Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Autentificare upc?!

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
T33

T33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.04.2019
Salut recent am schimbat modemul ma tot chinui de o zi ba nu merge dns ba nu stiu ce recent vad ca imi cere o parola si un user name (am contract de 3 ani) ce fac in caz asta astept sa sun sau ma pun  sa caut contractul am tot dat rr la router la laptop intrat in wireless intrat în setări prin lan.. care v-afi mai confruntat cu astfel de situatie. ms anticipat!

Edited by T33, 15 April 2019 - 23:32.


#2
asasinuxp

asasinuxp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,387
  • Înscris: 23.08.2010
Cu cablul bagat in laptop, cand intri in browser te redirectioneaza catre o pagina cu user si pass?

#3
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
Suna la ei...n-are rost sa-ti bati capu' (adica noi), avand in vedere halu' in care ai scris.

#4
T33

T33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.04.2019
Da uite ce mi arata

Attached Files


Edited by T33, 15 April 2019 - 23:58.


#5
Many

Many

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 03.04.2004
Mamă...!
Doamne...!
Ce mod  de exprimare...

"ms anticipat!"

Edited by Many, 16 April 2019 - 00:25.


#6
mario4sound

mario4sound

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 22.05.2007
Când ai schimbat modemul, ar fi trebuit să-ți ofere și acele date de autentificare, în urma căruia, modemul va downloada fișierul de configurare specific abonamentului tău.
Sună-i, să-ți ofere acele date pentru provizionarea modemului în rețeaua UPC.

#7
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Vezi ca ai o eticheta pe modem pe care scrie ceva de genul: Your wifi Netrwork name(SSID) il treci la user si Wifi pasword la parola.

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,376
  • Înscris: 01.12.2001
Ce modem ai schimbat?
UPC folosește ConnectBox. Vine tehnicianul lor și face înlocuirea.

#9
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018

 T33, on 15 aprilie 2019 - 23:56, said:

Da uite ce mi arata

Salut , am pățit o si eu , cea de la magazinul UPC nu mi-a pus connect boxul in cont , suna la relații clienti si spunele , ti a apărut meniul de bogate interior si nu ai acces la router, iti arata conectarea de către tehnician.


#10
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Suna la Tehnic prima data. Cum zice @Seiren (desi putin probabil) sa ai aparatura care nu ti-a fost asociata (nu primesti semnal de telefonie si internet daca nu ai aparatura lor ca prim modem intre cablu si pc/telefon).

#11
mario4sound

mario4sound

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 22.05.2007
Imaginea atașată de @T33 face referire la:
SID (Service IDentifier) = înregistrare modem în rețeaua UPC, trebuie să sune la UPC pentru a obține aceste date.

Pentru autentificarea un unui dispozitiv WiFi la modem are nevoie de SSID (Service Set IDentifiers) pe care le găsește lipite pe modem.

#12
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Nu merge nimic de pe modem in cazul acesta.

Trebuie sa iti dea cei din tehnic datele de autentificare!

#13
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Nu mai vorbiti aiurea , nu va da nimeni datele alea.


Acel login este special pentru oamenii din UPC, cand vin la instalari dansii intra acolo si dupa logare le apare un setup.

Noi ca si utilizatori finali nu avem voie acolo.

Edited by Seiren, 16 April 2019 - 10:13.


#14
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Seiren, pe cat pui pariu?

#15
mario4sound

mario4sound

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 22.05.2007
@Seiren

Eu am trecut de două ori prin situația asta, am schimbat modemul în casierie și am avut nevoie de SID pentru că modemul nu se înregistra în rețeaua UPC. După ce am sunat la Relații cu Clienții și am explicat situația, m-a transferat la Tehnic, unde mi-au furnizat adresa de provizionare https://provisioning...o/reg/login.jsp și datele pentru SID care au rezolvat situația lui @T33

Dacă modemul este schimbat de tehnicieni, clientul nu se va lovi de această situație, oricum nu prea ar ști ce să facă cu acea informație.

Dacă TU consideri că am spus o prostie, iartă-mă!
Mă adresam lui @T33 sau celor care își schimbă singuri modemul (predat cel vechi/primit cel nou în casierie) fără să mai aștepte un tehnician în locație.
Pentru cine consideră că nu-i este utilă informația, este posibil să o considere "prostie".

Numai bine!

#16
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Iar ne / va agitati aiurea.
Ce au spus la telefon, la relatii clienti ?!
Dupa aia vedem si noi ce se intimpla, daca nu cumva s-a rezolvat problema dupa apelul la relatii clienti

#17
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,376
  • Înscris: 01.12.2001

 Seiren, on 16 aprilie 2019 - 10:12, said:

Noi ca si utilizatori finali nu avem voie acolo.
Da ce? Te musca?

#18
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018

 dorin_2k, on 16 aprilie 2019 - 12:31, said:

Da ce? Te musca?

Asa mi-a zis aia... asa am zis si eu . si mi-au zis ca nu a fost adaugat pe cont si ca mi-l adauga dansii.
Problema era ca eu l-am preluat din sediu UPC nu a venit nimeni sa mi-l instaleze

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate