Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#37
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 unbrutus, on 02 mai 2019 - 08:08, said:

Repet, nu am vazut hibrida sa se incarca in 20 min si dupa cum stii, ma pricep la domeniul asta.

In poza atasata ai gradul de inclinare al unui drum care il fac de 2-3 ori pe saptamana. In 3 km, la 100 km/h, in treapta S a CVT-ului, incarc 5 linii din 8. In Drive ajutata si de frana de serviciu, incarc 4 linii din 8. Daca din regenerare se incarca atat, la priza de ce nu?
Cat despre afirmatia ca te pricepi...

Attached Files


Edited by robylup, 02 May 2019 - 10:32.


#38
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 robylup, on 02 mai 2019 - 10:30, said:

In poza atasata ai gradul de inclinare al unui drum care il fac de 2-3 ori pe saptamana. In 3 km, la 100 km/h, in treapta S a CVT-ului, incarc 5 linii din 8. In Drive ajutata si de frana de serviciu, incarc 4 linii din 8. Daca din regenerare se incarca atat, la priza de ce nu?
cred ca confunzi hibrida ta non-plugin (banuiesc) cu discutia despre una plugin din acest topic.
ma insel?

 Mirabeau, on 30 aprilie 2019 - 21:28, said:

Mulțumesc mult, sper sa fie o alegere ok. Am ușoare probleme de adaptare. Are o grămadă de combinații. Am reușit de ex sa o fac sa se închidă automat când plec de langa ea cu cheia. Dar nu se mai deschide trapa de la prize... Ma rog, ne adaptam.. Poate face și ea un efort? Posted Image))
in cat timp se incarca la priza de la 0 la full? sa mlamurim si acest aspect

#39
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
3h maxim pe putere maxima, la priza normala.

#40
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 unbrutus, on 02 mai 2019 - 10:50, said:

cred ca confunzi hibrida ta non-plugin (banuiesc) cu discutia despre una plugin din acest topic.
ma insel?


Nu am confundat nimic, am impresia ca confunzi tu o electrica cu o baterie de capacitate mare cu o hibrida cu baterie de capacitate mica.

#41
Mirabeau

Mirabeau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 24.01.2008
nu am monitorizat-o exact dar cred ca in 4-5 la o priza clasica de garaj fara alte investitii
doar o singura data in zilele astea am reusit sa o golesc integral
plus cum sta 8 ore pe putin noaptea sunt sigur ca sunt suficiente
am pus aplicatia azi. sa vedem ce minune o fi..

logic ca nu am citit manualul, e o chestie stufoasa si in mare parte inutila Posted Image) google zice 133 km/h

Edited by Mirabeau, 02 May 2019 - 11:23.


#42
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,102
  • Înscris: 04.08.2007

 robylup, on 02 mai 2019 - 11:19, said:


Nu am confundat nimic, am impresia ca confunzi tu o electrica cu o baterie de capacitate mare cu o hibrida cu baterie de capacitate mica.
Proprietarul masinii pe al carei jurnal suntem spune ca se incarca in 4-5 ore la priza normala. Tu spui ca a ta se incarca doar din regenerare 5 linii din 8 in aproape 2 minute. Sunt chestii diferite nu crezi? Asta e un phev, a ta cu siguranta nu. Iar phevul nu e electrica si nici nu are baterie de capacitate mare.

Edited by remvirg, 02 May 2019 - 11:30.


#43
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 remvirg, on 02 mai 2019 - 11:27, said:

Proprietarul masinii pe al carei jurnal suntem spune ca se incarca in 4-5 ore la priza normala. Tu spui ca a ta se incarca doar din regenerare 5 linii din 8 in aproape 2 minute. Sunt chestii diferite nu crezi? Asta e un phev, a ta cu siguranta nu. Iar phevul nu e electrica si nici nu are baterie de capacitate mare.
Nu ai inteles nimic, pe langa priza normala, acest PHEV e singurul care are fast charge. Am condus masina, era in planuri pt achizitionare pe firma. La incarcator fast charge, in 40 de minute era 100%. 2. Stiu ca phev-ul e hibrid, exact am spus si eu, ca el confunda timpul de incarcare de la electrica cu o baterie mare si un hibrid cu baterie de capacitate mica. A mea de ce cu siguranta nu e Phev?
3.Propietarul masinii a spus clar ca nu a facut experimente. probabil a aruncat si el simbolic un 4/5 ore, in realitate e vreo 3 la priza normala cu tensiune stabila.

#44
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

 remvirg, on 02 mai 2019 - 11:27, said:

Iar phevul nu e electrica si nici nu are baterie de capacitate mare.
PHEV-ul are regim de masina electrica iar bateriile sunt in jur de 10kWh ... Nu stiu ce inseamna 10kWh pentru tine dar pentru mine inseamna mult / baterie mare.

A, ca phev-urile nu au nici pe departe eficienta unei full electrice in exploatare, da, e adevarat.

Pe partea de energie recuperativa, masina mea baga in baterii 50kw cand recupereaza puternic (frana pe coborare de exemplu) fara de 3.6kw cat baga de la priza.

#45
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,102
  • Înscris: 04.08.2007
De ce a ta nu e phev? Pt ca un phev daca s-ar incarca in 2 minute prin regenerare nu ar mai avea nevoie de priza. La ce sa mai cheltui materiale pt tot ce inseamna incarcare de la prize (normala, fast, ultra, mega sau de care vrei) daca bateria se incarca in 2 minute in mers? Tu ala care acuzi in stanga si in dreapta ca nu intelegem nimic....
@roexplorer, ce ofuscat mai esti, ti-am jignit masina.
Bine, recunosc. Si a ta e electrica. E bine acum?

Edited by remvirg, 02 May 2019 - 12:17.


#46
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Fuck ce logica frate, te doare mintea :))) i'm out ca ii stric omului topicul degaba

#47
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Mirabeau, on 02 mai 2019 - 09:36, said:

si cand iesi la o urgenta din oras, mergi din statie in statie de incarcare nu?
Pai asta am intrebat initial , banuiam ca mai ai o masina pt drumuri lungi din moment ce ai spus ca doar pt oras e masina .
Daca e singura masina atunci e perfect de inteles Posted Image , in oras mergi pe electric cat poti si afara idem .
Ma gandeam ca totusi iesi in afara cat sa-i faci un rodaj motorului termic si vroaiam pareri despre comportament , daca iti place , daca e ceea ce ai vrut , chestii care nu le afli decat de la un utilizator .
Hai ca nu mai zic nimic , sa ai noroc de masina si sa fi sanatos . ( fara semnul exclamarii pe care il uraste ala de se baga atata in seama ... )

Edited by Baxon, 02 May 2019 - 12:22.


#48
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 robylup, on 02 mai 2019 - 12:00, said:

A mea de ce cu siguranta nu e Phev?
de ce nu spui clar ce masina e, sau macar daca e plug-in sau nu? te rotesti in cercuri in loc sa spui ceva in 2 cuvinte
eu banuiesc ca a ta nu e plugin (daca detii un hibrid. ca nu e clar). Un plugin nu se poate incarca in cateva frane in cateva min cum spui tu mai sus

 ro_explorer, on 02 mai 2019 - 12:03, said:

PHEV-ul are regim de masina electrica iar bateriile sunt in jur de 10kWh ... Nu stiu ce inseamna 10kWh pentru tine dar pentru mine inseamna mult / baterie mare.
ok si de ce nu spui si cam cate frane trebuie sa incarci 10kWh... ca vezi ca colegul sugereaza ceva gresit

#49
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Toyota Rav4 2018 2.5 Hybrid
Honda Civic AT-PZEV 2006  si 2008 cu conversie la plug in hybrid cu grid charger+ plus baterii de generatie noua Nikel-Metal cu capacitate marita+update de soft Honda
Cu ce informatii as putea sa te mai servesc?

 unbrutus, on 02 mai 2019 - 13:11, said:

ok si de ce nu spui si cam cate frane trebuie sa incarci 10kWh... ca vezi ca colegul sugereaza ceva gresit
Cu cate frane? Exact de asta am pus puncte, puncte cand ai spus ca te pricepi. Franare regenerativa, sau recuperarea energiei din franare nu tine doar de frana ci si de stilul de condus. Iei piciorul de pe acceleratie, bateria se incarca, plus ca o poti controla ca agresivitate, eu unul de multe ori opresc masina la semafor fara sa apas frana. 2. Masina incarca si in acceleratie, la 2200 turatii, masina mea incarca in mers.  Eu te intreb de curiozitate, sincer, fara rautate, pe topicul vechi de hibride de contraziceai inclusiv cu posesori de hibride si electrice, la fel si pe topicul Tesla, la fel si aici. Ai condus mai mult de un test drive o masina din gama asta?

Edited by robylup, 03 May 2019 - 09:26.


#50
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 robylup, on 03 mai 2019 - 09:26, said:

Eu te intreb de curiozitate, sincer, fara rautate, pe topicul vechi de hibride de contraziceai inclusiv cu posesori de hibride si electrice, la fel si pe topicul Tesla, la fel si aici. Ai condus mai mult de un test drive o masina din gama asta?
am detinut Leaf, condus mult timp (deci nu doar test drive) hibrid non-plugin

tu cu siguranta vorbesti doar din auzite, altfel nu ai sustine ca se incarca din regen bateria la pluginul din acest topic in cateva minute

poate daca cobori o panta o saptamana continuu, da.

De altfel, de cand am intervenit eu, am aflat ca nu are conector ccs, asa cum sustinea pe aici cineva, ca nu se incarca in 20 min etc

#51
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

Quote

The Mitsubishi Outlander PHEV uses two charging standards for its inlets – Type 1 and CHAdeMO. The Type 1 inlet is used when charging at home or at public slow and fast AC points. The CHAdeMO inlet is used to carry high power DC charging from a CHAdeMO connector. The Mitsubishi Outlander PHEV’s inlets are found on the off-side rear 3/4 panel where you would expect to find a petrol flap.
Mitsubishi Outlander PHEV is able to be slow and fast charged from public points, depending on network and type of charge unit. In most cases, slow charging requires a 3-pin-to-Type 1 cable, and fast charging a Type 2-to-Type 1 cable, both of which are usually supplied with the vehicle. When using rapid chargers, the CHAdeMO connector required is tethered to the charging unit.
Charging on AC or DC requires the EV driver to plug the connectors into the correct inlet, after which the car then ‘talks’ to the charging unit to make sure there is a power supply, that there are no faults, and that it is safe to start charging. If charging at private home or workplace charge point, the vehicle then automatically starts charging.
On a public charger, an activation process is required to initiate charging. Depending on the network provider, this may require the use of an RFID card or smartphone app, often linked to an account which has been set up beforehand. Contactless pay-as-you-go units are also becoming more common on newer units. Once activated, the units will conduct further connection and account checks before starting to charge the vehicle.


Rapid 50kW Fast 22kW Fast 7kW Slow 3kW

0-80% 25 mins
0-100% 3.5 hours
0-100%3.5 hours
0-100%5 hours
The Mitsubishi Outlander PHEV is fitted with a 3.7 kW on-board charger for Type 1 AC charging, in addition to rapid DC capability. This means that even when connected to a fast charger with a rated output above 3.7 kW, the Outlander PHEV will only be able to charge at 3.7 kW. DC charging from a rapid unit is available, though at a limit of 22 kW, rather than the charge point’s usual 50 kW DC maximum.  
Ai aici un test cu franarea regenerativa cu PHEV-ul, sa vezi in diferite trepte ale franarii cati kw baga
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lpRD7rFZ3G0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

 unbrutus, on 03 mai 2019 - 10:59, said:

am detinut Leaf, condus mult timp (deci nu doar test drive) hibrid non-plugin

robylup Te-ai lamurit ca ai de-a face cu un cunoscator care a condus un leaf hibrid Posted Image !

#53
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Ford4, on 03 mai 2019 - 12:05, said:


robylup Te-ai lamurit ca ai de-a face cu un cunoscator care a condus un leaf hibrid Posted Image !
M-am abtinut sa-i spun ceva apropo de asta, bunul simt din mine crede ca doar a gresit.

#54
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Ford4, on 03 mai 2019 - 12:05, said:


robylup Te-ai lamurit ca ai de-a face cu un cunoscator care a condus un leaf hibrid Posted Image !
tot cu flameul inutil...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate