Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

VW Golf 6 probleme cutie DSG7

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#91
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostSima2k, on 11 mai 2019 - 22:01, said:

Mașina e F31 320d 190cp - modelul cu facelift.

Cu siguranță sunt diferențe în felul în care cutiile sunt setate de la un producător la altul.

DSG se lauda ca schimba cam în 8ms iar zf are undeva la 200ms.
deci sigur nu ai aisin, nu? ai vazut ca descria fix comportamentul reclamat de tine.
Stiu ce scrie in teorie cu 8ms vs 200ms, dar sa fim seriosi... nu va schimba un golf mai bine ca un BMW niciodata.
Cel putin din experienta mea... evident limitata la masinile pe care le-am condus.

#92
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Ohohooo se plang o groaza de costuri la dsg si la cvt cu schimbul la 60k si daca nu il faci ghici ce se intampla.
N-ai auzit de syncro-uri duse, pinioane sparte, kituri de ambreiaje terminate prematur sau parti din el.
Hai cu statistica aia.
Nu mai gandi in alb si negru pt ca sunt multe nuante de gri intre, da, prefer convertizor, dar asta nu inseamna ca nu m-as atinge in veci de un dsg, sunt modele si modele, inainte sa cumpar ceva imi fac temele.
Nu intotdeauna au avut joja, uite ca vag pe clasa mica de pe la golf 3 nu a avut. Focusul meu are, astra habar n-am, nu ma intereseaza pana se termina garantia sau pana ajung la vreo 70-80k km.

@Silenced: Opel sau Ford, dar trebuie sa vezi pe ce motorizari s-au pus cele cu convertizor pt ca e fix perioada cand toti au inceput sa treaca la echivalente ale dsg-ului.

Edited by _-livio-_, 12 May 2019 - 00:54.


#93
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 00:51, said:

Ohohooo se plang o groaza de costuri la dsg si la cvt cu schimbul la 60k si daca nu il faci ghici ce se intampla.
ohohooo mai incet ca o iei iar la goana cu pianu... incet, ne zicem doar opiniile. E normal sa spui ca ai costuri mari in plus la o cutie automata, asta nu inseamna ca nu il schimba.
Toti stiu riscurile cutiei automate, chiar si tu, care ai admis ca nu ai lua anumite cutii automate etc
Stiind riscurile, schimba toti uleiul, stai linistit.

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 00:51, said:

N-ai auzit de syncro-uri duse, pinioane sparte, kituri de ambreiaje terminate prematur sau parti din el.
n-am auzit prietene, in 20 de ani de soferie, personal am avut 20 de masini minim plus familie prieteni si forumuri monomarca.
Daca la cutii automate am avut n cazuri de cutii defectate, la manuale, nici una macar
Consensul e urmatorul: cutia manuala nu necesita intretinere, si nu se defecteaza.
Ambreiajul e un consumabil, si e trecut si pe aici la dsg la "piese de schimbat"...
syncro si pinioane sparte? unde, pe circuit?

#94
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 00:51, said:

Nu mai gandi in alb si negru
de vreme ce am spus ca detin DSG, nu gandesc in alb si negru.
Am spus ca imi spun doar opinia, ignora si treci mai departe, ia-ti ce vrei.
Eu voi trece pe manuala cu prima ocazie.

#95
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Ba si manuala necesita intretinere, ca lumea nu schimba uleiul pana nu apar probleme e... altceva.
Ba chiar am inca un exemplu de vag cu probleme la manuala, cutia vine fara buson, in timp uleiul se pierde si pinionul treptei 5 are de suferit, in unele cazuri pinionul 4, cutia s-a pus pe lupo, polo 6n/6n2 si echivalentele.

Rasfoieste forumul, nu de mult era cineva cu probleme la un cvt, nu schimbase uleiul la 100k km, si sunt multi din astia, foarte multi, dupa care tipa ca ce proaste sunt masinile marca x si cutiile automate.

Nu exista in lumea asta un sistem mecanic ce nu are nevoie de intretinere, mai ales cat timp exista forte de frecare in interiorul lui.

Edited by _-livio-_, 12 May 2019 - 10:56.


#96
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 10:53, said:

Ba si manuala necesita intretinere, ca lumea nu schimba uleiul pana nu apar probleme e... altceva.
sau nu necesita.
discutam saptamanal de cate un topic cu probleme la automata, uita-te chiar acum sus, a mai aparut deja un topic https://forum.softpe...ura-audi-a4-b7/

sapt trecuta m0-am contrazis cu tine pe acelasi subiect dar pe alt topic cu probleme si tot asa.

topice cu probleme la cutiile manuale? sa fim seriosi... activez pe multe forumuri de masini si nu prea exista

#97
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
De unde stii ca e de la cutie? Ca vad ca masina aia a avut probleme la motor, cu ax cu came schimbat si altele.

Bine ma sef, e ca tine, manuala nu are nevoie in veci de intretinere si nu s-a stricat niciuna niciodata, sunt un fel de perpetuum mobile al industriei auto, e singura piesa ce e imposibil sa aiba probleme.
Voiam sa scriu iarasi tehnologie extraterestra, dar iar te suparai pe mine.
Noi restul suntem mai masochisti, doar cineva trebuie sa le cumpere si pe celelalte.

#98
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004

View Postunbrutus, on 11 mai 2019 - 22:39, said:


deci sigur nu ai aisin, nu? ai vazut ca descria fix comportamentul reclamat de tine.
Stiu ce scrie in teorie cu 8ms vs 200ms, dar sa fim seriosi... nu va schimba un golf mai bine ca un BMW niciodata.
Cel putin din experienta mea... evident limitata la masinile pe care le-am condus.


Sigur nu e Aisin. Teoretic, astea sunt singurele cutii puse pe 320 f30.

The available transmissions are:

6-speed Getrag GS6-17BG manual
6-speed ZF GS6-45BZ manual[45]
8-speed ZF 8HP45 automatic[46]
8-speed ZF 8HP50 automatic[47]
8-speed ZF 8HP70 automatic[48]


In poza atașată se poate vedea care este turația la 60km/h mers normal. Pe la 1500 ture schimba din 5 in 6. La fel face și dsg 6 și are cam aceiași turație. E drept, zf-ul mai are încă 2 trepte in plus.

In ziua de azi, majoritatea cutiilor automate subtureaza motoarele. Sunt mult mai importante emisiile și consumul decât viata motorului.

Attached Files


Edited by Sima2k, 12 May 2019 - 11:47.


#99
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Important e sa tina cat garantia, dup-aia oricum masina se vinde :)

#100
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostSima2k, on 12 mai 2019 - 11:47, said:

Sunt mult mai importante emisiile și consumul decât viata motorului.
motorul rezista, problema apare la turbina si alte zone, EGR de ex, DPF etc
EGRul nici nu intra in functiune in sarcina maxima... dar motorul e tinut subturat, asa cum spui.

Totusi, in S e mai ok. Oricum, si subturatia ma enerveaza f mult la automata si e motiv pt care imi doresc manuala

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:54, said:

Important e sa tina cat garantia, dup-aia oricum masina se vinde Posted Image
corect, de asta am zis cutie autom la masina noua, cutie manuala la second hand

#101
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Astra vine cu buton sport si culmea e ca daca e apasat tine motorul exact cum ar trebui, azi de exemplu mergeam cu el oprit pe langa o camera fixa, limita la 40 si drumul usor in urcare, la viteza aia statea la fix 1k ture, cam stupid mai ales ca motoarele mici turbo sunt predispuse la lspi.

#102
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:45, said:

De unde stii ca e de la cutie? Ca vad ca masina aia a avut probleme la motor, cu ax cu came schimbat si altele.

Bine ma sef, e ca tine, manuala nu are nevoie in veci de intretinere si nu s-a stricat niciuna niciodata, sunt un fel de perpetuum mobile al industriei auto, e singura piesa ce e imposibil sa aiba probleme.
Voiam sa scriu iarasi tehnologie extraterestra, dar iar te suparai pe mine.
Noi restul suntem mai masochisti, doar cineva trebuie sa le cumpere si pe celelalte.
da, pai chiar scrii multe lucruri care tin mai mult de trolat decat de o discutie civilizata.
Ti-am scris de 3 ori cel putin ca si eu am DSG, dar tu continui sa te pui intr-o echipa separata, "voi restul"

ai scris si tu ca ai ocoli dsg etc dar pe urma ii dai ca sint la fel de fiabile ca manualele...

rescrii istoria si statistica de unul singur tu... acum aflam ca cutiile manuale sint la fel de fiabile cu cele automate... ale naiba...

#103
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Alb si negru sef, alb si negru, ca 1 model nu e foarte fiabil nu inseamna ca toate sunt de guma, ba chiar si din acel model vor fi unii fara probleme.
La fel si automata vs manuala, nu e totul alb si negru.
Da un link sau ceva cu statistica aia ca pana atunci o incadrez la legenda urbana.

Edited by _-livio-_, 13 May 2019 - 05:46.


#104
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 13 mai 2019 - 05:37, said:

Da un link sau ceva cu statistica aia ca pana atunci o incadrez la legenda urbana.
tu chiar nu vrei sa admiti realitatea se pare... uite si aici unu care zice ca transmisiile cu ambreiaje duble sint cu probleme la Ford (unde le numeste "powershit") si zice ca si dsgul de la vag e tot pe acolo:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HLOwY3w_TNc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#105
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Parca vorbeam la general.
Stie toata lumea de transmisiile alea, de aia au renuntat la ele si au pus convertizoare.
Ti-am dat si exemplu de cutie manuala prost gandita.
Deci cum ziceam, ai cateva modele (putine) slabe si n+1 ok, pana si cvt-ul e ok cat timp nu e de la audi.
Ca sa nu ajungem la nivel global, ca americanii au facut n+1 cutii pe la ei in diferite forme.
Asa ca nu mai generaliza, sunt cazuri si cazuri (modele) si trebuie tratate ca atare, nu poti sa spui ca toate sunt proaste cand ai si unele bune si invers.

#106
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 13 mai 2019 - 22:16, said:

Parca vorbeam la general.
Stie toata lumea de transmisiile alea, de aia au renuntat la ele si au pus convertizoare.
mai general decat Ford si VW ce mai ramane? cele mai populare marci cam astea sint.
nu, nu stie toata lumea. nu, nu au renuntat la ele. nu, nu au pus convertizoare. Sau te referi strict la ford? vorbeam de ford si vag. si nici ford nu a renuntat complet
oricum, faptul ca 2 firme mari nu au fost in stare sa faca cutii DSG fiabile spune multe.

Cate probleme cu cutiile manuale ai auzit la astia?

View Post_-livio-_, on 13 mai 2019 - 22:16, said:

Asa ca nu mai generaliza, sunt cazuri si cazuri (modele) si trebuie tratate ca atare, nu poti sa spui ca toate sunt proaste cand ai si unele bune si invers.
tu nu realizezi cand scrii ce scrii ca tu generalizezi spunand ca cutiile automate sint ok, pe acelasi plan cu cele manuale?

eu imi permit sa generalizez ca am adus deja destule argumente. Daca s-au facut si filme despre problemele de la DSGuri, e o problema. Punct.

Un sistem infinit mai complex ca o cutie manuala nu poate fi la fel de fiabil, oricat ne-am da noi peste cap sa demonstram altfel

#107
mitzy1981

mitzy1981

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.01.2020
Am un Seat Leon Fr 5F 1.8 TSI 2014 85.000 km DSG7 cumparata de noua si am aceeasi problema mentionata de NNIKI.
Mi s a aprins martorul in bord de la cutia de viteze, la fel problema trepidatiei dupa ce schimba a doua.

Trepidatia a aparut prima oara la 3 ani dupa ce am cumparat o, am mentionat asta la o verificare pe garantie dar cum nu aparea in bordul masinii nici o eroare baietii de la Metrotehnioca au spus ca nu e nici o problema. Am fost la test pe drum(la 4 ani de la achizitie sa le arat si lor cum face, dar la fel au zis...ca e o trepidatie foarte usoara(la momentul respectiv) si daca nu apare nici o eroare pe bord nu au ce sa faca si ca nu reprezinta nici o defectiune

Acum dupa 5 ani jumate a aparut eroarea in bord si dupa ce am fost la ei pentru o constatare mi au zis ca soft ul inregistreaza erori pe senzorul si pompa de preiune la cutia de viteze si necesita inlocuirea mecatronicului de la cutia de viteze + erori memorate pe maneta de la schimbatorul cutiei de viteze care necesita reparatii.

Eroarea de pe maneta imi apare aproape de cand am cumparat masina pe bord dar dispare dupa o secunda..imi apare ceva de genul muta maneta in punctul P, eroare transmisa in nenumarate randuri la fiecare revizie celor de la Metrotehnica, dar cum nu se mentinea pe bord..nici acum nu se mentine printr un miracol dupa 5 ani jumate le a aparut lor eroarea in soft ...cand masina nu mai e in garantie.

Stiti vreun service bun unde as piutea merge?

NNiki pana la urma ai avut o experienta buna cu service ul unde ai facut reparatiile?

#108
mitzy1981

mitzy1981

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.01.2020
Am un Seat Leon Fr 5F 1.8 TSI 2014 85.000 km DSG7 cumparata de noua si am aceeasi problema mentionata de NNIKI.
Mi s a aprins martorul in bord de la cutia de viteze, la fel problema trepidatiei dupa ce schimba a doua.
Trepidatia a aparut prima oara la 3 ani dupa ce am cumparat o, am mentionat asta la o verificare pe garantie dar cum nu aparea in bordul masinii nici o eroare baietii de la Metrotehnioca au spus ca nu e nici o problema. Am fost la test pe drum(la 4 ani de la achizitie sa le arat si lor cum face, dar la fel au zis...ca e o trepidatie foarte usoara(la momentul respectiv) si daca nu apare nici o eroare pe bord nu au ce sa faca si ca nu reprezinta nici o defectiune
Acum dupa 5 ani jumate a aparut eroarea in bord si dupa ce am fost la ei pentru o constatare mi au zis ca soft ul inregistreaza erori pe senzorul si pompa de preiune la cutia de viteze si necesita inlocuirea mecatronicului de la cutia de viteze + erori memorate pe maneta de la schimbatorul cutiei de viteze care necesita reparatii.
Eroarea de pe maneta imi apare aproape de cand am cumparat masina pe bord dar dispare dupa o secunda..imi apare ceva de genul muta maneta in punctul P, eroare transmisa in nenumarate randuri la fiecare revizie celor de la Metrotehnica, dar cum nu se mentinea pe bord..nici acum nu se mentine printr un miracol dupa 5 ani jumate le a aparut lor eroarea in soft ...cand masina nu mai e in garantie.
Stiti vreun service bun unde as piutea merge?
NNiki pana la urma ai avut o experienta buna cu service ul unde ai facut reparatiile?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate