Casa Nationala de Pensii Publice - Cont online
Last Updated: Feb 08 2023 06:51, Started by
Argent
, May 03 2019 07:22
·
0
#19
Posted 03 May 2019 - 08:49
Argent, on 03 mai 2019 - 07:22, said:
Deci am facut o cerere pe https://www.cnpp.ro/...re-acces-online Si acum trebuie sa ma duc sa o activez la ghiseu. Fiind Vineri nu vreau sa deranjez prea mult, asa ca o sa intreb pe forum? 1 - Cat dureaza sa activeze contul online? 1.1 - Este ca la ANAF de mi-au activat pe loc cererea si am primit pe email codul? Cam atat, in mare parte sunt interesat de procedura, cat dureaza, daca de obicei este coada pe acolo, daca au ghiseu special? Treburi umane de la cei care au activat conturile online la CNPP. Care anul trecut dintr-o data s-au oprit în iunie. Am întrebat la noi la HR ce se intampla și fetele mi-au spus ca ele trimit declarațiile asa cum cere legea nu e vina lor ca cine întreține acest site nu își face treaba. |
#20
Posted 03 May 2019 - 08:52
Pentru a verifica stadiul cotizatiilor, trebuie sa verifici mai intai declaratiile anuale si apoi cele lunare. N-am inteles de ce, dar in fine.
|
#21
Posted 03 May 2019 - 09:10
am cont de cativa ani deja acolo...
periodic ma uit sa fie corect totul. |
#22
Posted 03 May 2019 - 09:11
Am depus cererea de dimineata, nu era coada, am stat fix 2 minute cat a verificat tanti de la ghiseu datele.
A spus ca in cateva zile vine ok-ul pe e-mail. |
#23
Posted 03 May 2019 - 11:55
am incercat si eu acum vreo 2 ani tot in urma unui topic de pe forum... de atunci nu mi-am facut timp sa duc hartia la registratura
sa faci cont si apoi sa duci o hartie fizic... pare incredibil, dar iata ca in Ro e posibil |
#24
Posted 03 May 2019 - 12:01
#25
Posted 03 May 2019 - 12:03
ba da, poti, te asigur ca in alte tari nu te duci cu o hartie la ghiseu
gandeste-te ca si la spatiul virtual iti cerea hartie la ghiseu si acum nu iti mai cere |
#26
Posted 03 May 2019 - 13:40
Pololica, on 03 mai 2019 - 08:18, said:
La momentul actual, sistemul nu permite verificarea online a petentului (sunt date cu caracter personal). Poate vor baga si ei semnatura digitala si scanarea de documente pentru probare (desi si asa s-ar putea evita verificarea). PS: crearea contului nu poate fi verificat ca la operatorii de telecomunicatii (unde ei au un cod de client si numar de telefon de retea, adica se pot lega de cele declarate, la ghiseu, de catre client). in alta ordine de idei, mie mi s-a spus ca activarea contului va dura citeva ore, dar peste mai putin de o ora cind am verificat era functional! nu stiou in alte parti cum este, dar in Craiova am lasat formularul la un birou unde nu mai astepta nimeni, nu la registratura! TheWarrior, on 03 mai 2019 - 12:01, said:
totusi niste date personale nu le poti da orisicui care pune o copie de CI pe un site. Edited by tytysor, 03 May 2019 - 13:50. |
#27
Posted 03 May 2019 - 15:16
Apropos de institutiile statului: mi-am pierdut cardul de sanatate si luna trecuta mi-am facut unul nou. A trebuit sa ofer 3 acte: fotocopie dupa CI, copie dupa OP (15 lei si ceva, taxa de reemitere card) si un formular privind declararea nulitatii cardului (adica pentru distrugere/pierdere/furt). Aveam de ales sa merg sa depun dcumentele sau sa trimit cu Posta (cea mai ieftina solutie platita). Am ales varianta a doua (dar trimiterea se face la adresa din buletin, deci riscul sa ajunga la altcineva e cam minim, doar sa ajunga la alta adresa).
In principiu ar fi putut sa faca si juvetii acelasi lucru, tot acelasi grad de birocratie ar fi (sa nu mai spun ca mi-a venit adeverinta de inlocuire in maxim o saptamana, iar cardul in vreo 3). |
#28
Posted 09 August 2019 - 11:48
Am fost să depun astăzi cerere pentru taicamu; am parcurs peste 100km și am consumat jumătate de zi pt asta. Noroc că n-am durat mai mult de un minut. Aveau un ghișeu special pentru asta! Mi se pare de noaptea minții in 2019 să nu poți face asta de la distanță. La instituții private se poate. Exemplu compania de electricitate, băncile... nu mai vb deja au trecut la videoconferință.
LE Mi-a zis că primeste astăzi "un link". Aștept minunea... Edited by PostacheNegrutzi, 09 August 2019 - 11:49. |
|
#29
Posted 14 August 2019 - 11:31
Mă așteptam să ofere mai multe posibilități și informații acest cont. Posibilitatea de a vedea sumele de bani, data la care sunt curate, posibilitatea de comunicare, etc.
|
#30
Posted 31 August 2020 - 15:31
Cunoașteți pe cine care s-a pensionat "online"?! Mă uit în cont și văd că există și cererea și posibilitatea de upload a documentelor necesare. Apropos de cont se poate face acum și fără prezența fizică la Casa Teritorială; trimiteți cererea scanată și semnată, copie CI la email Acum merge de făcut cont și prin email la [email protected] sau la mailul vreunui consilier de la casa voastră teritorială. Sunt curios dacă a depus care până acum dosarul online; aș vrea să scutesc pe cineva din familie de un drum la Casă.
|
#31
Posted 27 December 2020 - 09:11
Am incercat in fel si chip(browsere diferite) sa fac cererea de solicitare cont online, la adresa https://www.cnpp.ro/...e-acces-online.
Fara succes. Apare mesajul ,,504 Gateway Time-out". Sa inteleg ca un server este oprit sau nefunctional? A reusit cineva in ultimul timp sa faca cererea? |
#32
Posted 29 December 2020 - 11:18
mie imi merge login-ul fara nici o problema....
o fi o problema doar la sectiunea aia. |
#33
Posted 26 April 2022 - 21:55
Acum se pot activa conturile daca se semneaza digital declaratia. Incercati si alt browser daca nu va merge site-ul.
https://www.cnpp.ro/web/10180/211 |
|
#34
Posted 08 January 2023 - 17:32
Este o aplicație de toată jena, adică are foarte puține utilități/aplicații. Eu am cont din 2019 dar nu i-am găsit nicio utilitate. Acum in decembrie am reușit prin intermediul contului să completez și transmit cererea pentru transmiterea documentului de informare (cuponul de pensie) cu toate că încerc din primăvară de la activarea aplicației. Dar a trecut mai bine de o luna de la aprobarea cererii și nu vad niciun document de informare în contul meu. Am solicitat info despre asta dar se mișcă greu, termenul de răspuns e 30 zile!!! Speram că lipsa de reacție a angajaților va fi suplinită de acest sistem online dar .....nicio șansă ! In concluzie,contul nu-mi este util...și am 3 ani de când îl utilizez!!!
|
#35
Posted 11 January 2023 - 22:12
De o bucata de vreme nu mai pot accesa site-ul. Am incercat si cu edge si cu mozilla si cu chrome si am dat si clear cache la fiecare. mereu imi apare asa :
Pagina ceruta nu a fost gasita Daca incerci sa accesezi zona securizata a Portalului si constati ca au intervenit probleme, incearca sa remediezi eroarea urmand acesti pasi: 1. Verifica daca adresa web este corecta; 2. Asigura-te de functionarea normala a conexiunii la internet; 3. Efectueaza stergerea fisierelor temporare (clear cache) de la nivelul browser-ului folosit 4. Utilizeaza ca alternativa un alt browser (de ex. Mozilla Firefox) 5. Contacteaza proprietarul site-ului. Nu mai stiu ce sa fac altceva ... Edited by nucutza, 11 January 2023 - 22:13. |
#36
Posted 12 January 2023 - 13:03
N-ai ce sa faci...Asta este statul roman....
LE Astia n-au nici un fel de responsabilitate... Edited by echoshoworacle, 12 January 2023 - 13:13. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users