Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Audi A8 D4 vs BMW Seria 7 F01 (sau VW Phaeton)

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 radu_vasile59, on 09 mai 2019 - 09:08, said:

Stiu ca nu face parte dintre cerinte, dar un CLS nu ar fi ok?
Ma gandesc ca motorul de 3 l de la MB e ok, fara boli specifice, masina e mai orientata spre sofer, suspensia e mai rigida ca la S, dar ma gandesc ca ar fi ok pt autostrada.
Si, daca nu ma insel, are la baza E Class, deci ar trebui sa fie mai usor de gasit oameni competenti la service.
DIntre cele doua, BMW, daca este E65, este de evitat, are probleme electrice cu nemiluita. Nu stiu daca modelul urmator a rezolvat din ele. Devalorizarea prea abrupta poate avea si o astfel de cauza.

Buna Radu, si mulțumesc pentru răspuns.

Problema mare cu CLS-ul din 2013-2014 e ca e bazat pe E Class-ul W212 cum ai spus tu, iar interiorul nu îmi place de nici o culoare. Nu simți ca ești într-un Mercedes când ești înauntru. Din păcate, acest model s-a făcut pana anul trecut (cu toate ca E-Class-ul a fost schimbat în 2016). Modelul nou, făcut pe noul E-Class îmi place mult, dar fiind o mașină aproape noua, e mult peste bugetul meu (mai repede as găsi un S-Class de prin 2014-2015, modelul nou, aproape de bugetul meu).
Seria 7 nu e E65-ul, am auzit ca acesta e un adevărat dezastru. E modelul următor, F01.

O zi frumoasa,

Dan

 Oxigen1234, on 09 mai 2019 - 07:16, said:

Paheton nu era modelul ala cu cativa kilometri de cabluri electrice inauntru de nu treceau testul de calitate decat 3-4 cablaje din 10 ?

Cum am spus, nu știu prea multe despre Phaeton, deci nu pot sa spun dacă are probleme majore cu cablajele sau nu...

Dan

#20
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Adevarat, din pacate CLS arata batranesc la interior, la exterior fiind ok de la facelift. Ultimul model are interior frumos, exteriorul - dupa mine e un regres.

#21
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Gusturile nu se discuta, mie de exemplu imi place mai mult la interior BMW si la exterior Audi. :) Eu as lua BMW pentru ca daca te intereseaza intretinerea iti va fi mai usor cu BMWul. Sunt mai multe, ai mai multe piese in dezmembrari in caz ca ajungi sa ai nevoie (accident, probleme majore la cutie, motor, cardane, etc), mai multi care lucreaza pe asa ceva. Interfata multimedia de la BMW din anii aia e mult peste Audi, trebuie doar sa le butonezi la BMW merge pe bluetooth telefonul fara nici o problema, asculti muzica tot ce vrei si astepti de la o masina actuala. Fa un efort si ia LCI adica feceliftul de la BMW dupa 2012 ai 730d cu 258 de cai care a fost un motor super fiabil, e motor de masini de aeroport s-a pus si pe X-uri, pe Seria 7 si Seria 5 cu bord complet digital, suspensie aer adaptiva si faruri full LED in standard. Motorul de 3 litri de la BMW e top class, dupa ce mergi niste ani cu dieselul lor de 3 litri daca te urci in masina diesel de la alt producator (excludedm Mercedes aici) o sa ti se para ca e stricat prima data, te uiti daca nu ai vreun bec aprins in bord.

#22
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 filipxxx, on 12 mai 2019 - 00:30, said:

Gusturile nu se discuta, mie de exemplu imi place mai mult la interior BMW si la exterior Audi. Posted Image Eu as lua BMW pentru ca daca te intereseaza intretinerea iti va fi mai usor cu BMWul. Sunt mai multe, ai mai multe piese in dezmembrari in caz ca ajungi sa ai nevoie (accident, probleme majore la cutie, motor, cardane, etc), mai multi care lucreaza pe asa ceva. Interfata multimedia de la BMW din anii aia e mult peste Audi, trebuie doar sa le butonezi la BMW merge pe bluetooth telefonul fara nici o problema, asculti muzica tot ce vrei si astepti de la o masina actuala. Fa un efort si ia LCI adica feceliftul de la BMW dupa 2012 ai 730d cu 258 de cai care a fost un motor super fiabil, e motor de masini de aeroport s-a pus si pe X-uri, pe Seria 7 si Seria 5 cu bord complet digital, suspensie aer adaptiva si faruri full LED in standard. Motorul de 3 litri de la BMW e top class, dupa ce mergi niste ani cu dieselul lor de 3 litri daca te urci in masina diesel de la alt producator (excludedm Mercedes aici) o sa ti se para ca e stricat prima data, te uiti daca nu ai vreun bec aprins in bord.

Mulțumesc mult pentru răspuns. Mie mi-a plăcut demult BMW-ul, dar am auzit multe povesti horror legate de seria 5, cu arhicunoscuta problema cu lanțul de distribuție. Sa înțeleg ca motorul de 3 litri de pe seria 7, după face-lift, nu a moștenit aceasta problema?


Si apropo, este vreo diferență fizica intre 730 și 740? Am văzut ca ambele motoare sunt de 3 litri, doar ca 740-ul are mai multi cai. E doar din soft crescuta puterea, sau și motorul e modificat? Ce recomandați intre 730 și 740?

O seara frumoasa,
Dan

Edited by Troll-the-Great, 12 May 2019 - 02:52.


#23
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019
Postare dubla, îmi cer scuze, și rog un moderator sa o șteargă.

Dan

Edited by Troll-the-Great, 12 May 2019 - 04:02.


#24
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
@Initiator, daca chiar castigi 6-7k euro, mai fa un efort si cumpara o masina mai noua, mai din zilele noastre. Sincer, decat un F01 mai bine un G30 sau un W213.

Strict intre cele doua as alege A8-ul.
A8 d4 este mai silentios, mai confortabil, cam la fel de agil in viraje, mai frumos decat F01, dar mult mai stricacios. F01 este mai sportiv, 3.0d trage mult mai bine.

Intrebai de consum, un 3.0d pus pe o maisna awd de peste 2t va consuma in jur de 10 mixt.

 C63AMG, on 08 mai 2019 - 06:53, said:

Arunca un ochi pe videoclipuri pe youtube quattro vs xdrive vs 4matic,pe siteturi monomarca,etc.
Acum 3-4 ierni m-am jucat putin cu un Audi A3 2.0L/170 quattro 2007 cu anvelope de vara,decuplat esp si crede-ma ca era zapada pana sus la faruri,parca eram de la deszapeziri cu ea.Nu a avut nici-un moment de ezitare sa ramana intepenita.
In link-ul pus de tine toate 730xd sar de 26.000 euro,initiatorul vrea sa se incadreze in 20-25k.

Cred ca nu realizezi ce inseamna zapada pana la faruri+anvelope de vara.

#25
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005

 Troll-the-Great, on 12 mai 2019 - 02:51, said:

Mulțumesc mult pentru răspuns. Mie mi-a plăcut demult BMW-ul, dar am auzit multe povesti horror legate de seria 5, cu arhicunoscuta problema cu lanțul de distribuție. Sa înțeleg ca motorul de 3 litri de pe seria 7, după face-lift, nu a moștenit aceasta problema?

Si apropo, este vreo diferență fizica intre 730 și 740? Am văzut ca ambele motoare sunt de 3 litri, doar ca 740-ul are mai multi cai. E doar din soft crescuta puterea, sau și motorul e modificat? Ce recomandați intre 730 și 740?
730d are o turbina si putere de cca 250 cp iar 740d are 2 turbine si putere de peste 300 cp. Daca gasesti in bugetul tau 740d ar fi mai interesant, motorizarea este foarte reusita.

Multe din povestile cu probleme la BMW vin de la posesori care au cumparat masini cu sute de mii de km dati inapoi sub 150.000-180.000 km si care au considerat ca fiind lant nu are moarte si cand se strica se plang ca ce au patit.
Sunt si cazuri reale dar mult mai putine fata de cele ale celor din exemplul de mai sus, oameni care cumpara BMW de sute de mii de km care "abia au terminat rodajul".

Edited by Mr. Incredible, 12 May 2019 - 12:49.


#26
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,665
  • Înscris: 10.10.2011
daca iei xdrive vezi ca pica planetarele intr-o veselie, dar nu sunt obscen de scumpe. gasesti pe ebay.de si le trimit in Romania. am condus ambele masini fix generatia care o ai in vizor. eu am ales audi. dar s8 nu varianta diesel. e peste seria 7 din punctul meu de vedere. seria 7 cu care m-am dat avea 290.000 km si mergea bine motorul si cutia, habar nu am cum a fost intretinuta dar se tinea bine. la Audi suspensia pe aer cand se duce scoti 5000 euro din buzunar daca sunt duse pernele. compresorul e mai ieftin. sa nu iei audi cu frane ceramice ( desi nu prea am vazut a8 normal cu frane ceramice ) pentru ca is 10.000 euro cand se duc. producatorul le garanteaza 200.000 km dar oricum e absurd sa dai 10.000 euro pe o frana:)) succes in achizitie

p.s. daca iei seria 7 vezi sa aiba scaunele confort nu de alea de troleu, standard.la revanzare va conta mult daca ai "butoane" sub butonul de faruri. acolo sunt optiunile care costa multe, lane assist, etc. 5 ii maximum de butoane. 3/5 e binisor deja.
daca masina nu are incalzire in scaune 90% e import din italia si e loterie deja pentru ca aia nu au grija de masini.
100.000 km in bord inseamna in cel mai bun caz 4 revizii, in vest deja se recomanda schimb ulei la 30.000 km, personal nu sunt de acord cu asta, dpmdv uleiul trebuie dat afara la maxim 10.000 km. ambele masini au baie de ulei in care intra 9 litri, sa ti cont de asta.primul lucru pe care ti-l recomand dupa achizitie e schimb ulei si filtre, ulei diferential, ulei cutie viteze. in timisoara il ai pe "tata lor" in materie de cutii automate, suna-l si programeaza schimb ulei in cutie ca sa ai liniste.

Edited by zile_san, 14 May 2019 - 09:55.


#27
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 zile_san, on 14 mai 2019 - 09:47, said:

daca iei xdrive vezi ca pica planetarele intr-o veselie, dar nu sunt obscen de scumpe. gasesti pe ebay.de si le trimit in Romania. am condus ambele masini fix generatia care o ai in vizor. eu am ales audi. dar s8 nu varianta diesel. e peste seria 7 din punctul meu de vedere. seria 7 cu care m-am dat avea 290.000 km si mergea bine motorul si cutia, habar nu am cum a fost intretinuta dar se tinea bine. la Audi suspensia pe aer cand se duce scoti 5000 euro din buzunar daca sunt duse pernele. compresorul e mai ieftin. sa nu iei audi cu frane ceramice ( desi nu prea am vazut a8 normal cu frane ceramice ) pentru ca is 10.000 euro cand se duc. producatorul le garanteaza 200.000 km dar oricum e absurd sa dai 10.000 euro pe o frana:)) succes in achizitie

p.s. daca iei seria 7 vezi sa aiba scaunele confort nu de alea de troleu, standard.la revanzare va conta mult daca ai "butoane" sub butonul de faruri. acolo sunt optiunile care costa multe, lane assist, etc. 5 ii maximum de butoane. 3/5 e binisor deja.
daca masina nu are incalzire in scaune 90% e import din italia si e loterie deja pentru ca aia nu au grija de masini.
100.000 km in bord inseamna in cel mai bun caz 4 revizii, in vest deja se recomanda schimb ulei la 30.000 km, personal nu sunt de acord cu asta, dpmdv uleiul trebuie dat afara la maxim 10.000 km. ambele masini au baie de ulei in care intra 9 litri, sa ti cont de asta.primul lucru pe care ti-l recomand dupa achizitie e schimb ulei si filtre, ulei diferential, ulei cutie viteze. in timisoara il ai pe "tata lor" in materie de cutii automate, suna-l si programeaza schimb ulei in cutie ca sa ai liniste.

Mulțumesc pentru răspuns, și mai ales pentru pontul cu "butoanele". Tot vedeam anunțuri de genul "Vând BMW 3 butoane", și ma tot gândeam la ce sfântu' se refera, ca doar mașina avea o grămadă de butoane Posted Image
Planul meu e sa iau o mașină în jur de 100.000 km și sa o țin pana pe la max 250.000 km, deci dacă la 290.000 km mașina mergea bine, nu e rău Posted Image
Sa înțeleg ca ar trebui sa ma pregătesc pentru un schimb de planetare la xDrive? Știi cumva pe la câți km încep sa pice și cat costa bucata?
La cine te referi când spui "tata lor în materie de cutii automate" din Timișoara? E un service sau un mecanic privat?

Edited by Troll-the-Great, 15 May 2019 - 12:09.


#28
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,665
  • Înscris: 10.10.2011
din cate am inteles sunt cam 150 euro bucata pe ebay.de, pica in functie de cum a fost exploatata masina.
cauta pe facebook/google samer timisoara. am 2 prieteni care au fost la el cu cutii crapate audi/bmw si le-a reparat. este mega priceput.

#29
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 ionut_ionut, on 12 mai 2019 - 11:33, said:

@Initiator, daca chiar castigi 6-7k euro, mai fa un efort si cumpara o masina mai noua, mai din zilele noastre. Sincer, decat un F01 mai bine un G30 sau un W213.

Strict intre cele doua as alege A8-ul.
A8 d4 este mai silentios, mai confortabil, cam la fel de agil in viraje, mai frumos decat F01, dar mult mai stricacios. F01 este mai sportiv, 3.0d trage mult mai bine.

Intrebai de consum, un 3.0d pus pe o maisna awd de peste 2t va consuma in jur de 10 mixt.



Cred ca nu realizezi ce inseamna zapada pana la faruri+anvelope de vara.

Mulțumesc pentru răspuns. Câștig 6-7 k euro, cum am spus, dar din păcate momentan am și cheltuieli destul de mari (ipoteca, o rata la un apartament plus o renovare masiva), asa ca pentru câțiva ani va trebui sa ma mulțumesc cu ceva mai ieftin, și în același timp sa îmi pot face damblaua :) Inițial, planul meu era sa iau W213-ul de care ai zis cam de un am vechime, de la reprezentanta dar mașina asta e cam 40k, cel puțin, și e peste ce pot cheltui acum.
La ce te referi când spui ca Audi-ul e mai stricăcios? Are ceva hibe caracteristice?

Dan

#30
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005

 zile_san, on 14 mai 2019 - 09:47, said:

100.000 km in bord inseamna in cel mai bun caz 4 revizii, in vest deja se recomanda schimb ulei la 30.000 km, personal nu sunt de acord cu asta, dpmdv uleiul trebuie dat afara la maxim 10.000 km. ambele masini au baie de ulei in care intra 9 litri, sa ti cont de asta.primul lucru pe care ti-l recomand dupa achizitie e schimb ulei si filtre, ulei diferential, ulei cutie viteze.
Si in Romania se fac reviziile la BMW la maxim 2 ani sau 30.000 km, in mod real te anunta masina pe la 25.000 km.

#31
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,665
  • Înscris: 10.10.2011
incredibile stiu. un prieten si-a luat m2 nou din tara cu pachet de revizii incluse si la 30.000 il cheama...

#32
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Bai nene, quattro cu anvelope de vara in zapada mare?! Ati dat in bascalie.

#33
run_forest

run_forest

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.02.2015
La BMW seria 5 , 2.0d facelift ( dupa 2013 ) nu mai sunt probleme cu lantul de distributie. Poti alege si 530d te incadrezi Fara probleme.
Poti Alege Audi A6 3.0 bitdi ( asta as alege eu ) , peste 300 cai , motor 3 Litri, cutie tiptronic.
A6 2.0/3.0 cu s tronic Sunt mai pacatoase ceva.
Decat un a8 Sau seria 7 din 2011-2012 cu aprox 100k km dotat moderat , mai bine un A6/seria 5 din 2014-2016 dotat mai bine...
Si astea sunt masini premium Si sunt echipate frumos In bugetul tau.
Spor la cumparaturi 😊

#34
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 run_forest, on 18 mai 2019 - 23:23, said:

La BMW seria 5 , 2.0d facelift ( dupa 2013 ) nu mai sunt probleme cu lantul de distributie. Poti alege si 530d te incadrezi Fara probleme.
Poti Alege Audi A6 3.0 bitdi ( asta as alege eu ) , peste 300 cai , motor 3 Litri, cutie tiptronic.
A6 2.0/3.0 cu s tronic Sunt mai pacatoase ceva.
Decat un a8 Sau seria 7 din 2011-2012 cu aprox 100k km dotat moderat , mai bine un A6/seria 5 din 2014-2016 dotat mai bine...
Si astea sunt masini premium Si sunt echipate frumos In bugetul tau.
Spor la cumparaturi ��

Mulțumesc mult pentru răspuns. E o veste buna ca la BMW-urile cu face-lift nu mai este problema cu distribuția.

A6-le este o alegere interesanta, dar "defectul" major (pentru mine) este ca cel puțin 70% (fără exagerare) din mașinile pe care le găsesc sunt combi, și nu îmi plac deloc... :(
Legat de cutiile de viteze, am auzit ca cele cu convertizor de cuplu (tiptronic) sunt cele mai fiabile cutii, iar cele s-tronic cele mai puțin fiabile. Cum recunosc la o mașină dacă are tiptronic sau s-tronic, pentru ca nu scrie la toate? Motorul de 3000 cc de la Audi am văzut ca are mai multe variante:204 CP (150 KW),  218 CP (160 KW), 245 CP (180 KW),  272 CP (200 KW),  320 CP (235 KW), 326 CP (240 KW). Știi cumva care are cutie tiptronic si care s-tronic?

Ce sugerați intre un 530 xDrive si un A6 3.0 quattro?

Dan

#35
run_forest

run_forest

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.02.2015
Bmw este o tehnologie 4x4 care se bazeaza mai mult pe electronica pe cand quattro ( exceptand noile modele ) este mecanic.
La Audi 3.0 tdi sunt 3 tipuri de transmisie : cvt , dublu ambreiaj ( s tronic ) si tiptronic .
Cvt: 204 ps este tractiune fata.
S tronic : 245 cai pe prefacelift si 218 pe facelift tractiune quattro.
Tiptronic : 272/313/326 cai . Sunt motoare biturbo cu cutie cu convertizor
Astea Daca retin bine , mai bine studiezi Daca te decizi la A6 😊
Eu am avut un A6 2012 245 cai s tronic, mi-a picat mecatronicul si costal de reparatie a fost 2750£.Pe modelul pre facelift s tronic este mai problematic , Nu stiu de facelift Dar Nu am auzit lucruri rele. Chiar daca sistemul este tot dublu ambreiaj , l-au imbunatatit. La Audi as merge totusi pe tiptronic .
La BMW motorul/cutia Sunt ok fara mari probeleme. Stiu de ceva recall-uri pt EGR ( cel putin aici In uk , rezolvate de catre bmw gratuit).
Cel mai bine sa faci un test drive sa vezi cum te simti tu in masinile  alea , Stiu ca e greu find masini second hand Dar incearca.
Am condus 2 luni de zile seria 7 din 2018 730d , si sincer nu mi sa parut wow . Nu avea nici foarte multe optionale iar unele erau chiar inutile ( gesture pt volum etc ) .
Legat de km sa gasesti un seria 7/a8 din 2012-2013 cu doar 100 mii km e cam greu , tinand cont cat costa nu le tine nimeni pe tusa.
Mai mari sanse ai sa gasesti seria 5/A6 ....
Bafta la cumparaturi 😊

#36
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Salut! Personal as alege ce.mi place mai mult(la aspect, la confort, la modul de condus). Ambele masini au cam aceleasi costuri de intretinere avand in vedere faptul ca sunt din clasa mare/acelasi an de fabricatie/acelasi numar de km.
Detalii iti pot da doar despre Audi A8L. Un prieten si l.a luat in 2014, masina avand un an vechime si vreo 50000 km. Imediat dupa ce a luat.o, i.a facut un chip tuning la motor si acum are 300 cp. In prezent, masina are peste 300000 km si recent am fost plecat cu ea in Germania si daca nu ai fi stiut numarul kilometrilor din bord, nu te.ai fi gandit la o asemenea cifra, avand in vedere tinuta de drum, sunetul si puterea motorului si schimbarea treptelor de viteza care sa facea lin si fara smucituri.
Pe langa toate astea, am fost 5 persoane in masina cu portbagajul plin de genti, iar consumul a fost putin peste 9 litri, iar viteza de deplasare nu a fost chiar legala.
Referitor la ce spunea un coleg mai sus, cu catalogarea vechimii masinilor 0-2 ani, 2-6 ani etc, mi se pare o mare prostie. Masina mea e luata de noua, are 2 ani si 100000 km. Cum ar trebui sa o cataloghez? Nou sau veche? Sau vechitura rablagita, ca are 2 ani si peste 100000 km? :))
P.S. Intentionez sa o tin pana pe la 250000 km si cred ca voi reusi, cu intretinerea corecta.

Edited by GCondruz18, 20 May 2019 - 09:20.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate