Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie Ram - Pierdut documente
Last Updated: Aug 06 2019 10:34, Started by
mirel3003
, May 01 2019 08:14
·
0
#1
Posted 01 May 2019 - 08:14
Am cumparat anul trecut un calculator SH de la un tip. A mers foarte bine pana cand acum careva zile a inceput sa isi ia restart-uri. Dupa cateva restarturi calculatrul nu a mai vrut sa porneasca cu una din cele 4 placute de ram.
Tipul de la care am cumparat calculatorul mi-a dat garantiile la toate componentele dar eu Batman le-am aruncat. Tinand cont ca sunt Rami cu "garantie pe viata" am vreo sansa sa ii conving pe cei de la Kingston (HyperX) sa ii inlocuiasca char daca nu mai am documentele de achizitie? Are rost sa le scriu si sa le explic situatia sau imi pierd timpul? Mai am totusi in calculator 24 GB RAM care imi sunt suficienti. E vorba de 1 placuta de 8 GB DDR 4 HyperX Predator Black 8GB DDR4 3000MHz CL15. |
#2
Posted 01 May 2019 - 08:39
Personal cred ca iti pierzi timpul daca incerci sa le explici situatia celor de la Kingston.
Din cate vad pe internet, 8GB DDR4 HyperX Predator Black 8GB DDR4 3000MHz CL15 costa intre 254 Lei si 354 Lei cu doua exceptii la peste 400: https://www.price.ro...d=1647513&asc=1 https://www.compari....3-8-p370666429/ Din pacate ai aruncat garantia, acum trebuioe sa cumperi alta memorie RAM. |
#3
Posted 01 May 2019 - 08:47
Am schimbat si eu in vreo doua randuri niste stick-uri Sandisk cu garantie multa, 5 sau 10 ani.
De fiecare data mi-au cerut proof of purchase (factura de achizitie). Iti dai seama cate memorii or fi prin gropile de gunoi ale lumii? Cum ar fi sa le stranga unul si sa vina sa schimbe 200 de memorii gasite la groapa de gunoi? Nu foarte amuzant pentru producator. Normal ca or sa vrea factura. |
#4
Posted 01 May 2019 - 08:48
Alta memorie nu mai cumpăr ca imi sunt suficienți 24Gb. Eu totuși le-am scris celor de la Kingston. Aștept sa vad ce zic.
Edited by mirel3003, 01 May 2019 - 08:57. |
#5
Posted 01 May 2019 - 08:48
#6
Posted 01 May 2019 - 09:12
1. Incerci sa dai de cel de la care ai cumparat
2. el ia legatura cu magazinul de unde le-a luat 3. magazinul elibereaza un duplicat de factura (ceva) 4. iei factura aia de la tip 5. mergi la garantie 6. daca se returneaza banii in cont, vor ajunge (foarte probabil) la cumparatorul initial. Apoi incerci sa iei banii de la el. Vezi cate planete trebuie sa se alinieze? Pana la urma poti incerca si asta, nu costa decat niste apeluri telefonice. |
#7
Posted 01 May 2019 - 09:21
@mirel3003, iti pui sperante desarte in raspunsul celor de la Kingston.
Daca nu mai ai factura/garantia nu iti vor inlocuia memoria RAM. Singurele solutii sunt: 1. ramai cu ce mameorie RAM ai acum; 2. cumperi memorie sa o inlocuiesti pe cea defecta; 3. faci ce a zis userul @sorin147 mai sus:
Spoiler
|
#8
Posted 01 May 2019 - 09:26
La multe magazine online, ai factura și garanția în contul online. Caută-l pe primul cumpărător.
Totuși ai testat plăcuta singura în toate cele 4 sloturi? |
#9
Posted 01 May 2019 - 09:30
Explicati-mi si mie, pls, ce naiba inseamna garantie pe viata si cum se poate beneficia de ea.. ca am un stick Kingston care a inceput sa dea rateuri.
E luat tot asa, cu un certificat de garantie pe care scrie 999 de luni.. Cred ca factura o am pe undeva dar n-am inregistrat produsul la Kingston la data cumpararii... Edited by Kres, 01 May 2019 - 09:34. |
#10
Posted 01 May 2019 - 09:49
Pai nu trebuie sa ai produsul inregistrat la Kingston. Certificatul de garantie ti-l onoreaza magazinul de unde ai cumparat memoria, se descurca ei mai departe cu resellerii de unde au cumparat si ei produsul, ca doar nu crezi ca au facut comanda direct la producator.
Cauta factura si ia legatura cu magazinul. |
|
#11
Posted 01 May 2019 - 10:59
Fara acte mai greu, dar sunt cazuri cand e posibil, depinde de tipul de garantie oferit de fabricant.
Doar ca s-ar putea sa coste mai mult decat face. Am avut un stick Corsair cu garantie pe viata. S-a stricat dupa 6 ani, magazinul e unde l-am luat a disparut. Cei de la Corsair au zis ca garantia e valida, sa-l trimit la ei in Olanda sa-l inlocuiasca. Costul expedierii facea cat un stick nou de capacitate mult mai mare. |
#12
Posted 01 May 2019 - 11:04
Adevarul este ca daca era garantie "pe viata", ar fi trebuit sa suporte ei cheltuiala si cu drumul.
|
#13
Posted 01 May 2019 - 11:57
Adevarul e ca @effiel avea garantia in mana si a primit raspuns faovaribil.
Iar @initiatorul acestui topic nu mai are garantia caci a aruncat-o la gunoi. Deci clar va fi refuzat atat de magazinul unde a fost cumparata memoria cat si de fabricant Solutiile sunt: 1. sa ramana asa cu mememoriile ce le mai are; 2. sa cumpere alta memorie identica; 3. sa ia legatura cu ala de i-a vandut PC-ul sa ceara garantia de la magazin ori sa o descarce online sa i-o dea @initiatorului si de acolo se descurca. |
#14
Posted 01 May 2019 - 13:11
Phobos, on 01 mai 2019 - 11:04, said:
Adevarul este ca daca era garantie "pe viata", ar fi trebuit sa suporte ei cheltuiala si cu drumul. Care drum bre că duci memoria la magazinul de unde ai luat-o. On topic. Davai factură, eta garanția. Vezi că unele magazine au pretenția ca marfa să fie predată de cumpărătorul din acte. Edited by waterman, 01 May 2019 - 13:14. |
#15
Posted 01 May 2019 - 14:56
Mi-au raspuns cei de la Kingston si mi-au zis ca imi inlocuiesc, dar transportul catre ei trebuie platit de catre mine.
Mai jos mail-ul pe care l-am primit Am primit atasat si adresa unde trebuie sa ajunga. Cat costa sa expediez un colet in Germania? sa stiu daca merita sau nu sa ii trimit Attached Files |
|
#16
Posted 01 May 2019 - 15:28
Trebuie sa trimiti tot kitul ( ambele module ). Vezi pe site-ul curierilor cat ar costa transportul.
|
#17
Posted 01 May 2019 - 16:34
O las balta ca vad ca ma costa mai mult transportul decat un modul de 8 GB DDR 4 HyperX Predator Black 8GB DDR4 3000MHz CL15.
|
#18
Posted 01 May 2019 - 16:35
mirel3003, on 01 mai 2019 - 14:56, said: Mi-au raspuns cei de la Kingston si mi-au zis ca imi inlocuiesc, dar transportul catre ei trebuie platit de catre mine. Mai jos mail-ul pe care l-am primit Am primit atasat si adresa unde trebuie sa ajunga. Cat costa sa expediez un colet in Germania? sa stiu daca merita sau nu sa ii trimit E ceva la mijloc de iti schimba aia memoria RAM fara garantie ori factura fiscala. Personal cred ca in taxele de Curier dus-intors intra "pretul" schimbarii memoriei defecte Vezi ca e scump transportul Romania - Germania dus-intors ! mai bine dai 300 Lei cu transport inclus de la un magazin online din Romania https://www.price.ro...d=1647513&asc=1 sau https://www.compari....3-8-p370666429/ Edited by super8, 01 May 2019 - 16:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users