Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
New Amsterdam - (Spitalul Bellevue)

Geotextil care sa retina cat mai ...

Port Forwarding Config - Luster T...

Cand se deschid toaletele din Par...
 Essilor Crizal?

Sony A6400 - Video

recomandari structura - sarcina m...

Voi aveți incredere in recen...
 TheaSea Luxury Suites - Kallikrat...

Ce aplicatie imi trebuie sa...?

Transfer agenda telefonica

Recomandare banca pentru imprumut
 Potopul ce urmeaza in domeniul me...

Duster, scarțait viraj

Medicația psihotropa agravea...

La mulți ani @Lieutenant!
 

Reziliere contract Voce Mobil

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018
Cam in cat timp o sa primesc un raspuns la cererea de reziliere a unui abonament, cerere realizata in seara asta?

#2
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,306
  • Înscris: 17.05.2004
Ei ce-au zis ?

Quote

Cererea de incetare a contractului la initiativa abonatului se va produce in termen de 30 de zile de la inregistrarea acesteia numai daca toate sumele datorate catre Telekom Romania Mobil au fost integral achitate pana la aceasta data. Pentru perioada cuprinsa intre data ultimei facturi si data incetarii contractului de abonament, Abonatul va beneficia numai de minutele/serviciile incluse in tipurile de abonamente contractate, aferente/proportionale numarului de zile din aceasta perioada.

http://telekomro.cus...ei-contractuale

#3
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postwaterman, on 09 aprilie 2019 - 19:49, said:

Nu mi-au spus nimic. Doar au facut copie la cerere si au trimis-o. Vreau sa stiu cat dureaza sa primesc confirmarea ca se va rezilia abonamentul, nu in cat timp de la confirmare se va rezilia.

Edited by Foarith, 09 April 2019 - 19:55.


#4
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,306
  • Înscris: 17.05.2004
Au tăcut ca muții așa ?
Tu i-ai întrebat și ei tăceau ?

#5
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

View PostFoarith, on 09 aprilie 2019 - 19:39, said:

Cam in cat timp o sa primesc un raspuns la cererea de reziliere a unui abonament, cerere realizata in seara asta?
In cat timp vor ei.
Apropo, le ceri acordul pentru reziliere?
Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie?

Mi-e mila de toti cei ca tine care nu isi cunosc drepturile si stau la mana corporatistilor.
Pune mana si informeaza-te si lasa cererile ca nu asa se face o reziliere.

Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:04.


#6
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postdanutz34, on 09 aprilie 2019 - 20:01, said:

In cat timp vor ei.
Apropo, le ceri acordul pentru reziliere?
Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie?
Pai am depus o cerere de reziliere si as dori sa stiu daca este aprobata sau nu. De exemplu, tot azi am depus la vodafone si am primit confirmare ca se va realiza rezilierea.

#7
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Nu intelegi ca nu trebuie sa le ceri lor nimic?
Ii anunti ca ai decis sa denunti unilateral contractul.
Asta trebuie sa faci. Nu cereri si alte prostii care sa tergiverseze procesul.

Nu iti trebuie nicio aprobare. E dreptul tau sa pleci cand vrei tu, nu cand vor ei.
Tu doar trebuie sa le aduci la cunostinta decizia pe care ai luat-o.

Iar documentul pe care il redactezi se numeste notificare, nu cerere.

notificare: Aducere la cunoștință în mod oficial Si: avizare, înștiințare. 2 (Spc) Înștiințare oficială scrisă, adresată unei persoane prin organul competent, cu scopul de a-i pune în vedere că un fapt sau un act juridic a fost îndeplinit sau urmează să fie îndeplinit

E clar acum?

Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:12.


#8
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postdanutz34, on 09 aprilie 2019 - 20:07, said:

Nu intelegi ca nu trebuie sa le ceri lor nimic?
Ii anunti ca ai decis sa denunti unilateral contractul.
Asta trebuie sa faci. Nu cereri si alte prostii care sa tergiverseze procesul.

Nu iti trebuie nicio aprobare. E dreptul tau sa pleci cand vrei tu, nu cand vor ei.
Tu doar trebuie sa le aduci la cunostinta decizia pe care ai luat-o.
Deci, daca cererea a fost trimisa, inseamna ca in 30 de zile voi avea abonamentul inchis.
Multumesc mult.

#9
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Inseamna ca in 30 de zile vei primi un raspuns la cerere, raspuns care poate fi negativ.
Adica nu iti aproba cererea si deci nu iti inchid abonamentul.
Asta se intampla cand nu iti cunosti drepturile.

Ai inteles care e diferenta dintre cerere si notificare?

Edited by danutz34, 09 April 2019 - 20:17.


#10
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postdanutz34, on 09 aprilie 2019 - 20:14, said:

Inseamna ca vei primi un raspuns la cerere, raspuns care poate fi negativ. Adica nu iti aproba cererea.
Ai inteles diferenta dintre cerere si notificare?
Am inteles. Nu cred ca o sa primesc un raspuns negativ deoarece nu am avut niciun telefon luat in rate si nu am fost de acord cu majorarea tarifelor de la 15 aprilie.
Am avut doar un telefon luat la portare, pe care l-am platit.

Edited by Foarith, 09 April 2019 - 20:17.


#11
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Ma bucur ca ai inteles.
Poate data viitoare ai sa trimiti o notificare, nu o cerere...

#12
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,306
  • Înscris: 17.05.2004
Perioada contractuală a expirat ?

#13
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Nu are nicio importanta din doua motive.

1. A primit notificare ca poate rezilia daca nu e de acord cu cresterea tarifului.
2. Perioada contractuala nu creeaza nicio obligatie daca nu ai beneficiat de reduceri la abonament sau telefon.

#14
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postwaterman, on 09 aprilie 2019 - 20:28, said:

Perioada contractuală a expirat ?
Nu, nu a expirat. Mai are 2 luni

#15
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,654
  • Înscris: 25.07.2004

View Postdanutz34, on 09 aprilie 2019 - 20:01, said:


In cat timp vor ei.
Apropo, le ceri acordul pentru reziliere?
Sa inteleg ca decizia asta le apartine lor, nu tie?

Mi-e mila de toti cei ca tine care nu isi cunosc drepturile si stau la mana corporatistilor.
Pune mana si informeaza-te si lasa cererile ca nu asa se face o reziliere.

Danut, deloc n.ai evoluat in toti acesti ani 😁 esti ca o placa ruginita. Ca.i cerere, ca.i notificare...in acest caz este fix acelasi lucru, nu intereseaza pe nimeni c.ai scris cerere sau notificare. Ceva util de spus chiar nu ai?

#16
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,306
  • Înscris: 17.05.2004
Atunci nu cred că se poate rezilia. Posted Image Posted Image Posted Image

View Postdanutz34, on 09 aprilie 2019 - 20:30, said:

2. Perioada contractuala nu creeaza nicio obligatie daca nu ai beneficiat de reduceri la abonament sau telefon.

Ce înseamnă pentru tine contractual ?

#17
Foarith

Foarith

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 11.12.2018

View Postwaterman, on 09 aprilie 2019 - 20:37, said:

Atunci nu cred că se poate rezilia. Posted Image Posted Image Posted Image
De ce sa nu se poata rezilia din moment ce spune in notificare ca pot rezilia in mod unilateral daca nu sunt de acord?

#18
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,306
  • Înscris: 17.05.2004
Atunci se poate. Mea culpa.
Deci ai scăpat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate