GPL -De ce nu se trec obligatoriu toate motoarele cu ardere pe gaz lichefiat?!
Last Updated: May 01 2019 16:19, Started by
Infinitty
, Apr 19 2019 04:54
·
0

#127
Posted 29 April 2019 - 18:36

LE: linkul nu funcționează .
Cel puțin la cutia automata mai ai o șansa când te vei trezi ca o tine turata la 3000-4000 timp de 5-10 minute fără ca, condițiile de trafic sa impună turația asta.
Iar legat de diesel te va convinge economia făcută când vei schimba/curată EGR-ul și filtru de particule. Sa spunem ca vei schimba EGR pe la 160.000. Cate revizii si filtre GPL schimbi pana la 160.000? Ramane cuplul mult mai mare de la diesel si economiile de combustibil, care cresc cu cat mergi mai mult incarcat, caz in care cuplul si eficienta de la diesel e tot mai important |
#128
Posted 29 April 2019 - 18:49

Procedura de regenerare a FAP la Grupul VAG, dar ce te faci dacă nu știi sa folosești VCDS și mai dacă nu știi ca trebuie făcută regenerarea periodic ca sa nu schimbi FAP-ul?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_eHPhgkuOj8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cutia automata ia decizie singura pe baza unui algoritm , adică dacă considera ca are nevoie de regenerare ridica turația la 3000-4000 in mers deși nu e cazul sau rămâne la 1500 când ești pe loc, cu scopul de a creste temperatura in filtru de particule ca sa poată termina regenerarea și cât mai repede. Dacă te-ai prins ca face regenerare doar din turația e bine , in cele mai multe cazuri șoferii dau vina pe clapeta de acceleratie sau senzorul de la axul cu came sau mai știu eu ce .... dacă însă îți apare și semnul de filtru de particule și creste și turația e clar. Dacă ai noroc, dacă nu o faci forțat. Sau dai banii pe alt filtru. La cutia manuala nu ai de unde sa știi când trebuie regenerare decât dacă îți apare check engine și o pui pe tester. Acum fiecare cu părerea lui despre diesel/ Gpl. Părerea mea e foarte buna, după 7 ani de Gpl și 3 instalații și mașini diferite. |
#129
Posted 29 April 2019 - 19:44

Procedura de regenerare a FAP la Grupul VAG, dar ce te faci dacă nu știi sa folosești VCDS și mai dacă nu știi ca trebuie făcută regenerarea periodic ca sa nu schimbi FAP-ul? detin masini VAG de multi ani si pe forumul monomarca urmaresc ce spun si altii. Au fost probleme candva o data la prima generatie de masini cu filtre, prin 2005 parca.
Cutia automata detin masina cu DPF si cutie automata, nu e nici o problema. nici la manuala nu e nici o problema. Spui niste lucruri in corecte acolo.
cu scopul de a creste temperatura in filtru de particule ca sa poată termina regenerarea și cât mai repede. Din mii de detinatori pe forum, nu am mai vazut unul care sa inlocuiasca un filtru de particule in ultimii ani. Mai sint si firme care le curata mai nou. Totusi, asa cum am mai spus, tinand cont ca se duc pe la 500.000 km fara probleme, nu prea mai are sens sa iti faci griji pt filtru. Masina trebuie sa fie in stare ok de functionare insa... ca la orice alt sistem. Inclusiv GPL. Daca motorul are defectiuni, regenerarea nu se mai face, dar asta inseamna masini neingrijite.
Acum fiecare cu părerea lui despre diesel/ Gpl. Părerea mea e foarte buna, după 7 ani de Gpl și 3 instalații și mașini diferite. Care consumuri sint mai mari fata de benzina si peste dublu in unele cazuri fata de diesel. atata tot. Nu contest starea ta de multumire. |
#130
Posted 29 April 2019 - 20:21

Eu am Toyota Prius Hybrid din 2006.
Acum are 270000 km la bord. Merge si pe gpl de la 230 000km... Fara probleme! Si nu o vand, doar ma laud! Edited by Malus_Dacus, 29 April 2019 - 20:22. |
#131
Posted 30 April 2019 - 12:03

Probabil se fac și alte modificări care afectează consumul.
Sa spunem ca vei schimba EGR pe la 160.000. Cate revizii si filtre GPL schimbi pana la 160.000? Eu am motor modelul ASV, deci fara filtru de particule. O dată, mai de mult, am curățat turbo, iar anul asta, la aproape 240.000km am curățat EGR-ul. Deocamdată nu l-am schimbat și nici nu înțeleg de ce ar trebui schimbat.
eu atrageam doar atentia asupra consumului oficial, pe instalatii GPL din fabrica, pe logan Tce. Care consumuri sint mai mari fata de benzina si peste dublu in unele cazuri fata de diesel. atata tot. Nu contest starea ta de multumire. |
#132
Posted 30 April 2019 - 14:03

Eu am Toyota Prius Hybrid din 2006. Acum are 270000 km la bord. Merge si pe gpl de la 230 000km... Fara probleme! Si nu o vand, doar ma laud! |
#133
Posted 01 May 2019 - 16:19

Suntem offtopic dar de curiozitate cat iti consuma Prius-ul in oras atat pe benzina cat si pe GPL? daca conduc agresiv, cam 6%. Daca conduc linistit = 4,5...5%. Rezervorul de GPL e toroidal, intra in locul rotii de rezerva? Da, de 42 litri, deci intra undeva pe la 34 litri Instalatia de ce tip e? Tomasetto, nu stiu exact modelul, dar e o instalatie foarte potrivita ptr. prius. Si e cu hotstart. Cand e motorul cald porneste direct pe GPL sau pe benzina si apoi comuta pe GPL? Are hotstart, deci porneste pe gpl, daca temperatura motorului permite. In oras cam in ce conditii porneste motorul termic? Intrebarea corecta e cand porneste motorul electric, ptr. ca motorul termic e motorul principal. Asadar motorul electric porneste cand mergi constant fara accelerari bruste, cand stai la semafor/bariera/stationari mai lungi. Sau cand apesi un buton special, si atunci mergi electric pana la 49 km/h, pana se descarca bateriile, adica 2..3 km maxim. Probabil cand era noua, putea merge mai mult pe electric, dar eu nu am avut-o de noua. Priusul consuma ma mult la viteze de autostrada, si mai putin in oras sau afara, la mers batranesc. Edited by Malus_Dacus, 01 May 2019 - 16:21. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users