Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#73
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFujitsu, on 09 mai 2019 - 18:31, said:

Conform unui site german, la 24 de ore după lansare, s-au înregistrat peste 10000 de precomenzi (ediția de start este limitată la 30000 de unități) și există intervale de timp când sistemul de rezervare este supraaglomerat.
Sigur.
După aia Pinocchio a zis că ceapa e brânză, și așa a rămas. Posted Image

#74
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Confirmã și britanicii:
https://www.google.c...ctric-hatch?amp
Și cnbc.com
E o știre preluatã de toatã lumea😛

#75
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Site-ul ăsta e varianta englezească a celei nemțești, AutoBild?

#76
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Daca VAG este bun la ceva, este la marketing. Vorba aia...mama prostilor este mereu gravida.

#77
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nu vreau sa bag batul prin gard si sa-mi fie iertat offtopicul, dar parca pentru Tesla Model 3 se facusera peste 100.000 rezervari chiar inainte de a se publica macar o poza sau alte specificatii, iar intr-o saptamana aveau peste 400.000 rezervari.
Ma asteptam la mai mai mult de la cea mai bine vanduta marca auto din lume.

#78
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

View Postericmario, on 09 mai 2019 - 20:11, said:

AutoBild?
auto-motor-und-sport.de


#79
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFujitsu, on 09 mai 2019 - 20:25, said:

auto-motor-und-sport.de
Domeniu inexistent.
Ghinion.

Edited by ericmario, 09 May 2019 - 20:32.


#80
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

View Postericmario, on 09 mai 2019 - 20:28, said:

Domeniu inexistent.
Ghinion.
https://www.auto-motor-und-sport.de

Iata si un update pentru Romania.
20 de precomenzi.
http://www.automarke...ntru-91363.html

#81
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
:lol: Am impresia ca unii sunt cam deranjati de precomenzile ID, cum sunt altii deranjati de vanzarile Tesla.

#82
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Urata sau frumoasa, este totusi o masina mica si asta mi se pare cel mai nasol. Sa iei o masina mica pe care sa dai putin sub 30000 de euro sau cel putin asa se lauda pe site-uri e mult, si 20000 este mult.
Sa dai 2000 de euro in plus fata de versiunea diesel a unei masini ar avea sens ca te gandesti ca este mai economica dar vine cu problemele ei adica timp de incarcare mare, probleme unde incarci, etc.

Totusi vedem zilnic probleme legate de CO2 si ca teoretic toti incearca sa le rezolve dar sa dea masini electrice la preturi rezonabile nu incearca nimeni. Si cand zic rezonabile ma gandesc ca sa fie suficient de rezonabile incat un om cu o masina cu o vechime >10 ani si care sa fie maxim euro 3 sa aiba bani sa o schimbe si sa merite sa isi bata capul cu incarcarre si toate cele.

#83
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Volkswagen a produs 200Posted Image  de unități de pre-producție pentru ID.3: germanii au primit 10.000 de pre-comenzi pentru ediția de lansare în primele 24 de ore
Oficialii Volkswagen au admis că nu se așteptau la un interes atât de mare pentru modelul electric, motiv pentru care platforma online de pre-comenzi a cedat sporadic.
"Interesul clienților pentru ediția specială [...] a depășit semnificativ așteptările brandului. Uneori, sistemele IT nu pot face față numărului mare de utilizatori care accesează sistemul simultan. În unele piețe, acest lucru duce la timpi lungi de așteptare și întreruperi în procesul de înregistrare", menționează Volkswagen.
Pe de altă parte, Volkswagen a anunțat că a produs deja 200 de unități de pre-producție pentru ID.3 la uzina de la Zwickau cu scopul ca angajații să învețe procedurile pentru producția versiunii de serie, care va începe spre finalul acestui an.

Edited by cata, 10 May 2019 - 10:37.


#84
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postgeopsi, on 10 mai 2019 - 10:32, said:

Urata sau frumoasa, este totusi o masina mica si asta mi se pare cel mai nasol. Sa iei o masina mica pe care sa dai putin sub 30000 de euro sau cel putin asa se lauda pe site-uri e mult, si 20000 este mult.
Bateriile sunt scumpe.

#85
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

View Postgeopsi, on 10 mai 2019 - 10:32, said:

Urata sau frumoasa, este totusi o masina mica si asta mi se pare cel mai nasol. Sa iei o masina mica pe care sa dai putin sub 30000 de euro sau cel putin asa se lauda pe site-uri e mult, si 20000 este mult.
Sa dai 2000 de euro in plus fata de versiunea diesel a unei masini ar avea sens ca te gandesti ca este mai economica dar vine cu problemele ei adica timp de incarcare mare, probleme unde incarci, etc.
Poate nu se intelege piata. Hatchback-urile sunt foarte vandute, cel putin in Germania. La fel si break-urile. Berline cum e Tesla 3 de exemplu nu prea se vand. E o chestie de gusturi. In plus mai e si comportmentul oamenilor in general, care o data ce isi cumpara o marca sunt mari sanse sa cumpere in continuare marca respectiva. Numai daca vor exista probleme mari, ar putea ca majoritatea clientilor sa se orientete spre alte marci.
I3 e tare urata, dar se inmulteste pe strazi pe zi ce trece.

Sa nu uitam ca in vest sunt multe femei care conduc. Nu stiu cate din ele se uita la design.

#86
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Trebuie tinut cont ca un EV are un spatiu interior mai mare decat o masina conventionala. Din cate am citit, ID va avea acelasi spatiu interior cu un Passat.

#87
Cornel

Cornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.04.2003

View Postgeopsi, on 10 mai 2019 - 10:32, said:

este totusi o masina mica si asta mi se pare cel mai nasol.

Eu zic ca este un atu! Model 3 are o lungime de 4,694 mm. Pentru Europa mi se pare o masina foarte mare. Ce faci cu o masina de 4.7 M prin Italia de exemplu ?

Am cautat un top al modelelor vandute in Europa in 2018.

1. Volkswagen Golf
2. Renault Clio
3. Volkswagen Polo
4. Ford Fiesta

5. Nissan Qashqai

Astfel de masini ee trebuiesc noua europenilor, hatch-uri mici/medii.  Da...stiu... sunt destule "balene" pe strazi....

In alta ordine de idei, ditamai producatorul de masini ia precomenzi pentru I.D. masina pentru care nici macar nu are design-ul final. Iar productia tocmai la anul.
Pai esti producatorul nr. 1 in lume si te comporti ca un start-up de pe kickstarter !? Dezamagitor, VW, dezamagitor.... Se demonstreaza cat de gresita era treaba aia cu "daca producatorii mari iau in serios electricele... construiesc 'jdemilioane pe an la un semn"

Cu toate astea eu sper ca VW sa aibe vanzari mari cu acest model. Daca VW reuseste sa vanda bine I.D. ceilalti producatori vor fi obligati sa treaca pe electric altfel vor intra in faliment.

Edited by Cornel, 10 May 2019 - 11:49.


#88
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

View Postfigo1988, on 10 mai 2019 - 11:03, said:

Trebuie tinut cont ca un EV are un spatiu interior mai mare decat o masina conventionala. Din cate am citit, ID va avea acelasi spatiu interior cu un Passat.
Pe mine ma intereseaza daca pot sa car frigiderul sau porcul de craciun cu ea. Posted Image Daca cerintele sunt satisfactute, atunci trebuie sa duc munca de convingere cu "directorul de banca".

Intrebare: japonezii au ceva oferta de genul asta sau Tesla?

Edited by Bursul, 10 May 2019 - 12:16.


#89
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Problema cu masinile mari sau mici si daca e mare sau mica e legata de necesitati. Daca pleci undeva pe distante mari ai nevoie de o masina in care sa poti pune 2-3 trolere si 2-3 persoane.
2 Persoane merg de regula ok in orice masina dar daca o ai pe a treia trebuie sa cam poti pune bagajele in portbagaj si de aici apar si unele probleme pentru ca la un hatch nu ai mereu foarte mult spatiu, de asta e bun un break sau un sedan.
Pentru oras un hatch e ideal dar sa dai 30.000 pentru o masina de oras e multicel...


View PostMr_nobody_, on 10 mai 2019 - 10:42, said:

Bateriile sunt scumpe.
Tocmai, astea o sa coste si cand se strica si cand se uzeaza... Deci astea trebuie sa acopere costul carburantului.

#90
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Bateriile Tesla ajung la 70% degradare undeva la 1.5 milioane de km. E de asteptat ca toti ceilalti producatori mari sa ajunga la performante asemanatoare, poate chiar mai bune. Problema cu schimbatul bateriilor din cauza uzurii nu mai exista la electricele moderne.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate