![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID

#109
Posted 11 July 2019 - 09:09

De fapt nu sunt in stare sa vândă atâtea electrice. Ca sa vinzi acum multe electrice trebuie sa le faci cel puțin la fel de bune ca Tesla.
Baterii, motoare electrice etc ![]() Mi se pare infantilă ura asta a voastră pentru VW și dragostea pentru Tesla, dar ce știu eu. |
#111
Posted 11 July 2019 - 09:30

Toate la un loc s-au vândut mai puține decât Tesla care inca nu s-au extins pe toate piețele. Adică exact ce spuneam eu. Ca sa vinzi multe trebuie sa le faci la fel de bune nu doar sa te plângi că nu cumpără lumea uitandu-se doar la măreața ta siglă. |
#112
Posted 11 July 2019 - 10:43

#113
Posted 11 July 2019 - 10:46

Toate la un loc s-au vândut mai puține decât Tesla care inca nu s-au extins pe toate piețele. Adică exact ce spuneam eu. Ca sa vinzi multe trebuie sa le faci la fel de bune nu doar sa te plângi că nu cumpără lumea uitandu-se doar la măreața ta siglă. 1. Renault Zoe: 92.000 2. Nissan Leaf: 85.000 3. BMW i3: 59.000 4. Tesla Model S: 54.000 Tesla Model 3 a început să apară în Europa în 2019, deci e cam nedrept să număr câte mașini au vândut. Ceea ce încerc să zic e că europenii vor cumpăra VW ID.3. Cred că VW e interesat în principal de Europa, fiindcă trebuie să scadă emisiile de CO2 din Europa pentru normele din 2021. |
#115
Posted 11 July 2019 - 11:08

Tineti-va bine ca vine. Articol de ieri:
The pilot series production of the VW ID.3 has been successfully launched at the Volkswagen plant in Zwickau. This also affects the Group division Volkswagen Group Components: The manufacturer has now published where the individual factories of the "component" produce their parts for the ID.3. No doubt, the ID.3 and its successful production are extremely important for Volkswagen. Clearly, the Group - and especially VW boss Herbert Diess - has committed to the electric mobility. Therefore, the Wolfsburg can not afford a mistake. Probably that's why VW is already driving the pre-series production of the ID.3 high, although the first vehicles should be delivered to customers until mid-2020. For Thomas Schmall, CEO of Volkswagen Group Components, the pressure is high: "For us, the co-responsibility for the successful start of the ID.3 obligation and incentive at the same time," says Schmall dutifully on record. "We are consistently implementing our plants for the new electric mobility products. We specialize in individual locations and at the same time exploit the synergies of composite production in the Group component. " As VW divides the intra-group parts production for the ID.3, has now been announced: Kassel manufactures the electric drives for all MEB vehicles for Europe and North America. The production of the pilot series drives has already been successfully started; in future, up to 500,000 units per year will be leaving the factory. Kassel cooperates closely with the Chinese Tianjin factory, where the e-drive for the Chinese market is being produced in parallel. According to VW, the two plants will jointly produce up to 1.4 million electric drives per year from 2023 onwards. https://www.electrive.net/2019/07/10/vw-vorserienproduktion-des-id-3-laeuft/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A8cHHNPRg-c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] From someone who should know: The interior of the Volkswagen ID. 3 is exactly the same as that previewed by the Seat El Born concept at the Geneva motor show back in March. The only change is a Volkswagen branded multi-function steering wheel, I hear. [ https://pbs.twimg.com/media/D_GzYeQWsAACbEN.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si una vazuta pe strada: [ https://pbs.twimg.com/media/D_Bh__xX4AEJISx.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Bursul, 11 July 2019 - 11:17. |
#116
Posted 11 July 2019 - 11:29

E simpatica masinuta. Vad ca l-ai prins si pe tip in poza. Ai intrebat cumva cat costa sandramaua asa cum e?
PS: e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe. Edited by SorinGT, 11 July 2019 - 11:32. |
#117
Posted 11 July 2019 - 11:52

e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe. |
#118
Posted 11 July 2019 - 11:59

#119
Posted 11 July 2019 - 12:08

E simpatica masinuta. Vad ca l-ai prins si pe tip in poza. Ai intrebat cumva cat costa sandramaua asa cum e? PS: e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe.
Încă așteptăm Model T-ul mașinilor electrice, cine știe de unde va apărea. |
|
#120
Posted 11 July 2019 - 14:53

N-am cifre actuale, dar până la sfârșitul lui 2017, Ă®n Europa s-au vândut: 1. Renault Zoe: 92.000 2. Nissan Leaf: 85.000 3. BMW i3: 59.000 4. Tesla Model S: 54.000 Tesla Model 3 a Ă®nceput să apară Ă®n Europa Ă®n 2019, deci e cam nedrept să număr câte mașini au vândut. Ceea ce Ă®ncerc să zic e că europenii vor cumpăra VW ID.3. Cred că VW e interesat Ă®n principal de Europa, fiindcă trebuie să scadă emisiile de CO2 din Europa pentru normele din 2021. Normal că n-ai cifrele decât pe alea din 2017 la ce ipocrizie ai in tine. http://carsalesbase....-analysis-2018/ Cam tot așa de prost se vor vinde și VW fiindcă oamenii cumpără ce-i mai bun nu ce vrea firma la care-i faci tu propagandă, mai unbrutus. |
#121
Posted 11 July 2019 - 15:35

Cam tot așa de prost se vor vinde și VW fiindcă oamenii cumpără ce-i mai bun nu ce vrea firma la care-i faci tu propagandă, mai unbrutus. Eu nu țin cu vreo companie auto, serios. Eu sunt mare fan mașini electrice și sper să se vândă bine, de la orice firmă ar veni ele. Din partea mea, pot să vină și de la firme chinezești, sau japoneze, sau coreene, sau americane, etc. Mă amuză propaganda Tesla și turma de fani, dar nu am nimic împotriva lor, sper să prospere, dar adevărul e că Tesla vinde prea puțin ca să schimbe ceva. |
#123
Posted 11 July 2019 - 16:01

Schimba conceptia oamenilor. |
#124
Posted 11 July 2019 - 16:52

dar adevărul e că Tesla vinde prea puțin ca să schimbe ceva. pai bun, dar atunci cum schimba celelalte, ca vand mai putin? Adica iti trebuie adunate urmatoarele 2 clasate ca sa insumezi un pic mai mult decat model 3 singur, si probabil jumate din lista (sa aduni) ca sa-ti dea cam cat m3, s si x laolalta. Ok, asta e un fel de fapt divers. e loc pentru toata lumea, in timp vor avea cam toti constructorii segmentele lor si vanzari bune. Plus ca s-or adauga mereu altii (sau vor veni alte modele). De vazut la anul ce o fi si cu i4 de la BMW. Timpul le aseaza pe toate. Vorba aia, nici Roma n-a fost construita intr-o saptamana. Edited by SorinGT, 11 July 2019 - 17:00. |
#125
Posted 11 July 2019 - 17:41

pai bun, dar atunci cum schimba celelalte, ca vand mai putin? Adica iti trebuie adunate urmatoarele 2 clasate ca sa insumezi un pic mai mult decat model 3 singur, si probabil jumate din lista (sa aduni) ca sa-ti dea cam cat m3, s si x laolalta. |
|
#126
Posted 11 July 2019 - 18:23

Pentru ca momentan nu au capacitate de producție mai mare
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users