Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cutie de viteze manuala schimbata

Sofer pe ambulanta

Cum lipesc o lustra pe beton? Cum...

Achiziție boxa portabila sau...
 Pareri despre DS 923+? Procesor R...

Samsung Galaxy S10 probleme DNS

Extravalerianic și tiroidita...

Trigliceride ușor scazute - ...
 Problema internet DIGI - zte zxhn...

Suport umbrele 80 - 100 cm

Eroare calculator - Releu bujii O...

Plane (2023)
 Nesimtire si/sau incompetenta?

Physical: 100 (2023)

Este Kaufland și Carefour in...

The Three-Body Problem
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3093 replies to this topic

#3061
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,872
  • Înscris: 01.03.2013
Da, tot asta as lua, efectiv n-am gasit altceva mai potrivit pentru mine.

Am fost cu ea un drum dus-intors Timisoara - Bucuresti, am fost intr-un concediu in Austria pe langa Viena, nici un fel de probleme, satisfactie maxima dpdv confort si modul cum se simte masina din perspectiva soferului.

Am facut si eu update la soft 2.4. O zi a durat.

#3062
sparkyson

sparkyson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 11.01.2009
Am VW ID.3 1st, cu toate bubele si bugurile primului model lansat.
Nu as inlocui-o cu o termica si alta electrica nu-mi permit la preturile de acum :).

Ce mi-ar placea in plus:
- pompa de caldura
- update-uri de soft
- portbagaj mai mare sau portbagaj si in fata
- baterie mai mare sau eficienta mai buna iarna (cred ca ar fi multumit cu o pompa de caldura)
- tractiune intregrala

Ce imi place:
- posibilitatea sa o incarc ieftin acasa
- acceleratia electrica; este apreciata de toti din masina pentru ca este mult mai lina daca accelerezi progresiv
- faptul ca nu trebuie sa o pornesc sau opresc; ma asez in scaun si porneste, ma ridic si se opreste
- selectorul de viteze este asezat fix langa volan si este intuitiv, facand manevrele de parcare la fel de rapide ca la o manuala
- Apple CarPlay/Android Auto wireless
- farurile matrix si sistemele de siguranta
- ughiul de bracaj, super util in oras
- stergatoarele care sterg tot parbrizul
- camera spate ascunsa in sigla care nu se murdareste

#3063
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 sparkyson, pe 26 august 2022 - 08:49, a scris:

Am VW ID.3 1st,
zi ca ai MAXul :P

cand ma gandesc ca am dat 25k pe 1st basic, fata de ce vad acum pe piata, inteleg ce ne asteapta in anii ce vin.

#3064
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,143
  • Înscris: 17.09.2007

 kolfleading, pe 26 august 2022 - 08:28, a scris:

Am facut si eu update la soft 2.4. O zi a durat.
Sunt curios, ce a durat atat de mult? Inteleg ca nu e ca un banal update de firmware/windows si ca trebuie realizate proceduri de verificare post/instalare dar nu inteleg daca e blocat un tehnician toata perioada asta sau nu (presupun ca nu).

#3065
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 06.08.2006
Si eu sunt multumit de ID4. Pe segmentul de pret respectiv as cumpara din nou, da, daca s-ar pune problema. Poate cu plafon panoramic in plus.
Prin update-ul de soft 3.0 se pare ca vom avea si modul de parcare automata.

#3066
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,872
  • Înscris: 01.03.2013

 sparkyson, pe 26 august 2022 - 08:49, a scris:

eficienta mai buna iarna
Asta se va rezolva cu SW 3.0

 Hansolo, pe 26 august 2022 - 09:58, a scris:

Sunt curios, ce a durat atat de mult? Inteleg ca nu e ca un banal update de firmware/windows si ca trebuie realizate proceduri de verificare post/instalare dar nu inteleg daca e blocat un tehnician toata perioada asta sau nu (presupun ca nu).
Nu stiu cat dureaza efectiv si cat este blocat tehnicianul.
Eu am predat masina la 08:30 si pe la 16:30 m-au sunat ca e gata.
Se schimba firmware-ul in foarte multe module low-level, inclusiv BMS, nu doar in unitatea multimedia.

#3067
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,193
  • Înscris: 15.12.2009
La model 3, dupa ce se downloadeaza noul firmware (vreo 3GB) toata operatiunea de flashing ia cam 20-30 de minute. Masina se pune intr-un mod dedicat de service/flash/update si apoi modul cu modul se updateaza succesiv (ai un status fie pe ecranul din interior fie pe aplicatia remote).

In lipsa OTA, banuiesc ca difera doar partea cum livrezi noul firmware in sistemele masinii, in cazul VW, cu un computer legat la un port OBD de service ceva - dar update-ul in sine cred ca e similar.

Restul timpului probabil ca masina sta parcata pe undeva, asteptandu-si randul la update (banuiesc ca au si ei numar limitat de computere de interventie), eventual se mai verifica una alta.

#3068
Zoot

Zoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 13.03.2003
Si la mine a durat o zi, de la 8.30 cand am predat masina pana la 16.00 cand m-au sunat. Au schimbat bateria si proba de drum ~12km, sa verifice incarcarea banuiesc si eventuale erori. Tehnicianul mi-a zis ca o parte din update-uri vin OTA in timpul interventiei si o parte se fac cu calculatorul legat la masina.
As schimba-o cu un ID4 GTX, dar la ce preturi au acum nu cred ca este o afacere foarte buna.

#3069
shock80

shock80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 26.06.2013

View PostFujitsu, on 26 august 2022 - 10:02, said:

Si eu sunt multumit de ID4. Pe segmentul de pret respectiv as cumpara din nou, da, daca s-ar pune problema. Poate cu plafon panoramic in plus.
Prin update-ul de soft 3.0 se pare ca vom avea si modul de parcare automata.

mie mi-a venit masina acum 1 saptamana cu 3.1 gata instalat ( ID.4 pro perf. comanda data in sept 2021, fabricat iulie 22,  cu pachet asistenta plus WD2 inclus ) si nu are parcare automata - parcarea automata functioneaza doar pe modele comandate cu noul pachet asistenta plus WD3 (cu senzori parcare laterali)

si o intrebare ... pe farurile normale exista asistent de faza lunga sau optiunea e doar pe matrix? ca eu nu am gasit de unde sa activez ...

#3070
Zoot

Zoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 13.03.2003
Exista asistent de faza lunga si pe faruri normale, trebuie doar sa tragi de maneta pana apare simbolul de faza alb cu un A in el. Poti sa lasi optiunea permanent in auto doar cu Obd11, altfel revine la normal.

Las niste consumuri pentru interesati:

Bare + Suport bicicleta plus bicicleta pe masina vs fara este de aproximativ 1 kW / 100km, nesemnificativ as zice. Inconvenient major e ca auzi vantul foarte tare cum nu sunt alte zgomote.

Drum Mures - Bucuresti 13.6 kWh/100km, 4.26 h, 73km/h
Plecat cu 99%, incarcat la Predeal de la 53% la 80%, abia am reusit sa merg la toaleta si sa mananc un sandwich, pentru cine zice ca pierzi vremea prin benzinarie la oprire. Erau si altii cu ICE care ba fumau, ba frecau vremea sau mancau ca mine. Bonus de la Predeal la Bucuresti am venit cu o medie de 8.7 kWh/h, am mers normal in coloana si limita legii.

La Bucuresti am tras de un EnelX la MegaImage prin centru, de la 63% la 100% si am zburat inapoi. Nu am simtit nici aici asteptarea, oricum trebuia sa pierd vremea 1 ora.

Bucuresti - Mures fara incarcare, 16.6kWh/100km, 6.22h, 55km/h.
M-a bagat Waze pe autostrada vietii si pe valea Prahovei am stat ca prostu in coloana 2 ore de la Breaza pana la Predeal (raschetau feciorii in plin sezon, mizerie de drum) plus m-a si pupat unu pe bara ca "i-a scapat autoholdul". Ca si observatie, nu stiu cum rezistati pe la capitala cu traficul, toti se grabesc permanent undeva chiar daca e liber, haotic total traficul si stilul de condus, parca e proba speciala de raliu in coasta.
Am ajuns acasa cu 16% si autonomie ramasa 94km, deci 450km este foarte usor de atins vara pe masina asta. Clima inapoi a mers permanent comarativ cu dusul cand nu a fost necesar doar dupa ce am trecut de Ploiesti.

Consum mediu total 688km, 15.1kW/100km, 11.31h, 60km/h.
Ca nota generala, avem niste sosele mizerabile, gropi la tot pasul, drum denivelat (centura Brasov s-a degradat exemplar in anii de cand s-a dat in folosinta, la fel si ciotul de autostrada), lucrari, animale, efectiv capcane peste tot, intr-un cuvant O AVENTURA GROAZNICA. Nici nu vad necesar un range mai mare, cu 450 km reali poti ajunge in orice colt de tara, iar pentru excursii in afara tarii, peste 1000km, din punctul me de vedere trebuie sa iti placa chinuiala sa stai atat timp intr-o cusca de metal cu patru roti, plus 2 prunci cred ca e deliciu total.

Ce-mi pare rau ca nu au implementat un raport ca la Tesla sau Kona, unde vezi fiecare drum, media si cati kW a luat, la asta trebuie sa fac poze sa-mi pot face o imagine generala.

#3071
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,872
  • Înscris: 01.03.2013

View PostZoot, on 30 august 2022 - 21:01, said:

Ce-mi pare rau ca nu au implementat un raport ca la Tesla sau Kona, unde vezi fiecare drum, media si cati kW a luat, la asta trebuie sa fac poze sa-mi pot face o imagine generala.
Multi folosest site-ul si aplicatia TRONITY pentru asta. Isi extrage datele din serverele Volkswagen, unde masina trimite rapoarte periodice.
https://www.tronity.io/

Intr-o vreme era gratis...nu mai stiu acum cum e.

#3072
Zoot

Zoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 13.03.2003
Tronity pentru gama ID arata doar cati kWh s-a incarcat in functie de procentul afisat si modelul bateriei, deci calcul matematic nu real. Applicatia incazul userilor de ID este gratis pentru ca serverele VW nu permit acces la datele lor si de aici si lipsa de informatii in aplicatie.

#3073
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,872
  • Înscris: 01.03.2013
In urma cu cateva lui am primit un mail promotional de la TRONITY in care se laudau cu multe noutati pentru gama ID...cred ca au obtinut acces la mai multe date.

#3074
Zoot

Zoot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 13.03.2003
Mie in interfata imi apar toate cu zero, mai putin incarcarile calculate procentual. Poate mai ai mailul respectiv, sunt curios ce au anuntat.

Attached Files



#3075
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 28.12.2006
cu sw3.x se pare ca pot accesa (tronity) mai multe date din backend, incl. trips (start/end only), consum, etc.
deci va veni un update in curand.

#3076
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,872
  • Înscris: 01.03.2013
Plug & Charge vine incepand cu SW 3.1

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ILoarkmtnVE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3077
sparkyson

sparkyson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 11.01.2009
Chiar util!
Merge si cu niste retele de la noi: E.on, Enel (X?), plus Ionity.
Poate se extinde si la altele pe viitor, gen E-charge, Fines, Eldrive, pe unde umblu eu des.

#3078
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 28.12.2006

View Postsparkyson, on 02 septembrie 2022 - 19:48, said:

Merge si cu niste retele de la noi: E.on, Enel (X?), plus Ionity.

sursa?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate