Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Getteri si Setteri
#19
Posted 06 May 2019 - 20:54
Iulius-Foyas, on 06 mai 2019 - 20:19, said:
modificarea starii lui Puppy in interactiunea simpla dintre Puppy si Stapan ? Puppy puppy = new Puppy(3, 5, 5, 3, 4, 4, 5, 3, 5, 1, 4, 1, 4, 4, 5, 1, 3, 5, 4, 5, 3, 5, 5, 5, 4, 2, 5, 1, 2, 4, 5); sau asta Puppy puppy = new Puppy() puppy.setAdaptability(3); puppy.setAllAroundFriendliness(5); puppy.setExerciseNeeds(5); puppy.setHealthGrooming(3); puppy.setTrainability(4); puppy.setAdaptsWelltoApartmentLiving(4); puppy.setAffectionatewithFamily(5); puppy.setAmountOfShedding(3); puppy.setDogFriendly(5); puppy.setDroolingPotential(1); puppy.setEasyToGroom(4); puppy.setEasyToTrain(1); puppy.setEnergyLevel(4); puppy.setExerciseNeeds(4); puppy.setFriendlyTowardStrangers(5); puppy.setGeneralHealth(1); puppy.setGoodForNoviceOwners(3); puppy.setIncrediblyKidFriendlyDogs(5); puppy.setIntelligence(4); puppy.setIntensity(5); puppy.setPotentialForMouthiness(3); puppy.setPotentialForPlayfulness(5); puppy.setPotentialForWeightGain(5); puppy.setPreyDrive(5); puppy.setSensitivityLevel(4); puppy.setSize(2); puppy.setTendencyToBarkOrHowl(5); puppy.setToleratesBeingAlone(1); puppy.setToleratesColdWeather(2); puppy.setToleratesHotWeather(4); puppy.setWanderlustPotential(5) OriginalCopy, on 06 mai 2019 - 20:28, said:
Asta cu autocomplete din IDE e cam singurul argument decent pro-setX(). Cu care nu sunt de acord din urmatorul rationament: setX e detaliu de implementare. In meeting cu product owner sau cine imi descrie business rules, cream un document. Acel document foloseste terminologia de business. PO nu va spune "setCoordinate", ci "focusOnPerson" in acele cerinte. Acuma mie nu mi se pare ca setCoordinate si focusOnPerson au acealsi inteles. setCoordinate imi zice ca poti seta orice coordonata, iar focusOnPerson vorbeste despre coordonate specifice. Asta e cu totul altceva de ce zic eu... |
#20
Posted 06 May 2019 - 21:21
Daca limbajul permite, prefer sa vad:
Puppy puppy = new Puppy( adaptability: 3, allAroundFriendliness: 5, exerciseNeeds: 5, healthGrooming: 3, trainability: 4, adaptsWelltoApartmentLiving: 4, affectionatewithFamily: 5, amountOfShedding: 3, dogFriendly: 5, droolingPotential: 1, easyToGroom: 4, easyToTrain: 1, energyLevel: 4, exerciseNeeds: 4, friendlyTowardStrangers: 5, generalHealth: 1, goodForNoviceOwners: 3, incrediblyKidFriendlyDogs: 5, intelligence: 4, intensity: 5, potentialForMouthiness: 3, potentialForPlayfulness: 5, potentialForWeightGain: 5, preyDrive: 5, sensitivityLevel: 4, size: 2, tendencyToBarkOrHowl: 5, toleratesBeingAlone: 1, toleratesColdWeather: 2, toleratesHotWeather: 4, wanderlustPotential: 5) Cu identarea de rigoare, pe care n-o pot exemplifica aici ca-mi strica forumul formatarea... |
#21
Posted 06 May 2019 - 21:34
@Mossoti
Codul tau seamna cu unul generat de un framework. Si in plus eu aveam o propietate nu 15 mii. Dar sa zicem ca aveeam 15 mii atunci codul ala al tau il grupam dupa anumite criterii in obiecte: si anume PuppyEnergy, PuppyTolerance, PuppyCognitiveProps si atunci aveam : class Puppy { private String state; private PuppyEnergy energy; private PuppyTolerance tolerance; private PuppyCognitiveProps cognitiveProps; public Puppy(PuppEnergy energy, PuppyTolerance tolerance, PuppyCognitiveProps cognitiveProps){ this.energy = energy; this.tolerance = tolerance; this.cognitiveProps = cognitiveProps this.state = "doing nothing" } public void setPuppyEnergy(PuppyEnergy energy){ this.energy = energy; } public PuppyEnergy getPuppyEnergy(){ return energy; } public void setPuppyTolerance(PuppyTolerance tolerance){ this.tolerance = tolerance; } public PuppyTolerance getPuppyTolerance(){ return tolerance; } public void setPuppyCognitiveProps(PuppyCognitiveProps cognitiveProps){ this.cognitiveProps = cognitiveProps; } public PuppyCognitiveProps getCognitiveProps(){ return cognitiveProps; } } //in alta parte //se intantiaza urmatoarele obiecte (care grupeaza //trenul ala de propietati): PuppyEnergy, PuppyTolerance, PuppyCognitiveProps Puppy puppy = new