Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Frane TRW vs ATE vs Bosch vs Brembo

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#37
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
La TEXTAR productia pentru echiparea O.E. are cea mai mare pondere din lume, realizand plăcuţe de frână pentru producatori de sisteme de franare recunoscuti, cum ar fi ATE sau TRW (Lucas)
Plăcuţele Textar frânează de la o viteză de peste 400 km/h cea mai performantă maşină de serie (1001 CP) – Bugatti Veyron, sau de ex. BMW M5, Audi R8, SLR McLaren, Porsche GT3. Mai multe informaţii despre plăcuţele de frână de la TMD Friction si super-maşininile pe care sunt montate O.E. vezi  aici


https://www.elit.ro/...i-de-uzura.html

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007

View Postgeorge_alexandru, on 06 mai 2019 - 14:46, said:

Am avut ATE Power cu placute Ferodo nu mai stiu de care...a fost foarte ok combinatia pe VW Passat CC.Placutele nu erau cele entry level, doar ca am uitat modelul (cred ca DS Performance erau). Cert e ca isi atingeau eficienta maxima dupa ce le incingeam putin, dar franau excelent dupa.
Trebuie sa stii ce vrei pe masina, unde o utilizezi.
Pt traficul normal/de strada nu sunt de acord cu franele sport, care trebuie incalzite in prealabil ca sa ai eficienta maxima (in unele cazuri, neincalzite, sunt mai skabe ca un sistem stock/de fabrica ) .
In trafic normal trebuie sa ai un sistem de placute/discuri care sa aibe o eficienta cat mai buna la prima franare, atunci cand dai o frana de urgenta sa fie cat de eficiente posibil.
Aici e compromisul la cele stock, din tot ce am avut de fabrica pana acum, o pedala, doua, frana excelenta, dupa care pierde clar din eficienta.
Dar asa trebuie sa fie astea de strada, si nu recomand un sistem sport de placute/discuri pt traficul de strada.
Pt circuit e altceva

Deci atentie ce alegeti, total fara efect in traficul real testele tampite care le mai vad pe iutub, frane pana se vede rosu la disc si ia uite bre ce frane rezistente am!
In trafic trebuie sa ai eficienta max la prima apasare, nu dupa 7 probe de franare.

#39
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Merg cu DS2500 de 30.000 Km şi nu am întâmpinat probleme de acest gen, ţin foarte bine şi la rece.

#40
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Prin primavara lui 2016 am schimbat toate 4 discurile, dar nu mai tin minte ce am cumparat, deoarece sa montat ce a gasit mecanicul. In septempbrie 2016, dupa un drum de Grecia, alea de pe fata sau ovalizat. Asa ca in martie 2017 am schimbat iar discurile si placutele pe fata si am cumparat ATE. De data asta le-am schimbat singur si am reconditionat si etrierele cu un set nou de garnituri. Pe piese am dat aproape 500 lei. Am facut bucati etrierele, le-am curatat metodic, inclusiv cu perie de sirma montata pe bormasina, am curatat cu peria de sirma butucul rotilor si la fel si janta de aluminiu pe interior. Am muncit o zi intraga ca sa curat tot ce era de curatat dupa care am pus vaselina cuprata pe janta si pe etrier in zona in care culiseaza placutele. Prin vara aceluiasi an, am schimbat si spatele, deoarece am vazut ca discurile cumparate cu un an in urma au inceput sa se exfolieze. Zici ca erau facute din fier ruginit, peste care cineva a lipit o foita frumoasa nichelata. De atunci am facut aproximativ 30.000km fara probleme.
Nu stiu daca problema a fost doar de la discuri, sau si de la faptul ca cei ce au montat discurile alea ce nu au tinut, garantat nu au curatat nimic.

#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostOctavian___, on 06 mai 2019 - 16:04, said:

Trebuie sa stii ce vrei pe masina, unde o utilizezi.
Pt traficul normal/de strada nu sunt de acord cu franele sport, care trebuie incalzite in prealabil ca sa ai eficienta maxima (in unele cazuri, neincalzite, sunt mai skabe ca un sistem stock/de fabrica ) .
corect.
Apropo de placute tari, mecanicul mi-a zis ca si TRW sint mai tari si uzeaza discul mai rapid, ca ATE.

Nu stiu sa spun daca e asa sau nu, si nu stiu nici cat conteaza

#42
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Depinde de cod, dar cred ca asa este.
La Logan am avut si TRW si ATE.
ATE au fost mai moi (dar nu foarte moi cum erau cele de fabrica) si mi s-au parut mai bune/mai eficiente decat TRW.
TRW nu de aruncat, dar erau un pic mai tari si isi pierdeau mai repede eficienta , la a treia frana erau cam varza.
Sunt pro ATE la placute si TRW la discuri (pt varianta de echipare stock) .

Oricum e un compromis intre placute si discuri.
Preferabil placutele sa fie mai moi (dar eficiente) zic eu

#43
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
totusi de ce combinatia ideala nu e cu placute si discuri de la acelasi producator?

#44
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postflorin71_skoda, on 06 mai 2019 - 16:48, said:

Prin primavara lui 2016 am schimbat toate 4 discurile, dar nu mai tin minte ce am cumparat, deoarece sa montat ce a gasit mecanicul.
dubioasa experienta, din ce spui, pare ca mecanicul te-a pacalit si a montat ceva de proasta calitate.
totusi, nu ai cerut macar o factura? eu pastrez pe cat posibil si cutiile de la piese sa le mai studiez acasa, daca mecanicul comanda el piesele
sa trebuiasca sa schimbi si pe fata si pe spate asa rapid... nasol. Discurile ar trebui sa reziste 100.000km macar

#45
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,365
  • Înscris: 28.10.2018
Pus discuri TRW acum o luna pe Fiat Grande Punto.

Foarte multumit de rezultat. Masina franeaza absolut impecabil.

Placute de frana am pus ceva brand italian, nu am putut face nazuri, erau singurele in stoc. Dar multumit, nu scartaie, franeaza uniform, imi place combinatia.

Vizual discurile arata excelent, par lucru de calitate, cu serie individuala stantata pe cantul discului, partile care nu sunt expuse frecarii cu placutele sunt vopsite cu vopsea termica neagra.

Eu ma declar perfect multumit de TRW.

Edited by abac, 06 May 2019 - 20:49.


#46
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Alfa 159, discuri Ate și plăcute Brembo, absolut nici o problema de peste 40 k km.Sâmbătă le-am testat la  maximul posibil într-o sesiune de o ora pe circuit, nu le-am menajat deloc, s-au comportat ireproșabil, plăcutele pe fata după aceasta experienta se cam apropie de schimbat, dar e ceva normal, am adunat ceva km cu ele. Probabil voi merge pe aceasi combinație in continuare.

#47
calabrezu

calabrezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 03.12.2018
Ce tot ii dati atata cu discuri ovalizate? Discurile nu se ovalizeaza, ci flambeaza. Tamburii se ovalizeaza.

#48
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Se stramba, daca ti-e mai ok asa.

Edited by Octavian___, 07 May 2019 - 08:11.


#49
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View Postunbrutus, on 06 mai 2019 - 20:39, said:

dubioasa experienta, din ce spui, pare ca mecanicul te-a pacalit si a montat ceva de proasta calitate.
A montat ce a gasit mai ieftin. Cica a incercat sa ma ajute, ca sa nu platesc mult, pentru ca urma sa plec in concediu si sa gindit sa-mi mai ramina si mie bani de o bere Posted Image. Din pacate nu a tinut figura cu ieftin si bun.
Daca caut acum in google discuri pentru rabla mea si dau clik pe primul link, vad ca discurile de spate  incep de la 41,64 lei bucata, iar alea de fata de la 60,59 lei bucata. Cit 2-3 pachete de tigari, sau un bax de bere Posted Image La bani aia, cit suparare sa tina ? Posted Image

View Postunbrutus, on 06 mai 2019 - 20:39, said:

sa trebuiasca sa schimbi si pe fata si pe spate asa rapid... nasol. Discurile ar trebui sa reziste 100.000km macar
Alea originale au tinut peste 220.000km. (O perioada ma gindeam sa le pun inapoi pe alea vechi). Astea de acum, chiar ATE fiind, garantat nu o sa ma mai tina asa de mult. Cind ploua sau este umezeala, apar pete de rugina pe ele in citeva ore de stat in parcare. Pe alea originale nu am vazut niciodata nici o pata.

Edited by florin71_skoda, 07 May 2019 - 09:56.


#50
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postunbrutus, on 06 mai 2019 - 20:39, said:

... Discurile ar trebui sa reziste 100.000km macar

View Postandrey_r, on 07 mai 2019 - 00:24, said:

... am adunat ceva km cu ele.

View Postflorin71_skoda, on 07 mai 2019 - 09:55, said:

....Alea originale au tinut peste 220.000km.

Ce treabă au plăcuțele și discurile cu km? Posted ImageUnii conduc mult în afara orașului și ating frâna o dată la 50 km, alții merg mult prin Bucale și se târâie cu piciorul pe frână cu 3 km/h la oră de vârf. Ghici care consumă discurile și plăcuțele mai repede? Posted Image

#51
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postflorin71_skoda, on 07 mai 2019 - 09:55, said:

Alea originale au tinut peste 220.000km. (O perioada ma gindeam sa le pun inapoi pe alea vechi). Astea de acum, chiar ATE fiind, garantat nu o sa ma mai tina asa de mult. Cind ploua sau este umezeala, apar pete de rugina pe ele in citeva ore de stat in parcare. Pe alea originale nu am vazut niciodata nici o pata.
wow 220.000km... atunci clar merita sa iei tot originale, cat ar costa? Vezi si la autokarma

rugina nu cred ca are cum sa nu se formeze, e ceva normal.

View PostAnnoying, on 07 mai 2019 - 10:36, said:

Ce treabă au plăcuțele și discurile cu km? Posted ImageUnii conduc mult în afara orașului și ating frâna o dată la 50 km, alții merg mult prin Bucale și se târâie cu piciorul pe frână cu 3 km/h la oră de vârf. Ghici care consumă discurile și plăcuțele mai repede? Posted Image
nu se poate raspunde, pt ca pe autostrada poate franezi mai rar dar de la viteze mult mai mari si mai violent.
oricum, daca am zis "100.000 macar" si colegul a zis 200.000, inseamna ca ar trebui sa tina si in oras macar 100.000

#52
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View Postunbrutus, on 07 mai 2019 - 10:39, said:

wow 220.000km... atunci clar merita sa iei tot originale, cat ar costa? Vezi si la autokarma

Acum este prea tirziu pentru mine. Deocamdata am facuti cam 40.000km cu astea "noi" si daca ma mai tin un 60.000km, dupaia vad eu ce fac.

Pe autokarma zice ca acum un disc fata pentru rabla mea ar fi de la ATE 118 ron, de la Volkswagen 212 ron, iar de la Skoda 284 ron. (nu am stat sa le verific codurile si daca intradevar este exact ce-mi trebuie mie). Daca merg pe Skoda ar veni 568 lei dicurile, plus 246 lei setul de placute, si ajung la un 814 lei. Cu transport si ce o mai fi, cred ca trec de un 900 lei doar pentru fata.

#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
care o fi diferenta intre discurile skoda si VW si cum de sint alea vw mai ieftine... :) politicile astea de pret sint ceva uimitor de-a dreptul

#54
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Probabil e varianta Economy la VW.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate