Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Explorer - SUV mare in Europa
Last Updated: Apr 09 2019 09:41, Started by
Courage
, Apr 06 2019 10:47
·
0
#1
Posted 06 April 2019 - 10:47
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B9jpAWTxfPc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2020-ford-explorer-plug-in-hybrid-revealed-in-europe-has-131-kwh-battery-133497_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Din 2020 va ajunge si in Europa, cu motorizare 3l si Hibrid Plug-in Quote
As a plug-in hybrid, the mid-size SUV is much obliged to travel up to 25 miles (40 kilometers) on electricity. A 10-speed automatic transmission comes standard, matched to intelligent all-wheel drive. 3.4 liters per 100 kilometers (69 mpg) and 78 grams of carbon dioxide per kilometer are impressive in their own right, more so if you consider the weight of the Explorer Plug-In Hybrid. Towing? Trailers weighing up to 5,511 pounds (2,500 kilograms) shouldnââ˘t pose a problem to the seven-seater utility vehicle. Even though itââ˘s designed to save fuel whenever possible, the Explorer PHEV features driving modes that include Normal, Sport, Snow, and Towing. Sales in Europe kick off early in 2020, and two trim levels will be offered for the time being. These are the ST-Line and Platinum, and both feature 20-inch wheels, 10.1-inch touchscreen infotainment, and a 12.3-inch digital instrument cluster. 2020 Ford Explorer Plug-In Hybrid Revealed In Europe, Has 13.1-kWh Battery E ditamai monstrul, cu motorizare 3l (hibrida), care in momentul in care ramane fara baterie, probabil suge 20l+/100Km in traficul nostru. E totusi o alternativa binevenit pt familiile mari, eu cu siguranta voi dori sa fac un test drive. |
#3
Posted 06 April 2019 - 11:56
Ca si mijloc de transport in Bucuresti nu vad decat doua alternative : un tanc sau un Monster Truck...
@Courage : nu sunt fan Ford insa sunt fan Cadillac Escalade.... Attached Files |
#5
Posted 06 April 2019 - 13:15
E aproape imposibil să rămână fără baterie, fiindcă așa e concepută orice hibridă.
|
#6
Posted 06 April 2019 - 14:54
#8
Posted 06 April 2019 - 18:13
Ginerica al meu a avut Escalade si nu stia cum sa scape de el. Consuma prea mult si nu era atat de bani, ca benzina e ieftina dar nu-i placea sa mearga saptamanal la pompa...
Cu banii e alta treaba, ca la service tariful e dupa marca masinii. Daca e mai veche nu conteaza, munca e la fel, ba chiar motive in plus ptr. cerut bani. Explorer nu e SUV mare. E marisor, dar inca in marimea zisa medie. Deja exagerat dupa parerea mea, mai ales daca ne gandim ca majoritatea timpului va transporta doar o persoana. Cu fundu mare si pretios, desigur. Vanzarile de auto hybrid merg prost pentru vehicule SUV. Se mai lungeste, pana cand electricele vor deveni convenabile, adica nu stim cand. Nu cred in consumul mentionat in reclama. Se ia ochii publicului cu povesti si ecrane mari pe bord. |
#9
Posted 06 April 2019 - 19:08
Mare ca mare, dar urât cu spume.
Privit din lateral îmi amintește de prima generație de Ssangyong Rodius, care a fost un monument de urâțenie. ps. La min 1:06 prezentatoarea rabatează ultimul rând de scaune și se mișcă cumva toată consola respectivă? Edited by ericmario, 06 April 2019 - 19:15. |
#10
Posted 06 April 2019 - 19:33
Mi se pare mie sau zice "a mid-size SUV..." ?
😂😂 Si mai sunt cate unii pe aria auto care isi ia suv-uri gen...T-Roc 😂😂😂 Edited by SSpantzer, 06 April 2019 - 19:34. |
|
#11
Posted 06 April 2019 - 19:43
Tsunnnami, on 06 aprilie 2019 - 14:54, said:
Ca "size" poate, dar in totalitate concurentul e Lincoln Navigator, si Lincoln si Caddi e la clasa lux. Personal as merge pe Lincoln. Poate inchiriez unu zilele astea sa fac niste poze... Mai bine inchiriezi un Lamborghini Urus...eu nu am cum,momentan sunt in Romania...cand ajung acasa o sa pun si eu niste poze cu "magarusul" meu AMG GLS 63 4MATIC (Mercedes). |
#12
Posted 07 April 2019 - 02:19
E masina ca lumea, nu joaca. Are cateva chestii interesante, care acum se intalnesc doar la masinile premium (cred ca totusi modelul prezentat e cumva mai de top).
Trebuie sa ai educatia/mentalitatea americanilor ca sa gasesti ceva foarte atractiv acolo, anume fara constrangeri mari legate de cost, sosele, parcari, taxe, service, lucruri care sunt diferite in Europa, de unde si faptul ca sunt relativ putine masini asa masive pe acolo. Pentru cine are familie cu 2-3 sau mai multi copii, sau care calatoresc mult cu bagaje poate fi o optiune foarte buna. Spatiul acela mare din spate, daca se pliaza scaunele e destul pentru tot felul de accesorii, skate board, plansete chiar, cort mare, etc, plus ca masina nu se sperie chiar asa de drumuri de munte Suficient de puternica sa traga rulota-apartament sau barca cat un iaht... |
#13
Posted 07 April 2019 - 05:29
MembruAnonim, on 06 aprilie 2019 - 18:00, said:
Interesant ca Ford Expedition consuma si polueaza mai putin decat Explorer cu acelasi motor. Probabil din cauza 4WD vs AWD si a cutiei de viteze in 10 rapoarte. Screen Shot 2019-04-06 at 8.59.21 AM.png N-are cum, trebuie sa fie o greseala |
#15
Posted 07 April 2019 - 16:38
MembruAnonim, on 07 aprilie 2019 - 16:18, said:
Aceleasi date sunt si pe site-ul Ford. Poate o fi gresit EPA masuratorile dar ma indoiesc ca n-ar 'ataca' alti producatori rezultatele; tot ce e posibil. Screen Shot 2019-04-07 at 7.17.27 AM.png Screen Shot 2019-04-07 at 7.17.20 AM.png E clar mai grea masina, la prima vedere cu 500-1000kg, din ce-mi aduc aminte. Am lucrat la un element de suspensie pentru ambele vehicule. Asta tradusa in energie, care nu minte, mie asa imi spune, indiferent ce vor statisticile sa publice. Discut 2 vehicule cu acelasi tip de propulsie. Nu are cum o masina mai grea sa consume mai putin decat una mai usoara (cu cel putin cateva sute de kg) |
|
#16
Posted 07 April 2019 - 22:36
Oricum, acele consumuri declarate sunt aberant de mici. Eu am 11l/100Km cu 2.2 diesel si 9 trepte in Bucuresti.
Hibridul ajuta, dar intr-un tip de trafic care nu e specific Europei, iar Romaniei nici atat. Avand in vedere ca familia noastra a ajuns de curand la 5 persoane, o masina mare e de dorit. Problema realista si subiectiva este ca facem rar drumuri lungi, dar zilnic mergem in Bucuresti, ori sa te misti cu acest monstru in Bucuresti implica deranj mare, si mai ales un consum real de peste 20l/100Km. Nu stiu de greutate, dar banuiesc ca ajung la 2.5 tone hibridul. Edited by Courage, 07 April 2019 - 22:41. |
#17
Posted 08 April 2019 - 04:11
Courage, on 07 aprilie 2019 - 22:36, said:
Oricum, acele consumuri declarate sunt aberant de mici. Eu am 11l/100Km cu 2.2 diesel si 9 trepte in Bucuresti. Hibridul ajuta, dar intr-un tip de trafic care nu e specific Europei, iar Romaniei nici atat. Avand in vedere ca familia noastra a ajuns de curand la 5 persoane, o masina mare e de dorit. Problema realista si subiectiva este ca facem rar drumuri lungi, dar zilnic mergem in Bucuresti, ori sa te misti cu acest monstru in Bucuresti implica deranj mare, si mai ales un consum real de peste 20l/100Km. Nu stiu de greutate, dar banuiesc ca ajung la 2.5 tone hibridul. io am 10-11L/100km la focus, CUm dracu sa am la fel la Expedition? |
#18
Posted 09 April 2019 - 09:41
Courage, on 07 aprilie 2019 - 22:36, said:
Oricum, acele consumuri declarate sunt aberant de mici. Eu am 11l/100Km cu 2.2 diesel si 9 trepte in Bucuresti. Hibridul ajuta, dar intr-un tip de trafic care nu e specific Europei, iar Romaniei nici atat. Avand in vedere ca familia noastra a ajuns de curand la 5 persoane, o masina mare e de dorit. Problema realista si subiectiva este ca facem rar drumuri lungi, dar zilnic mergem in Bucuresti, ori sa te misti cu acest monstru in Bucuresti implica deranj mare, si mai ales un consum real de peste 20l/100Km. Nu stiu de greutate, dar banuiesc ca ajung la 2.5 tone hibridul. Eu am 11-14 l/100 km in Bucuresti cu un pickup de 2,2 tone (cu tot cu sacul de cartofi de la volan) cu motor de 2.4 diesel in functie de talpa si daca sunt pe tractiune spate sau 4wd. Faptul ca ai mai mult de 5 viteze in Bucuresti este absolut irelevant de cele mai multe ori. Chiar si pe a 5-a nu ai sa o folosesti prea des. Explorer e listat ca 1,989–2,223 kg. Asa ca nu vad sa fie o problema chiar asa de mare la un motor de 3l daca nu il calci pe coada. Daca era peste 2,5 tone, tot nu vad sa fie consumul exagerat de mare. 20 l/100 km in Bucuresti am reusit doar cu un 4l V8 pe benzina facut in '93. Adica fara optimizarile din ultimii 20 de ani. In afara de asta, mi se par multe linii furate de la Range Rover. Edited by Quoriah, 09 April 2019 - 09:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users