Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Transformare Ford transit in camper
Last Updated: May 22 2020 06:54, Started by
IllIam
, Apr 07 2019 10:10
·
0
#1
Posted 07 April 2019 - 10:10
Am un Ford Transit de persoane si vreau sa-l folosesc ca si un camper. Este de 9 presoane cu scaunele din spate mobile. m-am gandit sa pun doua paturi si fac un dus/vc care se pot pune in masina ca si module. Partea din fata nu are separator. Din punct de vedere legislativ nu modific masina. Teoretic ce fel de "bagaje" am dreptul sa transport cu masina ? Mentionez ca scaunele se pot remonta. Probleme in strainatate ??. Multumesc.
|
#3
Posted 07 April 2019 - 11:14
O remorca de maxim 750 kg, nu-ti satisface nevoile?
Amenajeaza dusul si 2 paturi in ea. |
#4
Posted 07 April 2019 - 12:04
[ https://squir.com/media/catalog/product/cache/1/image/830x623/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/6/9673.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Acesta este Fordul Tranzit pe care vrei sa il modifici? |
#6
Posted 07 April 2019 - 14:54
În opinia mea, toaleta nu este necesară. Ocupă un loc util, mai ales că mașina nu este foarte mare.
Să gândim aplicat, un camper staționează pe timpul nopții într-un camping. Așa este civilizat și safe. Cu excepția cazurilor când se va staționa în natură sălbatică. Dar aceste situații sunt mai rare. De regulă se face popas într-un loc amenajat, acolo unde sunt toalete, dușuri cu apă caldă, acces la 230Vca etc Un microbus din acesta poate fi amenajat destul de simplu, cu două paturi, sau cu unul mai mare. Oricum, ținând cont de dimensiunile dintre oalele roților din spate, lățimea maximă a paturilor nu poate fi mai mare de 65cm, sau de 130cm în cazul unui pat unic. Patul poate fi făcut pe un cadru de aluminiu, cu un fund din placaj (10-12mm) din plop/mesteacăn/ceiba. O saltea de circa 15-20cm înălțime este perfectă. Sun acest pat pot fi depozitate bagaje diverste. Pe lateralele, folosind țeavă regtangulară din aluminiu, sudată, ori prinsă în nituri/șuruburi, se construiește un mic schelet de dulap, apoi se îmbracă cu tablă aluminiu, sau placaj de 12mm. Ușile, sertarele, făcute cu sistem de blocare, pentru a nu se deschide accidental. Apoi totul se îmbracă într-o mochetă auto, ori un vinilin. Ideea at fi ca la interior să existe doar materiale moi și fonoabsorbante. Dacă mașina este lungă și permite un spațiu suplimentar patului, ar fi utilă o masă tip birou, rabatabilă, sau nu. Pentru mici operațiuni în timpul parcărilor de scurtă durată, sau când vremea este proastă, plouă. În restul timpului, gătitul se face afară, la aer, sub un acoperiș de cort (eventual). Ar fi necesare: Un aragaz cu butelie, de doar două ochiuri, este suficient. Mai mare nu se justifică. Un frigider mic, alimentat dintr-un invertor (500w) sau direct de la rețea în timpul staționării în camping. Un rezervor de apă (nu-i musai) cu o capacitate de 12-15 litri. Când pleci cu camperul nu trebuie să reproduci condițiile de acasă. Îți trebuie doar strictul necesar. În străinătate costurile sunt destul de mari la băuturi, bere, vin, apă, sucuri. Dacă le cumperi de la market și le răcești pe cont propriu, economisești destul de mulți bani. Cu mâncarea este mai complicat, pentru că nu poți găti tot timpul. Și parcă nu-i deloc fair să pui femeia să gătească în timpul vacanței, în loc să vă plimbați. Totuși, un mic dejun rapid, o omletă, poate niște supă ori un șnițel, nu înseamnă foarte mult timp. Iar seara, la cină, este de mers la restaurant, totuși. Sugestia mea ar fi să nu acordați excesiv de multă atenție gătitului. Pentru camper, principala problemă tehnică este încălzirea/răcorirea în timpul staționării. Aici este partea cea mai complicată. Vara este prea cald, alteori este prea răcoare. Nu mai pomenesc de primăvară sau toamnă, cazuri în care camperul devine de nefolosit în lipsa unei climatizări. So, un sistem de climatizare cu funcționare independentă de motor este investiția cea mai importantă. Trebuie menținută o temperatură de 23-24 grade pentru ca habitaclul să fie confortabil și să fie plăcut de locuit. Vara poate fi cald și în timpul nopții. Am prins temperaturi pe timpul noții de 26-27 grade afară. La interior nu scădea sun 29-30 grade. Pentru mine era mult prea cald ca să pot dormi. Dacă se deschid geamuri, va fi zgomot și nu se poate dormi liniștit. Nu-i o soluție. |
#7
Posted 07 April 2019 - 20:41
tomaso, on 07 aprilie 2019 - 10:26, said:
Ce model? Pune o poză cu ce fel de Transit este. tioopedi, on 07 aprilie 2019 - 11:14, said:
O remorca de maxim 750 kg, nu-ti satisface nevoile? Amenajeaza dusul si 2 paturi in ea. |
#8
Posted 07 April 2019 - 21:02
tomaso, on 07 aprilie 2019 - 14:54, said:
În opinia mea, toaleta nu este necesară. Ocupă un loc util, mai ales că mașina nu este foarte mare. Să gândim aplicat, un camper staționează pe timpul nopții într-un camping. Așa este civilizat și safe. Cu excepția cazurilor când se va staționa în natură sălbatică. Attached Files |
#9
Posted 07 April 2019 - 21:09
O să ai probleme la ITP, va trebui demontat tot si puse scaunele, asta anual fiind mai veche mașina.
|
#10
Posted 07 April 2019 - 21:15
rocaddy, on 07 aprilie 2019 - 21:09, said:
O să ai probleme la ITP, va trebui demontat tot si puse scaunele, asta anual fiind mai veche mașina. |
|
#11
Posted 07 April 2019 - 21:19
IllIam, on 07 aprilie 2019 - 21:02, said: Ideea este ca am prins un chef de calatorie si as dori sa incerc prima data. Acest Transit il am din 2001, are aer conditionat, este in stare f buna, consuma putin. Ai dreptate, nu am de gand sa car cratitele dupa mine, de aceea nu am prevazut bucatarie. De un dus si veceu totusi as avea nevoie, mai ales ca amandoua se pot rezolva destul de usor.Intentionez sa campez si in varf de munte..) Mai avem si doi caini care vin, tr sa avem grija si de ei. Avand acest microbus as dori sa vad cum este viata de campare si daca ne place, cumparam ceva serios mai nou, un campervan. Ca solutie de incalzire m-am gandit la asa ceva, https://www.amazon.d...ct_sims?ie=UTF8 . Un veceu https://www.amazon.d...itĂ Ă Ă Ă . Va fi in acelasi spatiu unde dusul. Va fi conceput ca o vana jos si o cortina jur imprejur. Dusul cu o pompita ditr un bidon retur alta pompita in alt bidon.. Cortina se poate da jos (este agatat de tavan ) Problema mea este ca scaunele fiind scoase si bagate 2 paturi (joase) plus dusul cu veceu (joase cu cortina demontata.) biciclete, caini etc, o sa am probleme cu politia ?? Fiind autoturism cu 9 locuri dar cu locurile din spate scoase ?? Sunt interesat.cu catel cu tot.bafta |
#12
Posted 08 April 2019 - 12:25
IllIam, on 07 aprilie 2019 - 21:15, said:
Da, asta stiu, totul va fi independent de masina.. Ce este daca ma opreste politia si am doua paturi in spate, 2 caini biciclete si alte bagaje, in loc de scaune ?? Din experienta iti zic - nimic. In trupa noastra de plimbareti, avem 2 Multivane T4, un T5 Atlantis, si un T3 modificat asa cum vrei tu, cu pat construit inauntru, etc. Umblam pe la intalnelile de bus-uri din strainatate, am fost opriti de politie dar nimeni nu a comentat nimc referitor la amenajarea interioara. Inclusiv la vama. Da, la ITP trebuie masina sa aiba toate scaunele (de aici si problema mea, ca, instaland un scaun rotativ dreapta fata, automat nu mai pot monta unul din scaunele back-to back de la T4...) Pentru incalzire, eu folosesc un Planar de 4kw pe aer (vezi jurnalul meu de bord), iar ca echipament, am un frigider legat pe invertor la bateria a doua, si in constructie sistemul de alimentare externa de 230v, pentru bus.
Edited by calinkgb, 08 April 2019 - 13:41.
|
#13
Posted 08 April 2019 - 14:00
Din pacate, dupa cateva telefoane la RAR si politie am primit urmatorul raspuns. RAR, "tr omologat da nu stie cum".. Politia: amenda si ridicarea talonului daca nu sunt scaunele in masina...Asta se intampla daca este o actiune comuna intre RAR si Politie de obicei.. Dupa aceea am sunat la cateva firme autorizate ca sa transform autoturismul in utilitara cu montarea unui despartitor.Nimeni nu se ocupa, cel putin in bihor.. Teoretic s-ar putea face la reprezentanta Ford, dar nici n-am sunat considerand ca are 20 de ani..Asa ca am trecut la planul B. Randul din spate se poate rabata asa ca am un spatiu de 175x190, unde pot monta doua somiere cu saltele, Pot monta un sistem de dus pe usa din spate iar si WC mobil care se poate folosi cand e necesar intr-o cabina de "2sec" de la decathlon, langa masina. Dus cu pompita 12V eventual apa calda de la soare. Sistem de incalzire cu motorina, modulara, As mai izola tavanul si geamurile, care sunt fumurii oricum.Loc de depozitare am destul, pot cara cu mine chiar si un cort, scaune, mese. Si cainii o sa incapa f bine pe bancheta din mijloc.
Attached Files |
#14
Posted 22 May 2020 - 06:54
Asta cu ridicarea talonului si amenda daca nu sunt scaunele in masina e reala?
Daca producatorul(in cazul meu vw) a prevazut masina cu maxim 8+1 locuri unde scrie ca este ilegal sa circuli cu 5+1 ? La mine in afara de randul din fata totul este plug&play se pot scoate si pune la loc in 2 minute. Daca am nevoie sa car 5 oameni si restul bagaje sunt obligat sa tin si ultima bancheta? Cred ca au raspuns in necunostinta de cauza. Daca ai scaune fixe si le scoti sunt de acord cu ei, dar cand masina permite din fabrica instalarea/dezinstalarea in functie de necesitati nu cred sa fie cu adevarat probleme. Legat de partea de transformare in camper sunt firme care fac aceasta modificare legal conform normelor rar. Dar trebuie conform legii sa contina urmatoarele elemente: scaune si masa pat/paturi clasice sau obtinute prin rabatarea scaunelor facilitati pentru gatit facilitati pentru depozitare Toate elementele trebuie sa fie fixate rigid si sa faca parte dintr-un proiect de transformare (aici te ajuta firma care se va ocupa de omologare) Spor la treaba. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users