Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TLC aduce în premieră emisiuni despre casă și grădină din portofoliul HGTV
Last Updated: Oct 31 2019 16:26, Started by
KLM2009
, May 03 2019 19:01
·
0
#1
Posted 03 May 2019 - 19:01
TLC-PROGRAME HGTV-PREMIERĂ / TLC aduce în premieră emisiuni despre casă și grădină din portofoliul HGTV București (MEDIA EXPRES) / 3 mai 2019 / Discovery Networks aduce în România pe TLC, de luni până sâmbătă, emisiuni din grila HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă și grădină din portofoliul Scripps Networks Interactive, începând cu 4 mai: „Specialiști în renovări”, „Câștigător la loterie, cumpăr casă” și „Vânătorii de case”. Programele de tip reality-show sunt destinate celor pasionați de conținut dedicat casei, av\nd printre telespectatori nume celebre precum Michelle Obama, Reese Witherspoon și Seth Rogen. HGTV este o televiziune extrem de populară, cu cifre impresionante la nivel global: numărul 1 în SUA pentru publicul din segmentul de vârste 25-54 de ani pentru cel de-al 12-lea an consecutiv, numărul 2 pentru femei și se află în continuă creștere în Polonia. HGTV își continuă dezvoltarea accelerată în Europa, odată cu anunțul lansării în segmentul televiziunilor free-to-air în Germania, în luna iunie anul acesta. Andrey Stoychev, Head of Commercial Development, Distribution, Sports and Commercial Operations Discovery CEEMCA (foto), a declarat: „HGTV are cel mai lung timp mediu de vizionare în Europa – 42 de minute – dintre toate canalele care difuzează conținut dedicat casei. În același timp, cercetările noastre locale arată că acest tip de conținut, cel despre casă și grădinărit, este foarte popular în România (59% dintre spectatori sunt interesați de acest tip de conținut). Astfel, prin aducerea conținutului HGTV pe TLC, ne dorim să le oferim telespectatorilor noștri sentimentul de „acasă” și tot ceea ce acesta implică: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. În același timp, suntem mândri că piețele din regiunea Centrală și de Est se află pe harta dezvoltării HGTV în Europa – credem cu tărie că acest tip de conținut alimentează pasiunile oamenilor pentru amenajarea casei, creează un spirit de apartenență la comunitate și funcționează pe diferite platforme pentru publicurile și partenerii noștri comerciali”. Începând cu luna mai, calupul HGTV va fi difuzat pe TLC de luni până vineri, de la ora 14:00 și în weekend între 15:00 și 19:00 și cuprinde seria de renovări și design „Specialist în renovări” și emisiunile de vânătoare de case „Câștigător la loterie, cumpăr casă” și „Vânătorii de Case”. „Specialiști în renovări”, din 6 mai, de luni până vineri, începând cu ora 14:00 (67 de episoade a câte o oră), îi are în prim-plan pe Chip și Joanna Gaines, experți în domeniul imobiliar, care transformă casele dărăpănate în locuri de referință, contribuind astfel la reînsuflețirea a întregi cartiere. Alături de cumpărători, cuplul renovează locuințe care se află în locuri deosebite, dar care au un design neatrăgător sau se află într-o condiție precară. „Câștigător la loterie”, cumpăr casă, din 4 mai, în fiecare sâmbătă, în intervalul 15:00 – 17:00 (30 de episoade a câte 30 de minute), îl prezintă pe David Bromstad care îi acompaniază pe câștigătorii la loterii în căutarea unor case de vis. Indiferent de valoarea premiului, fericiții câștigători sunt interesați de piața imobiliară din întreaga lume. Vor cheltui toți banii pe un conac extravagant sau vor merge pe o investiție sigură? Telepectatorii vor afla ce se întâmplă atunci când oamenii obișnuiți pornesc în căutarea caselor, după ce au câștigat la loterie. „Vânătorii de case”, din 4 mai, în intervalul 17:00 – 19:00 (26 de episoade a câte 30 de minute), este găzduită de Suzanne Whang, emisiunea prezentând aventurile fiecărui om, cuplu sau familie care se află în căutarea casei ideale, învățând la ce anume să fie atenți și cum să hotărască dacă o locuință este cea potrivită pentru ei. Cu liste lungi de dorințe și opinii diferite, vor găsi aceștia ceea ce caută? Anul trecut, Discovery a achiziționat Scripps Networks Interactive, punând bazele celei mai de încredere companii în ceea ce privește portofoliul de emisiuni de familie, dominând spațiul de divertisment cu povești din viața reală. Noua companie include brand-uri cunoscute la nivel global, cum ar fi Discovery Channel, TLC, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Travel Channel și cel mai mare canal sportiv, Eurosport. Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17372 |
#2
Posted 03 May 2019 - 19:11
Ehh, când am citit "grădină" mă gândeam la tomate, ardei, etc.
|
#3
Posted 03 May 2019 - 19:14
Eu ma uit pe Youtube la fragmente din "My 600 Lb Life" sau "Family by the Ton" sau "My big fat fabulous life". Asta pentru ca si eu sunt food addict si supraponderal, dar sper sa nu ajung precum acei protagonisti.
|
#4
Posted 03 May 2019 - 19:57
De ce nu s-ar incumeta sa lanseze canalul de sine statator? Eventual in loc de FLN
|
#5
Posted 03 May 2019 - 20:08
Intai probabil vor sa vada ce succes au emisiunile de genul asta si dupa se mai gandesc
FLN de ce sa dispara? E un post ok mult mai bun decat Travel |
#6
Posted 03 May 2019 - 22:01
Cosmin342, on 03 mai 2019 - 20:08, said:
Intai probabil vor sa vada ce succes au emisiunile de genul asta si dupa se mai gandesc FLN de ce sa dispara? E un post ok mult mai bun decat Travel Exista si Polonia oricum unde sunt prezente ambele... |
#7
Posted 03 May 2019 - 22:54
HGTV e un canal vechi în SUA, nu a venit în locul lui FLN. HGTV a fost lansat în 1994.
FLN a fost rebranduit acum 9 ani în Cooking Channel https://en.wikipedia..._Living_Network FLN a fost închis la italieni în 2017 și la olandezi în 2019. Revenim la HGTV. Edited by _-KALMAN-_, 03 May 2019 - 23:05. |
#8
Posted 04 May 2019 - 10:46
Oare ce au vrut să zică cu ”HGTV este o televiziune extrem de populară, cu cifre impresionante la nivel global: numărul 1 în SUA pentru publicul din segmentul de vârste 25-54 de ani pentru cel de-al 12-lea an consecutiv”? Nu are cum să fie HGTV e cea mai urmărită televiziune din SUA. Poate numărul 1 în cine știe ce categorie... unde or mai fi având 2 - 3 televiziuni concurente, că altele fix pe nișa casă și grădină nu prea mai sunt.
Are BBC niște emisiuni și documentare despre grădinărit (Gardener's World, Great British Garden Revival, Garden Rescue, Escape to the Country) din care chiar înveți câte ceva spre deosebire de reality show-urile americane unde doar tânjești după luxul așa zișilor câștigători la loto. |
#9
Posted 31 October 2019 - 16:26
DISCOVERY-HGTV-DISTRIBUȚIE / Discovery încearcă să distribuie pe cablu HGTV și în România București (MEDIA EXPRES) / 30 oct 2019 / Discovery încearcă să distribuie și în România HGTV, televiziunea Home and Garden TV dedicată decorațiunilor interioare, în vreme ce televiziunea publică germană Deutsche Welle încearcă să propună distribuitorilor prin cablu și satelit dar și rețelelor hoteliere versiunea televiziunii în limba germană a DW, potrivit prezentărilor de la Convenția ACeR 2019. Veselin Milicici, Marketing Manger Discovery a susținut o prezentare în care a vorbit printre altele de noul brand global al Discovery lansat în octombrie 2019, noutăți și conținut și ce se va întâmpla în 2020. Discovery a testat programele HGTV pe TLC printr-un bloc de programe difuzat din luna mai care a dus la o creștere de 68% în ratinguri pe segmentul 18-49 de ani, potrivit directorului Milicici. Oficialul Discovery a mai spus că Eurosport va aduce în România un invitat surpriză din English Premier League în luna noiembrie 2019, fără să-i dezvăluie identitatea. Anunțul vine în contextul în care Eurosport a cumpărat drepturile exclusive pentru România ale campionatului englez din 2020. Radu Bușneag, reprezentantul DW în România a spus în cadrul prezentărilor din cadrul Convenției ACeR 2019 că DW în limba germană este o televiziune finanțată de Parlament iar activitatea editorială este supervizată de un consiliu editiorial independent („spre deosebire de alte țări”). În 2019, pe platformele de TV, radio și online programele DW au avut săptămânal 197 de milioane de utilizatori. „DW German este încă la început în România, vă invit să ne contactați pentru noi parteneriate pe tema aceasta. Este pentru cei care vorbesc limba germană înafara granițelor Germaniei dar ne adresăm și zonelor care primesc un număr mare de turiști vorbitori de limba germană”. În cadrul Convenției a mai susținut o prezentare Corina Cozmincă, Distribution Sales Manager pentru România la NBC Universal, care a mulțumit printre altele industriei de distribuție TV din România unde E! Entertainment are o acoperire de 95% din piață, iar Diva 99%. Convenția de Comunicații Electronice ACeR 2019 ediția a 7-a se desfășoară la Hanul lui Manuc din București, la 30 octombrie, în organizarea Asociației ACeR, sponsorii principali fiind SES, Discovery, Cartoon Network. În cadrul sesiunii „Viitorul afacerilor de conținut: liniar vs. non-liniar” au ținut prezentări Veselin Milicici, Marketing & Communications Senior Manager – Discovery CEEMCA, Corina Cozmincă, Distribution Sales Manager – NBCUniversal și Radu Bușneag, Distribution Representative Romania – Deutsche Welle. Într-o a doua sesiune, „Tehnologii de top. Oportunități de afaceri”, sunt anunțați Mihai Ursoi, Country Manager, Romania, Bulgaria and Republic of Modova – SES Astra, Nicolae Jurcuț, Product Manager – Peruvision, Constantin Lucescu, SVP CIS/CES Europe – Ownzones Entertainment Technologies și Călin Șerbănescu, CEO – Dynamic Telecom. Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17809 TLC-HGTV-BLOC PROGRAME / TLC România extinde blocul de emisiuni despre casă și grădină București (MEDIA EXPRES) / 31 oct 2019 / Blocul Home and Garden TV (HGTV) de pe TLC a obținut rezultate impresionante de la lansarea sa în România, în mai 2019, Discovery anunțând extinderea difuzării emisiunilor despre renovare, design și "vânătoarea" de case, până la sfârșitul anului. Toate cele trei emisiuni din portofoliul HGTV difuzate inițial au înregistrat un rating cu 68% mai mare, comparativ cu programele difuzate de TLC în aceeași perioadă a anului trecut, consolidând astfel poziția TLC pe segmentul televiziunilor de lifestyle, se arată într-un comunicat difuzat de Discovery România. Începând din luna mai, trei emisiuni din portofoliul HGTV, "Specialiști în renovări", "Câștigător la loterie, cumpăr casă" și "Vânătorii de case", au intrat în grila TLC. Grupul țintă al televiziunii, pe care a fost măsurată audiența, este format din femeile între 18 și 49 de ani care trăiesc în zone urbane. Emisiunile care au înregistrat cea mai mare rată de succes pe segmentul grupului țintă sunt "Vânătorii de case" (0,44 Rating% și 2,10%%) și "Vânătorii internaţionali de case" (0,31 Rating% și 1,58 Share%). Audiențele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, pentru perioada mai-septembrie 2019 și mai-septembrie 2018, intervalul orar 15:00-18:59. Aceste rezultate consolidează poziționarea unică a HGTV în ceea ce privește oferta de conținut cu emisiuni despre renovare și vânătoare de case și, totodată, încurajează planul de lansare televiziunii în țările europene, se mai arată în comunicatul Discovery. „Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori români odată cu lansarea acestora pe TLC, în luna mai, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este incredibil de popular și apreciat la nivel local. Vom continua să testăm popularitatea acestui gen, pentru a valida datele de research: acum știm că telespectatorii români sunt pregătiți și doresc să se bucure în continuare de acest tip de conținut. Tocmai de aceea purtăm discuții cu partenerii noștri, cu scopul de a face HGTV complet disponibil pentru piața din România, începând cu 2020.”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports and Commercial Operations Discovery CEEMCA. Odată cu sfârșitul lunii octombrie, TLC va difuza noi titluri din grila HGTV, cum ar fi: "Renovări pe plus sau minus", "Case renovate și salvate", "Vrem o casă mică", după cum urmează: Luni-Vineri, 14:00 - 15:00 Episoade în premieră din Renovări pe plus sau minus Flip sau Flop, în perioada 21 octombrie – 30 Episodele în premieră din Case renovate și salvate, în perioada 1 - 31 decembrie Sâmbătă, bloc de patru ore, 15:00 - 19:00 Episoade în premieră din Case renovate și salvate și Vrem o casă mică , în perioada 26 octombrie – 30 noiembrie CASE RENOVATE ȘI SALVATE: Karen E. Laine și Mina Starsiak, duo-ul mamă – fiică, își propun să revitalizeze orașul Indianapolis, proprietate cu proprietate. Cumpără locuințe aflate în paragină și le transformă în structuri urbane uimitoare. Folosind cunoștințele imobiliare ale Minei și antecedentele în materie de legislație ale lui Karen, cele două sunt de neoprit în obținerea unei proprietăți pe care și-o doresc, precum și obținerea ajutorului familiei acestora cu schițele și construcția locuințelor. Când vine vorba de case noi și interesante din orașul Indianapolis, totul se rezumă la Case renovate și salvate. VREM O CASĂ MICĂ: Urmărește căutătorii de case din Statele Unite ale Americii în încercarea de a găsi case cât mai mici. În fiecare episod, protagoniștii vizitează trei case cu dimensiuni de sub 600mp, urmând să o aleagă pe cea mai potrivită pentru nevoile lor. Când vine vorba de alegerea și ofertarea uneia dintre case, ce vor alege: casa foarte mică sau pe cea cu spații mari și deschise? Telespectatorii vor trăi clipe pline de suspans în așteptarea deciziilor protagoniștilor Vrem o casă mică. RENOVĂRI PE PLUS SAU MINUS: Emisiunea urmărește aventurile lui Tarek și ale Christinei în timp ce achiziționează proprietăți degradate, uneori chiar fără a le vedea înainte, pe care apoi le renovează și le pun la vânzare. De la emoțiile pe care le presupune câștigarea licitației, renovările, care uneori pot fi de-a dreptul obositoare, ieșirile descurajatoare și vânzarea copleșitoare, cum se vor descurca oare Tarek și Christina? Anul trecut, Discovery a achiziționat Scripps Networks Interactive, punând bazele celei mai de încredere companii în ceea ce privește portofoliul de emisiuni de familie, dominând spațiul de divertisment cu povești din viața reală. Noua companie include brand-uri cunoscute la nivel global, cum ar fi Discovery Channel, TLC, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Travel Channel și cea mai mare televiziune sportivă, Eurosport. Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17811 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users