Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Golf 4 aerisire grea

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016
Salut. Am un golf 4 1.6 16v cu gpl si am incercat sa aerisesc instalatia de racire. S-a aerisit cam greu si mi-a ajuns apa la 95 de grade in timpul aerisirii. Am oprit imediat motorul cand a ajuns la acea temperatura. Problema este ca a inceput sa scoata fum alb pe esapament si nu stiu motivul. Sa fie doar apa pe toba de la condensul creat de gpl? Sa se fi dus garnitura de chiuloasa?
Edit: Am schimbat de curand chiuloasa si tot ce tine de ea, plus blocul termostatului.

Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 14:19.


#2
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006
la pompa de apa te-ai uitat de curiozitate?

#3
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016
Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa
Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum.

Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 14:27.


#4
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,707
  • Înscris: 01.12.2018
l-ai belit.
mai desfa-l odata

#5
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016
Gpl-ul imi umple toba cu apa foarte mult si ma gandesc sa nu fie din cauza asta

#6
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:25, said:

Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa
Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum.
si pompa de apa?

ce service e ala de-ti da masina sa schimbi antigelul acasa dupa asa lucrare?

ai habar de masini?

ceva nu bate bine-n istoria asta

#7
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

 Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:25, said:

Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa
Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum.

     Se murdarise antigelul ?

#8
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016
Si pompa de apa schimbata. Ei mi-au pus antigel nou, dar pe instalatia masinii exista reziduri depuse din cauza ca proprietarul din Germania a mers doar cu apa. Am schimbat antigelul plus curatare ca sa scot gunoaiele alea.  Dupa ce o pornesc nu scoate nimic. Nici nu zici ca e pornita. Dar dupa ce o accelerez pe la 3000 de ture atunci incepe.

#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

 Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:16, said:

sa scoata fum alb pe esapament
doar apa pe toba de la condensul creat de gpl?
Tu faci deosebirea intre fum si abur ?

Edited by adrian_r5, 05 May 2019 - 14:47.


#10
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006
n-o accelera, pune lichidul de racire la nivel si lasa motorul sa mearga sa se incalzeasca, supravegheaza indicatorul de temperatura si vezi daca porneste ventilatorul

la 95 de grade n-ar trebui sa fie o problema in conditii normale

ventilatorul a pornit?

#11
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
La masinile de generatie "mai noua" nu este necesara aerisirea circuitului.
Este esentiala umplerea vasului la nivel si mentinerea inchisa a capacului vasului.
In acest fel presiunea crescuta din instalatia de racire face ca apa sa-si mute punctul de fierbere mai sus pe la 110-115 grade.
Cu capacul scos (sau supapa de pe capac defecta) circuitul nu functioneaza corespunzator.

Edited by keta, 05 May 2019 - 14:48.


#12
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,327
  • Înscris: 22.10.2007
n-am avut gpl asa ca intreb de curiozitate, cum face gpl-ul condens?
cred ca mai bine dai inca o tura pe la service, sa verifice ce au facut si sa aeriseasca ei, nu vad de ce a trebuit tu sa faci ceva.
pe de alta parte ma gandesc ca daca sunt multe depuneri ce au inceput sa se plimbe sunt sanse sa se fi infundat vreun canal si sa fi ars si garnitura noua.

#13
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

 Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:16, said:

...
ai schimbat si termostatul?

#14
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016

 dan210, on 05 mai 2019 - 14:46, said:

n-o accelera, pune lichidul de racire la nivel si lasa motorul sa mearga sa se incalzeasca, supravegheaza indicatorul de temperatura si vezi daca porneste ventilatorul

la 95 de grade n-ar trebui sa fie o problema in conditii normale

ventilatorul a pornit?
Dupa aerisire apa sta doar la 90, ventilatorul porneste doar daca o tin mai mult timp turata.  Am accelerat-o de doua ori acum pe la 4000 si a scos multa apa de pe toba.  Aproape ca a disparut fumul. O sa dau o tura cu ea sa vad cum se comporta.
Edit: Am schimbat si termostatul

Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 15:02.


#15
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
De fapt senzorul ala de temperatura iti arata temperatura motorului nu temperatura apei.
    Cam asa trebuie sa fie 85-90 de grade.

#16
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Daca a avut apa a fiert motorul.

Edited by MotanulAlb, 05 May 2019 - 15:43.


#17
Bogdanamp

Bogdanamp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 16.11.2016
Cand a ajuns la 95 era aproape complet aerisita. Nu am pus doar apa. Am pus jumatate apa distilata si jumatate antigel

#18
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

 keta, on 05 mai 2019 - 14:47, said:

La masinile de generatie "mai noua"
Cam din ce an incepe generatia asta "mai noua" ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate