Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

UPC scumpește din nou abonamentele, la șase luni de la ultima majorare de preț

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019
UPC România și-a notificat clienții că va majora prețurile abonamentelor de televiziune și internet, de la 1 mai, la numai șase luni de la ultima scumpire. Compania se alătură altor doi giganți telecom care au anunțat scumpiri, în urma ordonanței 114.

UPC România își anunță clienții că le scumpește abonamentul UPC România susține că prețul lunar pentru serviciile de televiziune și internet se va majora cu câte 2,38 (lei, cel mai probabil, n.r.) (TVA inclus), de la 1 mai. Această scumpire vine la numai șase luni după o altă majorare de preț. În octombrie 2018, UPC își anunța clienții că le scumpește abonamentele de cablu, începând cu luna noiembrie, cu 3,50 lei.

Compania spunea atunci că majorarea ar fi aplicată doar anumitor segmente de clienți. Mesajul primit acum de clienții UPC: „Stimate client,   Dorin să vă informăm că, începând cu data de 01-MAI, prețul lunar pentru serviciile de televiziune și internet pentru cod client XXXXXXX se va majora cu câte 2,38 (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Această modificare nu se aplică serviciului de telefonie, extraopțiunilor de televiziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente.

Mulțumim, Echipa UPC

https://adevarul.ro/...1e52/index.html

#2
macette

macette

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 19.09.2008
Dupa aceasta scumpire un abonament de CATV + Internet este mai scump cu 10 lei/2 € fata de luna octombrie 2018. Eu zic ca este cam mult avand in vedere ca internetul lor este cel mai JEGOS de pe piata cu un uipload mai mic decat la operatorii de telefonie mobila. UPC trezeste-te ca o sa dai de dracu in curand...

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Migrați la RDS colegii...

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
S-au luat dupa Telekom, cred, cu scumpirea pe fiecare serviciu. Din pacate, nu ai niciun motiv sa stai la ei cu coaxialul lor, mai ales la internet, cum ziceai mai sus si tu.

#5
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 23.05.2003
Eu n-am primit niciun mail. Inca. :)

#6
Menela0s

Menela0s

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 193
  • Înscris: 18.03.2019

View Postmirabcd, on 02 aprilie 2019 - 12:19, said:

UPC România şi-a notificat clienţii că va majora preţurile abonamentelor de televiziune şi internet, de la 1 mai
Si? Care-i problema? Esti liber sa pleci la altii daca nu-ti convine.

#7
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,973
  • Înscris: 18.12.2007
Daca modificarea de conditii contractuale (unde intra si pretul) este unilaterala, se poate rezilia contractul fara niciun fel de despagubire. Exista si alternative pe piata.

#8
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Magari....eu n-am primit niciun mail dar daca il scumpesc ma mut la Digi...n-am nevoie de serviciile unor magari

#9
bobyploiesti

bobyploiesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 18.02.2016
Eu am primit mesaj pe telefon cu cresterea de 2,5 ron,Nu am unde sa ma mut cu cablul ca deja platesc 65,58,doar tv,

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
65 lei doar televiziune? Foarte mult.

#11
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,524
  • Înscris: 05.06.2009
nici eu nu am primit mesajul de scumpire, nici pe mail, nici in contul de abonat.
dar nu este timpul pierdut...sau nu se aplica tuturor abonatilor, ci doar celor care nu au negociat o oferta de retentie in ultima perioada ?

#12
bobyploiesti

bobyploiesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 18.02.2016
Mult da unde sa ma duc,astia de la rds au tras cablu de 3 luni de zile,si nu au semnal pe cablu,nu se fac abonamente.....de ce, nu stie nimeni.

#13
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013
Sper sa nu primesc mesaj ca scumpesc, abia ce am incheit un contract cu ei  la mijlocul lui martie. Am fugit de la Telekom .. si nu am vrut la RDS.

#14
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
De curiozitate, se poate cere fidelizare pentru cei care au incheiat contractele recent?

#15
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,900
  • Înscris: 24.12.2010
am primit mesaj ca scumpesc..

Stimate client,
Dorim să vă informăm că, începând cu data de 01-MAI, prețul lunar al serviciului de televiziune inclus în abonamentul dumneavoastră, se va majora cu 2.38 Lei (TVA inclus).

in noiembrie au mai bagat 3 lei, precizes am doar cablu tv la ei

#16
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
eu cand spuneam anu' trecut in septembrie-octombrie ca urmeaza 4 scumpiri consecutive, pe topicul de
retentie...lumea o tinea una si buna ca "nuuu, nu se poate, au interesu' sa-si tina clientii pana termina ce
au de terminat cu vodafone-ul". (tipic mentalitate rrromaneasca low-level, ca sa nu-i zic altfel, pe principiul
"acuma sa fie cum a fost, ca dup-aia vedem noi.) na d-aci acuma! cand spuneam ca nici macar Horizon
n-o sa mai vedeti date la abonamentele noi, au zis unii ca-s tampit, ca UPC nu s-a zgarcit niciodata ca RDS
la echipamente. na d-aci acuma...CAM, ca e suficient. cand spuneam ca se va simti din ce in ce mai tare mana
alora de la Vodafone, care si-asa sunt cu preturile sky is the f*ckin' limit si ca or sa vrea sa-si scoata cat
mai repede cheltuiala, lumea zicea ca-s cretin..."nu baaa, nu exista, vodafone o sa investeasca in fibra, o
sa bage o m*ie mie de canale, o sa creasca upload-ul, o sa acopere noi localitati, esti prost". na d-aci acuma.

LE: si pls, lasati-o p-aia cu ordonanta 1278677434, ca p-aia au bagat-o in pret de mult. acum doar aliniaza
scoru' dupa cum si-au propus. aaa, da...sa nu uit de retentie: lasati-o si p-asta, ca se vede ca nici acolo nu
mai tine ce tinea odata si ca cei ramasi pe loializare si retentie, datorita haosului care e in momentul asta in
companie nu-si mai dau nici macar o umbra de interes, asta pe langa faptul ca nici preturi bune nu mai pot
oferi asa usor ca odinioara.

Edited by dygey, 02 April 2019 - 14:03.


#17
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009
Eu am primit mail pentru 1 aprilie, alții au primit acum pentru 1 mai.
Am rezolvat în 3 minute, am primit o reducere de 20 de lei din start. Contractul l-am reînnoit prin iulie 2018, deci mie îmi convine.

View PostPololica, on 02 aprilie 2019 - 13:17, said:

De curiozitate, se poate cere fidelizare pentru cei care au incheiat contractele recent?
Dacă ai primit mail cu majorare evident poți face modificare.

View Postunknown_35, on 02 aprilie 2019 - 13:00, said:

Sper sa nu primesc mesaj ca scumpesc, abia ce am incheit un contract cu ei  la mijlocul lui martie. Am fugit de la Telekom .. si nu am vrut la RDS.
Cu ocazia asta poți reduce prețul la abonament. Scrie destul de clar că nu e obligatoriu să accepți.

View Postcorinadaniela, on 02 aprilie 2019 - 12:48, said:

nici eu nu am primit mesajul de scumpire, nici pe mail, nici in contul de abonat.
dar nu este timpul pierdut...sau nu se aplica tuturor abonatilor, ci doar celor care nu au negociat o oferta de retentie in ultima perioada ?
Nu se aplică la fiecare abonat.

Depinde când ai data de facturare. Trebuie să-ți trimită mail înainte cu 30 de zile.

@dygey: echipamentul de recepție e la alegere. Se poate cere oricând și Horizon la un abonament nou. Ca ”default” e trecut acolo CI+.

Edited by _-KALMAN-_, 02 April 2019 - 14:02.


#18
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

View Postbobyploiesti, on 02 aprilie 2019 - 12:40, said:

Nu am unde sa ma mut cu cablul ca deja platesc 65,58,doar tv,
De curiozitate, ce ai ca si canale TV in 65 lei? Cate CI carduri ai?
Ca si eu platesc aproape 60 tot numai TV....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate