Golf 4 aerisire grea
Last Updated: May 05 2019 16:51, Started by
Bogdanamp
, May 05 2019 14:16
·
0
#1
Posted 05 May 2019 - 14:16
Salut. Am un golf 4 1.6 16v cu gpl si am incercat sa aerisesc instalatia de racire. S-a aerisit cam greu si mi-a ajuns apa la 95 de grade in timpul aerisirii. Am oprit imediat motorul cand a ajuns la acea temperatura. Problema este ca a inceput sa scoata fum alb pe esapament si nu stiu motivul. Sa fie doar apa pe toba de la condensul creat de gpl? Sa se fi dus garnitura de chiuloasa?
Edit: Am schimbat de curand chiuloasa si tot ce tine de ea, plus blocul termostatului. Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 14:19. |
#3
Posted 05 May 2019 - 14:25
Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa
Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum. Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 14:27. |
#5
Posted 05 May 2019 - 14:28
Gpl-ul imi umple toba cu apa foarte mult si ma gandesc sa nu fie din cauza asta
|
#6
Posted 05 May 2019 - 14:30
Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:25, said:
Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum. ce service e ala de-ti da masina sa schimbi antigelul acasa dupa asa lucrare? ai habar de masini? ceva nu bate bine-n istoria asta |
#7
Posted 05 May 2019 - 14:39
Bogdanamp, on 05 mai 2019 - 14:25, said:
Am schimbat si distrubitia complet cand am schimbat si chiuloasa Edit: Dupa ce am fost cu ea in service nu mai avea nimic. Era perfecta.Am golit instalatia de racire deoarece era amtigelul murdar, si am spalat cu apa. Am golit iar si am umplut instalatia cu apa si antigel combinate. Dupa ce am reusit sa o aerisesc a inceput sa scoata fumul ala. Nu am mai plecat cu ea. Poate isi revine daca fac un drum. Se murdarise antigelul ? |
#8
Posted 05 May 2019 - 14:41
Si pompa de apa schimbata. Ei mi-au pus antigel nou, dar pe instalatia masinii exista reziduri depuse din cauza ca proprietarul din Germania a mers doar cu apa. Am schimbat antigelul plus curatare ca sa scot gunoaiele alea. Dupa ce o pornesc nu scoate nimic. Nici nu zici ca e pornita. Dar dupa ce o accelerez pe la 3000 de ture atunci incepe.
|
#9
Posted 05 May 2019 - 14:46
#10
Posted 05 May 2019 - 14:46
n-o accelera, pune lichidul de racire la nivel si lasa motorul sa mearga sa se incalzeasca, supravegheaza indicatorul de temperatura si vezi daca porneste ventilatorul
la 95 de grade n-ar trebui sa fie o problema in conditii normale ventilatorul a pornit? |
|
#11
Posted 05 May 2019 - 14:47
La masinile de generatie "mai noua" nu este necesara aerisirea circuitului.
Este esentiala umplerea vasului la nivel si mentinerea inchisa a capacului vasului. In acest fel presiunea crescuta din instalatia de racire face ca apa sa-si mute punctul de fierbere mai sus pe la 110-115 grade. Cu capacul scos (sau supapa de pe capac defecta) circuitul nu functioneaza corespunzator. Edited by keta, 05 May 2019 - 14:48. |
#12
Posted 05 May 2019 - 14:50
n-am avut gpl asa ca intreb de curiozitate, cum face gpl-ul condens?
cred ca mai bine dai inca o tura pe la service, sa verifice ce au facut si sa aeriseasca ei, nu vad de ce a trebuit tu sa faci ceva. pe de alta parte ma gandesc ca daca sunt multe depuneri ce au inceput sa se plimbe sunt sanse sa se fi infundat vreun canal si sa fi ars si garnitura noua. |
#13
Posted 05 May 2019 - 14:55
#14
Posted 05 May 2019 - 15:01
dan210, on 05 mai 2019 - 14:46, said:
n-o accelera, pune lichidul de racire la nivel si lasa motorul sa mearga sa se incalzeasca, supravegheaza indicatorul de temperatura si vezi daca porneste ventilatorul la 95 de grade n-ar trebui sa fie o problema in conditii normale ventilatorul a pornit? Edit: Am schimbat si termostatul Edited by Bogdanamp, 05 May 2019 - 15:02. |
#15
Posted 05 May 2019 - 15:28
De fapt senzorul ala de temperatura iti arata temperatura motorului nu temperatura apei.
Cam asa trebuie sa fie 85-90 de grade. |
|
#16
Posted 05 May 2019 - 15:43
Daca a avut apa a fiert motorul.
Edited by MotanulAlb, 05 May 2019 - 15:43. |
#17
Posted 05 May 2019 - 16:02
Cand a ajuns la 95 era aproape complet aerisita. Nu am pus doar apa. Am pus jumatate apa distilata si jumatate antigel
|
#18
Posted 05 May 2019 - 16:29
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users