Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 

Sfaturi zugravire camera

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
alexsilver1

alexsilver1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 10.04.2014
Bună ziua,

Poate nu am ales categoria potrivita unde sa postez, dar am o întrebare pentru cei pricepuți în zugrăveli interioare. Țin sa va spun ca sunt începător și în ciuda celor menționate, dar am ales sa imi zugrăvesc singur camera ( camera de cămin, 16 metri pătrați) în care locuiesc cu chirie. Sâmbăta am fost în dedeman și am cumpărat șpaclu de diferite mărimi, bandă abraziva granulație 120, gletiera dreapta ( nu cum zimți si ce mai avea pe acolo), amorsa Kober deoarece urmează sa folosesc lavabila Zertifikat produsa tot de Kober și din recomandările citite pe internet, este recomandat sa folosești lavabila de la același producător cu amorsa. Astăzi am fost în dedeman și am mai luat burete fin pentru curățat/spalat pereții, folie de protecție mobilier,ochelari și o mistrie de dimensiune mica ( am zis sa o iau pentru a-mi ușura munca când dau cu glet în colturi).

Țin sa va zic ca încăperea mereu a fost afectata de igrasie, mai ales tavanul și anul trecut a început sa se umfle și zugraveala. Am tot zis ca zugrăvesc, dar a venit iarna și am lăsat pentru primăvara.