Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Golf 4 1.6 16v modificarea performantelor motorului

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
NicolaeMin

NicolaeMin

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.06.2017
Salutare tuturor
Am un golf 4 1.6 16v AZD 105 cp din 2001 și as vrea sa i măresc performantele motorului
Știu că nu prea am ce i face că e aspirat natural și soful cu toba și filtru sport nu mă încântă și nu consider că mi dau destulă putere aceste upgrade-uri
Mă gândeam că aș putea să caut un motor de polo 6n2 gti 1.6 16v 125 cp și să l pun pe mașină
Întrebarea mea este următoarea : ce are acești motor de polo diferit fata de al meu ? Mă refer aici la axele cu came/arbore /pistoane / biele , etc ...
Pot sa iau eventual calculatorul, sa fac modificările necesare instalației electrice și internele?
Ca date tehnice 1.6 16v azd de pe golf are cuplul maxim 148 la 4500rpm și 105 cp la 5700 rpm iar cel de polo GTI are cuplul 152 nm la 3000 rpm și 125 cp la 6200
Datele sunt aproximative, după cum mi le am amintit
Nu as vrea sa aud păreri de genul : ia ți 1.8t sau ia ți altă mașină. Eu vreau sa "mă joc " pe mașina mea.
Poate a mai făcut cineva ceva asemănător și aș vrea să știu dacă se poate procesul efectiv. Va mulțumesc anticipat și sper sa găsesc o soluție. Zi buna sa aveți!

#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 NicolaeMin, on 11 aprilie 2019 - 17:02, said:


Întrebarea mea este următoarea : ce are acești motor de polo diferit fata de al meu ?
Exact.

#3
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Pune-i o turbina, fa-i un soft, alta evacuare si cu banii dati pe modificari ajungi sa-ti iei o masina noua.

#4
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Pai ai eliminat joaca tu.
Filtru + toba + soft.
Mai poti incerca sa usurezi.masina la maxim.
Un motor schimbat ? Trebuie tot motor + ecu si nu e joaca. Trebuie si cutia sa potriveasca + altele.
Varianta cea mai avantajoasa e sa o vinzi sa iti iei alta cu motor mar puternic.
Eventual un tdi potent + stage 2 care sa te duca in 200+ CP

#5
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Nu merita sa-ti bati capu, 148 Nm vs 152 Nm, nu-ti spune nimic asta?
Practic la un mers normal nu prea simti diferenta intre ele.
Decat sa faci asemenea transplanturi costisitoare pt un castig slab de performanta, mai bine risipesti banii pe o optimizare de soft (vreo 100 euro ) iti da vreo 6 cai frumosi si 10-15 Nm. Ii dai si benzina de 98-100 si cam aia-i.
Nu stiu ce inseamna real la motoru asta o optimizare de soft, la 1.4 mpi de la reno am simtit ok, nu racheta, dar cuplu mai bun decat stock, a fost chiar ok.

#6
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Pai..cel mai ieftin e sa-ti iei un GTI 1.8T. Ce vrei tu sa faci e prostie si bani aruncati in vant. Ce dracu de interne sa schimbi la prastia aia de motor.
Si oricum fara turbo...nu faci nimic.

#7
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
Am avut acelasi motor, pe acelasi model de masina, dar 2002. Mi-a lasat impresia de motor foarte solid.
Nu am fost totusi niciodata interesat de marire putere. (nici nu sunt genul, ce e drept)

Ce vreau eu sa te intreb.:
Daca datele date de tine sunt corecte (nu mai stau sa caut), pentru 4 nm (cu 1500 rotatii mai putin ce e drept) si 20 de cai in plus la 5700(!) de rotatii (unde mama naibii mergeti asa tare in tara cu 750 km de autostrada, nu imi explic), merita bataia de cap?

Benzina mai buna, filtre curate, curata portbagajul de mizeriile care le cara orice roman (inclusiv subsemnatul, din pacate), si poate un soft si bucura-te...

#8
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Nu e vorba sa mergi tare in tara asta, ci sa ai un demaraj tare, nu doar pt depasiri, pt pasionati mai da un zambet in coltu gurii

#9
NicolaeMin

NicolaeMin

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.06.2017

 Octavian___, on 11 aprilie 2019 - 18:13, said:

Nu e vorba sa mergi tare in tara asta, ci sa ai un demaraj tare, nu doar pt depasiri, pt pasionati mai da un zambet in coltu gurii
Exact despre asta este vorba !! In sfârșit cineva care mă înțelege.

Edited by NicolaeMin, 11 April 2019 - 18:14.


#10
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
cel mai rentabil upgrade e sa iei alta masina

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
In primul rand difera softul. Si cred ca doar atat.
Din soft poti sa ii adaugi 10% din CP si NM, dar sa ii si scazi turatia la cuplul maxim, de ex de la 4.500 la 3.000. Si ai rezolvat problema.

Edited by Friskey, 11 April 2019 - 18:22.


#12
NicolaeMin

NicolaeMin

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.06.2017

 marcusdefeis, on 11 aprilie 2019 - 18:21, said:

cel mai rentabil upgrade e sa iei alta masina
Sunt conștient că asta ar fi cel mai rentabil dar vreau sa modific acest motor pentru ca vreau sa mi demonstrez niste chestii și plus de asta eu fac toată treaba am scule am garaj insa îmi mai trebuie câteva cunoștințe tehnice in special. Nu am deschis topicul acesta pentru răspunsuri gen "i-ați ceva cu turbo ca din aspirat nu scoți nimic " sau chestii de genul.


#13
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,635
  • Înscris: 22.03.2007
Nu se face si omologare la RAR? Ca sa stii la ce te inhami...

#14
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Incepe cu softul . Daca esti decis ca vrei sa moara la tine faci un stage 2 . + filtru + evacuare + scoti tot ce poti de pe ea + suspensie sport etc .
Se va uza moturul mai repede dar asta e.

#15
NicolaeMin

NicolaeMin

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.06.2017
Ideea e că asta a fost prima mea mașina pe care am desfăcut o piesa cu piesa și am reparat la ea zile și nopți la rând
Nu am cum sa o vand din mai multe motive și dacă tot o țin vreau sa mă distrez putin cu ea. Vreau demaraj mai bun la ea. Știu că motorul asta trage in turatii mari (la 4500 are cuplul maxim cum am mai zis) nu știu ce să modific sa mi tragă mai de jos
Polo GTI de exemplu are cuplul maxim la 3000
Știu că 30 de cai și 1500 de ture nu e mult dar momentan eu asta vreau sa fac și de aceea doresc sa primesc niste sfaturi și informații de la niste oameni care mă înțeleg și care mă pot ajuta. Mulțumesc.

#16
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019

 NicolaeMin, on 11 aprilie 2019 - 18:13, said:


Exact despre asta este vorba !! In sfârșit cineva care mă înțelege.

Păi te înțelege, dar tu înțelegi că pt asta îți trebuie cuplu mai mare, nu putere mai mare ? Puterea mai mare la al doilea e dată de diferența de turație maximă adică fix pix.

#17
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Am inteles de aia am zis solutii
Stage 2 tuning iti da ceea ce vrei cuplu la turatie mai joasa + ceva cai in plus dar va forja motorul.
Ambreiaju cum e ? Si ala face diferenta din plecatul de pe loc+ accelerare + suspensii ok.

#18
NicolaeMin

NicolaeMin

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.06.2017

 Amaryl, on 11 aprilie 2019 - 18:34, said:



Păi te înțelege, dar tu înțelegi că pt asta îți trebuie cuplu mai mare, nu putere mai mare ? Puterea mai mare la al doilea e dată de diferența de turație maximă adică fix pix.
Acum cred ca înțeleg
Deci la al 2 lea faptul că se tureaza mai mult face diferența asta ...
Dar cum sta treaba când vine vorba de cuplu ? Adică de turația la care se obține cuplul că diferența prea mare nu este dar e vorba de turația la care se obține.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate