Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Problema semnal la telefon

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Axxa2

Axxa2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019
Salutare tuturor.

Cum spune și titlul, de câteva zile întâmpin probleme cu semnalul la telefonul mobil. Mai exact de vreo 3-4 zile, semnalul a început sa scadă drastic, de la 4 linii(adică maxim) la o linie, uneori doua. Asta nu ar fi o problema atât de mare, dar pe lângă asta, nu pot primi sau efectua apeluri in condițiile in care eu am semnal la telefon.
Ca sa pot primi apeluri sau sa efectuez, trebuie sa dau restart la telefon ori sa îl pun pe modul avion și după sa revin.
Am fost la Digi la sediu sa-mi schimbe cartela cu gândul ca ar fi magnetizata sau ceva, dar și cu cartela noua este aceeași problema.

Orice sfat este bine primit, mulțumesc.

#2
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Poti incerca alt telefon?
Pentru a izola problema, incearca cu un alt telefon, daca iti face la fel, inseamna ca-i de la operatorul de telefonie mobila, daca pe telefonul de test nu ti se intampla acelasi fenomen atunci e de la telefon.
Daca-i un telefon caruia ii poti rescrie firmware-ul, rescrie-i firmware-ul, in cazul unei rescrieri de firmware se rescrie si driverele de modem GSM, ceea ce ar putea sa rezolve din software problema.

#3
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
1. Verifici in alte zone ale localitatii cum stai cu semnalul.
2. Verifici cu alte telefoane si acceasi cartela ce se intampla.
3. Schimbi telefonul sau verifici setarile telefonului la modul de selectare al retelei(aici depinde de telefon).
4. Poti incerca si o resetare la setarile din fabrica ale telefonului daca doar acel telefon e cu pricina.
5. Unde mai exact ai aceste probleme cu semnalul?In interiorul locuintei sau si afara?
6. Daca sunteti mai multi locuitori din oras cu aceasta problema puteti sa faceti o cerere celor de la Digi ca nu e in regula ceva cu semnalul.
7. Schimbi reteaua.

Cam asta se intampla, s-ar putea sa fie doar vina retelei de telefonie si nu prea ai ce sa faci decat sa ii anunti.
Daca vor fac ceva daca nu, nu.

Edited by smiley2, 17 April 2019 - 18:11.


#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,364
  • Înscris: 01.12.2001
Cartela nu se magnetizeaza sau demagnetizeaza. Nu e din fer. :)

#5
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Asa e expresia "specialistilor" de la relatii clienti.

E posibil sa fie din cauza ca a "pierdut" digi o antena, sau a redus valorile de emisie.

#6
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Mda, nu m-am gandit sa-i scriu initiatorului in mesajul anterior sa incerce si-n alte zone sa vada daca semnalul tot fluctuant este, depinde foarte mult daca are acoperire de la antene diferite.
Asadar, incearca sa vezi daca in alte locatii ai fluctuatii de semnal ori incearca cu o cartela prepay de la un alt operator, important acest aspect sa nu folosesti acelasi operator, pentru o zi sa vezi daca tot asa fluctueaza semnalul.
De asemenea vezi sa ai acelasi tip de conexiune 3G sau 4G care-ti fluctueaza in cazul DigiMobil.
Scrie si ce model de telefon e vorba.

Edited by Ciubex, 17 April 2019 - 18:42.


#7
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,125
  • Înscris: 10.07.2013

 Axxa2, on 17 aprilie 2019 - 17:56, said:

Salutare tuturor.

Cum spune și titlul, de câteva zile întâmpin probleme cu semnalul la telefonul mobil. Mai exact de vreo 3-4 zile, semnalul a început sa scadă drastic, de la 4 linii(adică maxim) la o linie, uneori doua. Asta nu ar fi o problema atât de mare, dar pe lângă asta, nu pot primi sau efectua apeluri in condițiile in care eu am semnal la telefon.
Ca sa pot primi apeluri sau sa efectuez, trebuie sa dau restart la telefon ori sa îl pun pe modul avion și după sa revin.
Am fost la Digi la sediu sa-mi schimbe cartela cu gândul ca ar fi magnetizata sau ceva, dar și cu cartela noua este aceeași problema.


Orice sfat este bine primit, mulțumesc.
In ce oras, comuna, sector sau cartier este problema semnalului slab Digi Mobil? Posted Image

Edited by xmanyacs77, 17 April 2019 - 18:56.


