Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW touran 2004 100 cp, 74kW- pierdere lichid de racire.
Last Updated: Apr 15 2019 20:29, Started by
apasnic
, Apr 15 2019 12:45
·
0
#1
Posted 15 April 2019 - 12:45
Salutare!
Am probleme cu un VW Touran din 2004, 74kW, 100CP. In vasul de expansiune se creeaza presiune si pierd mult lichid de racire ( inca nu am depistat pe unde dar in zona bidonului de antigel, sub el, pe langa el este antigel curs). In bord imi afiseaza totul normal, apa se ridica la 90 si ramane constanta, nu am spume sau alte urme pe joja sau busonul de la ulei, nivelului uleiului este normal, nu scoate fum, motorul trage normal. Turul este rece de ingheata, returul caldut....Spre exemplu am mers 100 de km tinuta in aproximativ 3000 de turatii si mi-a pierdit cam 400 de ml, am mers 200 de km tinuta pana in 2500 si a pierdut maxim 100 ml. Imi este teama sa nu fie garnitura de chiulasa. Incerc sa depistez problema pana a ajunge acolo. Stie cineva care ar putea fi cauza? |
#4
Posted 15 April 2019 - 13:12
#5
Posted 15 April 2019 - 13:24
Informatiile astea sunt contradictorii:
apasnic, on 15 aprilie 2019 - 12:45, said:
- In vasul de expansiune se creeaza presiune - In bord imi afiseaza totul normal, apa se ridica la 90 si ramane constanta, - nu am spume sau alte urme pe joja sau busonul de la ulei, nivelului uleiului este normal, nu scoate fum, motorul trage normal. - Turul este rece de ingheata, returul caldut. |
#6
Posted 15 April 2019 - 13:40
pasilla, on 15 aprilie 2019 - 13:24, said:
Informatiile astea sunt contradictorii: - In vasul de expansiune se creeaza presiune - se vede cum a aruncat lichid de racire pe la supapa de siguranta de la capac, pe sub bidon se vad urme de antigel pierdut - In bord imi afiseaza totul normal, apa se ridica la 90 si ramane constanta,- nivelul temperaturii apei porneste de la 0->90 si ramane acolo - nu am spume sau alte urme pe joja sau busonul de la ulei, nivelului uleiului este normal, nu scoate fum, motorul trage normal.- 3 dimineti la rand am verificat nivelul dupa ce m-am deplasat cu ea 300km, 200km, 200km-nivel normal ( aici ma refer ca nu imi baga lichid de racire in baie), fum nu scoate, motorul trage normal, la ralanti sta normal, fara variatii.... - Turul este rece de ingheata, returul caldut. - dupa deplasarile mentionate mai sus turul era rece ca gheata, returul caldut ( nu fierbinte incat sa afecteze furtunul de cauciuc sau din ce e el) Edited by apasnic, 15 April 2019 - 13:43. |
#7
Posted 15 April 2019 - 13:54
Garnitura ciupita, baga gaze in lichidul de racire.
Vasul de expansiune nu a imbatrinit prematur? ingalbenit si cu microfisuri? |
#8
Posted 15 April 2019 - 14:04
#9
Posted 15 April 2019 - 14:09
Nu, eu zic ca e garnitura, dar asta se vede la autopsie
Distractie costisitoare: garnitura chiulasa de aceeasi grosime cu originala (are o bucata perforata in exterior ca sa stii ce comanzi), prezoane chiulasa si ...o distributie daca tot e desfacuta. Chiulasa se inspecteaza, verifica... |
#10
Posted 15 April 2019 - 14:39
Evergreen, on 15 aprilie 2019 - 14:09, said:
Nu, eu zic ca e garnitura, dar asta se vede la autopsie Distractie costisitoare: garnitura chiulasa de aceeasi grosime cu originala (are o bucata perforata in exterior ca sa stii ce comanzi), prezoane chiulasa si ...o distributie daca tot e desfacuta. Chiulasa se inspecteaza, verifica... Revin cu un UPDATE, in caz ca se mai confrunta cineva cu genul asta de probleme. |
|
#11
Posted 15 April 2019 - 15:10
Pai asa e mereu, daca nu ai avea astfel de necazuri in momente nepotrivite , nu ai stii ca traiesti...
|
#13
Posted 15 April 2019 - 20:29
apasnic, on 15 aprilie 2019 - 13:40, said:
- Turul este rece de ingheata, returul caldut. - dupa deplasarile mentionate mai sus turul era rece ca gheata, returul caldut ( nu fierbinte incat sa afecteze furtunul de cauciuc sau din ce e el) scoate termostatul si vezi cum se comporta daca nu-i nici o schimbare, verifica pompa de apa inainte sa demontezi chiulasa |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users