Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#2881
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
De ce la anul? S-au suplimentat fondurile luna asta cu 400 milioane lei, poți depune din nou, eventual prin alții.

#2882
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011
Fonduri sunt dar nu sunt oameni care să proceseze dosarele. De aceea aștepți luni de zile după dosar.

#2883
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013

View Postrevenco_andrei, on 03 august 2021 - 19:40, said:

Pe seara m-am fortat sa conduc doar la limita legala, fara depasiri, fara a accelera brusc si fara aer conditionat (erau vreo 27 de grade). Practic un condus batranesc, dar aparent extrem de eficient.
Consum de 8.7 kWh pe o distanta de aproape 20 Km, doar mers prin Bucuresti - din Colentina in Pantelimon, apoi spre Obor, Stefan, Pipera si inapoi acasa.
Am vazut ca astfel de realizari sunt apreciate. Posted Image

Attached Files


Edited by kolfleading, 05 August 2021 - 16:26.


#2884
revenco_andrei

revenco_andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 26.04.2005
Nu stiu cum ai reusit sa scoti cifrele asta pe o distanta de numai 3 Km - la mine intotdeuna consumul initial este destul de mare, apoi scade.
Daca esti din Bucuresti hai sa facem niste teste pe autostrada - condus constant la 110 Km/h si sa vedem exact cat consuma - eventual putem face o metodologie de test pe un anumit traseu - in cazul in care participa si alte persoane putem sa lamurim mai multe probleme.

De exemplu am observat astazi cat de mult poate sa conteze regenerarea dupa primul drum pana la Brasov si inapoi, dar nu am sa mai poluez topicul asta cu detalii despre Kona.

#2885
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013
Ieri am mers pe autostrada vreo 150 Km, m-am cam grabit si am depasit tot ce mergea mai incet de 130 Km/h.
In masina eram 5 persoane + bagaje, AC pornit.
Mi-a consumat 18.7 kWh / 100 Km.

Apoi am oprit la o statie de incarcare rapida si m-am intalnit ... culmea ... cu un Kona 64 kWh.
Evident am discutat si despre consumul pe autostrada. Mi-a confirmat ca in conditii similare si Kona consuma tot aproximatv 18 ... 19 kWh / 100 Km.

#2886
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Și model 3 tot acolo e cu consumul în condițiile alea.

#2887
revenco_andrei

revenco_andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 26.04.2005

View Postkolfleading, on 14 august 2021 - 09:41, said:

Ieri am mers pe autostrada vreo 150 Km, m-am cam grabit si am depasit tot ce mergea mai incet de 130 Km/h.
In masina eram 5 persoane + bagaje, AC pornit.
Mi-a consumat 18.7 kWh / 100 Km.

Apoi am oprit la o statie de incarcare rapida si m-am intalnit ... culmea ... cu un Kona 64 kWh.
Evident am discutat si despre consumul pe autostrada. Mi-a confirmat ca in conditii similare si Kona consuma tot aproximatv 18 ... 19 kWh / 100 Km.

Ideal este ca testele sa fie facute in acelasi timp - conditii de temperatura, vant, greutate similare. Eu de exemplu, mergand cu 133 Km/h tin minte ca aveam consum chiar mai mare, aproape 20 kWh/100 Km pe Bucuresti-Ploiesti - dar iarasi, am observat ca am consum mult mai bun noaptea, cand aerul conditionat "munceste" mai putin.

Edited by revenco_andrei, 14 August 2021 - 11:18.


#2888
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu intreb altceva, chiar ar fi o problema pentru voi daca ID.3 ar consuma 21 kWh / 100, Kona 18, iar Model 3 doar 17 kWh / 100?
Ganditi-va bine ce spuneti, ca daca ziceti ca "DA", atunci validati opiniile "haterilor" de electrice care spun ca acestea nu merita, ca au autonomie prea mica

Altfel spus, daca voi considerati diferenta aia importanta intre masini, insamna ca strangeti de fund pentru fiecare "gram" de energie electrica

#2889
revenco_andrei

revenco_andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 26.04.2005
Pai oricum EV-urile inca au autonomie mica (pentru ceea ce mi-as dori), insa suntem pe drumul cel bun.

ID.3 este un caz foarte interesant datorita platformei MEB, unde datorita modularitatii in 1-2 ani pur si simplu vor fi implementate baterii mai usoare, cu capacitate mai mare si eventual mai ieftine - practic VW poate face problema autonomiei sa dispara printr-o serie de update-uri simple, update-uri care nu m-ar mira sa fie posibile chiar si pentru modelele actuale printr-un upgrade.

De hateri putin imi pasa - sa fie sanatosi si iubiti.

Cat despre eficienta, subiectul mi se pare foarte important, mai ales in contextul unei viitoare crize a energiei: https://alephnews.ro...jutor-de-la-ue/

Edited by revenco_andrei, 14 August 2021 - 14:33.


#2890
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006

View Postkolfleading, on 14 august 2021 - 09:41, said:

… am discutat si despre consumul pe autostrada. Mi-a confirmat ca in conditii similare si Kona consuma tot aproximatv 18 ... 19 kWh / 100 Km.
Cam așa este. Pe autostrada cu ACC setat la 120 km/h - consumul meu a fost de 15 kWh/100 km.
Pe drumuri naționale și județene - traversat munți, AC pornit - 12,3 kWh/100 km.
BEV sunt cele mai bune mașini, nu am auzit pana acum sa revină cineva la termice după ce a avut experiența EV.

Edited by Fujitsu, 15 August 2021 - 15:23.


#2891
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostFujitsu, on 15 august 2021 - 15:17, said:

BEV sunt cele mai bune mașini, nu am auzit pana acum sa revină cineva la termice după ce a avut experiența EV.

Asa e, dar au inca limitarile lor, cel putin astea care au bateria sub 50kwh.

#2892
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Corect. In ultimii ani s-a ajuns ca bateriile de 64 - 77 kWh sa reprezinte standardul in industria automobilelor electrice, eliminându-se astfel acel “range anxiety” care era un impediment real in utilizarea EV.

#2893
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007
Voi ati primit ultimul update de software la 2.3 (0910) pe ID3 / ID4 ?

#2894
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013
Inca nu am primit update 2.3, abia de saptamana trecuta a inceput distribuirea pentru toata lumea.

Dar am primit astazi printr-un update aplicatia We Charge care sa se poata rula pe infotainment-ul masinii.

Attached Files



#2895
glaurentiu

glaurentiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 05.07.2007

 wfnse, on 16 septembrie 2021 - 11:13, said:

Voi ati primit ultimul update de software la 2.3 (0910) pe ID3 / ID4 ?

Eu l-am primit in august.
Nu sunt diferente extraordinare fata de ce aveam pe masina.

#2896
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Stie cineva daca ID 4 are aplicatie pe mobil, care e aceea si ce functii ale masinii pot fi urmarite/controlate prin aplicatie?

#2897
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013
Aplicatia este "We Connect ID". Deocamdata are urmatoarele functii:
  • se poate vedea autonomia si SoC% actual
  • se poate porni / opri incarcarea, se poate vedea viteza de incarcare, se poate seta curentul de incarcare, se poate seta SOC% maxim de incarcare
  • se poate porni / opri climatizarea si seta temperatura
  • se poate edita "Departure Times", programul saptamanal pentru pre-climatizare automata
  • se pot modifica unele setari legate de servicii on-line (Internet Radio, etc)
Aplicatia are integrata si o harta cu multe statii de incarcare (inclusiv statii care n-au nici o legatura cu VW).
Se poate trimite o locatie selectata de pe telefon ca destinatie pentru navigatia masinii. Din pacate asta inca nu functioneaza cum trebuie, informatia ajunge la masina cu foarte mare intarziere. Problema este cunoscuta si ni s-a promis ca se va rezolva intr-un update viitor

Aplicatia integreaza si serviciul de incarcare "WeCharge" al VW. Aici sunt cei "2000 kWh" (2900 lei) pe care i-au primit cei care au luat First Edition cu pre-booking.
  • se poate cauta o statie de incarcare,
  • se pot vedea detalii despre statiile de incarcare din retelele partenere WeCharge (tarife, putere, conectori ocupati / disponibili).
  • la unele statii de incarcare se poate si porni / opri incarcarea din aplicatie
  • se pot vedea detalii despre sesiunile de incarcare si costurile aferente pentru statiile de incarcare din retelele partenere WeCharge
La noi cel putin Renovatio este inclus in WeCharge.

Aplicatia are putine functii deocamdata, dar se lucreaza la ea, vin update-uri destul de frecvent, am primit in aplicatie mai multe "sondaje de opinie" sa votez care functii viitoare le-as considera eu mai importante pentru mine.

Edited by kolfleading, 26 September 2021 - 12:27.


#2898
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007
Parca se plătește după primul an?
Cel puțin așa era la eUp ..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate