Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#2989
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Tocmai asta e ideea, cu noul soft încarcă automat când scade sub o anumită tensiune. Oricum nu pun sarcină pe el până nu îmi vine voltmetrul cu Bluetooth să verific constant acest aspect.

Eu deja renunț la ideea de Android Auto cu el, cu 2 telefoane, unul HTC U11, unul Huawei mate 10 pro (cu google) nu merge. Să fie un bug de soft?

Poate îmi iau un iPhone mai vechi și încerc cu apple carplay.

#2990
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Eu am un Samsung Galaxy A50 si mi-a mers Android Auto din prima, si wireless si pe cablu USB.

#2991
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Mda, atunci mai aștept noul meu oppo, dacă nici pe acela nu merge, merg la ei să vedem ce și cum, ceva în mod cert nu funcționează ok :(

#2992
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
Salutare,
Posesorii de ID.3, ID.4, Skoda Enyaq IV etc pot confirma capacitatea neta a bateriei 58kwh in cazul ID.3 sau 77kwh in cazul ID.4, ID.3 LR sau Skoda Enyaq?
Pare putin suspect ce declara unii posesori de ID.3...si anume ca lipsesc cativa kwh din capacitatea neta inca de cand masina este noua.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8ylBnioISmA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2993
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
În ce sens "lipsesc"? Există o rezervă de 5-7%, bateria nu se descarcă niciodată complet. Dacă arată 0 și o pui la încărcat, la 100%, nu vei fi încărcat niciodată capacitatea nominală.

#2994
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Intre 0% si 100% pe bord ai aproximativ 54 - 55 kWh .
Dar masina mai merge 10 - 20 Km si dupa ce SOC afisat pe bord a coborat sub 0% si aici se presupune ca ar fi ceilalti 3 kWh pana la 58 kWh.

#2995
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postzaboss, on 20 mai 2022 - 09:22, said:

În ce sens "lipsesc"? Există o rezervă de 5-7%, bateria nu se descarcă niciodată complet. Dacă arată 0 și o pui la încărcat, la 100%, nu vei fi încărcat niciodată capacitatea nominală.
In sensul clar in care am specificat "net"....adica ce confirma kolfleading disponibil intre 0-100% afisat.  Prin nominal ce intelegi: net sau brut?
Eu vorbesc de net (disponibil) nu brut.

#2996
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postkolfleading, on 20 mai 2022 - 09:32, said:

Intre 0% si 100% pe bord ai aproximativ 54 - 55 kWh .
Dar masina mai merge 10 - 20 Km si dupa ce SOC afisat pe bord a coborat sub 0% si aici se presupune ca ar fi ceilalti 3 kWh pana la 58 kWh.
Mda, am facut sapaturi si se pare ca sunt doua variante de a declara "capacitatea neta" cea de la 0-100% afisat, coreeni dar si alte cazuri ca Mazda MX30 care in teste are 30kwh net cum declara sau Peugeot/Citroen unde "Useable Battery 45kwh" bate cu lista lui Bjorn https://ev-database....3/Peugeot-e-208
https://docs.google....t#gid=735351678
Si varianta 2 (mai numeroasa) unde "capacitatea neta" include si bufferul inferior de sub 0%...la care ai acces...daca te ține si vrei senzații tari Posted Image
O mica strategie de marketing unde netul e cum declara (sper) doar ca nu "il vezi", e pitit sub 0%.
Pentru o comparare mai usoara preferam ca toti sa declare netul fara bufere dar na!
Si asa e o piata complicata unde unii au promovat capacitatea bruta - vezi Nissan Leaf, altii strict autonomia in conditii ideale...vezi Tesla.

Edited by raven75, 20 May 2022 - 17:38.


#2997
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Si autonomia declarata de Tesla include si cat mai merge sub 0%.

#2998
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,142
  • Înscris: 11.01.2009
O mica observatie, din experienta personala, legat de autonomia sub 0% la ID.3: merge in continuare masina odata ajunsa la 0%, dar doar pana opresti pe loc. Din acel moment nu te mai lasa decat sa o manevrezi la 5 km/h :).
Eu oprisem langa o statie care s-a dovedit nedisponibila, așa ca am incarcat pe Type 2 pana am avut destula autonomie pana la o statie rapida.

#2999
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postkolfleading, on 20 mai 2022 - 19:17, said:

Si autonomia declarata de Tesla include si cat mai merge sub 0%.
Nu stiam dar nu ma mir...explica cifrele exagerate de pe site-ul lor.

#3000
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Deci se umbla cu cioara vopsita. Practic s-au laudat cu niste valori ipotetice care nu pot fi atinse in utilizarea normala. Daca scazi sub 0% sigur te vor arde in caz de problema la baterie, tare ma tem ca vor face figuri si la incarcari dese pe DC si in afara intervalelor stabilite de ei ca fiind optime 20-80%. Da cine mai tine 8 ani mașina in societatea asta de consum....

#3001
glaurentiu

glaurentiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 05.07.2007
Există o companie din Austria, care face teste la baterii, și eliberează un certificat pentru asta, Aviloo, care spune asa la capacitate bateriei la VW:
Volkswagen ID.4 Pro Performance 77 kWh

Battery: 82kWh

Usable energy according to the manufacturer: 72 kWh

Volkswagen ID.3 Pro Performance 58 kWh
Battery: 62kWh Usable energy according to the manufacturer: 54 kWh


#3002
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View PostZoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:

Deci se umbla cu cioara vopsita.
Nu-i nimic mai vopsit sau mai putin vopsit decat la masinile clasice. Diferentele fata de specificatiile oficiale sunt altele si dureaza un pic pana cand "lumea" (in general) se va obisnui cu ele, dar nu-i nimic senzational.

View PostZoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:

Practic s-au laudat cu niste valori ipotetice care nu pot fi atinse in utilizarea normala.
Si nici nu conteaza prea mult. Conteaza autonomia si viteza de reincarcare (la drum lung), iar astea sunt destul de clare. Mai toti producatorii ofera nu doar explicatii concrete in manual, ci si calculatoare / estimari realiste ale autonomiei. Daca sunt 56kWh, 58kWh sau 64 kWh, e doar o discutie academica. Overall, transparenta in cazul EV-urilor e mult mai buna decat la ICE.

View PostZoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:

Daca scazi sub 0% sigur te vor arde in caz de problema la baterie, tare ma tem ca vor face figuri si la incarcari dese pe DC si in afara intervalelor stabilite de ei ca fiind optime 20-80%.
Astea le-ai scos din buzunarul de la spate. Esti liber sa crezi ce vrei, desigur, insa nu am auzit de probleme de genul asta, iar conditiile de garantie nu specifica nimic macar apropiat de asa ceva.
Oricum, ar trebui sa fii complet nebun sa ajungi frecvent cu bateria la 0% sau sa incarci exclusiv DC, pana la 100%. E echivalent cu a merge pana ramai fara benzina / motorina si a tine mereu motorul la max RPM, la un ICE. Sunt regimuri de functionare care nu te ajuta cu nimic, au doar dezavantaje.

#3003
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,691
  • Înscris: 23.04.2007

View Postcostini, on 20 mai 2022 - 22:29, said:

ar trebui sa fii complet nebun
sa incarci exclusiv DC, pana la 100%.
Da' pina la ce procent poti s-o incarci "exclusiv DC" ?

#3004
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
In cazul VW, bateria bruta de 82 kWh, daca cei 77kWh nu sunt in intervalul 0 - 100% atunci eu vad ca fiind o cioara vopsita sau strategie de marketing cum s-a zis mai sus. Nu trebuie sa te obisnuiesti cu nici o specificatie, specificatia trebuie sa fie clara si corecta.
Autonomia conteaza zici, ei acea autonomie vine din diponibilul de energie din baterie, deci capacitatea bateriei conteaza in realitate, restul sunt efecte. Daca nu te apropii de 0% ca in cazul masinilor clasice si cu netul real sub 0% atunci dispinibilul de energie si implicit autonomia sunt mult diminuate.

Referitor la garantia bateriei, da, am scos-o din buzunarul de la spate, exact cum vor scoate si dealerii scuzele din joben. Cat timp un test de baterie pentru gradul de degradare costa o caruta de bani si nu se poate face decat in centre specializate la cerere si pe bord esti intampinat de tot felul de mesaje de recomandare, incarcari pana la 80%, descarcari nu sub 20%, recomandat preponderent pe AC, etc., sunt ferm convins ca producatorul se v-a folosi de orice scuza pentru evitarea inlocuirii bateriei in caz de degradare, mai ales la ce costuri au bateriile.

#3005
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Specificațiile sunt cât se poate de clare: în ciclu WLTP de la 100% baterie pana când se oprește mașina faci cât scrie în carte. Ciclul WLTP este un standard de testare, atât și nimic altceva dar fiint standard, poți compara diverse mașini între ele, la fel ca la ice.
Mașina mea are WLTP 614km dar in realitate fac cca 450-500 cu o baterie plina, mers normal, nu mosnegeste dar nici ca pe circuit. Asta e indicatorul meu și poate diferi de al tău, de aia exista standarde.

View PostZoot, on 21 mai 2022 - 12:58, said:

... ., sunt ferm convins ca...
Nu mai fi tu asa de convins doar pe baze pur speculative.

#3006
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Cum apareti voi astia pe toate threadurile ca niste avocati. Am cumparat 82 cu 77 net, VREAU sa folosesc 77. Daca nu marketeaza-l si vinde-mi necazul la ce cifre vrei, dar sa fie cifre reale.

WLTP-ul este facut in ce interval ? 0% - 100% ? -4% - 100% ? Sau la Brut ?

LE: Tu oricum ai masina de leasing data de firma, te doare la basca de baterie, speculez iar. Da bietu cu Springu, o sa-i vina sa planga putin cand zice Dacia ca a cam mers pe rosu cu bateria deci poate sa plimbe ursu.

Edited by Zoot, 21 May 2022 - 14:45.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate