Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ecranul Iphone sx Max scartaie la apasare usoara
Last Updated: Jul 16 2019 15:18, Started by
don_King
, Apr 12 2019 17:06
·
0
#1
Posted 12 April 2019 - 17:06
Pe scurt, un Iphone xs max, in garantie pana la finele anului 2019. Am sesizat ca la apasare usoara scartaie ecranul. Am fost la iStyle Vitan si in 90 de minute am fost chemat inapoi produsul fiind "reparat". Pe documente scrie ca nu s-a constatat nici un defect, "produsul fiind in conformitate cu standardele producatorului".
Sincer eu sunt de alta parere, un telefon atat de scump nu are voie sa scartaie cand il folosesti. Precizez ca ecranul a fost desfacut de service-ul Apple, se vedeau urme pe ecran. Ce e de facut ? Sa merg la alt service, sa merg cu el in strainatate sa rezolv totusi aceasta problema ? Edited by don_King, 12 April 2019 - 17:06. |
#2
Posted 12 April 2019 - 17:16
Mergi la alt service autorizat, care o fi el. Daca verdictul e acelasi, nu prea ai ce face.
Mai poti incerca sa mergi la service-uri de multe ori, sau chiar la anpc. Dar daca la 2 service-uri ti s-a zis acelasi lucru, nu cred ca poti face ceva. Edited by R10, 12 April 2019 - 17:19. |
#4
Posted 12 April 2019 - 18:03
#5
Posted 12 April 2019 - 18:36
Vezi ca si pe topicul de la Note 9 se vaita cineva ca ii scartaie ecranul cand il apasa.
O fi aceeasi de la aceeasi fabrica... |
#6
Posted 12 April 2019 - 18:39
Daca vrei sa-ti iesi din griji, cauta pe cineva cu telefon identic si comparati comportamentul la apasarea usoara pe display.
|
#7
Posted 12 April 2019 - 18:43
Dacă scârțâie (chiar și puțin) nu e nimic de comparat, clar e ceva în neregulă.
|
#8
Posted 13 April 2019 - 19:11
Suni la Apple Support și sesizezi problema, reclamând sictirul cu care ai fost tratat de iStyle! Se va rezolva imediat!
|
#9
Posted 13 April 2019 - 19:21
Eu nu inteleg cum de aveti experientele astea cu service-ul apple.
Pana acum am apelat de 3 ori la service: doua actiuni de service, aproape de expirarea anului al doilea de garantie si acu cu bateria la 8 plus, dupa un an si 5 luni. De doua ori am primit terminal nou, doar la actiunea de service la iphone 5 nu mi-a fost inlocuit telefonul ci bateria si butonul lock. |
#10
Posted 13 April 2019 - 21:07
Dec, îndrăznește sa crezi.
Am pățit și eu cu laptopul cu minunata tastatura Butterfly, înainte sa dea drumul la programul de înlocuire. “Da, merge mai greu, dar pana merge nu avem ce sa-i facem. Apăsați mai tare”. Dupa ce a ieșit din garanție și au dat drumul la programul de schimbare nici m-au mai catadicsit sa verifice. Nu știu dacă astea is regulile la service-urile autorizate sau suntem noi mai catolici decât papa dar am pățit sa ma duc bou și sa vin vaca. |
|
#11
Posted 15 April 2019 - 22:15
Am sunat la Apple Support, am primit scris ca scartaitul e defectiune care se rezolva prin inlocuire sau reparare. Am fost la iStyle Afi Cotroceni, am lasat acolo aparatul. Durata de rezolvare: 10-14 zile. Sincer am crezut ca voi pleca de acolo un aparat nou, nu a fost sa fie asa. Oricum nu il voi mai primi inapoi daca nu il repara. Oricum, inclin sa cred ca angajatii din service-ul iStyle sunt habarnisti. Sa scrii pe un document pe care pui stampila firmei ca scartaitul displayului este in parametri de conformitate Apple e absurd. Nici Apple nu mai e ce a fost odata.
|
#12
Posted 16 April 2019 - 07:08
E reseller, nu e Apple. Fii sigur ca Apple nu facea nazurile astea. Eu cu Fitbit am avut de doua ori ceasul Ionic futut...totul pe email, au trimis de fiecare daca un ceas nou. Nici nu le-au cerut inapoi pe cele stricate. Companiile astea sunt foarte ok pe customer service, doar ca n-au reprezentante in Romania.
|
#13
Posted 17 April 2019 - 21:44
iStyle nu si-a asumat sa repare sau sa schimbe aparatul. Drept care "Diagnoza: Dispozitivul prezinta un click la apasarea pe display. Se trimite la centrul european Apple pentru verificari suplimentare."
Chiar sunt curios cat va dura pana revine in tara jucaria. PS M-au pus sa sterg functia de "Find iPhone" |
#15
Posted 18 April 2019 - 06:43
Nu am cerut, nu au oferit. Am oricum alt telefon, nu e problena.
|
|
#16
Posted 18 April 2019 - 07:04
E o situatie interesanta... Telefonul tau se afla in primul an de garantie si in mod normal nu ar fi trebuit sa existe comentarii de la service-ul din Romania.
De unde l-ai cumparat? Intreb pentru ca 8 plusul meu, cumparat de la Orange, iesit din garantia Apple dar aflat in a ldoilea an de garantie a fost schimbat pe loc de service fara comentarii. +1 pentru service. Orange mi-a oferit telefon la schimb fara sa cer. Si tot iphone. Mai vechi, ce-i drept, dar ok. +1 pentru Orange. Edited by December, 18 April 2019 - 07:05. |
#17
Posted 18 April 2019 - 09:01
Telefonul e in primul an, are garantie internationala Apple.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users