![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract Voce Mobil
Last Updated: Apr 10 2019 11:14, Started by
Foarith
, Apr 09 2019 19:39
·
0

#1
Posted 09 April 2019 - 19:39

Cam in cat timp o sa primesc un raspuns la cererea de reziliere a unui abonament, cerere realizata in seara asta?
|
#2
Posted 09 April 2019 - 19:49

Ei ce-au zis ?
Quote Cererea de incetare a contractului la initiativa abonatului se va produce in termen de 30 de zile de la inregistrarea acesteia numai daca toate sumele datorate catre Telekom Romania Mobil au fost integral achitate pana la aceasta data. Pentru perioada cuprinsa intre data ultimei facturi si data incetarii contractului de abonament, Abonatul va beneficia numai de minutele/serviciile incluse in tipurile de abonamente contractate, aferente/proportionale numarului de zile din aceasta perioada. http://telekomro.cus...ei-contractuale |
#3
Posted 09 April 2019 - 19:55

#5
Posted 09 April 2019 - 20:01

Cam in cat timp o sa primesc un raspuns la cererea de reziliere a unui abonament, cerere realizata in seara asta? Apropo, le ceri acordul pentru reziliere? Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie? Mi-e mila de toti cei ca tine care nu isi cunosc drepturile si stau la mana corporatistilor. Pune mana si informeaza-te si lasa cererile ca nu asa se face o reziliere. Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:04. |
#6
Posted 09 April 2019 - 20:03

In cat timp vor ei. Apropo, le ceri acordul pentru reziliere? Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie? |
#7
Posted 09 April 2019 - 20:07

Nu intelegi ca nu trebuie sa le ceri lor nimic?
Ii anunti ca ai decis sa denunti unilateral contractul. Asta trebuie sa faci. Nu cereri si alte prostii care sa tergiverseze procesul. Nu iti trebuie nicio aprobare. E dreptul tau sa pleci cand vrei tu, nu cand vor ei. Tu doar trebuie sa le aduci la cunostinta decizia pe care ai luat-o. Iar documentul pe care il redactezi se numeste notificare, nu cerere. notificare: Aducere la cunoștință în mod oficial Si: avizare, înștiințare. 2 (Spc) Înștiințare oficială scrisă, adresată unei persoane prin organul competent, cu scopul de a-i pune în vedere că un fapt sau un act juridic a fost îndeplinit sau urmează să fie îndeplinit E clar acum? Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:12. |
#8
Posted 09 April 2019 - 20:11

Nu intelegi ca nu trebuie sa le ceri lor nimic? Ii anunti ca ai decis sa denunti unilateral contractul. Asta trebuie sa faci. Nu cereri si alte prostii care sa tergiverseze procesul. Nu iti trebuie nicio aprobare. E dreptul tau sa pleci cand vrei tu, nu cand vor ei. Tu doar trebuie sa le aduci la cunostinta decizia pe care ai luat-o. Multumesc mult. |
#9
Posted 09 April 2019 - 20:14

Inseamna ca in 30 de zile vei primi un raspuns la cerere, raspuns care poate fi negativ.
Adica nu iti aproba cererea si deci nu iti inchid abonamentul. Asta se intampla cand nu iti cunosti drepturile. Ai inteles care e diferenta dintre cerere si notificare? Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:17. |
#10
Posted 09 April 2019 - 20:16

Inseamna ca vei primi un raspuns la cerere, raspuns care poate fi negativ. Adica nu iti aproba cererea. Ai inteles diferenta dintre cerere si notificare? Am avut doar un telefon luat la portare, pe care l-am platit. Edited by Foarith, 09 April 2019 - 20:17. |
#11
Posted 09 April 2019 - 20:19

Ma bucur ca ai inteles.
Poate data viitoare ai sa trimiti o notificare, nu o cerere... |
|
#13
Posted 09 April 2019 - 20:30

Nu are nicio importanta din doua motive.
1. A primit notificare ca poate rezilia daca nu e de acord cu cresterea tarifului. 2. Perioada contractuala nu creeaza nicio obligatie daca nu ai beneficiat de reduceri la abonament sau telefon. |
#14
Posted 09 April 2019 - 20:35

#15
Posted 09 April 2019 - 20:37

In cat timp vor ei. Apropo, le ceri acordul pentru reziliere? Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie? Mi-e mila de toti cei ca tine care nu isi cunosc drepturile si stau la mana corporatistilor. Pune mana si informeaza-te si lasa cererile ca nu asa se face o reziliere. Danut, deloc n.ai evoluat in toti acesti ani 😁 esti ca o placa ruginita. Ca.i cerere, ca.i notificare...in acest caz este fix acelasi lucru, nu intereseaza pe nimeni c.ai scris cerere sau notificare. Ceva util de spus chiar nu ai? |
#16
Posted 09 April 2019 - 20:38

|
#17
Posted 09 April 2019 - 20:39

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users