Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Audi A8 D4 vs BMW Seria 7 F01 (sau VW Phaeton)

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019
Salutare tuturor!

As avea nevoie de părerea voastră legata de cele 2 mărci de mașini din titlu (explic mai jos de ce am pus Phaeton-ul în paranteza).
Intenționez sa îmi schimb mașina actuală și țintesc spre o mașină premium SH. Am un buget în jur de 20-25.000 euro.

Înainte sa merg mai departe, as vrea să fac câteva precizări. Am văzut mai multe posturi de genul asta care s-au transformat foarte repede în "amărășteni rupți în fund care vor o mașină scumpa dar nu au bani de mâncare", și ii asigur pe acei membrii ca nu e cazul meu. Câștig în jur de 6000-7000 euro pe luna și îmi permit sa întrețin o asemenea mașină fără sa apelez la schimburi de ulei în spatele blocului, sau sa alimentez de 50 RON. Inițial bugetul dedicat mașini era aproape dublu (și ma gândeam la un E-Classe în jur de 1 an, luat de la reprezentanță), dar am băgat foarte multi bani în renovarea unei case, asa ca pentru următorii 4-5 ani va trebui sa ma mulțumesc cu ceva pe buget mai de austeritate, dar în același timp sa îmi fac și damblaua  :)

Si acum sa revenim la dilema mea. Cum spuneam, as dori sa achiziționez o mașină premium, fabricație aprox 2013 (sau mai noua), în jur de 100.000 km. Fac cam 30-35.000 km pe an, majoritatea pe autostrada, asa ca vreau ceva foarte confortabil și fiabil.
Dacă sunt pe acest forum utilizatori care au una dintre mașini (sau poate amândouă), as avea câteva întrebări pentru voi:
1. Pe care dintre ele mi-ați recomanda-o?
2. La ambele aș opta pentru motorul de 3 litri, Diesel. Are vreuna vreo problema de fiabilitate la motor, cutie, partea electrica, etc? Întreb pentru ca este deja notorie problema pe care o are seria 5 cu lanțul de distribuție (apropo, la seria 5 doar motorul de 2L diesel este cu probleme, sau și celelalte?)
3. Cam la ce sa ma aștept ca întreținere? Ma refer la bani, dar și la ce trebuie schimbat, și când. După cum am spus, nu voi face schimburile în spatele blocului, ci la reprezentata Audi sau BMW (sau poate îmi recomandați voi un service bun, în Vestul tarii).
4. Doar ca idee, ce consum au aceste mașini?
5. Orice altceva va trece prin minte și credeți ca ar fi relevant în decizia mea :)

Am pus Phaeton-ul în paranteza pentru ca nu știu foarte multe lucruri legate de aceasta mașină. Am găsit puține lucruri pe forum-uri, pornind de la "o mașină care face concurenta la Bentley sau Rolls-Royce" pana la "mașina este praf, uzată moral și fără viitor". As aprecia dacă cineva are experiență cu aceasta mașină sa ne împărtășească părerile lui (același motor de 3L diesel, 2013 sau mai noua). Ca și preț, ar fi de departe cea mai avantajoasa (am văzut în Germania mașini impecabile, cu toate dotările posibile și imposibile, pornind de la 14-15.000 de euro), asa că din acest punct de vedere este foarte atrăgătoare. Sunt conștient ca revânzarea va fi dificilă, doar poate diferența de preț sa compenseze?

Am lăsat intenționat afara din lista Mercedes-ul S Classe din aceiași perioadă din motive subiective (nu îmi place deloc) și obiective (ar avea cea mai învechită tehnologie dintre mașini, fiind aproape de schimbarea de generații).

Dacă mai aveți și alte sugestii de mașini, I'm all ears, cum zic englezii :)

Îmi cer scuze pentru postarea lunga și aștept cu interes răspunsurile vostre!
Dan

PS: am pus acest post și pe 4tunning, asa ca îmi recunosc auto-plagiatul :)

#2
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012
Am condus (nu mult sau distante mari) si Audi A8 si BMW seria 7.Bmw-ul este recunoscut pentru sportivitate.Audi este mult mai elegant ca si tinuta de drum datorita suspensiei (imi pare mie ca este mai bine antifonata).Un MARE plus pentru Audi A8 cu tractiunea Quattro care este recunoscut ca fiind peste xDrive de la Bmw sau 4Matic de la Mercedes.Bmw seria 7 la model 730d sunt in mare cu tractiune spate.La Audi A8 ai tractiune quattro permenent la toate modelele si echiparile.
Ca si consum au media 11-14-15L% km depinde cum o calci.
Eu personal as merge pe Audi A8.

Edited by C63AMG, 07 May 2019 - 06:52.


#3
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Audi, e mai buna la intretinere.
Toate au 8 viteze la ani respectivi.Daca e sa iei reprezentantele toate au niste costuri de vezi stele verzi..... ai in timisoara si arad destule service-uri.Daca e sa iei asemenea masini urmatoarele piese vor cadea in perioada urmatoare. suspensie si cutie.Deci trebuie sa te astepti sau sa gasesti undeva un loc unde sa se ocupe de aceste probleme.De ce spun asta fiindca oricum ai lua-o le vei lua la 150.000 km calr daca nu mai mult o cutie cam al 200 de mii deja face nazuri. suspensiile numai zic ,depinde cum au fost exploatate..La Audi nu se stirca asa des , la BMW e mai tapanoasa dar grupurile mai pretentioase si cu probleme.Deci suspensie si cutie......uite-te in jurul tau ca domiciliu si vezi und epoti repara asa ceva, cu garantie si profesionalism.Ambele se vand la preturi modicie datorita dieselui si viitorul lui in europa de vest.
Succes!

Edited by reti, 07 May 2019 - 07:05.


#4
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,488
  • Înscris: 30.08.2017
Nu inteleg nevoia asta de a lua limuzina...dar fie, A8. Eu unul as fi mers mai mult pe A7/CLS/Seria 6 Gran Coupé

Edited by george_alexandru, 07 May 2019 - 07:07.


#5
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
limuzina e ca sa conduca soferul si tu sa stai in spate

de aia toti rad de becali ca e sofer de maybach

daca trebuie sa o conduci singur atunci mergi pe altceva orientat pe confortul soferului nu al pasagerilor din spate

Edited by Oxigen1234, 07 May 2019 - 08:04.


#6
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 Baxon, on 07 mai 2019 - 09:40, said:

Pai n-ai citit ce il doare pe initiator :

Se pare ca insiști cu ideea ta fixă, doar ca să te bagi în seamă... Tu atât ai înțeles din toată postarea mea? Am întrebat de consum doar pentru ca mi se pare total nerealist consumul pe care îl dau ei (media pe la 7l/100 km la motor de 3000 cc, in condițiile in care acum am motor de 1.7, tot diesel, și media pe la 6 și ceva).

Pentru ca se pare ca singurul tău scop e să te iei de oameni fără motiv, te rog frumos să nu mai contribui la această postare.
Încă o dată îți mulțumesc anticipat!

Dan

#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pai nu inteleg de ce te interesezi de consum la o magaoaie de aia veche cand consumul ar trebui sa fie ultima ta grija ?! La 7k euro salar si la modelele alese  consumul de carburant e irelevant .
Daca urmaresti un consum de 7L/100 km , te-ai orientat gresit spre A8 si seria7
7L/100km o sa ai doar daca mergi bland cu 70km/h si la vale , constant si atunci e bun si un Logan ca poti merge mai tare ...

 Troll-the-Great, on 06 mai 2019 - 22:23, said:

Intenționez sa îmi schimb mașina actuală și țintesc spre o mașină premium SH. Am un buget în jur de 20-25.000 euro.


3. Cam la ce sa ma aștept ca întreținere? Ma refer la bani, dar și la ce trebuie schimbat, și când. După cum am spus, nu voi face schimburile în spatele blocului, ci la reprezentata Audi sau BMW (sau poate îmi recomandați voi un service bun, în Vestul tarii).

Daca tot ai o masina premium SH , ce rost are intrebarea de la pct 3 ??
Cat te costa reviziile la SH premium care il ai acuma ? Si ce premium SH ai, nu de alta dar daca tot bati apa in piua cu " premium " , poate vor fi aceleasi costuri de intretinere  ?
Apoi intrebi cand trebuie schimbate piesele - ce dracu , cand se strica , logic !

Edited by calinkgb, 07 May 2019 - 10:52.
Lasa moderarea forumului celor in drept sa o faca! M-am saturat de etichetarile tale la adresa participantilor la discutie!


#8
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019

 Baxon, on 07 mai 2019 - 10:31, said:

Pai nu inteleg de ce te interesezi de consum la o magaoaie de aia veche cand consumul ar trebui sa fie ultima ta grija ?! La 7k euro salar si la modelele alese  consumul de carburant e irelevant .
Daca urmaresti un consum de 7L/100 km , te-ai orientat gresit spre A8 si seria7
7L/100km o sa ai doar daca mergi bland cu 70km/h si la vale , constant si atunci e bun si un Logan ca poti merge mai tare ...

Daca tot ai o masina premium SH , ce rost are intrebarea de la pct 3 ??
Cat te costa reviziile la SH premium care il ai acuma ? Si ce premium SH ai, nu de alta dar daca tot bati apa in piua cu " premium " , poate vor fi aceleasi costuri de intretinere  ?
Apoi intrebi cand trebuie schimbate piesele - ce dracu , cand se strica , logic !
Cred ca acest topic e chiar o trolleala la cum pui problema .

Dragă Baxon (sau cum sfântu’ te-o fi chema),

Nu înțeleg care e problema ta, de ce trebui sa insiști pe chestii irelevante, și in general sa postezi doar ca să te aflii in treabă. Nu ai spus nimic folositor până acum. Sunt membru pe mai multe forumuri (nu doar auto) și mereu este cineva care se crede buricul pământului, cel mai inteligent, și răspunde tuturor de sus, exact cum faci tu acum. Pentru ca nu am nici un interes să intru in polemică cu tine, acesta va fi ultimul răspuns pe care ți-l voi da (dacă continui in maniera asta). Dacă vrei să mă ajuți in decizia mea, ești binevenit sa o faci. Dacă nu, nu.

1. Nu am zis niciodată că urmăresc un consum de 7l/100, nici că consumul ar fi principala mea preocupare. După cum am spus, mi se par total nerealiste datele oficiale, și eram curios de un consum real. E defectul meu, sunt foarte chițibușar când îmi aleg ceva, și vreau să aflu cât mai multe informații. Fiind un forum, și nejignind pe nimeni, am crezut că pot întreba ce vreau...

2. Dacă citești mai atent, vei vedea că nu am scris NICĂIERI că am o mașină premium acum. Și apropo, am folosit termenul “premium” nu ca să mă laud, ci pentru că așa am văzut că sunt considerate aceste mașini. Dacă te-a deranjat termenul, îmi cer scuze, nu asta a fost intenția mea.

3. Nu am avut mereu veniturile pe care le am acum. Nu sunt vreun băiat de bani gata, și crede-mă că am muncit mult ca să ajung aici. Mi se pare total deplasată întrebarea de ce mă interesează costurile de întreținere. Faptul că am venituri bunicele nu înseamnă că arunc banii pe geam, și nu mă uit pe ce-i cheltuiesc.

4. Faptul că schimbi piesele “când se strică” e o mare tâmpenie. Le schimbi când zice cartea de service, că altfel riști să provoci mai multe daune (dacă citești mai sus, vei vedea că au fost utilizatori care au răspuns foarte bine la această întrebare, și cu ocazia asta le mulțumesc).

Dacă stai sa analizezi un pic, trolleală a fost din partea ta:  nu ai spus absolut nimic constructiv, doar m-ai atacat încontinuu ca să obții o reacție din partea mea (cred ca e exact definiția unui troll).

Acestea fiind zise, îți urez o zi bună!

Dan

PS: o mașină de 5-6 ani, până in 120.000 km, nu aș numi-o chiar “ magăoaie veche” ...

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu zic ca ar trebui in primul rand sa gasesti intai un dealer serios care vinde ceva in bugetul tau, apoi sa o iei fix pe cea care-ti place mai mult sau arata mai bine (din punctul tau de vedere).
La oricare dintre ele vei baga bani, iar operatiile uzuale de mentenanta ar trebui sa fie aproximativ la fel.

Probleme la BMW cu lantul de distributie au fost si la motoarele de 2l cat si la 3l, dar la motoarele Euro6 acestea au fost rezolvate.

#10
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019

 Troll-the-Great, on 07 mai 2019 - 11:11, said:

PS: o mașină de 5-6 ani, până in 120.000 km, nu aș numi-o chiar “ magăoaie veche” ...

Cum nu e veche... Masini noi intre 0-2 ani, vechi 2-6 ani, clasice 6-30 ani si istorice - peste 30 ani.
Nu stiu cum cineva se uita la o masina de 120 000 Km mai ales daca are bani.
Oricum vorba aia: ~daca nu iti permiti una noua modelul respectiv, nu o sa iti permiti nici sa o tii pe drum pe aia veche sau clasica indiferent cati castigi~
Personal sunt la a 6-a masina dar cu exceptia primei undeva prin 2000 nu am avut asa de vechi si rulate. Catre una cu 100 KKm nici nu privesc. Mai nou cumpar doar nou. Oricum una noua - sa zicem o Skoda sau VW ii da clasa la Audi A8 sau BMW de 5-6 ani. Plus ca nu ramai in drum si rad toti de tine.

Edited by Augustus1978, 07 May 2019 - 11:44.


#11
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,167
  • Înscris: 28.06.2005
Nu am condus niciuna din aceste mașini, dar așa ochiometric îmi place mai mult Audi A8 decât BMW seria 7. Exterior/interior. Îmi pare mai rafinată, mai stilată, mai elegantă.

Cât despre consum, deși colegul dispune de resursele necesare pentru alimentare/întreținere, sunt convins și că nu l-ar coafa să facă pauze de realimentare la fiecare 100km. Oricât de făină ar fi tinicheaua și oricât de pornit ar fi pe achiziție. (Da, exagerez cu 100km, dar ați prins ideea. Sper.)

@Troll, dacă am înțeles corect, locuiești în zona de vest. Deci poți face întreținerea în Ungaria. S-ar putea să ieși mai bine, din ce se aude prin piața internetului (cost mai mic la manoperă și servicii ceva mai bune/corecte.)



#12
DemocracySucks

DemocracySucks

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 06.04.2019

 george_alexandru, on 07 mai 2019 - 07:05, said:

Nu inteleg nevoia asta de a lua limuzina...dar fie, A8. Eu unul as fi mers mai mult pe A7/CLS/Seria 6 Gran Coupé
Nu e o nevoie. Dar alea-s cu o clasa mai jos, ca-s bazate pe A6/E/seria 5. Varful tehnologic al industriei e in clasa de lux.

#13
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Ambele sunt masini bune, daca iei una sub 150.000 km si a fost bine intretinuta nu ar trebui sa bagi bani prea curand in ea.
Cutia de la BMW este mai performanta, Audi este mai spatioasa la interior.
Ar trebui sa vezi cateva masini, sa faci drive test cu fiecare si sa vezi care iti place mai mult.

 C63AMG, on 07 mai 2019 - 06:23, said:

Un MARE plus pentru Audi A8 cu tractiunea Quattro care este recunoscut ca fiind peste xDrive de la Bmw sau 4Matic de la Mercedes.Bmw seria 7 la model 730d sunt in mare cu tractiune spate.La Audi ai tractiune quattro permenent la toate modelele si echiparile.
Imi poti spune te rog de ce consideri Quattro ca fiind peste xdrive?

Se gasesc la vanzare destule masini cu xdrive: https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

#14
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 21.06.2012

 Mr. Incredible, on 07 mai 2019 - 21:49, said:

Ambele sunt masini bune, daca iei una sub 150.000 km si a fost bine intretinuta nu ar trebui sa bagi bani prea curand in ea.
Cutia de la BMW este mai performanta, Audi este mai spatioasa la interior.
Ar trebui sa vezi cateva masini, sa faci drive test cu fiecare si sa vezi care iti place mai mult.


Imi poti spune te rog de ce consideri Quattro ca fiind peste xdrive?

Se gasesc la vanzare destule masini cu xdrive: https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR
Arunca un ochi pe videoclipuri pe youtube quattro vs xdrive vs 4matic,pe siteturi monomarca,etc.
Acum 3-4 ierni m-am jucat putin cu un Audi A3 2.0L/170 quattro 2007 cu anvelope de vara,decuplat esp si crede-ma ca era zapada pana sus la faruri,parca eram de la deszapeziri cu ea.Nu a avut nici-un moment de ezitare sa ramana intepenita.
In link-ul pus de tine toate 730xd sar de 26.000 euro,initiatorul vrea sa se incadreze in 20-25k.

Edited by C63AMG, 08 May 2019 - 07:01.


#15
Troll-the-Great

Troll-the-Great

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.05.2019
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, și mulțumesc moderatorilor care au făcut un pic de curățenie printre răspunsurile mai puțin inspirate ale unor membri.

Sa înțeleg ca problema cu lanțul de distribuție poate sa apară și la Seria 7? Ar fi o mare dezamăgire și balanta s-ar înclina clar de partea A8-ului...  

Am văzut ca unii membri au fost foarte deranjați ca am întrebat de consum, dar colegul sfantu.dracu a avut răspunsul perfect: fac foarte multi km pe an, uneori și drumuri lungi, și normal ca nu as vrea sa alimentez la fiecare 100 km Posted Image Am un prieten care are un SUV Lexus pe benzina, nu mai știu exact modelul, dar din cauza consumului mare și a rezervorului mic nu poate ajunge de la Arad la Viena (500 km), fără sa alimenteze din nou undeva după Budapesta. Oricât de bine ar arata mașina, nu as vrea sa ajung și eu în situația asta.

 Augustus1978, on 07 mai 2019 - 11:43, said:

Cum nu e veche... Masini noi intre 0-2 ani, vechi 2-6 ani, clasice 6-30 ani si istorice - peste 30 ani.
Nu stiu cum cineva se uita la o masina de 120 000 Km mai ales daca are bani.
Oricum vorba aia: ~daca nu iti permiti una noua modelul respectiv, nu o sa iti permiti nici sa o tii pe drum pe aia veche sau clasica indiferent cati castigi~
Personal sunt la a 6-a masina dar cu exceptia primei undeva prin 2000 nu am avut asa de vechi si rulate. Catre una cu 100 KKm nici nu privesc. Mai nou cumpar doar nou. Oricum una noua - sa zicem o Skoda sau VW ii da clasa la Audi A8 sau BMW de 5-6 ani. Plus ca nu ramai in drum si rad toti de tine.

E părerea ta, și o respect, dar mi se pare cam ciudat ca o mașină este veche după 2 ani... Sa înțeleg ca ar trebui ca toată lumea sa își schimbe mașina după 2 ani? Iar din cate știu, o mașină devine clasica la 20 sau 30 de ani DUPA ÎNCETAREA PRODUCȚIEI, deci acest Audi, care s-a făcut intre 2011 și 2017 ar deveni clasic prin 2037-2047...
Iar partea cu "Oricum una noua - sa zicem o Skoda sau VW ii da clasa la Audi A8 sau BMW de 5-6 ani" chiar m-a făcut sa râd, mai ales ca practic sunt din aceiași generație  Posted Image Dar cum am spus, e părerea ta și ai dreptul la ea.

Am văzut ca alt coleg, care intre timp și-a șters postarea (sau i-a fost ștearsă), ma certa din cauza ca am ales motorul diesel, im opinia lui trebuind sa merg pe benzina, la veniturile pe care le am. La ambele mașini, motoarele pe benzina au peste 4L, iar impozitul ar fi de 3 ori mai mare decât pe motorul de 3l diesel (vreo 7000 RON/an vs 2300 RON/AN). Îmi pare rău, dar chiar dacă am un venit bun, nu îmi place sa arunc bani pe fereastra, mai ales ca nu am absolut nici un câștig dacă as alege motorul pe benzina, ci doar cheltuieli în plus cu impozitul, diferența de consum, și mentenanța. Sunt conștient ca mașinile ar avea mai multa putere, dar cum am spus, caut o mașină comoda în care sa fac multi km, nu liniuțe. Cum am explicat mai sus, nu sunt (și nu am fost niciodată) un băiat de bani gata, care sa stea pe portofelul lui tăticu'. Am muncit mult ca sa ajung aici, și nu îmi place sa cheltui mai mult decât trebuie, dacă nu am nici un câștig.
Sper ca am explicat destul de clar, și sa nu mai apară postări cu atacuri la persoana.


 DemocracySucks, on 07 mai 2019 - 16:27, said:

Nu e o nevoie. Dar alea-s cu o clasa mai jos, ca-s bazate pe A6/E/seria 5. Varful tehnologic al industriei e in clasa de lux.

Exact!

Nu a zis nimeni nimic de Phaeton. Sa înțeleg ca ar trebui sa nici nu ma mai gândesc la el, chiar dacă are un preț foarte atractiv?
Dan

Edited by Troll-the-Great, 08 May 2019 - 10:34.


#16
DemocracySucks

DemocracySucks

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 06.04.2019

 Troll-the-Great, on 08 mai 2019 - 10:34, said:

Nu a zis nimeni nimic de Phaeton. Sa înțeleg ca ar trebui sa nici nu ma mai gândesc la el, chiar dacă are un preț foarte atractiv?
Phaeton-ul e o masina foarte cool, iar la vremea sa era cam cea mai tare masina! A constituit chiar baza pentru Bentley Continental & Flying Spur. Insa datorita vanzarilor slabe(prea multi cocalari care se uita doar la marca), nu a mai fost innoita la modul serios. Au schimbat motoarele si modulul multimedia(incl. navigatia), dar in mare parte e cam aceeasi masina din 2002 oricat de nou e anul de fabricatie - ceea ce nu-i un lucru neaparat rau, depinde ce apreciezi la o masina(mai degraba un fel de echivalent de Audi A8 D3 decat D4, desigur un pic modernizata)

Info detaliate tehnice cu problemele specifice motoarelor si altor chestii gasesti mai degraba pe forumurile monomarca, aici nu prea.

#17
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Paheton nu era modelul ala cu cativa kilometri de cabluri electrice inauntru de nu treceau testul de calitate decat 3-4 cablaje din 10 ?

#18
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Stiu ca nu face parte dintre cerinte, dar un CLS nu ar fi ok?
Ma gandesc ca motorul de 3 l de la MB e ok, fara boli specifice, masina e mai orientata spre sofer, suspensia e mai rigida ca la S, dar ma gandesc ca ar fi ok pt autostrada.
Si, daca nu ma insel, are la baza E Class, deci ar trebui sa fie mai usor de gasit oameni competenti la service.
DIntre cele doua, BMW, daca este E65, este de evitat, are probleme electrice cu nemiluita. Nu stiu daca modelul urmator a rezolvat din ele. Devalorizarea prea abrupta poate avea si o astfel de cauza.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate