Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#163
oagamann

oagamann

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 19.06.2019

 ro_explorer, on 22 ianuarie 2020 - 11:48, said:

Dar racirea au trecut-o pe electric sau tot la motorul termic e legat A/C-ul ? La modelul 2014 A/C-ul era actionat de motorul termic.

"running the AC, pumps, hydraulic brake boost, power steering (all electric)"

Se pare ca AC este electric. Informatia este luata de aici

#164
jeany

jeany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 13.01.2011
Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere. Mai nimic pentru o mașină grea de + 1.5 tone.
practic mașina va merge în modul strict electric câțiva kilometri maxim 30 ideal ,fără consumatori , după care motorul pe benzină pornește și va trage din greu să încarce bateria și să facă tracțiunea mașinii.
Dacă după 20 -30 de km va opriți și încărcați iarăși mașina la fastcharge ..e ok. Asta când mașina e în nouă.
Cei care au excelat în domeniul hibride lor (singurii ) sunt cei de la Toyota. Restul copie mai bine sau mai rău.

O mașină electrică este din faza de proiectare făcută să funcționeze doar în mod electric. De aici eficiența lor.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală. Bune doar pentru impozite mici și aici mă refer la hibridele cu motoare mari de la 2.500 în sus.


#165
rolion

rolion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 28.07.2005

View Postjeany, on 02 februarie 2020 - 19:12, said:

Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere. Mai nimic pentru o mașină grea de + 1.5 tone.
practic mașina va merge în modul strict electric câțiva kilometri maxim 30 ideal ,fără consumatori , după care motorul pe benzină pornește și va trage din greu să încarce bateria și să facă tracțiunea mașinii.
Dacă după 20 -30 de km va opriți și încărcați iarăși mașina la fastcharge ..e ok. Asta când mașina e în nouă.
Cei care au excelat în domeniul hibride lor (singurii ) sunt cei de la Toyota. Restul copie mai bine sau mai rău.

O mașină electrică este din faza de proiectare făcută să funcționeze doar în mod electric. De aici eficiența lor.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală. Bune doar pentru impozite mici și aici mă refer la hibridele cu motoare mari de la 2.500 în sus.


Eu am electrica si ma simt limitat
Am un Outlander care are 12Kw baterie si chair face 40 PLUS de kilometri daca stiu cum sa merg pe B0.

Iti respect analiza ta asa de profunda,trasa de la volanul unui Zoe. Chiar ma gandeam sa iti raspund sau nu de la volanul Outlander-ului pus pe "EV Mode"...
Ai uitat sa spui ca Toyota nu este un hibrid curat si ei au fost sanctionati ca mint cu a lor reclama.
Totusi,sunt de apreciat ca reduce poluarea.

In ceea ce priveste taxele si pacaleala,ai uitat sa mentionezi ca Outlander-ul este cel mai vandut PHEV / hibrid din Europa.

sarcasm on

Si,ultima chestie pe care eu unul personal nu o inteleg....voi astia care sunteti CURAT electric...ce mamei voastra de baterie aveti cu noi astia cu hibride !??
Toata ziua va plangetisi aratati cu tastatura  ca de parcav-am lua din bateria voastra ! Ia veniti si spuneti la cineva in fata asa ceva ...
Ia mai mergeti si stati la rand la incarcat public sau sa nu uitati sa puneti la incarcat acasa... aveti grija sa aveti bani atunci cand trageti pe la un PECO si asteptati o ora sa se incarce masina in timpul asta cheltuiti o gramada de cash pe nimicuri de la magazin sa va tineti nervii sub control.

Eu am fost cu a mea electrica la fel ca voi DAR NICIODATA nu am reprosat unuia cu hibrid ca este pacalici,nu mi-am impus opinia si nu am jignit pe altii...
ia mai barshti de aici cu electricele voastre...fuguta la incarcat !!!

PS
sarcasm off.
ai grija de tine si de bateria ta.
bafta

Edited by rolion, 02 February 2020 - 19:31.


#166
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postjeany, on 02 februarie 2020 - 19:12, said:

Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere. Mai nimic pentru o mașină grea de + 1.5 tone.
practic mașina va merge în modul strict electric câțiva kilometri maxim 30 ideal ,fără consumatori , după care motorul pe benzină pornește și va trage din greu să încarce bateria și să facă tracțiunea mașinii.
Dacă după 20 -30 de km va opriți și încărcați iarăși mașina la fastcharge ..e ok. Asta când mașina e în nouă.
Cei care au excelat în domeniul hibride lor (singurii ) sunt cei de la Toyota. Restul copie mai bine sau mai rău.

O mașină electrică este din faza de proiectare făcută să funcționeze doar în mod electric. De aici eficiența lor.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală. Bune doar pentru impozite mici și aici mă refer la hibridele cu motoare mari de la 2.500 în sus.
Altu care face soc anafilactic cand simte mirosul de benzina.
Cateva aspecte:
1. Bateria se masoara in KWh. Deci transformarea in cai putere nu are sens.
2. Renault Zoe e o caruta cu baterii. In orice echipare. Plastice ordinare, spatiu interior precar. Nissan Leaf 2 e la ani lumina.
3. Hibridele plug-in sunt compromisul ideal in momentul asta, pentru toti cei care fac pana in 40-50 km pe zi.

#167
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 05.03.2009
Varianta optima in momentul de fata este hibrid cu GPL. Varianta full electric e buna daca o folosesti exclusiv in oras si si atunci daca stai la casa sa o poti incarca. La cat costa un incarcat acum si ce "multe" sunt statiile la noi....nu renteaza....
Highlander hibrid : 272cp , 7 locuri , o masina enorma care cu gpl pe ea are puterea unui V8 cu consumul unui V4.... Am consum 10-14 pe GPL , in functie de cum ii dau....
Prius Plus - este masina care consuma incredibil pe GPL. 6% pe GPL.... Faceti voi socotelile in rest....
Am si un Ampera - asta il folosesc exclusiv in oras pentru ca merg doar pe electric si oricum nu depasesc niciodata cei 60-70 km . Insa in cazul in care am nevoie, nu imi taraie curul...merg pe benzina...
Outlander PHEV - o struto-camila, combinatie intre ampera si prius de marime mai mare. Urmeaza sa ii pun si astuia GPL , atunci va renta f mult pentru ca voi scoate consum mult mai mic....
Urmeaza sa-mi sara in cap anti-gpl-istii acum....

#168
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
interesant highlander hibridul ala. Se gasesc pe la noi? Ca n-am prea vazut.

#169
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postjeany, on 02 februarie 2020 - 19:12, said:

Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală.

Ai niste idei preconcepute.
Capacitatea bateriei nu se traduce direct in cai putere ca asa la cei 22kw la cat ai tu pe ZOE din 2013 ar insemna ca ai 29 de cai putere. E curios cum unul care are o masina electrica face asemea confuzii.
Si uite niste poze cu un drum facut saptamana trecuta (BV-SB-PIT-BV).
Si mai am o veste pentru tine: pana cand s-o face ceva cu timpul de incarcare la electrice in urmatorii 10-20 de ani vor fi muuult mai multe plug-in decat electrice. Suntem in secolul in care timpul meu inseamna bani: nu am timp si nici chef sa pierd vremea pe marginea strazii sa incarc o baterie, sa imi modific traseul in functie de unde sunt statii, sa ma rog sa fie functionala, sa ma rog sa nu mai fie nimeni in fata, sa dorm pe autostrada cu 90 km/h ca sa pot ajunge la destinatie si multe alte incoveniente pe care le uiti. Lucrurile cam asa stau de fapt.

Attached Files


Edited by raven75, 03 February 2020 - 22:57.


#170
calincom

calincom

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.12.2019

 Baxon, on 30 aprilie 2019 - 16:36, said:

Pai ti-ai luat monstrul ala sa te dai numa in oras ?
P.S. Si in oras e foarte bun ACC-ul , e drept ca pana nu-l ai nu stii ...
De curiozitate intreb si eu: la ce e bun ACC in oras?

 unbrutus, on 07 mai 2019 - 22:19, said:

deci tot cu dieselul si tu..


daca dureaza aproape 6 ore incarcarea, tre sa faci shopping puternic
pai economia de benzina trebuie "investita" in ceva...mi-am adus aminte de un clip de pe iutub in care testau unii comparativ niste masini, printre care si o electrica renumita si trebuia sa tot opreasca si sa bea cafele la fiecare nu stiu cati km cat legau calu' la priza...ma gandeam ca, pe langa consumul mediu de carburant si consumul mediu de electricitate, la unele masini ar mai trebui adaugat si consumul mediu de cafele ...plus consumul mediu de pastile de scazut tensiunea crescuta in urma consumului mediu de cafele...complicate calcule!

 MembruAnonim, on 14 septembrie 2019 - 09:17, said:

Toyota are 10 ani garantie la baterii... asta implica si echilibrarea de care vorbiti?

Banuiesc ca pe masura ce electricul devine mai popular vor scadea si preturile si va creste fiabilitatea (odata cu tehnologiile nou dezvoltate).
garantia pt bateria sistemului hibrid de la Toyota se acorda pe baza unui test anual care dureaza cu totul maximum 30 de minute si care costa cam 300 RON..altceva nu se face

 oagamann, on 22 ianuarie 2020 - 12:22, said:

"running the AC, pumps, hydraulic brake boost, power steering (all electric)"

Se pare ca AC este electric. Informatia este luata de aici
nu numai compresorul de ac e electric ci si pompa de apa, pompa de combustibil si in general cam orice se poate alimenta electric e alimentat din bateria hibrid...de aici si fiabilitatea renumita a hibridelor (cel putin a hibridelor facute de Toyota)

 jeany, on 02 februarie 2020 - 19:12, said:

Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere. Mai nimic pentru o mașină grea de + 1.5 tone.
practic mașina va merge în modul strict electric câțiva kilometri maxim 30 ideal ,fără consumatori , după care motorul pe benzină pornește și va trage din greu să încarce bateria și să facă tracțiunea mașinii.
Dacă după 20 -30 de km va opriți și încărcați iarăși mașina la fastcharge ..e ok. Asta când mașina e în nouă.
Cei care au excelat în domeniul hibride lor (singurii ) sunt cei de la Toyota. Restul copie mai bine sau mai rău.

O mașină electrică este din faza de proiectare făcută să funcționeze doar în mod electric. De aici eficiența lor.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală. Bune doar pentru impozite mici și aici mă refer la hibridele cu motoare mari de la 2.500 în sus.
uite-acilea un articolas numa' bun de citit cat stai sa-ti incarci discoteca...https://www.topgear.com/car-news/paris-motor-show/toyota-reckons-hybrids-are-better-full-electric-cars

si hai sa-ti dau eu un singur motiv pentru care eu imi cumpar doar full hibride si nu phev-uri...am manutzele fragile si nu pot scoate cablurile din priza de 1000 de ori pe zi...plus ca ma murdaresc pe manutze...plus ca iarna mi-e frig la manutze si in genaral mi-e scarba si lene sa ma tot dau jos si sa strang jegurile alea de cabluri...mai ales pe virusul asta..habar n-am, dar sper sa fie un motiv bun pt care n-am chef sa stau sa-mi leg calu' de toti stalpii di metru-n metru

 kye77, on 03 februarie 2020 - 20:52, said:

Varianta optima in momentul de fata este hibrid cu GPL. Varianta full electric e buna daca o folosesti exclusiv in oras si si atunci daca stai la casa sa o poti incarca. La cat costa un incarcat acum si ce "multe" sunt statiile la noi....nu renteaza....
Highlander hibrid : 272cp , 7 locuri , o masina enorma care cu gpl pe ea are puterea unui V8 cu consumul unui V4.... Am consum 10-14 pe GPL , in functie de cum ii dau....
Prius Plus - este masina care consuma incredibil pe GPL. 6% pe GPL.... Faceti voi socotelile in rest....
Am si un Ampera - asta il folosesc exclusiv in oras pentru ca merg doar pe electric si oricum nu depasesc niciodata cei 60-70 km . Insa in cazul in care am nevoie, nu imi taraie curul...merg pe benzina...
Outlander PHEV - o struto-camila, combinatie intre ampera si prius de marime mai mare. Urmeaza sa ii pun si astuia GPL , atunci va renta f mult pentru ca voi scoate consum mult mai mic....
Urmeaza sa-mi sara in cap anti-gpl-istii acum....
eu cred ca varianta cea mai economica si cea mai ecologica e Logan sau Sandero pe GPL si chiar nu fac misto..orice calcule am facut ma conduc la concluzia ca o electrica sau un phev costa pe km cam tot atata cat costa si gpl-ul..poate o idee mai putin, dar nu ceva emotionant sau care sa iti faca pantalonii mai grei din cauza fiselor care ti se aduna prin buzunare de cate ori faci plinul...diferenta ar fi ca la electrica dai pe una bucata masina cam tot atata cat a dat cobalcescu pe toate masinile din parcul lor cu scopul de a face economie de aproximativ juma de ban la fiecare milion de km...funny..pe parcursul distantei de la pamant la cea mai apropiata gaura neagra o electrica isi scoate parleala si devine mai economica..asta doar in cazul in care nu a picat bateria intre timp, caz in care trebuie intervenit cu defibrilatorul...hai ca la outander nu e chiar de taiat venele, pentru ca bateria costa cam 7000 de euroi frumosi, dar la Smart sau la Zoe sau la Leaf am auzit ca bateria ar costa cam cat un apartament cu 2 camere cu vedere la...cu vedere..mi-e frica sa ma gandesc cat costa la BMW o baterie..

Edited by althea, 15 June 2020 - 04:31.


#171
calincom

calincom

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.12.2019

 raven75, on 03 februarie 2020 - 22:56, said:

Ai niste idei preconcepute.
Capacitatea bateriei nu se traduce direct in cai putere ca asa la cei 22kw la cat ai tu pe ZOE din 2013 ar insemna ca ai 29 de cai putere. E curios cum unul care are o masina electrica face asemea confuzii.
Si uite niste poze cu un drum facut saptamana trecuta (BV-SB-PIT-BV).
Si mai am o veste pentru tine: pana cand s-o face ceva cu timpul de incarcare la electrice in urmatorii 10-20 de ani vor fi muuult mai multe plug-in decat electrice. Suntem in secolul in care timpul meu inseamna bani: nu am timp si nici chef sa pierd vremea pe marginea strazii sa incarc o baterie, sa imi modific traseul in functie de unde sunt statii, sa ma rog sa fie functionala, sa ma rog sa nu mai fie nimeni in fata, sa dorm pe autostrada cu 90 km/h ca sa pot ajunge la destinatie si multe alte incoveniente pe care le uiti. Lucrurile cam asa stau de fapt.
domnul face o confuzie clasica atunci cand vine vorba de a estima felul in care functioneaza un full hibrid, el isi imagineaza ca un full hibrid e gandit sa mearga electric si in consecinta, avand o baterie mica are si autonomie mica...in realitate un full hibrid isi "cara dupa el" ambele sisteme de propulsie pentru ca ele functioneaza in tandem si nu pt ca unul ar fi de rezerva si ar incepe sa mearga doar dupa ce celalalt s-ar opri..e fascinant cata lume face confuzia asta si incearca sa evalueze cati km merge domle hibridul in mod full elctric..chiar si acuma, dupa 7 ani de parcat hibride (full hibride) pe langa casa tot ma mai intreaba cate un vecin unde imi incarc bateria

#172
rolion

rolion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 28.07.2005

 calincom, on 14 iunie 2020 - 22:16, said:

De curiozitate intreb si eu: la ce e bun ACC in oras?

si hai sa-ti dau eu un singur motiv pentru care eu imi cumpar doar full hibride si nu phev-uri...am manutzele fragile si nu pot scoate cablurile din priza de 1000 de ori pe zi...plus ca ma murdaresc pe manutze...plus ca iarna mi-e frig la manutze si in genaral mi-e scarba si lene sa ma tot dau jos si sa strang jegurile alea de cabluri...mai ales pe virusul asta..habar n-am, dar sper sa fie un motiv bun pt care n-am chef sa stau sa-mi leg calu' de toti stalpii di metru-n metru

Foarte interesanta teoria ta, Nu cu manutele ca asta este o fantezie bolnava si care trebuie tratata.Serios...parca te vad cu manusi din alea sexy la schimbat cablurile electrice...
My advice: ia si pune mana si atinge acel cablu bine ca asa te obisnuiesti cu noua ordine 2020... aparent,noul virus din 2021 va ataca si pe astia,noi care platim taxe si nu numai pe cei care au pensie !

ACC-ul este un moft de care eu am inceput sa depind si regret asta.
Nu il folosesc in oras pentru ca este cam periculos,odata ce se opreste / deactiveaza pune masina in miscare in loc sa o puna in "hand break" mode.
Dar pe autostrada este un binecuvantare.

Despre pauzele de cafea...pot spune ca de cand am avut electrica am redesoperit cafeaua si ceaiul in familie,ca al nostru cer este albastru si iarba verde,am mai mult timp sa ma bucur de sotie si de al meu junior....parca .
La inceput te enerveaza aceste pauze lungi dar apoi devii victima si parca o cauti din cand in cand din ce mai multe ori... si incepi sa "fall in love" cu acea cafenea sau fast food si oamenii din jur.
Realizezi ca oamenii sunt nebuni si robotei si parca nu mai au timp pentru ei... te excita faptul ca reusesti sa spui jumate de ora imi ia sa beau un ceai sau cafeaua. STOP la this fcukign crazy times.
Si sa o faci si sa te simti si tu reincarcat.

in rest,despre acea optiune care iti salveaza nu stiu ce bani si iti pune o bomba in spatele masinii... o bomba scoasa greu din centrul pamantului...nu stiu cat de verde te vei simiti dupa aia.

Multa sanatate.

 raven75, on 03 februarie 2020 - 22:56, said:

Ai niste idei preconcepute.
Capacitatea bateriei nu se traduce direct in cai putere ca asa la cei 22kw la cat ai tu pe ZOE din 2013 ar insemna ca ai 29 de cai putere. E curios cum unul care are o masina electrica face asemea confuzii.
Si uite niste poze cu un drum facut saptamana trecuta (BV-SB-PIT-BV).
Si mai am o veste pentru tine: pana cand s-o face ceva cu timpul de incarcare la electrice in urmatorii 10-20 de ani vor fi muuult mai multe plug-in decat electrice. Suntem in secolul in care timpul meu inseamna bani: nu am timp si nici chef sa pierd vremea pe marginea strazii sa incarc o baterie, sa imi modific traseul in functie de unde sunt statii, sa ma rog sa fie functionala, sa ma rog sa nu mai fie nimeni in fata, sa dorm pe autostrada cu 90 km/h ca sa pot ajunge la destinatie si multe alte incoveniente pe care le uiti. Lucrurile cam asa stau de fapt.


Ai dreptate,intr-un fel aici.In relatie cu viata ta si cu timpul tau...
Nu vreau sa intru in polemica dar am fost ca tine.
Depinde daca traseul este facut de un om care este supus unor legi sau reguli pentru care timpul este bani.
Atunci,electrica nu este pentru tine. Ia o clasica care face acel lucru in paramterii tai...sau asteapta pana cand electricele vor avea cateva sute de KW baterii si incarca la sute de KWh putere:o bagi ,o tii cateva minute si apoi o scoti imediat...cu sau fara manusi ! :)

Eu pot sa iti dau o analogie,ce mi s- aintmaplat mie recent si sunt multumit ca am realizat diferenta !
Un drum pe autostrada si un drum pe drumul national.Acceasi persoana,acceasi destinatie,diferiti parametri:
Pe autostrada mergi ca un zombie,ca un robor,pe pilot automat fara sa te gandesti la tine,la ziua ta,la timpul tau la nimic altceva decat ca treba sa fii undeva la un anumit timp si cu bani.
Pe drumul national,vezi oameni,cai carute,masini,popasuri unde poti opri si sa consumi o cafea,un ceai,un pahar cu apa.Poti interactiona cu oamenii de acolo si mergi incet tot inspre aceeasi destinatie,probabil.
Intrebarea mea pe topicul de Outlander:care viata o preferi: zombie sau inceata !?

#173
calincom

calincom

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.12.2019

 rolion, on 15 iunie 2020 - 11:05, said:

Foarte interesanta teoria ta, Nu cu manutele ca asta este o fantezie bolnava si care trebuie tratata.Serios...parca te vad cu manusi din alea sexy la schimbat cablurile electrice...
My advice: ia si pune mana si atinge acel cablu bine ca asa te obisnuiesti cu noua ordine 2020... aparent,noul virus din 2021 va ataca si pe astia,noi care platim taxe si nu numai pe cei care au pensie !

ACC-ul este un moft de care eu am inceput sa depind si regret asta.
Nu il folosesc in oras pentru ca este cam periculos,odata ce se opreste / deactiveaza pune masina in miscare in loc sa o puna in "hand break" mode.
Dar pe autostrada este un binecuvantare.

Despre pauzele de cafea...pot spune ca de cand am avut electrica am redesoperit cafeaua si ceaiul in familie,ca al nostru cer este albastru si iarba verde,am mai mult timp sa ma bucur de sotie si de al meu junior....parca .
La inceput te enerveaza aceste pauze lungi dar apoi devii victima si parca o cauti din cand in cand din ce mai multe ori... si incepi sa "fall in love" cu acea cafenea sau fast food si oamenii din jur.
Realizezi ca oamenii sunt nebuni si robotei si parca nu mai au timp pentru ei... te excita faptul ca reusesti sa spui jumate de ora imi ia sa beau un ceai sau cafeaua. STOP la this fcukign crazy times.
Si sa o faci si sa te simti si tu reincarcat.

in rest,despre acea optiune care iti salveaza nu stiu ce bani si iti pune o bomba in spatele masinii... o bomba scoasa greu din centrul pamantului...nu stiu cat de verde te vei simiti dupa aia.

Multa sanatate.




Ai dreptate,intr-un fel aici.In relatie cu viata ta si cu timpul tau...
Nu vreau sa intru in polemica dar am fost ca tine.
Depinde daca traseul este facut de un om care este supus unor legi sau reguli pentru care timpul este bani.
Atunci,electrica nu este pentru tine. Ia o clasica care face acel lucru in paramterii tai...sau asteapta pana cand electricele vor avea cateva sute de KW baterii si incarca la sute de KWh putere:o bagi ,o tii cateva minute si apoi o scoti imediat...cu sau fara manusi ! Posted Image

Eu pot sa iti dau o analogie,ce mi s- aintmaplat mie recent si sunt multumit ca am realizat diferenta !
Un drum pe autostrada si un drum pe drumul national.Acceasi persoana,acceasi destinatie,diferiti parametri:
Pe autostrada mergi ca un zombie,ca un robor,pe pilot automat fara sa te gandesti la tine,la ziua ta,la timpul tau la nimic altceva decat ca treba sa fii undeva la un anumit timp si cu bani.
Pe drumul national,vezi oameni,cai carute,masini,popasuri unde poti opri si sa consumi o cafea,un ceai,un pahar cu apa.Poti interactiona cu oamenii de acolo si mergi incet tot inspre aceeasi destinatie,probabil.
Intrebarea mea pe topicul de Outlander:care viata o preferi: zombie sau inceata !?
sa le luam pe rand:
0) intr-o situatie normala conduc cam 1-2 masini diferite pe luna pt cateva zile asa ca am ocazia (si norocul) sa imi dau seama cu ce ma potrivesc eu si in ce ma simt bine
1) nu cred ca am sa imi stric oja cu acele cabluri...chiar e aiurea pentru mine sa stau sa infig si scot acele cabluri in tot felul de gauri. Imi anuleaza una dintre cele mai importante bucurii pe care mi-o ofera masina si anume senzatia de independenta. Full hibridul e la dispozitia mea si nu invers. Cu una dintre masini fac lejer 1000 km cu un plin, deci si pe la benzinarie trec extrem de rar. Atata vreme cat nu e EXTREM DE EVIDENT ca o electrica e mai economica, nu am sa ma obosesc sa ma dau jos de 10 ori pe zi, in arsita, in ploaie, in ninsoare, printre virusi, printre tot felul de razboaie si bombe si caini turbati doar ca sa-mi leg calul de un protzap. Calul sa pofteasca sa pasca singur, ca doar eu l-am cumparat pe el si nu el pe mine!
Asta nu inseamna ca nu ii respect pe cei care sunt pasionati de electricitate si de electroni...iar propaganda si demagogia asta cu verde imi aduce aminte de un banc cu militieni care plantau copaci si comandantul le explica cam asa: "baieti, cu verdele-n sus"
2) stiu ce e ACC, am si eu, dar nu il folosesc in oras. Eram curios cum il foloseste domnul care spunea ca "numa cine nu are ACC nu stie ce misto e". Da, e misto la drum lung, dar in oras e o bazaconie si mai ales in conditiile de primitivism din traficul romanesc, in care toti soferii se lupta sa fure milimetrul din fata vecinului

#174
calincom

calincom

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.12.2019
si apropo de bomba cu gpl..e bine de analizat subiectul mai in profunzime [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u2F9HKZ5VzA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau asa ...https://www.youtube.com/watch?v=U9dgtbHYBk4

#175
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 rolion, on 15 iunie 2020 - 11:05, said:

Despre pauzele de cafea...pot spune ca de cand am avut electrica am redesoperit cafeaua si ceaiul in familie,ca al nostru cer este albastru si iarba verde,am mai mult timp sa ma bucur de sotie si de al meu junior....parca .
La inceput te enerveaza aceste pauze lungi dar apoi devii victima si parca o cauti din cand in cand din ce mai multe ori... si incepi sa "fall in love" cu acea cafenea sau fast food si oamenii din jur.
Realizezi ca oamenii sunt nebuni si robotei si parca nu mai au timp pentru ei... te excita faptul ca reusesti sa spui jumate de ora imi ia sa beau un ceai sau cafeaua. STOP la this fcukign crazy times.
Si sa o faci si sa te simti si tu reincarcat.
Vreau sa te felicit si sa-ti dau dreptate.
Ca dovada pe langa PHEV a sosit si o Kona electric de 64 kw.
Iar o mare descoperire a fost timpul petrecut cand incarcam masina. Inainte traiam pe fast-forward si mi se parea normal sa fie asa. In pauze am simtit si eu ca ceaiul sau cafeaua au alt gust. E o deconectare care rau nu face nimanui. Sa iti permiti sa te relaxezi  poate parea un lux in ziua de azi. Mai ales ca toti stim finalul doar ca unii ii mai pun fundite sa fie mai usor de acceptat.

#176
calincom

calincom

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.12.2019
Poate ajuta articolul urmator...EV ranked by battery degradation ...https://insideevs.com/news/429087/best-worst-ev-battery-degradation/

#177
fladronul

fladronul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 13.12.2019
Salutare prieteni,

De service la PHEV nu zice nimeni nimic? Costuri la diferite interventii, revizii...etc, asa ca schimb de experienta? Eu doar ce am facut o revizie si am aflat ca ma asteapta un schimb la uleiul de transmisie care vreo 2500 ron + o bucsa...etc. Voi ce ati schimbat pe la ea? Outlander PHEV Instyle+ 2013 si 215000Km la bord.

#178
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 19.12.2009

 jeany, on 02 februarie 2020 - 19:12, said:

Mă implic și eu în discuție.
Lucrurile stau cam așa:
Mașinile hibrid sunt eficiente doar din punct de vedere al taxelor, atât !!
Cine vrea costuri infime și ecologie să își cumpere mașină strict electrică.
Hibridele se potriveau anilor 90 -2000. Atât.

Hibridele au o baterie minusculă față de masă lor totală. În cazul de față Mitsubishi phev are o baterie de doar 10kw. Adică 16 cai putere. Mai nimic pentru o mașină grea de + 1.5 tone.
practic mașina va merge în modul strict electric câțiva kilometri maxim 30 ideal ,fără consumatori , după care motorul pe benzină pornește și va trage din greu să încarce bateria și să facă tracțiunea mașinii.
Dacă după 20 -30 de km va opriți și încărcați iarăși mașina la fastcharge ..e ok. Asta când mașina e în nouă.
Cei care au excelat în domeniul hibride lor (singurii ) sunt cei de la Toyota. Restul copie mai bine sau mai rău.

O mașină electrică este din faza de proiectare făcută să funcționeze doar în mod electric. De aici eficiența lor.
Eu mi-am luat Renault ZOE vechi de 7 ani și întradevăr bateria are 99% viață după această vechime. O mașină strict electrică are doar componentele care o ajută să se deplaseze nu are echipamente auxiliare pe care trebuie să le "târască".
Deci părerea mea este că hibridele sunt doar o păcăleală. Bune doar pentru impozite mici și aici mă refer la hibridele cu motoare mari de la 2.500 în sus.
Eu voi vorbi acum din prisma omului care a avut un ZOE ZE40. O masina foarte faina, cea mai OK, datorita faptului ca poate fi încărcată pana la 22kwh AC, iar în cazul dumneavoastră, dacă aveți modelul Q210, pana la 43 kwh, desigur dacă aveți statie atât de puternica în zona. Ceea ce probabil nu știți, la fel cum sunt multi posesori de Zoe ZE20, este faptul ca în proporție de 90%, aveți baterie inchiriata, nu proprie a mașinii. Si deja au început sa apar cazuri în care mașina a fost blocata de RCI pentru ca nu au mai fost plătite chiriile lunare.
În alta ordine de idei un Plug-in este o masina care poate merge electric ( in functie de capacitatea bateriei), dar poate fi folosit și ca o masina hibrida normala, ceea ce conferă multe avantaje. În cazul Outlander, deja avem o masina foarte mare, 4x4 care nu are nimic în comun cu un Zoe. În Zoe nu îmi încăpeau nici măcar trotineta electrica, nu mai vorbim de bicicleta sau alte lucruri voluminoase.
Oricum, atata vreme cat discutam de electrice, hibrid benzina sau benzina este mai bine decât orice diesel, indiferent de norma de poluare. Aici trebuie ținut cont și de faptul ca este o practica uzuala scoaterea DPF. Iar DPF functional este o alta mizerie, dacă ați văzut vreodată vreo masina care își face regenerarea; practic atunci arunca afara o foarte mare din ce a reținut pana atunci.

Edited by valceanuraoul, 25 March 2021 - 09:55.


#179
pisoiu2

pisoiu2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 08.03.2007
Am o intrebare pentru cei mai experimentati cu consumurile de Outlander phev. Eu nu am experienta aici, ca am Dacia Spring.
Un coleg de-al meu are un outlander phev, insa comparand consumurile mele de 15-18kwh/100km cu consumurile lui in mod pur electric, de ~40kwh/100km, ceva imi da cu virgula. Stiu ca masina e mai grea decat Spring, in plus, colegul meu sta in zona de deal iar drumurile de oras in general presupun coborarea dealului si apoi urcarea lui, fara prea mult drum drept. Pentru cine cunoaste Clujul, sta in zona Buna Ziua. Eu cu Spring am un traseu zilnic care include acelasi deal, dar am si mult drum drept, ca locuiesc in afara orasului, la vreo 20km.
Nu inteleg de unde diferenta asta de consum, e normala? Ca daca face calculul de costuri cred ca il costa mai mult sa mearga electric decat pe benzina.

Edited by pisoiu2, 06 January 2022 - 19:07.


#180
oagamann

oagamann

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 19.06.2019
Cu un prius plug-in 2014la un km urcat pe Calea Turzii imi dispareau 3 km din autonomie si daca fac niste calcule si eu pot afirma un consum de peste 30kwh la drumuri care includ si dealuri de urcat, pe plat am  avut consum si de 15-16 kwh, oricum eu am dedus ca plug-inul nu este foarte economic de mers in varianta full electric (motor de putere mica, baterie mica, masina grea)  si uite asa am trecut pe full electric...prin urmare consumul calculat la Outlander este posibil.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate