Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Corporatiile si pretul liniei de cod pe secunda
Last Updated: May 05 2019 21:04, Started by
Iulius-Foyas
, May 03 2019 20:10
·
0
#19
Posted 04 May 2019 - 22:57
Quote
te pomenesti ca se gaseste in mediul academic Dar vezi ca mai exista si alt fel de dezvoltare de soft, nu numai in corporatii, mediul academic si 'blogosfera'. |
#20
Posted 04 May 2019 - 23:12
Quote
The top 10 companies, which employ kernel developers to contribute to the Linux kernel, make up nearly 57 percent of the total changes to the kernel. The category “none,” which represents volunteer developers who aren’t paid by any company, fell to the No. 3 spot this year from No. 1 in the last report issued in 2015. And Renesas moved up in the rankings from No. 13, replacing Texas Instruments at No. 10. A large portion of development continues to be developers of unknown corporate affiliation, who typically contribute 10 or fewer changes. Company Changes Percent of total Intel 14,384 12.9% Red Hat 8,987 8.0% None 8,571 7.7% Unknown 7,582 6.8% Linaro 4,515 4.0% Samsung 4,338 3.9% SUSE 3,619 3.2% IBM 2,995 2.7% Consultants 2,938 2.6% Renesas Electronics 2,239 2.0% Right, Linux n-are nici o treaba cu corporatiile, alea fac numai cod de cacat. Linux a fost scris de Linus in 3 saptamini |
#21
Posted 05 May 2019 - 07:56
Mosotti, on 04 mai 2019 - 22:36, said:
Discutia este inutila, pentru simplul fapt ca nici o "corporatie" nu masoara productivitatea in linii de cod. Programatorii de uichend nu prea au de unde sa stie si sa inteleaga care este importanta unui IDE in lumea reala, ei au impresia ca fie folosesti Notepad, fie folosesti ide, tot aia e. Ceea ce evident e o aberatie ridicola si absurda! |
#22
Posted 05 May 2019 - 08:26
MarianG, on 04 mai 2019 - 21:56, said:
Omul zice ca apasa doua-trei butonane si compania castiga (sau nu pierde) bani deoarece se scrie software-ul singur. arg, on 04 mai 2019 - 22:24, said:
si cine verifica daca softul e scris bine? |
#23
Posted 05 May 2019 - 09:15
DemocracySucks, on 05 mai 2019 - 07:56, said: Discutia era cu totul alta: importanta ide-urilor si cum afecteaza acestea productivitatea in productia reala de software(de exemplu enterprise), dar cine a facut acest topic, a pus titlul cu rea credinta, la misto - ca nu a zis nimeni ca plateste cineva la LOC. Programatorii de uichend nu prea au de unde sa stie si sa inteleaga care este importanta unui IDE in lumea reala, ei au impresia ca fie folosesti Notepad, fie folosesti ide, tot aia e. Ceea ce evident e o aberatie ridicola si absurda! Sa ne imaginam ca NU ESTE JAVA ci alt limbaj |
#24
Posted 05 May 2019 - 09:16
MarianG, on 05 mai 2019 - 09:14, said:
Discutia era despre constructor, in nici un caz despre IDE, despre IDE care scrie cod in locul "programatorului" ati inceput voi cu scurtaturile voastre |
#25
Posted 05 May 2019 - 09:29
DemocracySucks, on 05 mai 2019 - 08:26, said: El nu zice ca "se scrie software-ul singur", asta intelegi tu, ca atat te pricepi. Ceea ce zice el, e ca IDE-urile ajuta la generare de cod, la integrarea diverselor componente, samd. - adica ai un intreg mediu de lucru asistat de catre IDE - lucru care creste indiscutabil productivitatea, iar intr-un proiect macar vag serios, pe un limbaj general purpose gen Java, C# nu ai ce face fara un IDE bun. Si e valabil in mare masura si pentru alte limbaje si tehnologii. Codul este generat bine din start, dupa se testeaza integrarea acestuia cu restul codului (si eventual modulelor externe) , iar testarea se face de catre programatori (uneori si personal specializat), cu ajutorul unor instrumente. costuri vs "cod generat de IDE" pe secunda (shortcut) -- de unde si titlul pus "la misto" |
#26
Posted 05 May 2019 - 09:54
#28
Posted 05 May 2019 - 10:45
Quote
Programatorii de uichend nu prea au de unde sa stie si sa inteleaga care este importanta unui IDE in lumea reala Si ca butonatul la greu, linii multe de cod / ora si cod autogenerat sunt mizerii pentru palmasi. Cantitatea de cod e o metrica foarte proasta, au tot fost discutii pe tema asta pe net (un exemplu: https://stackoverflo...-large-projects ), exista si carti https://en.wikipedia...hical_Man-Month care discuta de ce e metrica proasta, etc. Apropo, cartea aia zice 10 linii / zi. Variaza mult in functie de limbaj si de problema. Daca scrii cantitati uriase de cod si peste aia o foarte mare parte din cod e cod generat, sau/si o fractiune mare sunt doar include-uri, ar fi bine sa-ti revizuiesti pozitia. Pentru asta: Quote
