Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Garantie Suzuki
Last Updated: Jun 18 2019 09:28, Started by
ssdreea
, Apr 10 2019 17:52
·
0
#1
Posted 10 April 2019 - 17:52
Buna, am o Vitara inregistrata prima oara in octombrie 2016. Reviziile au fost facute dupa cum urmeaza:
1 000km martie 2017 15.000km sau 1an iunie 2018 (nu am stiut ca trebuie adusa la un an daca nu se fac 15 000km, cei de la service au inteles si masina a ramas in garantie) Anul acesta, avand experienta anterioara, am programat masina la service in martie. Surpriza, in februarie masina a fost lovita si dusa la un service agreat de asigurator. De atunci masina a ramas in service si nu va iesi inainte de sfarsitul lunii. Intrebarea mea este, un an (masia nici acum nu are 15 000km) inseamna un an de la ultima revizie, deci iunie 2019, sau un an de cand trebuia sa fac revizia daca respectam de la inceput regula cu un an, martie 2019? Mentionez ca masina nu este in garantia din fabrica (3 ani) ci a intrat in garantia extinsa cumparata separat. Multumesc |
#2
Posted 10 April 2019 - 17:59
Nu ai trecuta o data in cartea de garantie a masinii?
Edited by arab, 10 April 2019 - 17:59. |
#3
Posted 10 April 2019 - 18:04
Garantia masinii oferita de producator nu are absolut nici o legatura cu lovitura care este in sarcina asiguratorului RCA/CASCO.
Revizia se face cel putin o data pe an si poti sa o faci in orice perioada cuprinsa intre 01 Ianuarie si 31 Decembrie sau, la limita de kilometri indicata de producator. |
#5
Posted 10 April 2019 - 18:21
Majoritatea reprezentantelor iti acorda o marja de 1 luna sau 1000 de km fata de ultima revizie, care intervine prima sau, amandoua la un loc. Nu stiu cum e la Suzuki, daca este garantia aia cu care se lauda ei 3+7, adica 3 ani la masina si inca 7 doar la grupul motoptopulosor, fara accesorii, fara ambreiaj, fara... fara... e posibil sa iesi mai ieftin daca renunti la garantia lor, costurile cu reviziile cumulate in cei 7 ani sunt mai mari decat o piesa care poate cadea, doar vorbim de masini fiabile, nu?
|
#6
Posted 10 April 2019 - 19:05
#7
Posted 10 April 2019 - 19:27
arab, on 10 aprilie 2019 - 17:59, said:
Nu ai trecuta o data in cartea de garantie a masinii? MembruAnonim, on 10 aprilie 2019 - 19:05, said: Eu știam că e obligatorie repararea Ă®n reprezentanță pentru a nu pierde garanția. Am sunat înainte la reprezentanta. Doar piesele schimbate pierd garanția de la ei și întra în garanția service ului |
#8
Posted 10 April 2019 - 19:55
ssdreea, on 10 aprilie 2019 - 17:52, said:
Buna, am o Vitara inregistrata prima oara in octombrie 2016. Reviziile au fost facute dupa cum urmeaza: 1 000km martie 2017 15.000km sau 1an iunie 2018 (nu am stiut ca trebuie adusa la un an daca nu se fac 15 000km, cei de la service au inteles si masina a ramas in garantie) Anul acesta, avand experienta anterioara, am programat masina la service in martie. Surpriza, in februarie masina a fost lovita si dusa la un service agreat de asigurator. De atunci masina a ramas in service si nu va iesi inainte de sfarsitul lunii. Intrebarea mea este, un an (masia nici acum nu are 15 000km) inseamna un an de la ultima revizie, deci iunie 2019, sau un an de cand trebuia sa fac revizia daca respectam de la inceput regula cu un an, martie 2019? Mentionez ca masina nu este in garantia din fabrica (3 ani) ci a intrat in garantia extinsa cumparata separat. Multumesc Daca ai Vitara 1,6 benzina , reviziile sunt din 20 k km in 20 k km sau 1 an . Deci ai facut-o azi , la anu pe vremea asta e urmatoarea daca nu depasesti km . La celelalte motorizari e tot 1 an sau 15 k km etc . Rau ai facut ca ai acceptat sa nu-ti repare masina in reprezentanta ! Nu te intereseaza ce service e agreat de firma de asigurari , punct ! |
#9
Posted 11 April 2019 - 06:21
1. Vorbele rar au valoare pe aici. Vezi în ce condiții e scris că se acordă garanția.
2. Dacă ai luat-o în octombrie 2016 este încă în garanția totală de 3 ani pînă în octombrie anul curent. |
#10
Posted 13 April 2019 - 07:38
Pana la urma a fost atât de scumpa revizia plus schimbul de anvelope încât nu a mai zis nimeni nimic de garanție. Practic a fost inclusa în cele 15 milioane
|
|
#11
Posted 14 April 2019 - 08:25
#12
Posted 17 June 2019 - 20:00
Am si eu o intrebare. Si-a cumparat mama mea o masina noua, un Suzuki Ignis, pe 27 mai 2019. Ideea e ca are garantie 2+3 ani, si a facut acum 1000 km. Ei ii e frica sa nu duca masina la verificare, sa strice aia ceva intentionat la masina si sa se intoarca sa repare masina, in reprezentanta, pe banii ei.. Ce inseamna, mai exact, garantia auto oferita de producator/dealer si exista vre-o sansa ca acei mecanici sa faca "magarii"? Ce acopera, mai exact, garantia auto in primii 2 ani? Am citit garantia auto dar nu am inteles mare lucru.. Tin sa mentionez ca e prima masina cumparata de noua, pana acum avand doar o masina SH vai de mama ei (plina de probleme si, dupa reprezentanta Skoda, si mai multe probleme). Astept un raspuns, multumesc anticipat!
|
#13
Posted 17 June 2019 - 20:03
N.o sa strice nimic la verificarea de 1000 de km. Daca nu are incredere, poate sa ceara sa stea langa masina in timp ce se face verificarea.
|
#14
Posted 17 June 2019 - 20:24
Am inteles, merci! Totusi, am auzit ca fac prostioare mecanicii la revizii.. Stiti cumva, sunt multe cazuri? Si, sa zicem ca suntem primul caz cand strica ceva intentionat. Ce am putea face? Reparam din buzunarul nostru sau e pe garantie?
|
#15
Posted 17 June 2019 - 20:28
Pai cei de la care ai auzit ca ti se va strica intentionat masina daca o duci la reprezentanta, nu ti-au spus si pe banii cui o vei repara?
|
|
#16
Posted 17 June 2019 - 20:39
Am auzit de un caz acum 20 de ani cand au inlocuit un set ambreiaj de pe un Santa Fe, la prima revizie. Probabil ca aveau nevoie de un volant sau de altceva, cert e ca omul s.a dus pentru o revizie si a stat aproape 4h sechestrat in sala de asteptare, fiind pacalit ca n.au venit filtrele, ca e pauza de masa, etc. Eu alt caz nu cunosc, in ziua de azi sunt camere, nu cred ca.si mai pune cineva pielea la saramura.
|
#17
Posted 18 June 2019 - 00:43
#18
Posted 18 June 2019 - 01:03
Radu_Iulian, on 17 iunie 2019 - 20:24, said:
Am inteles, merci! Totusi, am auzit ca fac prostioare mecanicii la revizii.. Stiti cumva, sunt multe cazuri? Si, sa zicem ca suntem primul caz cand strica ceva intentionat. Ce am putea face? Reparam din buzunarul nostru sau e pe garantie? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users