Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Vodafone, program loializare Diamond o Teapa!

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
adi_opc

adi_opc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.04.2019
@JustARandomGuy, se pare ca esti singurul care a citit cu atentie si banuiesc, tot. Chestia cu Caps Lock este scris asa, pentru ca asa au ei in acea oferta de fidelizare, deci trebuie sa respectam accentul pus pe teapa...

-pentru postaci (ca mine) (ca unii de mai sus) care au probleme cu exprimarea, vor primi report, eu postez aici in speranta ca sunt persoane care cheltuie sume, iar Vodafone nu isi respecta promisiunile cu care se lauda inainte de a semna un contract, cat si dupa semnarea, incurajandune sa apelam la serviciile lor pentru ca, avantaje....  Pentru mine este simplu sa incep sa le mut la alta companie...

-legat de angajatii de la customer service, pot spune ca sunt slabi, chiar foarte slabi, nepregatiti si obraznici,cica lipsa fortei de munca specializate ar fi problema, mi-a spus cineva cu ceva vechime in domeniu. Personal, am  trait candva cu cineva care lucra chiar la Vodafone, doar ca atunci se numeau Connex, tipa era foarte profi, imi povestea de timpi de logare, inregistrari ale conversatiilor pentru a fi intrebati ulterior de supervisor diferite balbaieli ale angajatilor in dicutiile cu clientii...si multe altele, legat de partea pecuniara, tipa chiar castiga bine, pe vremea aia, iar din ce am auzit, pentru cine baga ore, nu o duce rau in clipa virarii salariului in cont...in fine nu e treaba mea acest fapt. Eu sunt client, iar atata timp cat cer detalii legate de contractul meu, tu angajat trebuie sa stii sa imi raspunzi , exact, ci nu sa ma duci cu vorba. Pana una alta, rolul angajatului este acela de a fi la dispozitia mea atunci cand cer detalii, ci nu eu sa fiu la dispozitia angajatului.

@born2lose, sustii ca programul lor ar fi apa de ploaie, altu spune ca in 2019 mai credem in asa ceva? iti raspund, pai boss, eu bag mana in buzunar si cotizez 700 lunar pentru 6 abonamente, nu taicamiu(tac-su cum se exprima unu pe aici), ma astept ca promisiunile scrise peste tot sa fie reale, daca nu sunt, se cheama excrocherie!! Promiti ceva, dupa care te faci ca ploua...

nu poate veni orice gasca sa-mi faca mie calcule, la fel cum nu poate avea acelasi tratament cand el nu plateste nici macar jumate din factura mea!

Ce va intereseaza pe voi dece platesc eu sau ce fac cu banii mei ? Discutia este despre VODAFONE care nu isi respecta clientul care ii baga in buzunar o gramada de bani. Daca nu ai facturi asa de mari, nu ai ce sa cauti in aceasta discutie, altfel ai fi inteles ce simt in clipa in care sunt flituit dupa ce mi se promite marea cu sarea...

Daca Becali ia masa cu voi in aceeasi locatie, va asezati la masa lui si incepeti sa-i tineti cont la banii lui? este disproportionata comparatia, dar poate asa intelegeti.

Pentru cine a avut intelepciunea sa citeasca prima postare(cap/coada),cu povestea scrisa in mare, care poate mai lucreaza si in vanzari, ar trebui sa inteleaga ce vreau sa spun.

Sincer sa fiu, imi pare rau ca am povestit, pentru ca latura umana cat si cea intelectuala la romani a scazut rau de tot, iar respectul fata de client este ZERO barat! Dar, nu vreau sa patesca si altii la fel ca mine, insa sunt convins ca persoane din Vodafone incerca sa dea o cu totul alta conotatie povestirii mele, pentru a iesi compania bine....

Edited by adi_opc, 17 April 2019 - 22:16.


#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Treaba e simpla: tu platesti o suma mare, ai stiut ce ai semnat, esti de acord. Programul asta de loialitate e un bonus, ei decid ce iti ofera, cat si cum. E apa de ploaie, da, avand in vedere cati bani platesti lunar.

Colegii de forum n-au zis cu parere de rau (la fel nici eu) ca platesti sume aberante in 2019 cand toata lumea primeste mai mult la pret mult, mult mai bun. Totu-i foarte simplu: continui cu ei pe sumele astea si te multumesti cu ce ofera, ori alegi alta solutie.


Si eu mi-am luat teapa cu astfel de ''fidelizari'', dar in urma cu ani buni, acum... nu, multumesc. Telefon la liber, abonament cat mai mic si cu beneficii cat mai multe.

Ca sa nu mai zic de cartela... mai ales la Vodafone, unde altii nu platesc nimic cu lunile.

Tot in termenii si conditiile VDF scrie ca se poate anula oricand acest program de fidelizare. :)

N-am vrut sa te supar, probabil faceai referire si la mine. Din partea mea, da-le dublul sau triplul banilor. Sau cat vrei tu.

#21
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Te-ai ofuscat degeaba pe cei care incearca sa te ajute si si-au expus parerea + solutii.

Daca iti doreai doar un topic in care sa-ti plangi de mila.....

Rezolvarea problemei tale este foarte simpla: Portezi toate cele 6 numere de telefon in alta retea, cu beneficii mai mari si pret mai mic + bonus, la portare probabil ca vei putea alege ce telefon/telefoane vrei tu.
Si ti-ai obtinut si telefonul si ai pedepsit si Vodafonul. E atat de simplu.

#22
2jacks

2jacks

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 06.03.2017
din ce stiu eu de cand lucram la ei, punctele de loialitate sunt standard in functie de valoarea abonamentului(o parte mica).
Grosul punctelor de loialitate le primesti cand faci cost suplimentar.

Acu' nu stiu daca au fost schimbate metodele lor, dar asa era inainte.

Oricum, sa platesti atat de multi bani lunar, ori trebuie sa ai ceva la cap.

Edited by 2jacks, 18 April 2019 - 07:45.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate