Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Autostrada 100km pt biciclete
#19
Posted 08 April 2019 - 13:38
#20
Posted 08 April 2019 - 13:38
mda, cand ai mii de km de autostrada care traverseaza tara in zig zag in toate directiile, iti permiti si arogante de-astea. noi mai avem cateva sute de ani pana acolo...
|
#21
Posted 08 April 2019 - 13:41
daniMMM, on 08 aprilie 2019 - 13:38, said:
Si cum stau in tren 100 de biciclisti? Dacă e tren de navetişti, faci 2-3 vagoane speciale pentru aşa ceva. Din alea etajatale. Păcat că la metrou nu merge să intri cu bicicleta în zilele lucrătoare. Ce m-am certat cu unii că am vrut să las bicicleta la nivelul intermediar (ştiam că nu am voie să o iau în staţie) şi nu au vrut să mă lase... japiţe imbelice, cu ce-i încurca dacă o lăsam acolo, că o puneam într-un loc unde nu încurca. |
#22
Posted 08 April 2019 - 13:44
Quote pt ca electricele zburda pe langa tine si prin tine cu viteze si de 50-60km/h Quote Prin unele oraşe din S.U.A. îţi poţi pune bicicleta în faţa autobuzului sau troleibuzului (la tramvaie şi metrou uşor nu cred că au chestia asta), dar precum şi în filmarea din Elveţia, tot îţi trebuie forţă pentru aşa ceva. Dar au locuri speciale in vagoanele de tren. Chiar si in alea care urca la 3000m... Sunt unii care urca in varf sa coboare cu mountain bike-ul. SI intrarea in vagon e la nivelul peronului, doar impingi bicicleta. |
#23
Posted 08 April 2019 - 13:44
business11, on 08 aprilie 2019 - 12:49, said:
dar de ce se numeste autostrada si nu drum pentru biciclisti ca nu imi dau seama. Autostrada contine si cuvantul AUTO, care reprezinta o strada pentru autoturisme. Deci aici vorbim de un drum de biciclete, mare rahat. Dar ca a fost tradus aiurea de reporterul roman, ca sa impresioneze. djl, on 08 aprilie 2019 - 13:09, said:
Mai degrabă ar trebui făcute vehicule pentru transportul în comun care să permită transportarea uşoară a bicicletelor pe distanţe mai mari (cel puţin transport preorăşenesc). Aici vedem un sistem vechi, azi avem vehicule low-floor şi alte chestii. Prin unele oraşe din S.U.A. îţi poţi pune bicicleta în faţa autobuzului sau troleibuzului (la tramvaie şi metrou uşor nu cred că au chestia asta), dar precum şi în filmarea din Elveţia, tot îţi trebuie forţă pentru aşa ceva. https://sbahn.berlin...bikes-on-board/ Cu spatii dedicate [ https://bilder.bahninfo.de/1239553314_s-bahn_fahrradabteil.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 08 April 2019 - 13:51. |
#25
Posted 08 April 2019 - 14:28
Wotan, on 08 aprilie 2019 - 13:44, said:
Termenul original in germana e Radschnellweg, adica pista rapida pentru biciclete https://de.wikipedia...i/Radschnellweg Dar ca a fost tradus aiurea de reporterul roman, ca sa impresioneze. asa mai merge. Ai si un articol pe limba germana ca eu nu am gasit nimic. |
#26
Posted 08 April 2019 - 14:36
eiffel, on 08 aprilie 2019 - 13:44, said:
Pai si o semi iti poate depasi 40... adica cand omul nu mai da din pedale o secunda, viteza se duce imediat inapoi, la electrice, o poti tine cu 50-60 cat te tine bateria oricum 90% din bicle nu sint cursiere (semi?) eu cu a mea pot prinde cam 25, cam maxim, pt ca imi iese imediat limba de un cot. Ceea ce e ok. Mai putin ok mi se par insa aceste electrice, pe care le compar cu motocicletele, spuneam eu Edited by unbrutus, 08 April 2019 - 14:37. |
#27
Posted 08 April 2019 - 14:40
Quote eiffel, te referi la S.U.A. sau Elveţia? In SUA n-am fost. |
#28
Posted 08 April 2019 - 14:55
Va bucurati la asemenea idei, nu sunt rele evident dar... ele vor fi pentru pasionati aproape exclusiv ! Pai oamenii obisnuiti lesina dupa 2-3 statii de pedalat... dupa aia se baga precum hipsterii in autobuze si tramvaie, 100km fac numai pasionatii, sportivii.
