VW Golf 6 probleme cutie DSG7
Last Updated: May 07 2020 08:27, Started by
nniki
, Apr 20 2019 14:15
·
0
#91
Posted 11 May 2019 - 22:39
Sima2k, on 11 mai 2019 - 22:01, said:
Mașina e F31 320d 190cp - modelul cu facelift. Cu siguranță sunt diferențe în felul în care cutiile sunt setate de la un producător la altul. DSG se lauda ca schimba cam în 8ms iar zf are undeva la 200ms. Stiu ce scrie in teorie cu 8ms vs 200ms, dar sa fim seriosi... nu va schimba un golf mai bine ca un BMW niciodata. Cel putin din experienta mea... evident limitata la masinile pe care le-am condus. |
#92
Posted 12 May 2019 - 00:51
Ohohooo se plang o groaza de costuri la dsg si la cvt cu schimbul la 60k si daca nu il faci ghici ce se intampla.
N-ai auzit de syncro-uri duse, pinioane sparte, kituri de ambreiaje terminate prematur sau parti din el. Hai cu statistica aia. Nu mai gandi in alb si negru pt ca sunt multe nuante de gri intre, da, prefer convertizor, dar asta nu inseamna ca nu m-as atinge in veci de un dsg, sunt modele si modele, inainte sa cumpar ceva imi fac temele. Nu intotdeauna au avut joja, uite ca vag pe clasa mica de pe la golf 3 nu a avut. Focusul meu are, astra habar n-am, nu ma intereseaza pana se termina garantia sau pana ajung la vreo 70-80k km. @Silenced: Opel sau Ford, dar trebuie sa vezi pe ce motorizari s-au pus cele cu convertizor pt ca e fix perioada cand toti au inceput sa treaca la echivalente ale dsg-ului. Edited by _-livio-_, 12 May 2019 - 00:54. |
#93
Posted 12 May 2019 - 10:18
_-livio-_, on 12 mai 2019 - 00:51, said:
Ohohooo se plang o groaza de costuri la dsg si la cvt cu schimbul la 60k si daca nu il faci ghici ce se intampla. Toti stiu riscurile cutiei automate, chiar si tu, care ai admis ca nu ai lua anumite cutii automate etc Stiind riscurile, schimba toti uleiul, stai linistit. _-livio-_, on 12 mai 2019 - 00:51, said:
N-ai auzit de syncro-uri duse, pinioane sparte, kituri de ambreiaje terminate prematur sau parti din el. Daca la cutii automate am avut n cazuri de cutii defectate, la manuale, nici una macar Consensul e urmatorul: cutia manuala nu necesita intretinere, si nu se defecteaza. Ambreiajul e un consumabil, si e trecut si pe aici la dsg la "piese de schimbat"... syncro si pinioane sparte? unde, pe circuit? |
#94
Posted 12 May 2019 - 10:42
#95
Posted 12 May 2019 - 10:53
Ba si manuala necesita intretinere, ca lumea nu schimba uleiul pana nu apar probleme e... altceva.
Ba chiar am inca un exemplu de vag cu probleme la manuala, cutia vine fara buson, in timp uleiul se pierde si pinionul treptei 5 are de suferit, in unele cazuri pinionul 4, cutia s-a pus pe lupo, polo 6n/6n2 si echivalentele. Rasfoieste forumul, nu de mult era cineva cu probleme la un cvt, nu schimbase uleiul la 100k km, si sunt multi din astia, foarte multi, dupa care tipa ca ce proaste sunt masinile marca x si cutiile automate. Nu exista in lumea asta un sistem mecanic ce nu are nevoie de intretinere, mai ales cat timp exista forte de frecare in interiorul lui. Edited by _-livio-_, 12 May 2019 - 10:56. |
#96
Posted 12 May 2019 - 11:20
_-livio-_, on 12 mai 2019 - 10:53, said:
Ba si manuala necesita intretinere, ca lumea nu schimba uleiul pana nu apar probleme e... altceva. discutam saptamanal de cate un topic cu probleme la automata, uita-te chiar acum sus, a mai aparut deja un topic https://forum.softpe...ura-audi-a4-b7/ sapt trecuta m0-am contrazis cu tine pe acelasi subiect dar pe alt topic cu probleme si tot asa. topice cu probleme la cutiile manuale? sa fim seriosi... activez pe multe forumuri de masini si nu prea exista |
#97
Posted 12 May 2019 - 11:45
De unde stii ca e de la cutie? Ca vad ca masina aia a avut probleme la motor, cu ax cu came schimbat si altele.
Bine ma sef, e ca tine, manuala nu are nevoie in veci de intretinere si nu s-a stricat niciuna niciodata, sunt un fel de perpetuum mobile al industriei auto, e singura piesa ce e imposibil sa aiba probleme. Voiam sa scriu iarasi tehnologie extraterestra, dar iar te suparai pe mine. Noi restul suntem mai masochisti, doar cineva trebuie sa le cumpere si pe celelalte. |
#98
Posted 12 May 2019 - 11:47
unbrutus, on 11 mai 2019 - 22:39, said: deci sigur nu ai aisin, nu? ai vazut ca descria fix comportamentul reclamat de tine. Stiu ce scrie in teorie cu 8ms vs 200ms, dar sa fim seriosi... nu va schimba un golf mai bine ca un BMW niciodata. Cel putin din experienta mea... evident limitata la masinile pe care le-am condus. Sigur nu e Aisin. Teoretic, astea sunt singurele cutii puse pe 320 f30. The available transmissions are: 6-speed Getrag GS6-17BG manual 6-speed ZF GS6-45BZ manual[45] 8-speed ZF 8HP45 automatic[46] 8-speed ZF 8HP50 automatic[47] 8-speed ZF 8HP70 automatic[48] In poza atașată se poate vedea care este turația la 60km/h mers normal. Pe la 1500 ture schimba din 5 in 6. La fel face și dsg 6 și are cam aceiași turație. E drept, zf-ul mai are încă 2 trepte in plus. In ziua de azi, majoritatea cutiilor automate subtureaza motoarele. Sunt mult mai importante emisiile și consumul decât viata motorului. Attached FilesEdited by Sima2k, 12 May 2019 - 11:47. |
#99
Posted 12 May 2019 - 11:54
Important e sa tina cat garantia, dup-aia oricum masina se vinde
|
#100
Posted 12 May 2019 - 17:10
Sima2k, on 12 mai 2019 - 11:47, said:
Sunt mult mai importante emisiile și consumul decât viata motorului. EGRul nici nu intra in functiune in sarcina maxima... dar motorul e tinut subturat, asa cum spui. Totusi, in S e mai ok. Oricum, si subturatia ma enerveaza f mult la automata si e motiv pt care imi doresc manuala _-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:54, said:
Important e sa tina cat garantia, dup-aia oricum masina se vinde |
|
#101
Posted 12 May 2019 - 22:11
Astra vine cu buton sport si culmea e ca daca e apasat tine motorul exact cum ar trebui, azi de exemplu mergeam cu el oprit pe langa o camera fixa, limita la 40 si drumul usor in urcare, la viteza aia statea la fix 1k ture, cam stupid mai ales ca motoarele mici turbo sunt predispuse la lspi.
|
#102
Posted 12 May 2019 - 22:59
_-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:45, said:
De unde stii ca e de la cutie? Ca vad ca masina aia a avut probleme la motor, cu ax cu came schimbat si altele. Bine ma sef, e ca tine, manuala nu are nevoie in veci de intretinere si nu s-a stricat niciuna niciodata, sunt un fel de perpetuum mobile al industriei auto, e singura piesa ce e imposibil sa aiba probleme. Voiam sa scriu iarasi tehnologie extraterestra, dar iar te suparai pe mine. Noi restul suntem mai masochisti, doar cineva trebuie sa le cumpere si pe celelalte. Ti-am scris de 3 ori cel putin ca si eu am DSG, dar tu continui sa te pui intr-o echipa separata, "voi restul" ai scris si tu ca ai ocoli dsg etc dar pe urma ii dai ca sint la fel de fiabile ca manualele... rescrii istoria si statistica de unul singur tu... acum aflam ca cutiile manuale sint la fel de fiabile cu cele automate... ale naiba... |
#103
Posted 13 May 2019 - 05:37
Alb si negru sef, alb si negru, ca 1 model nu e foarte fiabil nu inseamna ca toate sunt de guma, ba chiar si din acel model vor fi unii fara probleme.
La fel si automata vs manuala, nu e totul alb si negru. Da un link sau ceva cu statistica aia ca pana atunci o incadrez la legenda urbana. Edited by _-livio-_, 13 May 2019 - 05:46. |
#104
Posted 13 May 2019 - 21:59
_-livio-_, on 13 mai 2019 - 05:37, said:
Da un link sau ceva cu statistica aia ca pana atunci o incadrez la legenda urbana. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HLOwY3w_TNc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#105
Posted 13 May 2019 - 22:16
Parca vorbeam la general.
Stie toata lumea de transmisiile alea, de aia au renuntat la ele si au pus convertizoare. Ti-am dat si exemplu de cutie manuala prost gandita. Deci cum ziceam, ai cateva modele (putine) slabe si n+1 ok, pana si cvt-ul e ok cat timp nu e de la audi. Ca sa nu ajungem la nivel global, ca americanii au facut n+1 cutii pe la ei in diferite forme. Asa ca nu mai generaliza, sunt cazuri si cazuri (modele) si trebuie tratate ca atare, nu poti sa spui ca toate sunt proaste cand ai si unele bune si invers. |
|
#106
Posted 14 May 2019 - 18:16
_-livio-_, on 13 mai 2019 - 22:16, said:
Parca vorbeam la general. Stie toata lumea de transmisiile alea, de aia au renuntat la ele si au pus convertizoare. nu, nu stie toata lumea. nu, nu au renuntat la ele. nu, nu au pus convertizoare. Sau te referi strict la ford? vorbeam de ford si vag. si nici ford nu a renuntat complet oricum, faptul ca 2 firme mari nu au fost in stare sa faca cutii DSG fiabile spune multe. Cate probleme cu cutiile manuale ai auzit la astia? _-livio-_, on 13 mai 2019 - 22:16, said:
Asa ca nu mai generaliza, sunt cazuri si cazuri (modele) si trebuie tratate ca atare, nu poti sa spui ca toate sunt proaste cand ai si unele bune si invers. eu imi permit sa generalizez ca am adus deja destule argumente. Daca s-au facut si filme despre problemele de la DSGuri, e o problema. Punct. Un sistem infinit mai complex ca o cutie manuala nu poate fi la fel de fiabil, oricat ne-am da noi peste cap sa demonstram altfel |
#107
Posted 22 January 2020 - 16:16
Am un Seat Leon Fr 5F 1.8 TSI 2014 85.000 km DSG7 cumparata de noua si am aceeasi problema mentionata de NNIKI.
Mi s a aprins martorul in bord de la cutia de viteze, la fel problema trepidatiei dupa ce schimba a doua. Trepidatia a aparut prima oara la 3 ani dupa ce am cumparat o, am mentionat asta la o verificare pe garantie dar cum nu aparea in bordul masinii nici o eroare baietii de la Metrotehnioca au spus ca nu e nici o problema. Am fost la test pe drum(la 4 ani de la achizitie sa le arat si lor cum face, dar la fel au zis...ca e o trepidatie foarte usoara(la momentul respectiv) si daca nu apare nici o eroare pe bord nu au ce sa faca si ca nu reprezinta nici o defectiune Acum dupa 5 ani jumate a aparut eroarea in bord si dupa ce am fost la ei pentru o constatare mi au zis ca soft ul inregistreaza erori pe senzorul si pompa de preiune la cutia de viteze si necesita inlocuirea mecatronicului de la cutia de viteze + erori memorate pe maneta de la schimbatorul cutiei de viteze care necesita reparatii. Eroarea de pe maneta imi apare aproape de cand am cumparat masina pe bord dar dispare dupa o secunda..imi apare ceva de genul muta maneta in punctul P, eroare transmisa in nenumarate randuri la fiecare revizie celor de la Metrotehnica, dar cum nu se mentinea pe bord..nici acum nu se mentine printr un miracol dupa 5 ani jumate le a aparut lor eroarea in soft ...cand masina nu mai e in garantie. Stiti vreun service bun unde as piutea merge? NNiki pana la urma ai avut o experienta buna cu service ul unde ai facut reparatiile? |
#108
Posted 22 January 2020 - 18:23
Am un Seat Leon Fr 5F 1.8 TSI 2014 85.000 km DSG7 cumparata de noua si am aceeasi problema mentionata de NNIKI.
Mi s a aprins martorul in bord de la cutia de viteze, la fel problema trepidatiei dupa ce schimba a doua. Trepidatia a aparut prima oara la 3 ani dupa ce am cumparat o, am mentionat asta la o verificare pe garantie dar cum nu aparea in bordul masinii nici o eroare baietii de la Metrotehnioca au spus ca nu e nici o problema. Am fost la test pe drum(la 4 ani de la achizitie sa le arat si lor cum face, dar la fel au zis...ca e o trepidatie foarte usoara(la momentul respectiv) si daca nu apare nici o eroare pe bord nu au ce sa faca si ca nu reprezinta nici o defectiune Acum dupa 5 ani jumate a aparut eroarea in bord si dupa ce am fost la ei pentru o constatare mi au zis ca soft ul inregistreaza erori pe senzorul si pompa de preiune la cutia de viteze si necesita inlocuirea mecatronicului de la cutia de viteze + erori memorate pe maneta de la schimbatorul cutiei de viteze care necesita reparatii. Eroarea de pe maneta imi apare aproape de cand am cumparat masina pe bord dar dispare dupa o secunda..imi apare ceva de genul muta maneta in punctul P, eroare transmisa in nenumarate randuri la fiecare revizie celor de la Metrotehnica, dar cum nu se mentinea pe bord..nici acum nu se mentine printr un miracol dupa 5 ani jumate le a aparut lor eroarea in soft ...cand masina nu mai e in garantie. Stiti vreun service bun unde as piutea merge? NNiki pana la urma ai avut o experienta buna cu service ul unde ai facut reparatiile? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users