Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mitsubishi Outlander PHEV 2019
#37
Posted 02 May 2019 - 10:30
unbrutus, on 02 mai 2019 - 08:08, said:
Repet, nu am vazut hibrida sa se incarca in 20 min si dupa cum stii, ma pricep la domeniul asta. Cat despre afirmatia ca te pricepi... Attached FilesEdited by robylup, 02 May 2019 - 10:32. |
#38
Posted 02 May 2019 - 10:50
robylup, on 02 mai 2019 - 10:30, said:
In poza atasata ai gradul de inclinare al unui drum care il fac de 2-3 ori pe saptamana. In 3 km, la 100 km/h, in treapta S a CVT-ului, incarc 5 linii din 8. In Drive ajutata si de frana de serviciu, incarc 4 linii din 8. Daca din regenerare se incarca atat, la priza de ce nu? ma insel? Mirabeau, on 30 aprilie 2019 - 21:28, said:
Mulțumesc mult, sper sa fie o alegere ok. Am ușoare probleme de adaptare. Are o grămadă de combinații. Am reușit de ex sa o fac sa se închidă automat când plec de langa ea cu cheia. Dar nu se mai deschide trapa de la prize... Ma rog, ne adaptam.. Poate face și ea un efort? )) |
#40
Posted 02 May 2019 - 11:19
#41
Posted 02 May 2019 - 11:20
nu am monitorizat-o exact dar cred ca in 4-5 la o priza clasica de garaj fara alte investitii
doar o singura data in zilele astea am reusit sa o golesc integral plus cum sta 8 ore pe putin noaptea sunt sigur ca sunt suficiente am pus aplicatia azi. sa vedem ce minune o fi.. logic ca nu am citit manualul, e o chestie stufoasa si in mare parte inutila ) google zice 133 km/h Edited by Mirabeau, 02 May 2019 - 11:23. |
#42
Posted 02 May 2019 - 11:27
robylup, on 02 mai 2019 - 11:19, said: Nu am confundat nimic, am impresia ca confunzi tu o electrica cu o baterie de capacitate mare cu o hibrida cu baterie de capacitate mica. Edited by remvirg, 02 May 2019 - 11:30. |
#43
Posted 02 May 2019 - 12:00
remvirg, on 02 mai 2019 - 11:27, said:
Proprietarul masinii pe al carei jurnal suntem spune ca se incarca in 4-5 ore la priza normala. Tu spui ca a ta se incarca doar din regenerare 5 linii din 8 in aproape 2 minute. Sunt chestii diferite nu crezi? Asta e un phev, a ta cu siguranta nu. Iar phevul nu e electrica si nici nu are baterie de capacitate mare. 3.Propietarul masinii a spus clar ca nu a facut experimente. probabil a aruncat si el simbolic un 4/5 ore, in realitate e vreo 3 la priza normala cu tensiune stabila. |
#44
Posted 02 May 2019 - 12:03
remvirg, on 02 mai 2019 - 11:27, said:
Iar phevul nu e electrica si nici nu are baterie de capacitate mare. A, ca phev-urile nu au nici pe departe eficienta unei full electrice in exploatare, da, e adevarat. Pe partea de energie recuperativa, masina mea baga in baterii 50kw cand recupereaza puternic (frana pe coborare de exemplu) fara de 3.6kw cat baga de la priza. |
#45
Posted 02 May 2019 - 12:10
De ce a ta nu e phev? Pt ca un phev daca s-ar incarca in 2 minute prin regenerare nu ar mai avea nevoie de priza. La ce sa mai cheltui materiale pt tot ce inseamna incarcare de la prize (normala, fast, ultra, mega sau de care vrei) daca bateria se incarca in 2 minute in mers? Tu ala care acuzi in stanga si in dreapta ca nu intelegem nimic....
@roexplorer, ce ofuscat mai esti, ti-am jignit masina. Bine, recunosc. Si a ta e electrica. E bine acum? Edited by remvirg, 02 May 2019 - 12:17. |
#46
Posted 02 May 2019 - 12:12
Fuck ce logica frate, te doare mintea )) i'm out ca ii stric omului topicul degaba
|
|
#47
Posted 02 May 2019 - 12:21
Mirabeau, on 02 mai 2019 - 09:36, said:
si cand iesi la o urgenta din oras, mergi din statie in statie de incarcare nu? Daca e singura masina atunci e perfect de inteles , in oras mergi pe electric cat poti si afara idem . Ma gandeam ca totusi iesi in afara cat sa-i faci un rodaj motorului termic si vroaiam pareri despre comportament , daca iti place , daca e ceea ce ai vrut , chestii care nu le afli decat de la un utilizator . Hai ca nu mai zic nimic , sa ai noroc de masina si sa fi sanatos . ( fara semnul exclamarii pe care il uraste ala de se baga atata in seama ... ) Edited by Baxon, 02 May 2019 - 12:22. |
#48
Posted 02 May 2019 - 13:11
robylup, on 02 mai 2019 - 12:00, said:
A mea de ce cu siguranta nu e Phev? eu banuiesc ca a ta nu e plugin (daca detii un hibrid. ca nu e clar). Un plugin nu se poate incarca in cateva frane in cateva min cum spui tu mai sus ro_explorer, on 02 mai 2019 - 12:03, said:
PHEV-ul are regim de masina electrica iar bateriile sunt in jur de 10kWh ... Nu stiu ce inseamna 10kWh pentru tine dar pentru mine inseamna mult / baterie mare. |
#49
Posted 03 May 2019 - 09:26
Toyota Rav4 2018 2.5 Hybrid
Honda Civic AT-PZEV 2006 si 2008 cu conversie la plug in hybrid cu grid charger+ plus baterii de generatie noua Nikel-Metal cu capacitate marita+update de soft Honda Cu ce informatii as putea sa te mai servesc? unbrutus, on 02 mai 2019 - 13:11, said:
ok si de ce nu spui si cam cate frane trebuie sa incarci 10kWh... ca vezi ca colegul sugereaza ceva gresit Edited by robylup, 03 May 2019 - 09:26. |
#50
Posted 03 May 2019 - 10:59
robylup, on 03 mai 2019 - 09:26, said:
Eu te intreb de curiozitate, sincer, fara rautate, pe topicul vechi de hibride de contraziceai inclusiv cu posesori de hibride si electrice, la fel si pe topicul Tesla, la fel si aici. Ai condus mai mult de un test drive o masina din gama asta? tu cu siguranta vorbesti doar din auzite, altfel nu ai sustine ca se incarca din regen bateria la pluginul din acest topic in cateva minute poate daca cobori o panta o saptamana continuu, da. De altfel, de cand am intervenit eu, am aflat ca nu are conector ccs, asa cum sustinea pe aici cineva, ca nu se incarca in 20 min etc |
#51
Posted 03 May 2019 - 11:39
Quote
The Mitsubishi Outlander PHEV uses two charging standards for its inlets – Type 1 and CHAdeMO. The Type 1 inlet is used when charging at home or at public slow and fast AC points. The CHAdeMO inlet is used to carry high power DC charging from a CHAdeMO connector. The Mitsubishi Outlander PHEV’s inlets are found on the off-side rear 3/4 panel where you would expect to find a petrol flap. Mitsubishi Outlander PHEV is able to be slow and fast charged from public points, depending on network and type of charge unit. In most cases, slow charging requires a 3-pin-to-Type 1 cable, and fast charging a Type 2-to-Type 1 cable, both of which are usually supplied with the vehicle. When using rapid chargers, the CHAdeMO connector required is tethered to the charging unit. Charging on AC or DC requires the EV driver to plug the connectors into the correct inlet, after which the car then ‘talks’ to the charging unit to make sure there is a power supply, that there are no faults, and that it is safe to start charging. If charging at private home or workplace charge point, the vehicle then automatically starts charging. On a public charger, an activation process is required to initiate charging. Depending on the network provider, this may require the use of an RFID card or smartphone app, often linked to an account which has been set up beforehand. Contactless pay-as-you-go units are also becoming more common on newer units. Once activated, the units will conduct further connection and account checks before starting to charge the vehicle. Rapid 50kW Fast 22kW Fast 7kW Slow 3kW 0-80% 25 mins 0-100% 3.5 hours 0-100%3.5 hours 0-100%5 hours The Mitsubishi Outlander PHEV is fitted with a 3.7 kW on-board charger for Type 1 AC charging, in addition to rapid DC capability. This means that even when connected to a fast charger with a rated output above 3.7 kW, the Outlander PHEV will only be able to charge at 3.7 kW. DC charging from a rapid unit is available, though at a limit of 22 kW, rather than the charge point’s usual 50 kW DC maximum. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lpRD7rFZ3G0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#52
Posted 03 May 2019 - 12:05
#53
Posted 03 May 2019 - 12:31
#54
Posted 03 May 2019 - 12:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users