IDE-urile ajuta la generare de cod, la integrarea diverselor componente, samd. - adica ai un intreg mediu de lucru asistat de catre IDE - lucru care creste indiscutabil productivitatea, iar intr-un proiect macar vag serios, pe un limbaj general purpose gen Java, C# nu ai ce face fara un IDE bun. Si e valabil in mare masura si pentru alte limbaje si tehnologii Da, IDEul poate ajuta mult. Munca de jos. Citat relevant de mai sus: "Essential complexity is caused by the problem to be solved, and nothing can remove it" Edited by parabellum, 05 May 2019 - 10:52. |
|
#30
Posted 05 May 2019 - 11:06
Discutia a pornit de la
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 20:10, said:
Sa dai bani pe un plugin a carei functionalitate o gasesti gratis in orice IDE care se respecta, este deja de matrix. De aceea InteliJ cere bani pe mediul C++, pt chestii din astea pe care alte limbaje le au de la inceputul inceputurilor. Cand esti intr-o corporatie te uiti la cateva sute de euro/an daca asta te ajuta sa fi mai productiv? Nu mai zic ca insusi IntelliJ are o varianta pe bani daca vrei facilitati mai avansate. Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 20:10, said:
Tare as vrea sa te vad lucrand la un proiect in Spring framework sau orice alt framework , unde folosesti dependency injection via annotari , si sa le importi tu asa manual de manuta pe toate. Cred ca iti trebuie task separat doar pt acest lucru. Unii nu vor sa inteleaga ca Spring & friends nu inseamna rocket science. E un framework ce te ajuta sa ai cod mai omogen cand ai o echipa mai mare, sa nu scrie fiecare de capu lui sa te trezesti cu 4 abordari diferite pentru acelasi tip de problema in acelasi proiect. Insusi faptul ca fiecare ar rezolva altfel problema indica ca nu e o problema dificila din punct de vedere tehnic. |
#31
Posted 05 May 2019 - 11:43
#32
Posted 05 May 2019 - 12:15
parabellum, on 05 mai 2019 - 10:45, said: Este asta: https://en.wikipedia...o_Silver_Bullet Da, IDEul poate ajuta mult. Munca de jos. Citat relevant de mai sus: "Essential complexity is caused by the problem to be solved, and nothing can remove it" Pe vremuri - Visual Studio 6 - foloseam alde Visual Assist. Am renuntat, pur si simplu nu-mi ofera un avantaj suficient. Mai important decat sa scriu cod repede este sa citesc si sa inteleg codul deja scris. Peek definition (introdus in VS2019) mi-e mult mai util decat includerea automata a unor headere. Apropo, asta-i Visual Studio 2019: include.gif 59.93K 9 downloads |
#33
Posted 05 May 2019 - 12:29
MarianG, on 05 mai 2019 - 10:04, said:
Daca poti aduce exemple desigur sunt softuri care genereaza codul... unele mai bune altele mai slabe, unele dedicate altele universale cu convertoare catre diserse marci si dedicate cu convertoare catre alte marci. de exemplu un program bun: - coliziuni - nu apar defecte datorate tehnologiei - nu uzeaza aiurea uneltele - scote timpi mici de executie - face ecomonie de material - nu necesita supravegherea permanenta (un operator poate administra mai multe utilaje) - etc. sistemul merge cam asa: - iei piesa 3d (fisier cad) - o importi in program (softul de programare) - dai sa auto sa genereze tehnologia sau o faci manual pas cu pas. - refici si optimizezi tehnologia - exporti catre cod g si incepi simularea. dupa simulare refaci tehnologia pana iese ce trebuie - dai in executie - ginion era ceva in tehnologie care nu se pupa cu masina.... - iei la mana sa vezi in codul g ce nu s-a potrivit. Edited by arg, 05 May 2019 - 12:37. |
|
#34
Posted 05 May 2019 - 13:17
Cine a scris bucata aia de cod care iti determina tie traseul de prelucrare?
|
#35
Posted 05 May 2019 - 13:44
Un generator de generatoare de bucăți de cod, doh!
It's turtles all the way down. |
#36
Posted 05 May 2019 - 14:12
Totuși, cumva, cele mai eficiente și mai valabile aplicații și soluții vin, in general, din companii private mici, nu din corporate. Iar pe companiile private mici sigur nu le interesează viteza cu care bate maimuța sau negrul in taste - au alte "probleme", mai importante.
P.S. Asta ca sa nu vorbesc de faptul că unii au o problema (majora) de viziune: cum că pe planeta exista doar corporate și bugetari - un lucru complet idiot și fals. Edited by dexterash, 05 May 2019 - 14:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users