Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
Last Updated: Oct 12 2023 00:42, Started by
_-AppleS-_
, Apr 17 2019 08:26
·
28
#2989
Posted 20 April 2022 - 18:22
Tocmai asta e ideea, cu noul soft încarcă automat când scade sub o anumită tensiune. Oricum nu pun sarcină pe el până nu îmi vine voltmetrul cu Bluetooth să verific constant acest aspect.
Eu deja renunț la ideea de Android Auto cu el, cu 2 telefoane, unul HTC U11, unul Huawei mate 10 pro (cu google) nu merge. Să fie un bug de soft? Poate îmi iau un iPhone mai vechi și încerc cu apple carplay. |
#2990
Posted 20 April 2022 - 18:41
Eu am un Samsung Galaxy A50 si mi-a mers Android Auto din prima, si wireless si pe cablu USB.
|
#2991
Posted 20 April 2022 - 20:43
Mda, atunci mai aștept noul meu oppo, dacă nici pe acela nu merge, merg la ei să vedem ce și cum, ceva în mod cert nu funcționează ok
|
#2992
Posted 20 May 2022 - 08:04
Salutare,
Posesorii de ID.3, ID.4, Skoda Enyaq IV etc pot confirma capacitatea neta a bateriei 58kwh in cazul ID.3 sau 77kwh in cazul ID.4, ID.3 LR sau Skoda Enyaq? Pare putin suspect ce declara unii posesori de ID.3...si anume ca lipsesc cativa kwh din capacitatea neta inca de cand masina este noua. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8ylBnioISmA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2993
Posted 20 May 2022 - 09:22
În ce sens "lipsesc"? Există o rezervă de 5-7%, bateria nu se descarcă niciodată complet. Dacă arată 0 și o pui la încărcat, la 100%, nu vei fi încărcat niciodată capacitatea nominală.
|
#2994
Posted 20 May 2022 - 09:32
Intre 0% si 100% pe bord ai aproximativ 54 - 55 kWh .
Dar masina mai merge 10 - 20 Km si dupa ce SOC afisat pe bord a coborat sub 0% si aici se presupune ca ar fi ceilalti 3 kWh pana la 58 kWh. |
#2995
Posted 20 May 2022 - 15:19
zaboss, on 20 mai 2022 - 09:22, said:
În ce sens "lipsesc"? Există o rezervă de 5-7%, bateria nu se descarcă niciodată complet. Dacă arată 0 și o pui la încărcat, la 100%, nu vei fi încărcat niciodată capacitatea nominală. Eu vorbesc de net (disponibil) nu brut. |
#2996
Posted 20 May 2022 - 17:31
kolfleading, on 20 mai 2022 - 09:32, said:
Intre 0% si 100% pe bord ai aproximativ 54 - 55 kWh . Dar masina mai merge 10 - 20 Km si dupa ce SOC afisat pe bord a coborat sub 0% si aici se presupune ca ar fi ceilalti 3 kWh pana la 58 kWh. https://docs.google....t#gid=735351678 Si varianta 2 (mai numeroasa) unde "capacitatea neta" include si bufferul inferior de sub 0%...la care ai acces...daca te ține si vrei senzații tari O mica strategie de marketing unde netul e cum declara (sper) doar ca nu "il vezi", e pitit sub 0%. Pentru o comparare mai usoara preferam ca toti sa declare netul fara bufere dar na! Si asa e o piata complicata unde unii au promovat capacitatea bruta - vezi Nissan Leaf, altii strict autonomia in conditii ideale...vezi Tesla. Edited by raven75, 20 May 2022 - 17:38. |
#2998
Posted 20 May 2022 - 19:21
O mica observatie, din experienta personala, legat de autonomia sub 0% la ID.3: merge in continuare masina odata ajunsa la 0%, dar doar pana opresti pe loc. Din acel moment nu te mai lasa decat sa o manevrezi la 5 km/h .
Eu oprisem langa o statie care s-a dovedit nedisponibila, așa ca am incarcat pe Type 2 pana am avut destula autonomie pana la o statie rapida. |
|
#3000
Posted 20 May 2022 - 21:45
Deci se umbla cu cioara vopsita. Practic s-au laudat cu niste valori ipotetice care nu pot fi atinse in utilizarea normala. Daca scazi sub 0% sigur te vor arde in caz de problema la baterie, tare ma tem ca vor face figuri si la incarcari dese pe DC si in afara intervalelor stabilite de ei ca fiind optime 20-80%. Da cine mai tine 8 ani mașina in societatea asta de consum....
|
#3001
Posted 20 May 2022 - 22:09
Există o companie din Austria, care face teste la baterii, și eliberează un certificat pentru asta, Aviloo, care spune asa la capacitate bateriei la VW:
Volkswagen ID.4 Pro Performance 77 kWh Battery: 82kWh Usable energy according to the manufacturer: 72 kWh Volkswagen ID.3 Pro Performance 58 kWh Battery: 62kWh Usable energy according to the manufacturer: 54 kWh |
#3002
Posted 20 May 2022 - 22:29
Zoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:
Deci se umbla cu cioara vopsita. Zoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:
Practic s-au laudat cu niste valori ipotetice care nu pot fi atinse in utilizarea normala. Zoot, on 20 mai 2022 - 21:45, said:
Daca scazi sub 0% sigur te vor arde in caz de problema la baterie, tare ma tem ca vor face figuri si la incarcari dese pe DC si in afara intervalelor stabilite de ei ca fiind optime 20-80%. Oricum, ar trebui sa fii complet nebun sa ajungi frecvent cu bateria la 0% sau sa incarci exclusiv DC, pana la 100%. E echivalent cu a merge pana ramai fara benzina / motorina si a tine mereu motorul la max RPM, la un ICE. Sunt regimuri de functionare care nu te ajuta cu nimic, au doar dezavantaje. |
#3003
Posted 21 May 2022 - 09:17
|
#3004
Posted 21 May 2022 - 12:58
In cazul VW, bateria bruta de 82 kWh, daca cei 77kWh nu sunt in intervalul 0 - 100% atunci eu vad ca fiind o cioara vopsita sau strategie de marketing cum s-a zis mai sus. Nu trebuie sa te obisnuiesti cu nici o specificatie, specificatia trebuie sa fie clara si corecta.
Autonomia conteaza zici, ei acea autonomie vine din diponibilul de energie din baterie, deci capacitatea bateriei conteaza in realitate, restul sunt efecte. Daca nu te apropii de 0% ca in cazul masinilor clasice si cu netul real sub 0% atunci dispinibilul de energie si implicit autonomia sunt mult diminuate. Referitor la garantia bateriei, da, am scos-o din buzunarul de la spate, exact cum vor scoate si dealerii scuzele din joben. Cat timp un test de baterie pentru gradul de degradare costa o caruta de bani si nu se poate face decat in centre specializate la cerere si pe bord esti intampinat de tot felul de mesaje de recomandare, incarcari pana la 80%, descarcari nu sub 20%, recomandat preponderent pe AC, etc., sunt ferm convins ca producatorul se v-a folosi de orice scuza pentru evitarea inlocuirii bateriei in caz de degradare, mai ales la ce costuri au bateriile. |
#3005
Posted 21 May 2022 - 13:06
Specificațiile sunt cât se poate de clare: în ciclu WLTP de la 100% baterie pana când se oprește mașina faci cât scrie în carte. Ciclul WLTP este un standard de testare, atât și nimic altceva dar fiint standard, poți compara diverse mașini între ele, la fel ca la ice.
Mașina mea are WLTP 614km dar in realitate fac cca 450-500 cu o baterie plina, mers normal, nu mosnegeste dar nici ca pe circuit. Asta e indicatorul meu și poate diferi de al tău, de aia exista standarde. Zoot, on 21 mai 2022 - 12:58, said:
... ., sunt ferm convins ca... |
#3006
Posted 21 May 2022 - 14:42
Cum apareti voi astia pe toate threadurile ca niste avocati. Am cumparat 82 cu 77 net, VREAU sa folosesc 77. Daca nu marketeaza-l si vinde-mi necazul la ce cifre vrei, dar sa fie cifre reale.
WLTP-ul este facut in ce interval ? 0% - 100% ? -4% - 100% ? Sau la Brut ? LE: Tu oricum ai masina de leasing data de firma, te doare la basca de baterie, speculez iar. Da bietu cu Springu, o sa-i vina sa planga putin cand zice Dacia ca a cam mers pe rosu cu bateria deci poate sa plimbe ursu. Edited by Zoot, 21 May 2022 - 14:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users