Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Chevrolet aveo motor 1.2 2008 un sfat sincer?
#37
Posted 16 April 2019 - 12:14
Baxon, on 16 aprilie 2019 - 11:58, said:
Daca mergi cu ea goala si nu treci de 80 km/h ! Cum ai pus ceva greutate in ea deja sare de 7 .. . Am avut una de la firma si crede-ma ca am preferat sa merg cu masina personala decat sa fiu pachet de nervi . Pt incepator e ideala . |
#38
Posted 16 April 2019 - 12:15
Daca tot vorbiti de ambreiaj, la flota de la job, cadeau ambreiajele cam pe la 150-170 de mii de km la Aveo. Eu la Loganul pe care l-am avut am schimbat ambreiajul pe la 150 de mii cu LUK si ma costat cu totul 400 de lei.
Edited by costin001, 16 April 2019 - 12:16. |
#39
Posted 16 April 2019 - 12:18
Asta care am condus-o eu ( visinie ) la 20 k km de noua s-a belit ambreiajul si nu s-au facut liniute cu ea ; dupa aia la 50 k km iar a trebuit schimbat - motiv pt care firma a renuntat la masina cu totul , Dracu stie ce o avut . Km s-au facut in 3 ani .
|
#40
Posted 16 April 2019 - 12:21
Geo62727, on 16 aprilie 2019 - 09:22, said:
am auzit ca msina este destul de leneas si chiar ma intereseaza o parere sincera Musai un test de compresie sa nu te trezesti ca vechiul proprietar n-a vrut sa umble la garnitura de chiulasa. |
#41
Posted 16 April 2019 - 12:39
caiuscorneliu, on 16 aprilie 2019 - 12:11, said:
Am si un Aveo si un Logan in familie, costurile pieselor si de intretinere sunt comparabile, cu exceptia filtrului de polen. Pe care Logan-ul nu il are... Pe drumuri rele Loganul e mai bun datorita suspensiei si rotilor mai mari, in schimb pe sosea Aveo se balanseaza mai putin, e mai confortabil si mai antifonat. Consumul la Aveo e pe la 8 la suta, mers predominant in oras, in mod relaxat. Masina e din 2007, a stat doar afara, dar nu are probleme de coroziune. |
#42
Posted 16 April 2019 - 12:50
Am eu un Aveo luat nou in 2008 de 1.2
Consum mers constant 100km/h a iesit 5,2 l/100 km pe distanta 600 km fara oprire fara AC La intors cu 20 opriri cu AC ponit a iesit 7,2 l/100 km. In ambele cazuri cu masina full incarcata 4 persoane. Viteza mazima tot full incarcata cu benzina CO 98 a fost 147 km/h. Din 2008 pana acum am bateria originala (doar de 45 Ah). Azi a facut exact 11 ani. S-a schimbat la ea in garantie pompa servo frana dupa 2 ani (era defecta din nastere dar credeam ca asa e normalla ea, am aflat laprimul ITP ca nu era OK), dupa 8 ani un brat bascula pe dreapta si placutele de frana fata. Am schimbat baia de ulei ca a ruginit si a facut o gaura si conducta de la servo directie care si ea a oxidat si am pierdut to lichidul servo. La 90 k km am schimbat distributia. Azi chiar a facut 11 ani (16 aprilie 2008 luata noua) si are 105.000 km. (am mai avut si nevasta inca o masina 4 ani si le foloseam succesiv). Pt familie e OK. Pt tineri de 18-25 ani e puturoasa. |
#43
Posted 16 April 2019 - 17:02
#44
Posted 16 April 2019 - 18:10
Nici aici nu ai nimerit-o. Masa e 1116 kg iar cilindreea 1150 cmc.
|
#45
Posted 16 April 2019 - 18:37
Baxon, on 16 aprilie 2019 - 09:46, said:
Nu trag motoarele de 1,2 de pe aveo , daca era 1,4 , era ceva dar astealalte is praf sau stai ca poate acum m-am prins, te referi ca de la a2a in sus nici nu intra in discutie? daca e asa nu mai trebuie sa-mi explici, dar eu intelesesem ca daca nu poti cu a1a pleci cu a2a |
#46
Posted 16 April 2019 - 18:43
|
#47
Posted 16 April 2019 - 19:46
dorin_2k, on 16 aprilie 2019 - 18:10, said:
Nici aici nu ai nimerit-o. Masa e 1116 kg iar cilindreea 1150 cmc. xcit, on 16 aprilie 2019 - 18:37, said:
pai am inteles ca nu trage...dar intreb daca cu a1a nu trage, de ce trage cu a2a ca nu vad logica? a1a e pt plecare de pe loc, cum sa plece cu a 2a daca cu a1a nu pleaca, dupa logica ta ar trebui sa plece mai bine cu a4a, corect? Eu nu zic ironic dar vreau sa inteleg logica, cu a 2a pleci cand a1a e prea puternica si face sa patineze roata, dar altel....explica-mi si mie te rog sau stai ca poate acum m-am prins, te referi ca de la a2a in sus nici nu intra in discutie? daca e asa nu mai trebuie sa-mi explici, dar eu intelesesem ca daca nu poti cu a1a pleci cu a2a Edited by Baxon, 16 April 2019 - 19:48. |
#48
Posted 16 April 2019 - 19:52
Îți pun foto cu talonul, dar ramai dator cu o bere. Exact 1150 cmc are. Exact Aveo din 2008 ca cel din titlu. Așa-i ca nici nu știi cum arata?
Degeaba zici ca ai avut la firma. Cred ca era alta marca. |
#49
Posted 16 April 2019 - 19:56
Femeia are sedanul, cred că ăla este și cel mai întâlnit, rar am văzut Aveo hatchback. Are sub 1200 cm3 sigur, nu am talonul la îndemână că e la ea. Cel mai probabil @dorin are dreptate.
|
#50
Posted 16 April 2019 - 20:40
Baxon, on 16 aprilie 2019 - 19:46, said:
Tu mai citeste TOT ce am scris, de 10 ori poate reusesti sa si intelegi ... vad ca scrii la misto ca asa ti foaita dar nici un bai , te bag la ignore sa nu mai vad ironiile tale ! |
#51
Posted 16 April 2019 - 21:11
caiuscorneliu, on 16 aprilie 2019 - 19:56, said:
Femeia are sedanul, cred că ăla este și cel mai întâlnit, rar am văzut Aveo hatchback. Are sub 1200 cm3 sigur, nu am talonul la îndemână că e la ea. Cel mai probabil @dorin are dreptate. Referitor la cum trage masina etc. Ati inteles din postul initiatorului ca vorbim de o masina de 7.000 lei, pentru un incepator? Ce vreti sa ii recomandati la banii astia ca sa traga bine, un BMW din anii 80? Edited by Wotan, 16 April 2019 - 21:26. |
|
#52
Posted 16 April 2019 - 22:24
De asta era :
dorin_2k, on 16 aprilie 2019 - 19:52, said:
Îți pun foto cu talonul, dar ramai dator cu o bere. Exact 1150 cmc are. Exact Aveo din 2008 ca cel din titlu. Așa-i ca nici nu știi cum arata? Degeaba zici ca ai avut la firma. Cred ca era alta marca. Oricum si daca e 1200 si daca e 1100 tot un rahat de masina e , siguranta zero , Doamne fereste de un impact frontal ca ajungi ingeras instant . Attached FilesEdited by Baxon, 16 April 2019 - 22:26. |
#53
Posted 17 April 2019 - 00:02
Găsești doar modelul de 1.2 și 1.4 la sedan. Aia de 1.2 din poză (din asta are femeia și am condus) are cum au spus colegii 1150, nu depășește 1200 cm3. Aia de 1.4 am auzit că e chiar fâșneață, pentru că e ușoară.
Asta am spus și eu, stă slab la testele de siguranță și e o mașină ieftină cu materiale ieftine. Dar ai pornit inițial chitit că stă prost la performanțe și ți-am arătat că stă la fel ca un Polo similar spre exemplu, apoi că nu urci dealul ceea ce e fals, apoi la consum unde spuneai că e de groază în timp ce de fapt e tot ca altele din gama ei. Ai mai rămas cu partea de siguranță unde nu te contrazic, testul NCAP a dovedit-o Ești pornit tare s-o ridiculizezi pentru că ai avut una proastă la job dar îți spun că te înșeli și-l induci în eroare pe inițiator . E o mașină decentă, ieftină și cinstită. Nu poți avea pretenții exagerate de la o mașină care de nouă a fost vreo 9-10 mii de euro iar acum face nici două mii. Se bătea cu Loganul, ce naiba? Normal că atunci când mă suiam în Alfa mea de 160 de cai aveam impresia că abia se urnește. Dar compar-o cu o mașină asemănătoare din acel an și-ți schimbi părerea. Mai ales că a spus că e începător, e ideală. Ieftină la achiziție, ieftină la întreținere și fără prea mare zvâc s-o dea de pom. Edited by caiuscorneliu, 17 April 2019 - 00:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users