Da, se pot face "autostrazi" pentru bicle (ciclostrazi) si sunt mai inguste, se consuma mai putin teren, pot fi facute din alte materiale nu neaparat asfalt.. ceva mai eco dar cum spuneam... mai intai sa existe o cerere reala, nu doar a pasionatilor ca ei nu sunt chiar asa multi incat sa merite. Edited by andreic, 08 April 2019 - 14:59. |
|
#29
Posted 08 April 2019 - 16:06
zzhunt, on 08 aprilie 2019 - 12:49, said:
buna intrebare. Cred ca da, ca pe ea ar trebui sa se plimbe amatori Aia pro de la turul frantei sa se organizese sepatat pt antrenamente zzhunt, on 08 aprilie 2019 - 12:56, said:
...cred ca ar merge si la noi 1 data pe an sa se opreasca circulatia pe autostrada aia bucuresti ploiesti si sa fie deschisa pt biciclete Nu cred că ar fi prea mulți bicicliști. Dacă ar fi pentru BMW-uri și cefe late, n-ai mai avea loc! |
#30
Posted 08 April 2019 - 16:07
#31
Posted 08 April 2019 - 16:08
business11, on 08 aprilie 2019 - 14:28, said: asa mai merge. Ai si un articol pe limba germana ca eu nu am gasit nimic. Lasati articolul acela de doi bani; dvs. faceti parte dintre "rasfatatii" Europei - sunteti excelent pozitionat, la intretaierea celor mai spectaculoase velorute europene : http://www.eurovelo.org/routes/ https://www.eurovelo.at/index.html |
#32
Posted 08 April 2019 - 16:16
unbrutus, on 08 aprilie 2019 - 14:36, said:
pe distante scurte, si cu efortul muschilor, si numai daca omul e sportiv maxim. adica cand omul nu mai da din pedale o secunda, viteza se duce imediat inapoi, la electrice, o poti tine cu 50-60 cat te tine bateria oricum 90% din bicle nu sint cursiere (semi?) eu cu a mea pot prinde cam 25, cam maxim, pt ca imi iese imediat limba de un cot. Ceea ce e ok. Mai putin ok mi se par insa aceste electrice, pe care le compar cu motocicletele, spuneam eu Eu pot merge cu cursiera asa undeva pe la 30km/h, nu trag tare. Pe asfalt bun pot merge si mai repede si nu cu foarte mare efort Bine ca sunt alti care ies de 3-4 ori pe saptamana la ture, mai au si trainer acasa aia da pot mere cu viteza. Eu ies la tura lunga 1 data pe saptamana |
#33
Posted 08 April 2019 - 16:19
andreic , oamenii obişnuiţi leşină după 2-3 staţii de pedalat dacă merg doar gonetă.
La viteză medie, nici eu când aveam burtă nu leşinam dacă mergeam accelerat + mică pauză. |
|
#34
Posted 08 April 2019 - 16:23
unbrutus, on 08 aprilie 2019 - 14:36, said:
...eu cu a mea pot prinde cam 25, cam maxim... |
#35
Posted 08 April 2019 - 16:31
era faina o pista dasta de 100 km dar numai pt biciclete, plecai de dimineata cu bicla
cu un prieten si pana seara ajungeai ,mai te opreai la o bodega,magazin ceva beai mâncai ceva si plecai, mai o caterinca pe drum mai prindeai o portiune de drum la vale cu vant de nici nu mai e nevoie sa pledalezi. cine stie stie cine nu cik lesina dupa 2 statii ))) de mers in autobuz:)) Digix, on 08 aprilie 2019 - 16:23, said: Prind și 35 km/h dar nu pe distanțe lungi, sau 50-55 km/h la vale. 25 km/h am avut viteza medie pe 200 km cu pauze cu tot. 31-32 km/h pot susține pentru 20 de minute. La o cursă de 100 km am avut viteza medie de 29 km/h ĂŽn deplasare (fără pauze). Depinde mult de greutatea biciclistului, a bicicletei, de tipul bicicletei (cursieră pentru viteză), de nivelul de pregătire fizică și vârstă, plus condițiile de mers, adică mergi cu viteză mai mare când ești ĂŽn pluton, decât atunci când mergi individual. io am prins odata mai mult de 60 ,am pedalat la vale si am sarit de mi-am rupt o coasta, puteam sa mor ,am avut ghinion ca n-am murit ))) |
#36
Posted 08 April 2019 - 17:44
Am prins și eu 60 km/h la vale. Totuși, după cum am constatat pe propria piele, nu e nevoie de viteză prea mare ca să pățești ceva. Eu aveam vreo 25 km/h când mi-a ieșit o mașină din dreapta, la 2 m în fața mea. Eram pe drumul cu prioritate, complet regulamentar, cu lumini față-spate, geacă reflectorizantă, benzi reflectorizante la glezne, catadioptri la roți și pedale, etc. A fost suficientă viteza ca să îmi rup mâna cu tijă, 5 șuruburi, operație cu anestezie generală și alte alea. S-a întâmplat acum, în februarie, în București. Încă fac kinetoterapie.
Edited by Digix, 08 April 2019 - 17:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users