Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC scumpește din nou abonamentele, la șase luni de la ultima majorare de preț
Last Updated: Aug 29 2019 20:07, Started by
mirabcd
, Apr 02 2019 12:19
·
0
#1
Posted 02 April 2019 - 12:19
UPC România și-a notificat clienții că va majora prețurile abonamentelor de televiziune și internet, de la 1 mai, la numai șase luni de la ultima scumpire. Compania se alătură altor doi giganți telecom care au anunțat scumpiri, în urma ordonanței 114.
UPC România își anunță clienții că le scumpește abonamentul UPC România susține că prețul lunar pentru serviciile de televiziune și internet se va majora cu câte 2,38 (lei, cel mai probabil, n.r.) (TVA inclus), de la 1 mai. Această scumpire vine la numai șase luni după o altă majorare de preț. În octombrie 2018, UPC își anunța clienții că le scumpește abonamentele de cablu, începând cu luna noiembrie, cu 3,50 lei. Compania spunea atunci că majorarea ar fi aplicată doar anumitor segmente de clienți. Mesajul primit acum de clienții UPC: „Stimate client, Dorin să vă informăm că, începând cu data de 01-MAI, prețul lunar pentru serviciile de televiziune și internet pentru cod client XXXXXXX se va majora cu câte 2,38 (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Această modificare nu se aplică serviciului de telefonie, extraopțiunilor de televiziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente. Mulțumim, Echipa UPC https://adevarul.ro/...1e52/index.html |
#2
Posted 02 April 2019 - 12:22
Dupa aceasta scumpire un abonament de CATV + Internet este mai scump cu 10 lei/2 € fata de luna octombrie 2018. Eu zic ca este cam mult avand in vedere ca internetul lor este cel mai JEGOS de pe piata cu un uipload mai mic decat la operatorii de telefonie mobila. UPC trezeste-te ca o sa dai de dracu in curand...
|
#4
Posted 02 April 2019 - 12:24
S-au luat dupa Telekom, cred, cu scumpirea pe fiecare serviciu. Din pacate, nu ai niciun motiv sa stai la ei cu coaxialul lor, mai ales la internet, cum ziceai mai sus si tu.
|
#6
Posted 02 April 2019 - 12:36
#7
Posted 02 April 2019 - 12:37
Daca modificarea de conditii contractuale (unde intra si pretul) este unilaterala, se poate rezilia contractul fara niciun fel de despagubire. Exista si alternative pe piata.
|
#8
Posted 02 April 2019 - 12:38
Magari....eu n-am primit niciun mail dar daca il scumpesc ma mut la Digi...n-am nevoie de serviciile unor magari
|
#9
Posted 02 April 2019 - 12:40
Eu am primit mesaj pe telefon cu cresterea de 2,5 ron,Nu am unde sa ma mut cu cablul ca deja platesc 65,58,doar tv,
|
#11
Posted 02 April 2019 - 12:48
nici eu nu am primit mesajul de scumpire, nici pe mail, nici in contul de abonat.
dar nu este timpul pierdut...sau nu se aplica tuturor abonatilor, ci doar celor care nu au negociat o oferta de retentie in ultima perioada ? |
#12
Posted 02 April 2019 - 12:49
Mult da unde sa ma duc,astia de la rds au tras cablu de 3 luni de zile,si nu au semnal pe cablu,nu se fac abonamente.....de ce, nu stie nimeni.
|
#13
Posted 02 April 2019 - 13:00
Sper sa nu primesc mesaj ca scumpesc, abia ce am incheit un contract cu ei la mijlocul lui martie. Am fugit de la Telekom .. si nu am vrut la RDS.
|
#14
Posted 02 April 2019 - 13:17
De curiozitate, se poate cere fidelizare pentru cei care au incheiat contractele recent?
|
#15
Posted 02 April 2019 - 13:18
am primit mesaj ca scumpesc..
Stimate client, Dorim să vă informăm că, începând cu data de 01-MAI, prețul lunar al serviciului de televiziune inclus în abonamentul dumneavoastră, se va majora cu 2.38 Lei (TVA inclus). in noiembrie au mai bagat 3 lei, precizes am doar cablu tv la ei |
|
#16
Posted 02 April 2019 - 13:53
eu cand spuneam anu' trecut in septembrie-octombrie ca urmeaza 4 scumpiri consecutive, pe topicul de
retentie...lumea o tinea una si buna ca "nuuu, nu se poate, au interesu' sa-si tina clientii pana termina ce au de terminat cu vodafone-ul". (tipic mentalitate rrromaneasca low-level, ca sa nu-i zic altfel, pe principiul "acuma sa fie cum a fost, ca dup-aia vedem noi.) na d-aci acuma! cand spuneam ca nici macar Horizon n-o sa mai vedeti date la abonamentele noi, au zis unii ca-s tampit, ca UPC nu s-a zgarcit niciodata ca RDS la echipamente. na d-aci acuma...CAM, ca e suficient. cand spuneam ca se va simti din ce in ce mai tare mana alora de la Vodafone, care si-asa sunt cu preturile sky is the f*ckin' limit si ca or sa vrea sa-si scoata cat mai repede cheltuiala, lumea zicea ca-s cretin..."nu baaa, nu exista, vodafone o sa investeasca in fibra, o sa bage o LE: si pls, lasati-o p-aia cu ordonanta 1278677434, ca p-aia au bagat-o in pret de mult. acum doar aliniaza scoru' dupa cum si-au propus. aaa, da...sa nu uit de retentie: lasati-o si p-asta, ca se vede ca nici acolo nu mai tine ce tinea odata si ca cei ramasi pe loializare si retentie, datorita haosului care e in momentul asta in companie nu-si mai dau nici macar o umbra de interes, asta pe langa faptul ca nici preturi bune nu mai pot oferi asa usor ca odinioara. Edited by dygey, 02 April 2019 - 14:03. |
#17
Posted 02 April 2019 - 13:55
Eu am primit mail pentru 1 aprilie, alții au primit acum pentru 1 mai.
Am rezolvat în 3 minute, am primit o reducere de 20 de lei din start. Contractul l-am reînnoit prin iulie 2018, deci mie îmi convine. Pololica, on 02 aprilie 2019 - 13:17, said:
De curiozitate, se poate cere fidelizare pentru cei care au incheiat contractele recent? unknown_35, on 02 aprilie 2019 - 13:00, said:
Sper sa nu primesc mesaj ca scumpesc, abia ce am incheit un contract cu ei la mijlocul lui martie. Am fugit de la Telekom .. si nu am vrut la RDS. corinadaniela, on 02 aprilie 2019 - 12:48, said:
nici eu nu am primit mesajul de scumpire, nici pe mail, nici in contul de abonat. dar nu este timpul pierdut...sau nu se aplica tuturor abonatilor, ci doar celor care nu au negociat o oferta de retentie in ultima perioada ? Depinde când ai data de facturare. Trebuie să-ți trimită mail înainte cu 30 de zile. @dygey: echipamentul de recepție e la alegere. Se poate cere oricând și Horizon la un abonament nou. Ca ”default” e trecut acolo CI+. Edited by _-KALMAN-_, 02 April 2019 - 14:02. |
#18
Posted 02 April 2019 - 14:02
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users