nu, este alegerea lor.
si la emag, 14 zile sunt in conditiile legii, din ziua a 15-a pana la a 30-a esti in conditiile lor, pot sa-ti opreasca din suma pt urme de uzura.

#17
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003

View PostBrainie, on 07 mai 2019 - 12:39, said:

nici persoanele fizice nu beneficiază de drept de retur.
Beneficiaza fara probleme chiar fara explicatii daca e la distanta.

#18
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,528
  • Înscris: 01.08.2006
Una e magazinul on-line, comanda online, si alta ca te uiti on-line si cumperi de la magazin.
Atata timp cat nu exista o comanda facuta pe internet, cumpararea de la magazinul lor e o achizitie traditionala. Adica se presupune ca ai ajuns la magazin, ai avut ocazia sa te uiti la produs, l-ai intors pe toate partile si ti-a placut, l-ai cumparat. Adica nu e achizitie on-line, deci nu are drept legal de retur.

Inca o dovada ca e usor sa ai firma, nu e mare lucru. Dar, totusi, ar trebui sa te si duca putin mintea sa conduci o firma.
Ce a patit initiatorul e la mintea cocosului daca traiesti conectat la realitatea in care traim, nu una inchipuita.

Edited by bai3tzash, 07 May 2019 - 13:03.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate