Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
NOI TESTE RO-ALERT! Daca prim...

Ajutor in excel

Solutie wireless sau poate wire

Cum aflu in ce tara se afla o anu...
 Cum scap de plata TVA-ului?

alcool etilic vs droguri ilegale

WST - numar de inmatriculare

Schimbare Yala aplicata ciudata
 Placa de baza pentru combo 3700x ...

Pachet la penitenciar

Splitter tv - diferenta dintre fr...

Receptoare second-hand?
 Conectare masina de spalat vase l...

Fast & Furious Presents: Hobb...

probleme care se pot inrautati

Apartament cu modificari - releveu?
 

Clio 75/90CP vs Polo 60/80CP-Cutia in 5trepte la Clio e mai scurta ca cea de pe Polo ?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
July02

July02

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,732
  • Înscris: 19.11.2010
Salutare

1)Unii spun ca Motorul de 1litru:
- de la Clio de 75Cp constructiv e la fel ca cel de 90CP si ca doar softul difera
- iar la Polo motorul de 60CP constructiv e la fel ca cel de 80CP? si tot asa doar softul difera?

La Polo motorul de 80CP e turbo sau nu are turbina? caci ca si putere se apropie de cel de 90CP de la Clio care e turbo

2)Cumva - la cutiile in 5 trepte - La 130 km/h Polo rulează cu 3.000 rpm ? iar clio ruleaza cu 3.500 la Clio?

Edited by July02, 15 April 2019 - 07:35.


#2
MicroEdge

MicroEdge

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,383
  • Înscris: 16.08.2016
Pentru asta poți cauta clipuri pe net și sa vezi turația la viteza respectiva.
Unele variante au turbina, altele nu, aceste detalii le găsești în fisa tehnica a mașinilor :)

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,982
  • Înscris: 24.11.2015
Polo indiferent ca e de 60 sau 80cp, e foarte foarte lent... Clio de 90cp e mult mai fasnet.
Nu cred ca doar din cauza unui soft sa fie diferenta asa mare de pret intre motorizari si in plus de ce ar vrea sa iti ofere o masina la pret mai mic cand doar din soft ar putea avea mai multi cp din prima si nu te-ai mai uita si la concurenta la ceva mai puternic in acelasi pret.

#4
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 16.10.2018

View PostJuly02, on 15 aprilie 2019 - 07:35, said:

Salutare

1)Unii spun ca Motorul de 1litru:
- de la Clio de 75Cp constructiv e la fel ca cel de 90CP si ca doar softul difera
- iar la Polo motorul de 60CP constructiv e la fel ca cel de 80CP? si tot asa doar softul difera?

La Polo motorul de 80CP e turbo sau nu are turbina? caci ca si putere se apropie de cel de 90CP de la Clio care e turbo

2)Cumva - la cutiile in 5 trepte - La 130 km/h Polo rulează cu 3.000 rpm ? iar clio ruleaza cu 3.500 la Clio?
Haide ca-ti raspund eu doar la motorizarea VW... Deci, daca vorbim de motorul 1,0 MPI, acesta este oferit la comercializare in urmatoarele puteri: 60, 65 si 75 cai (cuplu 95 Nm), bineinteles surplusul de putere este dat de soft. Acelasi motor poate fi dus fara probleme, dupa Stage 1, la 80 cai si cuplu 100Nm.

Motorul acela fiind unul aspirat natural nu are turbina.

A nu se confunda cu 1.0 TSI (turbo) care, deasemenea, are mai multe puteri: 85, 90, 95, 110, 116 cai.

#5
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 16.10.2018

View PostJuly02, on 15 aprilie 2019 - 07:35, said:

...
2)Cumva - la cutiile in 5 trepte - La 130 km/h Polo rulează cu 3.000 rpm ? iar Clio ruleaza cu 3.500 la Clio?
La 130km/h ai exact 4250 rpm.

Attached Files


Edited by MembruAnonim, 15 April 2019 - 11:40.


#6
July02

July02

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,732
  • Înscris: 19.11.2010

View PostMembruAnonim, on 15 aprilie 2019 - 11:39, said:

Sunt ceasurile de la noul polo ?

#7
laur_radu

laur_radu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 11.12.2013

View PostMembruAnonim, on 15 aprilie 2019 - 11:39, said:

La 130km/h ai exact 4250 rpm.
Cu 0.9 tce Dacia la 130 km/h are 3100 rot/ min . Eu nu as lua nici Clio nici polo. Mai bine un stepway. Stepway de obicei sunt full ca standard, desing si pret ok.

#8
takis

takis

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.03.2007
Recomand Hyundai i20 sau Kia Rio, motor 1.2 84Cp aspirat in 4 cilindri. Pret bun, dotari bune, garantie excelenta, fiabilitate dovedita, nu merita sa te complici cu motorase in 3 cilindri care o sa tremure la ralanti mai rau decat crezi. Alegerea e a ta!

Edited by takis, 15 April 2019 - 16:18.


#9
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,043
  • Înscris: 06.04.2007

View PostJuly02, on 15 aprilie 2019 - 07:35, said:

Salutare

1)Unii spun ca Motorul de 1litru:
- de la Clio de 75Cp constructiv e la fel ca cel de 90CP si ca doar softul difera
- iar la Polo motorul de 60CP constructiv e la fel ca cel de 80CP? si tot asa doar softul difera?

La Polo motorul de 80CP e turbo sau nu are turbina? caci ca si putere se apropie de cel de 90CP de la Clio care e turbo

2)Cumva - la cutiile in 5 trepte - La 130 km/h Polo rulează cu 3.000 rpm ? iar clio ruleaza cu 3.500 la Clio?
1.0 80 cp de la VW nu se apropie in niciun fel de 0.9 90 cp de la reno.
Diferentele sunt mari pastrand proportiile.
Dupa ce ca sunt 10 cp dif (dif destul de mare la puterile astea ) mai avem o diferenta colosala la cuplu max, adica forta aia/acceleratia care o simti cand dai gaz 95 Nm vs 135 Nm !
Nici n-ai ce comoara, la demaraj Polo abia scoate un 15 sec la 100/h pe cand un Clio sau Sandero bate spre 12 sec.

Eventual poti sa compari vw 1.0 80 cp cu 0.9 reno 75 cp, dar si aici preferabil pe departe 0.9 de la reno pt cuplul superior (vreo 125 sau 120 Nm ) .
Vw de 65 cp...a fost bun candva pe Polo vechi (1.2 ) in prezent ca echipare pe masina noua e cam trist

#10
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 16.10.2018

View PostJuly02, on 15 aprilie 2019 - 11:52, said:

Sunt ceasurile de la noul polo ?
Sunt ceasurile de la Fabia III.

View PostOctavian___, on 15 aprilie 2019 - 20:03, said:

...
Eventual poti sa compari VW 1.0 80 cp cu 0.9 reno 75 cp, dar si aici preferabil pe departe 0.9 de la reno pt cuplul superior (vreo 125 sau 120 Nm ) .
Vw de 65 cp...a fost bun candva pe Polo vechi (1.2 ) in prezent ca echipare pe masina noua e cam trist
Imi arati si mie un motor Renault 0.9  de 75 cai? Sper ca nu faci referire la 1.0 Sce care are 73 cai... Inca ceva: frumos ar fi sa comparam mere cu mere. Adica 0.9 de la renault cu 1.0 TSI de la Vw si 1.0 sce de la renault cu 1.0 MPI de la VW. Sa nu uitam un lucru: acest motor de la VW (1.0 TSI) e de anul trecut "motorul anului", motor ce a surclasat suprematia de 6 ani a Ford 1.0 Ecoboost.
Revenind la versusul dintre cele 2 masini, in mod sigur "nu ti-ai pus curul" in noul Polo...

Edited by MembruAnonim, 15 April 2019 - 21:13.


#11
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,469
  • Înscris: 02.02.2006

View PostMembruAnonim, on 15 aprilie 2019 - 21:12, said:

Imi arati si mie un motor Renault 0.9  de 75 cai?
Ăla de care se discută de la începutul topicului: Clio, TCe 75, 0,9L, 76CP.

#12
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,043
  • Înscris: 06.04.2007
Radu am dat un raspuns la comparatia facuta de initiator.
Era treaba strict la ce nedumeriri avea colegu, nu care e mai masina , care ne place mai mult.

Imi place Polo, imi place Clio.
Combinatia castigatoare pt mine ar fi  vw tsi interior/ergonomie+ motorul tsi (ala de 115 cp) + exterior Reno Clio. Nah...

#13
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,775
  • Înscris: 09.05.2009

View PostMembruAnonim, on 15 aprilie 2019 - 21:12, said:

Imi arati si mie un motor Renault 0.9  de 75 cai?
Uite-l aici!
Attached File  Screenshot_20190416-080435.jpg   123.6K   18 downloads

#14
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 16.10.2018

View Postalexcrist, on 15 aprilie 2019 - 21:42, said:

Ăla de care se discută de la începutul topicului: Clio, TCe 75, 0,9L, 76CP.

View PostDannyMC, on 16 aprilie 2019 - 07:04, said:

Il stiu p-ala insa e de 76. Eu intrebasem altceva... Credeam ca au mai scos inca un motor de 75 cai.

Edited by MembruAnonim, 16 April 2019 - 07:25.


#15
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,775
  • Înscris: 09.05.2009
Pai daca te uiti pe screenshotul meu o sa vezi ca si Renault ii zice TCe 75 !

Edited by DannyMC, 16 April 2019 - 08:24.


#16
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,469
  • Înscris: 02.02.2006

View PostMembruAnonim, on 16 aprilie 2019 - 07:25, said:

Il stiu p-ala insa e de 76.
De fapt puterea motoarelor se măsoară în kW, iar ăla are 56. Convertit direct în CP, rezultă vreo 75,04 (sau 75,09, dacă credem pe nea Google). Faptul că producătorii rotunjesc mereu puterea în plus (75,04 => 76) e un fapt cunoscut și e doar o strategie de marketing, chiar dacă marja de eroare e mare.

Și nu te face că nu știi lucrurile astea. ;) Polo ăla de 65CP are 48kW, adică 64,32CP.

#17
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 16.10.2018
Nu vedem padurea din cauza copacilor... Eu am crezut ca e vorba de alt motor. Cum nu-s asa de interesat de Renault, nici n-am stat "sa sap". Asa, daca stam sa calculam, ne pierdem in cifre. Luam de bun ce zic aia, ca nu-s prosti sa minta. Ca mai adauga/scad ceva la rotunjire, e alta problema.
1 CP=735,49875 W Deci acei 48 kw de zici tu, reprezinta de fapt 65,2xxx cai, rotunjit (in minus) la 65 cai. Unde e marketingul? Cu ce " a mintit" VW? (stiu ca aveti voi ceva cu minciunile astora...)
https://ro.wikipedia...wiki/Cal_putere

#18
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,469
  • Înscris: 02.02.2006
Tu cred că suferi de sindromul persecuției, fără supărare. Îți sugerez să nu mai pupi în fund o marcă sau alta (indiferent ce produc), că ajungi să crezi că toată lumea are ceva cu tine.

Eu la școală am învățat că 1 kW = 1,34 CP, și Wikipedia confirmă asta la calul putere ”mecanic”. Ce spui tu acolo e ”calul putere metric”, de valoare mai mică decât cel mecanic (adică îți ies cai mai mulți), care tot Wikipedia zice că a fost ”invalidat” prin 1972, în favoarea kW-ului. Ca dovadă că în actele mașinii nu scrie nicăieri de cai putere, ci doar de kW. Altfel îmi caut și eu în bătătură o mârțoagă slabă, îmi definesc propriul cal putere după el, și să vezi cum scot 500CP din 1L aspirat, de vă dau fum la toți. ;)

Cine a zis ceva de VW? Eu am zis foarte clar, și repet: producătorii! Toți! Că dă mai bine la publicul larg să fie cai mulți, fără număr. Și dacă n-ai bani de 300, măcar să fie 65, nu 64.

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate