Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trotinetistul: o noua categorie de participant la trafic
Last Updated: Oct 08 2022 08:50, Started by
titispanac
, Apr 11 2019 11:32
·
0
#380
Posted 22 April 2019 - 09:16
Quote Mai să fie ? Îți trebuie certificat de inteligent pt a merge cu trotineta? |
#381
Posted 23 April 2019 - 10:22
Astazi, in timp ce rulam pe Stefan cel Mare linistit, iese o bovina de pe o straduta din dreptul Circului, fara sa se asigure fara nimic, sa faca dreapta, se uita ca un bou fix in fata. Noroc ca am fost pe faza ca altfel ma lipeam ca un afis de masina lui.
Ce m-a deranjat foarte tare, ca tot el cu gura mare si iesise din masina la bataie. Dupa ce ca era vinovat, tot el facea pe victima. Nu tu scuza-ma, nu tu nimic. Asa merita cate unu dinasta un bocanc in gura... |
#382
Posted 23 April 2019 - 10:30
Aici e marea dilema existentiala a trotinetistului in lupta cu soferul. Masina duce un doi pe doi cu ceafa lata, dar trotineta nu prea.
|
#383
Posted 23 April 2019 - 10:36
@ion de la raion
2 stai jos o trotineta cu 2*2700w duce ce ceafa lata vrei tu |
#384
Posted 23 April 2019 - 11:20
nu e vorba doar de mine, ca putea sa vina si alta masina sa il loveasca pe ala. Nu stiu cum te arunci asa sa faci dreapta fara sa te asiguri.
|
#385
Posted 23 April 2019 - 11:39
maistoru, on 23 aprilie 2019 - 10:36, said:
o trotineta cu 2*2700w duce ce ceafa lata vrei tu |
#386
Posted 23 April 2019 - 11:46
ai zis 2x2 ceafa lata
asta din poza in niciun caz nu se va da jos la nimeni, poate doar cu descarcerarea |
#387
Posted 23 April 2019 - 15:39
Pai nici Ghita sau Morosanu nu sint chiar niste usurei.
|
#388
Posted 23 April 2019 - 19:36
De ce trebuie sa duca o ceafa lata... cand poate duce un fund bombat :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1EkFAqSCPtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by polizei, 23 April 2019 - 19:39. |
|
#389
Posted 23 April 2019 - 22:11
Cand cad astea de pe trotineta, se julesc toate si nu le mai vrea nimeni.
|
#390
Posted 24 April 2019 - 08:50
polizei, on 23 aprilie 2019 - 19:36, said:
De ce trebuie sa duca o ceafa lata... cand poate duce un fund bombat : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1EkFAqSCPtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#391
Posted 27 April 2019 - 09:45
silesax, on 18 aprilie 2019 - 22:34, said:
atunci așteaptă ca cel du masina de inaintea lui care a semnalizat ca face dreapta sa efectueze manevra. si dupa el isi continuă drumul inainte. Ford4, on 18 aprilie 2019 - 22:42, said:
Corect. Asta daca masina era inaintea lui si a semnalizat corespunzator. Dar eu nu vorbeam de cei din urma ta ci de cei care se afla deja in dreptul tau. Asta ar trebui sa fie in lege. Daca autovehiculul este in miscare si semnalizeaza dreapta de pe B1, biciclistul sau ce-o fi trebuie sa incetineasca si sa nu devanseze. Valabil si daca masina semnalizeaza dreapta pentru oprire. Motivul este pentru ca biciclistul are vizibilitate mult mai buna din spate. Ca sofer cand fac viraj dreapta pe banda 1, incerc sa ma asigur dar de fapt nu reusesc niciodata sa o fac ca lumea, din cauza unghiului mort, din cauza ca bicicletele au dimensiune mica plus e greu sa vezi o bicicleta/trotineta care vine repede si se baga cu tupeu. Nici chiar daca intorc capul nu am suficienta vizibilitate sa ma asigur. Ma intreb ce fac cei cu dube care se bazeaza numai pe oglinzi. Legea trebuie sa fie echilibrata si sa dea solutia cea care are sanse mai mari sa evite incidentele. Nu este prioritate de semnal, pur si simplu legiferand asa, se evita cel mai probabil incidentele. Numai asa bicicletele si electricele vor putea circula in siguranta pe B1. |
#392
Posted 27 April 2019 - 10:50
Iar eu, ca biciclist, franez intotdeauna cand un sofer grabit ma depaseste si exista imediat o strada la dreapta. Tin tare mult la oasele mele
|
#393
Posted 27 April 2019 - 17:48
danvlas, on 27 aprilie 2019 - 10:50, said:
Iar eu, ca biciclist, franez intotdeauna cand un sofer grabit ma depaseste si exista imediat o strada la dreapta. Tin tare mult la oasele mele |
|
#394
Posted 27 April 2019 - 18:32
normal este sa lasi bicicleta sa se duca, si sa ii acorzi prioritate, din cel putin 2 motive:
1 schimbi directia de mers, el merge drept 2 bicicletele au prioritate aproape intotdeauna, fiind de preferat automobilelor din n motive (poluare, trafic) ideal ar fi sa fie benzi de biciclete si atunci nu poti sa spui ca sofer ca nu stiai ca vine sau nu vezi in dreapta, te asiguri temeinic |
#395
Posted 27 April 2019 - 18:44
normal ar fi ca biciclistul sa respecte codul rutier daca tot este vehicul si circula pe șosele...
|
#396
Posted 27 April 2019 - 20:33
Flat, on 27 aprilie 2019 - 18:32, said:
normal este sa lasi bicicleta sa se duca, si sa ii acorzi prioritate, din cel putin 2 motive: 1 schimbi directia de mers, el merge drept 2 bicicletele au prioritate aproape intotdeauna, fiind de preferat automobilelor din n motive (poluare, trafic) .... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users