Frane TRW vs ATE vs Bosch vs Brembo
Last Updated: Nov 07 2023 20:58, Started by
vinciun
, May 06 2019 14:01
·
1
#19
Posted 06 May 2019 - 15:03
Eu am folosit la masina mea Brembo, discuri+placute la masina anterioara iar la cea actuala am pus doar placute Brembo .
|
#20
Posted 06 May 2019 - 15:04
vinciun, on 06 mai 2019 - 14:46, said:
Tin minte ca odata am intrat in spalatorie si cand am dat cu jetul pe discuri ( sa spal jantele pe interior) apa sfaraia. Cred ca de atunci ceva s-a strambat. pur si simplu sint tot mai proaste se pare discurile, sau cine stie, sint contrafacute... as merge pe original de data asta, si montate undva cu factura si service autorizat RAR pt marca respectiva, in felul asta iti poti recupera banii in caz ca patesti iar. |
#21
Posted 06 May 2019 - 15:05
Nu cred in povestile cu discuri ovalizate si cu balti cu apa, un disc bun se raceste repede, problema e ca piata e plina de fake-uri la fel cum e plina de prosti care abuzeaza de frana
Edited by Kres, 06 May 2019 - 15:06. |
#22
Posted 06 May 2019 - 15:08
Pe un alt topic cineva recomanda cu tarie Textar. Stiu despre ei, dar nu am folosit decat pe o masina de servici care le avea de noi. Calitatea celor din magazine nu o cunosc, dat fiind faptul ca stim ca nu sunt de aceeasi calitate ca cele OE.
|
#23
Posted 06 May 2019 - 15:08
vinciun, on 06 mai 2019 - 14:57, said:
Nu-mi place deloc sa iau piese ieftine si sa le schimba foarte des. De exemplu imi pare rau ca am pus acum doi ani suporti motor lemforder si deja iar se simt vibratii. Acum o sa iau feby bilstein. ia originali daca sunt umpluti cu zeama, cumva cei aftermarket nu sunt la fel decat daca ii iei de la producatorul oe si iesi tot cam acolo la pret. n-as lua perforate, am avut brembo max (cu striatii, nu cu gauri, ce e drept) cu placute brembo iar discurile au tinut cam 30k, pe o masina automata de 900kg fara alergat. Edited by _-livio-_, 06 May 2019 - 15:09. |
#24
Posted 06 May 2019 - 15:16
Brembo are placute tari, dure, pentru oameni care conduc mult si schimba des ambele. Placuta Brembo uzeaza mai repede discul Brembo decat alte placute mai comune
|
#25
Posted 06 May 2019 - 15:16
Initiator, orice marca de placute sau discuri alegi in final, imperecheaza-le in functie de duritate. Placutele TRW care au Cupru in componenta, scartie destul de tare daca nu le combini cu discuri potrivite. Pe unele placute scrie, Heavy Metal Free, sunt alea care fac mult praf negru pe jante si se tocesc si mai repede, dar sunt cele mai eficiente ca sunt moi si se muleaza pe disc mult mai bine.
|
#27
Posted 06 May 2019 - 15:20
TRW are si placute excelente, moi care nu scartie deloc, care nu au metale grele in componenta, care nu distrug discul. Trebuie sa stie ala ce iti vinde cand il intrebi.
|
#28
Posted 06 May 2019 - 15:24
Au fost montate si achizitionate prin service autorizat .
|
|
#29
Posted 06 May 2019 - 15:35
"Cu o istorie care incepe in anul 1913, marca TEXTAR este cel mai mare producător mondial de produse de frânare pentru echiparea O.E.
Plăcuţele de frână TEXTAR sunt folosite la cel mai mare număr de autoturisme noi produse în Europa. În mod special producătorii de automobile de clase medii sau superioare, inclusiv cele sport, se bazează pe aceste plăcuţe de frână. Şi aceasta datorită faptului că firma TMD Friction este una dintre puţinele care pot fabrica plăcuţe de frână ce îndeplinesc in acelasi timp cerinţe oarecum contradictorii privind randamentul, durabilitatea şi confortul, deziderate din ce in ce mai greu de atins in conditiile in care automobilele devin din ce in ce mai grele si mai performante. TEXTAR fabrică plăcuţele pentru toti acesti producatori auto, dar le livrează acestora prin intermediul furnizorilor de sisteme complete de frânare. În Europa, cei mai mari furnizori de sisteme de frânare sunt: ATE, BOSCH, TRW şi pentru vehiculele de mare performanţă, BREMBO. Niciunul dintre aceştia nu produce prin forţe proprii placutele de frana, ci le achiziţionează de la producatorii specializati intre care TMD Friction (Textar) este cel mai important. Plăcuţele pe care le achiziţionaţi în aftermarket sub marca acestor producători provin însă din alte surse. TMD Friction nu livrează plăcuţe pentru aftermarket acestor mărci (în afară de Brembo)!" https://www.elit.ro/...i-de-uzura.html vinciun, on 06 mai 2019 - 14:55, said:
Deci pana la urma ce brand? Ca ATE parca nu as mai lua, desi probabil am fost eu vinovatul. vinciun, on 06 mai 2019 - 14:57, said:
Nu-mi place deloc sa iau piese ieftine si sa le schimba foarte des. De exemplu imi pare rau ca am pus acum doi ani suporti motor lemforder si deja iar se simt vibratii. Acum o sa iau feby bilstein. costin001, on 06 mai 2019 - 15:08, said:
Pe un alt topic cineva recomanda cu tarie Textar. Stiu despre ei, dar nu am folosit decat pe o masina de servici care le avea de noi. Calitatea celor din magazine nu o cunosc, dat fiind faptul ca stim ca nu sunt de aceeasi calitate ca cele OE. discuri OE (sau aftermakerket) si montate cu factura si garantie. Asta se pare ca e solutia. Se ovalizeaza, le schimba gratis. Baxon, on 06 mai 2019 - 15:16, said:
Am pus TRW si imi scartaie usor la franare , nu mai iau veci ! N-am gasit textar dar de acuma mai bine mai astept decat sa pun gozuri de " firma " . Masina Vitara 2017 allgrip . |
#30
Posted 06 May 2019 - 15:39
Cum spuneam si pe alt topic, pe site-urile de piese auto gasesti la acelas vehicul, aceeasi piesa (de la acelas producator), dar cu preturi diferite. Explicatia primita era ca pretul difera in functie de calitatea si tara de origine a piesei. Adica Brembo facut in Italia, costa de 2 ori mai mult decat Brembo facut in China, de aici si problemele care pot aparea ulterior. Daca ai luat TRW si s-a ovalizat la scurt timp atunci era made in China, probabil. Voi ce spuneti?
|
#31
Posted 06 May 2019 - 15:46
Kres, on 06 mai 2019 - 15:16, said:
Brembo are placute tari, dure, pentru oameni care conduc mult si schimba des ambele. Placuta Brembo uzeaza mai repede discul Brembo decat alte placute mai comune |
#32
Posted 06 May 2019 - 15:47
Iar incepem cu TRW este facut de Textar. Ti-am mai spus ca TRW este parte din Grupul ZF care nu are nici o legatura cu Textar.
https://ro.wikipedia.../TRW_Automotive |
#33
Posted 06 May 2019 - 15:58
costin001, on 06 mai 2019 - 15:39, said:
Voi ce spuneti? Opinia ta e doar atat, o opinie. Nu te mai burzului la oameni. Ca apoi iar ajungi sa iti ceri scuze pt dezinformare. |
|
#34
Posted 06 May 2019 - 15:59
Am folosit si TRW si ATE, dar combinate placute/ discuri de acelasi brand; pot sa zic ca le-am testat mai abuziv si au rezistat excelent pe masina de serie (Passat B6 2.0 TDI).
|
#35
Posted 06 May 2019 - 15:59
costin001, on 06 mai 2019 - 15:47, said:
Iar incepem cu TRW este facut de Textar. Ti-am mai spus ca TRW este parte din Grupul ZF care nu are nici o legatura cu Textar. https://ro.wikipedia.../TRW_Automotive ok? |
#36
Posted 06 May 2019 - 16:00
Nu puteam sa cer banii pe discuri fiindca le-am montat eu. Multe operatiuni le fac singur. Ma duc in service doar cand e ceva foarte complicat sau, mai des, cand e nevoie de echipament special pe care nu-l detin. Cred ca, totusi, o sa-mi fac timp zilele urmatoare sa ma duc intr-un service sa-mi verifice si eventual schimbe rulmentii de la rotile fata. Vad ca au un mic joc si nu mai inteleg daca e normal sau nu. Intr-un service mi-au spus ca asa tre sa fie dar citesc acum pe in site la rusi si spun ca nu trebuie sa existe niciun pic de joc palpabil. Mai vad pe un forum unul care avea ceva vobratii la 100 km/h si a schimbat jantele, anvelopele, discurile de frana insa in final erau rulmentii
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users