Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Frane TRW vs ATE vs Bosch vs Brembo

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#55
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postunbrutus, on 07 mai 2019 - 10:39, said:

...nu se poate raspunde, pt ca pe autostrada poate franezi mai rar dar de la viteze mult mai mari si mai violent.
oricum, daca am zis "100.000 macar" si colegul a zis 200.000, inseamna ca ar trebui sa tina si in oras macar 100.000

"Experții" spun că pe autostradă nu se frânează.  Posted Image

#56
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Pai este clar ca placutele si discurile tin in functie de stilul de condus al fiecaruia. Uni stau tot timpul cu piciorul pe frina si la cea mai mica curba frineaza, chiar daca nu este cazul, alti folosesc mai rar frina si sint si uni care nu o folosesc aproape deloc frina de picior, ca utilizeaza frina de motor.
Pe aici insa se tot vehiculeaza cifre si deaia am dat si eu kilometri, din obisnuinta. Cind mai apuc sa mai citesc aria asta auto, aflu ca diesel-ul meu care costa mai scump la intretinere decit o benzinara, trebuia sa aiba de mai multi kilometri turbina schimbata, la fel si EGR-ul, ca trebuia sa-mi schhimb de minim 2-3 ori volanta cu masa dubla, etc.

#57
calabrezu

calabrezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 03.12.2018

View PostOctavian___, on 07 mai 2019 - 08:09, said:

Se stramba, daca ti-e mai ok asa.
Esti foarte tehnic. Diferenta e ca unul ''se stramba'' in plan axial, iar celalalt in plan radial. Efectul e cam acelasi.
Si p..a e stramba, dar cica face treaba buna.

#58
digo

digo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 02.12.2006
Am folosit eu placute Ate si Textar. Ceea ce pot spune este ca Textar mi s-au parut mai rezistente in timp si nu murdareau asa rau jantele. De la Ate aveam permanent un praf negru uleios pe jante, in schimb la Textar nu. Mai mult durata de viata a placutelor Ate a fost undeva la 2/3 din cea a celor Textar (si nu au fost urme de uzura pe discuri). Sa nu mai spun de pret, care a fost mai mare ca la reprezentanta. Ambele seturi au fost folosite cu discuri de origine PSA. Pot sa mai spun ca am montat acum aproximativ 2 ani pe o masina discuri spate Ate si, desi masina sta in garaj si a rulat cam 5-6000 km, sunt cam ruginite. Placutele sunt Textar, dar alte discuri nu am gasit atunci pentru ea.

La masina ce o folosesc acum am inceput si eu sa am vibratii la franare usoara si dupa lungi deliberari am optat pentu discuri si placute de origine. Diferenta este 850/550-600 (am montajul inclus. Pretul e piese de origine si montaj in reprezentanta vs set Textar de pe Autodoc si montaj la atelier ok.

Textar recomand mai degraba decat Ate, nu in ultimul rand auzind unele lucruri rele despre discurile lor (ovalizari, calitate dubioasa, etc.), dar probabil acestea sunt pornite de la originalitate sau deficiente montaj Posted Image. Ca sa va spun mai un lucru, acum 8-9 ani am cumparat din reprezentanta, tot pentru o masina PSA, discuri spate si placute de origine. Daca la discuri nu am observat nici un semn care sa-mi spuna ce producator ar putea fi, la palcute am vazut, mic, langa sigla Pug-Cit Textar

Ar mai fi un lucru care ma determina sa fac lucrarile astea in reprezentanta, si anume, greata de a mai insista pe la mecanici supraocupati sa-si faca timp si pentru tine si mai ales aruncatu” de vina intre vazator si mecanic in caz de probleme.


Drumuri bune,
Dan

Edited by digo, 11 May 2019 - 19:03.


#59
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcalabrezu, on 07 mai 2019 - 12:09, said:


Esti foarte tehnic. Diferenta e ca unul ''se stramba'' in plan axial, iar celalalt in plan radial. Efectul e cam acelasi.
Si p..a e stramba, dar cica face treaba buna.
Te bagi aiurea in seama pt nu dai nicio perere care sa ajute la ceva vizavi de subiect, faci o remarca asa ca sa faci act de prezenta si pe deasupra esti si obraznic/nesimtit.
Eu zic sa ramai p-acolo pe unde ti-o fi locul (sigur nu aici )

#60
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005

View Postvinciun, on 06 mai 2019 - 14:57, said:

Nu-mi place deloc sa iau piese ieftine si sa le schimba foarte des. De exemplu imi pare rau ca am pus acum doi ani suporti motor lemforder si deja iar se simt vibratii. Acum o sa iau feby bilstein.

Febi sunt praf pe langa Lemforder. Ai motor diesel? Fa un efort si ia OE, la VAG sunt 100 euro bucata.

#61
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
De ce zici ca sunt praf? Febi sunt mai scumpe. Iar la amortizoare stiu ca sunt foarte laudate. Da, e diesel, 6 cilindri in linie.

#62
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Daca ai bani, ia-ti Mercedes OEM  :)

Conteaza si de unde le cumperi, daca esti in .ro, pentru ca aici ai mari sanse sa gasesti produse contrafacute.

#63
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Sunt in Franta, dar cine stie...

#64
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Acolo chiar nu mi-as face emotii. Doar nu cumpara de la arabi/ciudati.

Realist vorbind, daca iti iei produse de firma gen Brembo/Bosch/ATE si nu low-enduri, n-ai cum sa dai fail. Nu iti trebuie discuri perforate pe haragaia aia.

Eu am un CLK 230 Komp (1425 kg in certificat) cu frane stock, desi motorul nu mai e stock, l-am dus pe la 230 de cai. Franeaza excelent.  In general merzanele au frane foarte bune. Nu iti trebuie discuri ventilate. Doar gume de calitate si franele stock sunt mai mult decat ok.

Daca poti, cumpara-ti de pe amazon.de de la un magazin de piese german. Acolo au alte standarde, adica tot ce e mai bun e pentru ei Posted Image Serios iti zic, cu conditia sa cumperi de la germani, nu de la ahmezi/ivani.

E un tip pe threadul despre uleiuri, a zis ca are autodata sau ceva gen, nu mai retin cine, dar e din UK si are un SLK AMG parca. Si iti zice exact ce cod au piesele OEM pentru masina ta.

Edited by burkina, 20 May 2019 - 22:41.


#65
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Tipul acela cred ca stiu cine e, nu a mai intrat de vreo doi ani pe aici.

De pe autodoc se poate de comandat, tot site nemtesc.

"Nu iti trebuie discuri ventilate. " cred ca incurci ventilate cu perforate. Stock sunt ventilate.

#66
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Da, gaurite :D

#67
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Am observat azi ca etrierele de pe masina sunt Ate, scrie pe ele pe langa sigla Mercedes-Benz.

#68
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Am comandat placute de frana pentru rotile spate. Eu tin minte sa fi comandat trw dar am primit valeo. Ori eu am incurcat cand am apasat pe buton ori ei mu-au trimis ce aveau. Aveti ceva cunostinte despre valeo? Sa le fac retur?

#69
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Daca scrie pe cutie ca sunt fabricate in Turcia, parerea mea este ca mai bine faci retur.

#70
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Nici trw nu sunt cine stie ce, la 3 masini si modele diferite urechile de prindere sunt mai micute decat trebuie si la gropi joaca in etriere de zici ca se dezmembreaza cu totul.

#71
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 pielea, on 25 iunie 2019 - 14:56, said:

Nici trw nu sunt cine stie ce, la 3 masini si modele diferite urechile de prindere sunt mai micute decat trebuie si la gropi joaca in etriere de zici ca se dezmembreaza cu totul.
asta e 100% o problema legata de alegerea placutelor. Dimensiunile sint la nivel de zecimi de mm trecute in specificatii, ai ales gresit

#72
AllecsandraP

AllecsandraP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 24.02.2013
Buna tuturor,

I need some help. Trebuie sa cumpar placute noi, iar in urma "sondajelor de opinie" de aici de pe grup si nu numai, am decis sa aleg ATE. Intrebarea capcana (pentru mine) este: exista 2 seturi cu pret diferit, desi au exact aceleasi dimensiuni; diferenta sa fie tara de origine (tot chestie citita)? Singura care apare pe site este ceva ce se numeste "aprobare", una are E1 90R-01789/724, E1 90R-011062/1514, iar cealalta E1 90R-011403/1341.

LE: Volvo C30, 2008, 1.6 D
Multumesc anticipat,

Edited by AllecsandraP, 20 November 2019 - 15:29.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate