Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Piese "foarte bune"
#37
Posted 06 May 2019 - 10:51
costin001, on 06 mai 2019 - 10:08, said:
L.E. In urma unei conversatii telefonice cu baietii de la Autokarma am aflat Eu ti-am postat o informatie pt care unul din cei mai mari importatori din Ro si-a luat responsabilitatea de a o pune in scris la ei pe site, si ai spus ca nu e o sursa credibila, dar "un baiat de la autokarma, la telefon" este credibil... de fapt baietii de la autokarma cumpara fix de la importatorul pe care l-am folosit eu ca sursa |
#38
Posted 06 May 2019 - 11:06
Ai vazut pozele cu discul de frana de la Brembo? Verifica codul si vezi cine la produs. Dar in nici un caz nu este doar distribuit de Brembo, ca aici a degenerat discutia. Nu codul de piesa, de model.
|
#39
Posted 06 May 2019 - 11:09
tu nu faci diferenta intre distribuit si rebranduit, doar de asta ti-am facut comparatia cu piesele de origine, altii le fabrica pt ei cu coduri si tot ce trebuie, le pun in cutii brembo si poftim disc brembo facut in italia.
|
#40
Posted 06 May 2019 - 11:11
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 10:46, said:
ok, hai ca ne miscam, acum inlocuieste Dacia cu brembo cand vine vorba de discurile entry level. nici unul din producatorii de masini nu se bazeaza pe un singur furnizor de piese, pt ca daca e o problema cu un furnizor ghici ce se intampla. |
#41
Posted 06 May 2019 - 11:25
nu, nu foloseste modelul respectiv, ci acel model va fi produs cu sigla Dacia, de catre... sa zicem brembo si va veni in cutia aia albastra cu sigla mare dacia pe ea.
exact asta se intampla si cu discurile brembo entry level, le fac altii cu marcaje si tot ce trebuie, le pun in cutie de brembo. Edited by _-livio-_, 06 May 2019 - 11:27. |
#42
Posted 06 May 2019 - 11:26
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 11:09, said:
tu nu faci diferenta intre distribuit si rebranduit, doar de asta ti-am facut comparatia cu piesele de origine, altii le fabrica pt ei cu coduri si tot ce trebuie, le pun in cutii brembo si poftim disc brembo facut in italia. |
#43
Posted 06 May 2019 - 11:30
costin001, on 06 mai 2019 - 07:43, said:
Imi cer scuze pentru dezinformare... E ok, si eu am fost nepoliticos in formularea raspunsului... costin001, on 06 mai 2019 - 07:43, said:
...cu toate astea Brembo upgradeaza sistemul de franare, cu discuri ceramice, pentru Nissan GT-R R35, daca ai doar 15.000 de dolari. Lucrurile sant mai complicate, exista si un anumit "folclor" apropos de frane/discuri ceramice, in fine: ce am sa spun reprezinta doar un exemplu, cunosc cateva, este offtopic, imi cer scuze, si il dau doar pentru a avea si o alta perspectiva despre povestea cu franele/discurile ceramice. Deci, acum vreo 5 ani Nismo a preparat cateva GTR-uri, unul dintre ele in particular fiind "impins" la 1200CP. S-au folosit discuri ceramice, mai multe variante, custom-made, iar dupa cateva saptamani de teste s-a ajuns la concluzia ca nu erau ce trebuia, greu de crezut cumva, in fine. La acel moment StopTech, americani, gen Wilwood, a propus niste discuri din fier, special conceput, care a reusit sa creasca eficienta la franare cu aprox. 15% iar disiparea caldurii s-a imbunatatit cu aproape 20%. Deci, greu de crezut dar astea au fost cifrele date de Nismo. Cost: 34K USD fata/spate. Daca intereseaza povestea in detaliu, cred ca pot gasi linkul... |
#44
Posted 06 May 2019 - 11:31
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 11:25, said:
nu, nu foloseste modelul respectiv, ci acel model va fi produs cu sigla Dacia, de catre... sa zicem brembo si va veni in cutia aia albastra cu sigla mare dacia pe ea. exact asta se intampla si cu discurile brembo entry level, le fac altii cu marcaje si tot ce trebuie, le pun in cutie de brembo. |
#45
Posted 06 May 2019 - 11:34
pai tu nu esti convins de nimic daca nu iti zice un gigel de la magazin, ce treaba are concurenta cu orice? ei cumpara un produs cu specificatiile dorite, cu marcajele dorite, in cutia pe care o vor si il vand mai departe.
asta se intampla si la piesele de origine si la alti producatori si la alte repere. Edited by _-livio-_, 06 May 2019 - 11:35. |
#46
Posted 06 May 2019 - 11:37
jiovrica-ciobanoiu, on 06 mai 2019 - 11:30, said:
E ok, si eu am fost nepoliticos in formularea raspunsului... Lucrurile sant mai complicate, exista si un anumit "folclor" apropos de frane/discuri ceramice, in fine: ce am sa spun reprezinta doar un exemplu, cunosc cateva, este offtopic, imi cer scuze, si il dau doar pentru a avea si o alta perspectiva despre povestea cu franele/discurile ceramice. Deci, acum vreo 5 ani Nismo a preparat cateva GTR-uri, unul dintre ele in particular fiind "impins" la 1200CP. S-au folosit discuri ceramice, mai multe variante, custom-made, iar dupa cateva saptamani de teste s-a ajuns la concluzia ca nu erau ce trebuia, greu de crezut cumva, in fine. La acel moment StopTech, americani, gen Wilwood, a propus niste discuri din fier, special conceput, care a reusit sa creasca eficienta la franare cu aprox. 15% iar disiparea caldurii s-a imbunatatit cu aproape 20%. Deci, greu de crezut dar astea au fost cifrele date de Nismo. Cost: 34K USD fata/spate. Daca intereseaza povestea in detaliu, cred ca pot gasi linkul... _-livio-_, on 06 mai 2019 - 11:34, said:
pai tu nu esti convins de nimic daca nu iti zice un gigel de la magazin, ce treaba are concurenta cu orice? ei cumpara un produs cu specificatiile dorite, cu marcajele dorite, in cutia pe care o vor si il vand mai departe. asta se intampla si la piesele de origine si la alti producatori si la alte repere. Edited by costin001, 06 May 2019 - 11:35. |
|
#47
Posted 06 May 2019 - 11:44
de ce ar trebui sa fie complicat? sau tu cum crezi ca se fac banii? de ce sa-ti bati capul cu turnatorie si fabrici intregi, mai ales cand ai atatea masini cu discuri ieftine, cand poti face partea de inginerie, ca oricum te ocupi cu asta, si sa le lasi executia altora.
|
#48
Posted 06 May 2019 - 11:54
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 11:44, said:
de ce ar trebui sa fie complicat? sau tu cum crezi ca se fac banii? de ce sa-ti bati capul cu turnatorie si fabrici intregi, mai ales cand ai atatea masini cu discuri ieftine, cand poti face partea de inginerie, ca oricum te ocupi cu asta, si sa le lasi executia altora. |
#49
Posted 06 May 2019 - 12:11
invers, piesele sunt facute dupa specificatiile tale pt ca tu esti client, dar bine, e cum zici tu, ca vad ca nu pricepi chestii simple.
franciza e cu totul altceva, nu mai folosi cuvinte ce nu stii ce inseamna. |
#50
Posted 06 May 2019 - 12:19
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 12:11, said:
invers, piesele sunt facute dupa specificatiile tale pt ca tu esti client, dar bine, e cum zici tu, ca vad ca nu pricepi chestii simple. franciza e cu totul altceva, nu mai folosi cuvinte ce nu stii ce inseamna. Principiile de bază privind cooperare în sistem de franciză Francizorul este proprietarul logo-ului și brandului în franciză. Francizorul a testat conceptul de afacere și i-a demonstrat profitabilitatea. Francizatul operează sub logo-ul și brandul francizorului ca antreprenor independent : câștigurile sale fiind reprezentate de profitul afacerii. Francizatul are responsabilitatea financiară a investiției. Francizatul este proprietarul spațiului de operare al afacerii. Francizorul trebuie să asigure transmiterea cunoștințelor pentru ca francizatul să gestioneze afacerea în mod corespunzător. Francizatul cumpără licența de operare în franciză și trebuie să plătească o taxă lunară pentru beneficiile primite de la francizor (directă - când se virează direct în cont un procent din vânzări , indirectă - când taxa este inclusă în marja de produse cumpărate de la francizor). Francizator decide asupra prețul și serviciilor oferite în punctul său e desfacere. Profitul (când este) depinde nu numai de vânzare, cât și de marja fixă pusă pe produse. De obicei, francizatul are influență asupra tipului și diversității produselor din locația condusă de el. Principiile de cooperare dintr francizat și francizor sunt reglementate prin contractul de franciză și instrucțiunile de gestionare a afacerii în sistem de sunt incluse în manualul operațional. Acum 10 ani am detinut o franciza a unui producator de tamplarie PVC si geam termoizolant, asa ca stiu direct conditiile si modul de abordare. In Franciza tu nu esti clientul niciodata. Scrie mai sus ce esti. Edited by costin001, 06 May 2019 - 12:20. |
#51
Posted 06 May 2019 - 12:22
vaaaaai.... si tot n-ai inteles ce e o franciza si ce e un furnizor.
|
|
#52
Posted 06 May 2019 - 12:27
#53
Posted 06 May 2019 - 12:31
las-o asa ca rad si curcile de tine, auzi, asocieri dubioase cand tu nu pricepi lucruri simple. ca sa nu mai zic ca la franciza cu definitia in fata si tot n-ai inteles ce e brembo si ce e firma care ii produce ceva. |
#54
Posted 06 May 2019 - 12:35
_-livio-_, on 06 mai 2019 - 11:09, said:
tu nu faci diferenta intre distribuit si rebranduit, doar de asta ti-am facut comparatia cu piesele de origine, altii le fabrica pt ei cu coduri si tot ce trebuie, le pun in cutii brembo si poftim disc brembo facut in italia. Furnizorul nu poate sa-ti furnizeze produse sub numele tau propriu(si tu doar sa le impachetezi, dupa cum ai spus anterior), doar fancizatul o poate face, pentru ca tu i-ai acordat acest drept prin nenorocitul de contract de franciza. Baga la cap ca te faci de ras si prin alte parti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users