#8
Axxa2

Axxa2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019

 Ciubex, on 17 aprilie 2019 - 18:05, said:

Poti incerca alt telefon?
Pentru a izola problema, incearca cu un alt telefon, daca iti face la fel, inseamna ca-i de la operatorul de telefonie mobila, daca pe telefonul de test nu ti se intampla acelasi fenomen atunci e de la telefon.
Daca-i un telefon caruia ii poti rescrie firmware-ul, rescrie-i firmware-ul, in cazul unei rescrieri de firmware se rescrie si driverele de modem GSM, ceea ce ar putea sa rezolve din software problema.
Am incercat cu alt telefon undeva la 5 minute, aceeasi problema. Din pacate nu ii pot rescrie firmware-ul fiindca este iPhone. Am incercat si cu resetare configurari retea si la fel.

 smiley2, on 17 aprilie 2019 - 18:06, said:

1. Verifici in alte zone ale localitatii cum stai cu semnalul.
2. Verifici cu alte telefoane si acceasi cartela ce se intampla.
3. Schimbi telefonul sau verifici setarile telefonului la modul de selectare al retelei(aici depinde de telefon).
4. Poti incerca si o resetare la setarile din fabrica ale telefonului daca doar acel telefon e cu pricina.
5. Unde mai exact ai aceste probleme cu semnalul?In interiorul locuintei sau si afara?
6. Daca sunteti mai multi locuitori din oras cu aceasta problema puteti sa faceti o cerere celor de la Digi ca nu e in regula ceva cu semnalul.
7. Schimbi reteaua.

Cam asta se intampla, s-ar putea sa fie doar vina retelei de telefonie si nu prea ai ce sa faci decat sa ii anunti.
Daca vor fac ceva daca nu, nu.
Indiferent de zona este acelasi semnal, sunt la Digi de aproape 3 ani si pana acum nu am avut semnal atat de slab.

 projectfp, on 17 aprilie 2019 - 18:37, said:

Asa e expresia "specialistilor" de la relatii clienti.

E posibil sa fie din cauza ca a "pierdut" digi o antena, sau a redus valorile de emisie.

Mai am pe cineva in familie cu Digi si doar la mine este problema.

 xmanyacs77, on 17 aprilie 2019 - 18:55, said:

In ce oras, comuna, sector sau cartier este problema semnalului slab Digi Mobil? Posted Image

Galati.

Edited by Axxa2, 17 April 2019 - 19:31.


#9
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Mai incearca cu o cartela de test de la altii, cu toate ca s-ar putea sa fie o problema de la telefon, caz in care doar in service s-ar putea sa se rezolve.

#10
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostAxxa2, on 17 aprilie 2019 - 19:30, said:

Am incercat cu alt telefon undeva la 5 minute, aceeasi problema. Din pacate nu ii pot rescrie firmware-ul fiindca este iPhone. Am incercat si cu resetare configurari retea si la fel.

Mai am pe cineva in familie cu Digi si doar la mine este problema.
Stai ca nu inteleg.
Alt teoefon (tot Digi, cu cartela ta sau alta?) - aceeasi problema.
Altcineva din familie Digi - nu are problemel.
Probeaza 5 telefoane diferite, cu cartela ta si/sau altele Digi, vezi rezultatul final.
Apoi suni la Digi si le spui concluziile (semnal slab etc. etc. etc.)

#11
Axxa2

Axxa2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019

View PostCiubex, on 17 aprilie 2019 - 20:42, said:

Mai incearca cu o cartela de test de la altii, cu toate ca s-ar putea sa fie o problema de la telefon, caz in care doar in service s-ar putea sa se rezolve.

Am încercat iar alt telefon și de data asta cu succes. Deci problema este din telefonul meu. L-am desfăcut și problema este la antenele din partea de jos a telefonul, deci probabil de aici venea problema ca uneori mergea sa sun și alteori nu.

View Postbuyonevideo, on 18 aprilie 2019 - 10:24, said:


Stai ca nu inteleg.
Alt teoefon (tot Digi, cu cartela ta sau alta?) - aceeasi problema.
Altcineva din familie Digi - nu are problemel.
Probeaza 5 telefoane diferite, cu cartela ta si/sau altele Digi, vezi rezultatul final.
Apoi suni la Digi si le spui concluziile (semnal slab etc. etc. etc.)

Multumesc pt sfaturi.


Mulțumesc tuturor pentru păreri și sfaturi. Problema era din telefonul meu, aparent mai rar întâlnită.

#12
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostAxxa2, on 18 aprilie 2019 - 14:26, said:

L-am desfăcut și problema este la antenele din partea de jos a telefonul, deci probabil de aici venea problema ca uneori mergea sa sun și alteori nu.
Ce problema ?
Si s-a rezolvat ?
Si ce telefon e ala ?

#13
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Spune mai precis cum ai rezolvat problema?
Ce era cu acele antene si ce ai facut cu ele?
Ce telefon folosesti?


Si la mine sunt probleme cu semnalul dar e de la retea, nu ai ce sa faci.
Suntem in 2019 se vorbeste de tehnologia 5G si mai sunt orase in care nu ai acoperire in locuinta la 2G/3G.
Le-am trimis tickete celor de la orange, vodafone si se pare ca o lasa asa, insa clienti toti vor sa atraga insa nu inteleg prin ce?
Datele mobile sunt inutilizabile pe modul GSM care nici acolo nu ai semnal full deci nici macar la apeluri nu e situatia mai roz.
Pe diferite telefoane, in diferite zone ale localitatii si cartele diferite acelasi lucru.
De unde semnal mai bun daca nu exista implicare din partea lor?

Edited by smiley2, 18 April 2019 - 15:21.


#14
Axxa2

Axxa2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019

View Postbuyonevideo, on 18 aprilie 2019 - 14:48, said:


Ce problema ?
Si s-a rezolvat ?
Si ce telefon e ala ?

iPhone 6s. Cablul pt antenele de jos nu era prins bine. Da, s-a rezolvat.

View Postsmiley2, on 18 aprilie 2019 - 15:16, said:

Spune mai precis cum ai rezolvat problema?
Ce era cu acele antene si ce ai facut cu ele?
Ce telefon folosesti?


Si la mine sunt probleme cu semnalul dar e de la retea, nu ai ce sa faci.
Suntem in 2019 se vorbeste de tehnologia 5G si mai sunt orase in care nu ai acoperire in locuinta la 2G/3G.
Le-am trimis tickete celor de la orange, vodafone si se pare ca o lasa asa, insa clienti toti vor sa atraga insa nu inteleg prin ce?
Datele mobile sunt inutilizabile pe modul GSM care nici acolo nu ai semnal full deci nici macar la apeluri nu e situatia mai roz.
Pe diferite telefoane, in diferite zone ale localitatii si cartele diferite acelasi lucru.
De unde semnal mai bun daca nu exista implicare din partea lor?

Antenele sunt conectate la telefon print-un cablu și acel cablu s-a desprins.
Toți vin cu oferte bune și arată bine pe foaie pana ți-ai făcut abonament și ești legat de ei 2 ani. Asta și urmăresc ei de fapt, când ajungi la finalul contractului apar iar cu tot felul de oferte, același abonament dar mai ieftin doar sa rămâi la ei.


#15
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Pai abonament nici nu renteaza sa-ti faci la niste operatori ca astia care nu isi dau deloc interesul pentru clientii lor.
Cel mai bine cartela PrePay si nu ai obligatii, incarci cu credit sau minute si te folosesti cand ai nevoie fara obligatia de a sta la ei nu stiu cat timp sau ca iti mai dau un telefon sau nu stiu ce.

#16
Axxa2

Axxa2

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019

 smiley2, on 18 aprilie 2019 - 17:05, said:

Pai abonament nici nu renteaza sa-ti faci la niste operatori ca astia care nu isi dau deloc interesul pentru clientii lor.
Cel mai bine cartela PrePay si nu ai obligatii, incarci cu credit sau minute si te folosesti cand ai nevoie fara obligatia de a sta la ei nu stiu cat timp sau ca iti mai dau un telefon sau nu stiu ce.

La Digi in orașul unde stau mi se pare cel mai bun abonament. Prețul e undeva la 100 de lei pe luna pentru internet, tv, tel fix și doua abonamente la telefon cu tot nelimitat. Dar la mine in oraș semnalul e bun, in alte orașe poate nu prea ai semnal.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate