termostat lichid racire - Ford Focus 2 -2007-1.8tdci
Last Updated: May 09 2019 18:22, Started by
qrevcs5
, May 06 2019 08:40
·
0
#1
Posted 06 May 2019 - 08:40
Buna ziua,
Detin FF2-2007-1.8tdci, termostatul nu mai fuctioneaza, si doresc sa-l schimb, am observat ca sunt doua tipuri de termostate: -Temperatura de deschidere [°C]: 88 - Temperatura de deschidere [°C]: 92 Stie cineva ce fel de termostat ar trebui ? |
#2
Posted 06 May 2019 - 08:54
In manual iti indica ceva o temperatura optima de utilizare? Nu cred ca iti zice modelul, dar iti poate da o temperatura de care poti sa te legi.
|
#3
Posted 06 May 2019 - 09:06
intri aici: https://ford.7zap.com/en/car/43/ bagi datele si cauti codul piesei, cumperi termostatul dupa cod, toata lumea recomanda original, cele aftermarket nu sunt chiar grozave.
Edited by _-livio-_, 06 May 2019 - 09:07. |
#4
Posted 06 May 2019 - 09:08
Probabil sunt facute pt tari cu clima mai calda, si tari cu clima mai rece, ca releele de incarcare pt alternator. Oricum, diferenta de 4 grade e nesemnificativa.
|
#5
Posted 06 May 2019 - 09:11
#6
Posted 06 May 2019 - 09:37
Care dimensiuni? daca e vorba de diametru, vezi cat are al tau, daca e vorha de lungime, vezi daca incape ala mai lung. Totusi, daca cauti exact dupa an de fabricatie, cod motor, ar trebui sa-ti dea exact ce ai nevoie, eventual cauta si pe alte magazine online, sa nu fie o greseala.
|
#7
Posted 06 May 2019 - 09:45
1086282
Asta este codul oe, Cauta echivalenta pe Behr, sau daca vrei ieftin Vernet. |
#8
Posted 06 May 2019 - 09:49
#9
Posted 08 May 2019 - 17:42
salut, schimbat termostat: am desfacut cele trei suruburi, a curs ceva lichid, am schimbat termostatul, pus furtunul la loc si suruburile, completat cu lichid in vasul de expansiune. am facut o proba, dar temperatura tot a crescut, am oprit masina, apa in vasul de expansiune era peste nivelul maxim, iar furtunul care intra in motor, unde se afla si termostatul, era rece (temperatura de afara = 13 grade), a mers ventilatorul pana a ajuns temperatura la 90. ce nu functioneaza? ar trebui sa fac o aerisire, sa iasa aerul din motor/ furtun ? daca da, cum ?
|
#10
Posted 08 May 2019 - 21:48
daca te duci acum si te uiti la vasul de expansiune unde e nivelul antigelului?
ventilatorul cand a pornit? dupa ce a ajuns la 90 ce s-a intamplat? ca asta e important. ia masina si da o tura cu ea, asa se incalzeste mai usor si se aeriseste, stai cu ochii pe temperatura, daca trece de 90 tragi pe dreapta si opresti. |
|
#11
Posted 09 May 2019 - 06:03
Vezi sa nu fi pus termostatul invers. Apoi, in vasulmde expansiune, lateral, ar trebui sa ai un furtun mai subtire, lateral. Cand deschide termostatul, pe a el furtun vine apa in vas. Daca nu vine, s-ar putea sa fie infundat, am mai vazut cand s-a bagat mult timp apa dura si s-a depus calcarul si nu se asriseste sistemul.
|
#12
Posted 09 May 2019 - 07:47
_-livio-_, on 08 mai 2019 - 21:48, said:
daca te duci acum si te uiti la vasul de expansiune unde e nivelul antigelului? ventilatorul cand a pornit? dupa ce a ajuns la 90 ce s-a intamplat? ca asta e important. ia masina si da o tura cu ea, asa se incalzeste mai usor si se aeriseste, stai cu ochii pe temperatura, daca trece de 90 tragi pe dreapta si opresti. pai asta am facut, am dat o tura cu masina, cand s-a incalzit la 90, a mai durat ceva pana sa depaseasca temperatura. nivelul antigelului este la mijloc, intre min si max rumegus, on 09 mai 2019 - 06:03, said:
Vezi sa nu fi pus termostatul invers. Apoi, in vasulmde expansiune, lateral, ar trebui sa ai un furtun mai subtire, lateral. Cand deschide termostatul, pe a el furtun vine apa in vas. Daca nu vine, s-ar putea sa fie infundat, am mai vazut cand s-a bagat mult timp apa dura si s-a depus calcarul si nu se asriseste sistemul. termostatul e pus bine, am luat unul oe Edited by qrevcs5, 09 May 2019 - 07:48. |
#13
Posted 09 May 2019 - 08:43
cineva imi spusese sa scot termostatul, sa pun furtunul fara el, sa pornesc masina, si daca depaseste temperatura problema nu mai este din termostat. asta se intampla inainte sa-l schimb cu unul nou. teoretic, fara termostat, apa circula in instalatie fara oprire. termostatul ar avea rolul, ca atunci cand se ajunge la temperatura de 90 de grade, deschide circuitul din motor catre radiator. gresesc cu ceva?
|
#14
Posted 09 May 2019 - 10:42
Vsrifica furtunul de sus, sa nu fie infundat. Doar sufli in el, apoi in stutul de pe vas, sa vezi daca e ok. Cu termostatul scos tinea la Dacia 1300, care avea termostatul in furtun. Termostatul tau are doua "supape", la ambele capete. Cand cea mare deschide, discul mic de la celalalt capat inchide circuitul mic, care lasa apa sa circule doar prin motor, pt incalzire mai rapida. sunt masini care merg ok fara termostat, sunt altele care nu prea, ca circuitul mic fiind deschis, apa circula si prin el, supraincalzind motorul. Baga termostatul vechi intr-un vas cu apa ce fierbe, vezi daca se deschide. Nu e un test 100% sigur, dar daca nu deschide, e clar ca-i bulit.
Daca furtunasul ala mic e ok, lasa motorul sa se incalzeasca, cu capacul de la vas scos. te uiti la temperatura, cand se apropie de 90° ar trebui sa deschida termostatul, ambele furtune de la radiator sa fie calde. Dupa ce a deschis termostatul, apa urca in vas, apoi porneste ventilatorul, apa scade. Pe furtunul ala mic, daca accelerezi putin, ar trebui sa vina apa in vas, continu. daca vine cu bulbuci, s-ar putea sa fi prajit garnitura de chiulasa, mai ales daca termostatul vechi era blocat pe inchis, nu ai vazut in bord, si ai supraincalzit motorul. |
#15
Posted 09 May 2019 - 11:28
rumegus, on 09 mai 2019 - 10:42, said:
Vsrifica furtunul de sus, sa nu fie infundat. Doar sufli in el, apoi in stutul de pe vas, sa vezi daca e ok. Cu termostatul scos tinea la Dacia 1300, care avea termostatul in furtun. Termostatul tau are doua "supape", la ambele capete. Cand cea mare deschide, discul mic de la celalalt capat inchide circuitul mic, care lasa apa sa circule doar prin motor, pt incalzire mai rapida. sunt masini care merg ok fara termostat, sunt altele care nu prea, ca circuitul mic fiind deschis, apa circula si prin el, supraincalzind motorul. Baga termostatul vechi intr-un vas cu apa ce fierbe, vezi daca se deschide. Nu e un test 100% sigur, dar daca nu deschide, e clar ca-i bulit. Daca furtunasul ala mic e ok, lasa motorul sa se incalzeasca, cu capacul de la vas scos. te uiti la temperatura, cand se apropie de 90° ar trebui sa deschida termostatul, ambele furtune de la radiator sa fie calde. Dupa ce a deschis termostatul, apa urca in vas, apoi porneste ventilatorul, apa scade. Pe furtunul ala mic, daca accelerezi putin, ar trebui sa vina apa in vas, continu. daca vine cu bulbuci, s-ar putea sa fi prajit garnitura de chiulasa, mai ales daca termostatul vechi era blocat pe inchis, nu ai vazut in bord, si ai supraincalzit motorul. qrevcs5, on 09 mai 2019 - 11:27, said:
multumesc pentru informare, sa-ti dea Dumnezeu sanatate. nu stiam de ce are doua discuri, implicit doua arcuri...semana ceva a dublu rol. |
|
#16
Posted 09 May 2019 - 12:57
Mai inainte ziceai ca ai un singur furtun subtire sus si unul mai gros, jos. Acum vezi doua sus? Sa-nteleg ca intre timp ai baut antigelul din vas?
|
#17
Posted 09 May 2019 - 13:05
#18
Posted 09 May 2019 - 13:29
Si eu despre ce vorbesc? Am scris citet, de furtunul subtire de sus, deasupra nivelului de antigel, ala se infunda. Cel din fundul vasului, e mai gros, pe ala coboara antigelul in motor, e pfea gros sa se infunde, ba mai si circula lichidul prin el, ba urca, ba coboara.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users