Puppy(energy, tolerance, cognitiveProps) //stapanul se joaca cu puppy afara, si dupa un timp, puppy oboseste //codul nostru trebuie sa reflecte ca puppy este obosit. Sa presupunem ca // proprietatea care ne spune nivelul energiei este energyLevel si ca aceasta //se afla in obiectul PuppyEnergy, a carei valoare este 4 atunci cand am instantiat //obiectul PuppyEnergy. //asadar puppyEnergy avea inainte de joaca valoare 4. Dupa joaca sa zicem ca scade la 1. //Codul care reflecta aceasta schimbare a realitatii este: energy.setEnergyLevel(1); puppy.setPuppyEnergy(energy); //update la puppy cu noua stare a lui PuppyEnergy. //insa dupa joaca catelului nostru i se face somn si adoarme,si atunci: puppy.setState("sleeping"); @OriginalCopy: Pai ti s-a dat cerinta si definitia problemei Edited by Iulius-Foyas, 06 May 2019 - 21:39. |
#22
Posted 06 May 2019 - 21:48
Iulius-Foyas, on 06 mai 2019 - 21:34, said:
@OriginalCopy: Pai ti s-a dat cerinta si definitia problemei Iulius-Foyas, on 06 mai 2019 - 21:34, said:
si atunci aveam : |
#23
Posted 06 May 2019 - 21:48
Limba romana, nu stiu daca este materna la tine, am impresia ca esti turc, (troll stiu ca esti)
starea de somnolenta nu inseamna ca doarme, ci ca adoarme iti spun inca odata, starile sunt ceva ce CERI, nu se setezi apoi, undeva ar trebui sa ai o lista (ENUM) cu stari (UUID ), nu stringuri Edited by MarianG, 06 May 2019 - 21:50. |
#24
Posted 06 May 2019 - 21:50
Iulius-Foyas, on 06 mai 2019 - 21:34, said:
@Mossoti Codul tau seamna cu unul generat de un framework. Si in plus eu aveam o propietate nu 15 mii. Dar sa zicem ca aveeam 15 mii atunci codul ala al tau il grupam dupa anumite criterii in obiecte: si anume PuppyEnergy, PuppyTolerance, PuppyCognitiveProps si atunci aveam : [code] class Puppy { private String state; private PuppyEnergy energy; private PuppyTolerance tolerance; private PuppyCognitiveProps cognitiveProps; dani.user, on 06 mai 2019 - 21:21, said:
Daca limbajul permite, prefer sa vad: Mai mult, parametrii nu sint neaparat obligatorii intr-un exemplu real. Probabil cel mai sanatos este sa folosesti Builder pattern, dar asta inseamna probabil de vreo 3 ori mai mult cod de scris si de avut grija pina la sfirsitul zilelor, pina la urma se pune intrebarea daca merita sa aplici aceste principii la singe sau sa faci o combinatie intre principiu si folosirea neuronilor |
#25
Posted 06 May 2019 - 21:57
Lectie de fizica,
energia se pierede prin efectuarea de lucru mecanic, setEnegry este o functie care spune care este energia maxima unui sistem, energie pe care o pierzi sau o castigi: cafea, macare, pastile, etc dar astea sunt addEnergy(valueOf(item)) Edited by MarianG, 06 May 2019 - 21:57. |
#26
Posted 06 May 2019 - 22:02
MarianG, on 06 mai 2019 - 21:57, said:
Lectie de fizica, energia se pierede prin efectuarea de lucru mecanic, setEnegry este o functie care spune care este energia maxima unui sistem, energie pe care o pierzi sau o castigi: cafea, macare, pastile, etc dar astea sunt addEnergy(valueOf(item)) Ba mai mult, nu doar stapanul poate face asta, ci orice locuilor*** din Troll-land: iti imprumuta cainele si are voie sa ii dea orice comanda, iar cainele asculta. La gunoi cu legile fizicii, cu cerintele problemei, cu definitia problemei! Sunt overrated, troll-land e in expansiune cu orice pret. *** pentru ca nu-i asa, daca IDE-ul iti genereaza un setter, atunci trebuie sa-ti genereze si un getter public. Edited by OriginalCopy, 06 May 2019 - 22:05. |
#27
Posted 06 May 2019 - 22:17
OriginalCopy, on 06 mai 2019 - 20:28, said:
Cu care nu sunt de acord din urmatorul rationament: setX e detaliu de implementare. In meeting cu product owner sau cine imi descrie business rules, cream un document. Acel document foloseste terminologia de business. PO nu va spune "setCoordinate", ci "focusOnPerson" in acele cerinte. Deci in lumea reala ai putea avea ceva metoda focusOnPerson(), care probabil ar apela alte metode, iar acesta metoda sau o alta metoda dintre cele apelate ar apela undeva ceva in genul setCoordinate Edited by DemocracySucks, 06 May 2019 - 22:22. |
#28
Posted 06 May 2019 - 22:20
Mosotti, on 06 mai 2019 - 21:50, said:
De multe ori vrei sa te uiti in git de exemplu sa vezi ce s-a schimbat si vezi ca aparut un 4 si un 3 in constructor, apoi trebuie sa vezi ce dracu sint alea in definitia clasei etc etc C# (si nu e singurul) te lasa sa mentionezi numele parametrului atunci cand apelezi metoda/constructorul. Asa se vede si in git exact ce inseamna 4 sau 3. Sau metoda(true, false, false, false, true). |
|
#29
Posted 06 May 2019 - 22:24
E doar un setter sub acoperire, care poate fi o idee buna sau nu, in functie de context. De exemplu, poate ca nu vrei sa ii adaugi prea multa energie, ca explodeaza. Asta inseamna ca trebuie ca addEnergy sa arunce o exceptie TooMuchEnergyException, pe care trebuie sa o verifici oriunde adaugi energie (asta in cazul fericit in care ai exceptii, altfel trebuie sa faci metoda sa returneze un boolean sau ceva sau trebuie sa validezi extern, ceea ce cam face inutila o metoda add in loc de set), in plus trebuie sa ai un maxEnergy care sa fie folosir la dar care sa nu fie constant durata vietii obiectului, de exemplu sa varieze cu temperatura, pac ai nevoie de un setter chior. Treburile nu-s batute in cuie, totul depinde de cerinte.
|
#30
Posted 06 May 2019 - 22:26
dani.user, on 06 mai 2019 - 22:20, said:
C# (si nu e singurul) te lasa sa mentionezi numele parametrului atunci cand apelezi metoda/constructorul. Asa se vede si in git exact ce inseamna 4 sau 3. Sau metoda(true, false, false, false, true). |
#31
Posted 06 May 2019 - 22:28
Depinde... fara a discuta pe cod concret/practic e cam singura concluzie ce poata fi trasa.
|
#32
Posted 06 May 2019 - 22:28
dani.user, on 06 mai 2019 - 22:20, said: C# (si nu e singurul) te lasa sa mentionezi numele parametrului atunci cand apelezi metoda/constructorul. Asa se vede si in git exact ce inseamna 4 sau 3. Sau metoda(true, false, false, false, true). |
#33
Posted 06 May 2019 - 22:31
In Java poate, in alte limbaje ai parametrii optionali.
class Puppy { Puppy(int adaptability, int allAroundFriendliness, int? exerciseNeeds = default, int? healthGrooming = default, int? trainability = default, int? adaptsWelltoApartmentLiving = default) { ... } } ... Puppy puppy = new Puppy( adaptability: 3, allAroundFriendliness: 5, trainability: 4) Edited by dani.user, 06 May 2019 - 22:34. |
|
#35
Posted 06 May 2019 - 22:54
Mosotti, on 06 mai 2019 - 21:50, said:
Aia e cea mai nefericitas solutie, gruparea parametrilor dupa criterii scoase din anus, doar pentru a avea "mai putini parametri". Atita timp cit in cerinte nu ti se specifica o anumita organizare a datelor, mai bine te abtii. Ce inseamna pentru tine PuppyEnergy nu inseamna si pentru altii, doar faci lumea sa caute dupa proprietati prin clase random Cei ai dat tu cu trenul ala de propietati seamana mai degraba a entitate JPA mapata conform unei tabele ce contine acele date agregate. MarianG, on 06 mai 2019 - 21:57, said:
Lectie de fizica, energia se pierede prin efectuarea de lucru mecanic, setEnegry este o functie care spune care este energia maxima unui sistem, energie pe care o pierzi sau o castigi: cafea, macare, pastile, etc dar astea sunt addEnergy(valueOf(item)) MarianG, on 06 mai 2019 - 21:48, said:
Limba romana, nu stiu daca este materna la tine, am impresia ca esti turc, (troll stiu ca esti) starea de somnolenta nu inseamna ca doarme, ci ca adoarme iti spun inca odata, starile sunt ceva ce CERI, nu se setezi apoi, undeva ar trebui sa ai o lista (ENUM) cu stari (UUID ), nu stringuri Edited by Iulius-Foyas, 06 May 2019 - 22:57. |
#36
Posted 07 May 2019 - 04:05
DemocracySucks, on 06 mai 2019 - 22:17, said:
Nu-i un detaliu de implementare. Set este un verb care descrie in engleza actiunea de a "seta" ceva. [...] Deci in lumea reala [...] Picteaza. Canta la pian. E un scump de caine. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JWZj_xbTwfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Muzica lui e atat de placuta... Mosotti, on 06 mai 2019 - 22:24, said: Treburile nu-s batute in cuie, totul depinde de cerinte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users