Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme mers rotund scuter First Bike(Kymco)
Last Updated: Apr 03 2019 15:54, Started by
Ursu82_Kiki
, Apr 01 2019 18:43
·
0
#1
Posted 01 April 2019 - 18:43
Va salut! Am si eu o probkema cu un kymco, si anume am schimbat kitul motor. In acte are de 49cc,cand l-am desfăcut am gasit kit de 60(surpriza), eu am pus kit de 80cc nou, inclusiv chiulasa. In schimb chiulasa noua nu mai are gaurile pentru "egr-ul" ala. Din ce am vazut prin filmulete pe youtube astia infunda tubuletul ala de la admisie care duce la valva de la "egr". Eu ma gandesc sa schimb admisia din doua stuturi, cu un ștuț. Problema este ca nu merge rotund si cand infund acel ștuț de la egr de pe admisie, se oprește. Si pornirea este si grea. Daca nu dau de maneta de accelerație si sa tin electromotorul mai mult nu porneste! Carburatorul este nou,kitul nou, ce poate fi?
Attached Files |
#3
Posted 01 April 2019 - 20:11
#4
Posted 01 April 2019 - 23:22
Parerea mea e ca ai probleme cu distributia cum a zis si colegu. Nu ai montat-o corect. Ai sarit un dintre in fata sau in spate.
EGR_ul nu are cum sa faca rau daca il obturezi. Edited by tehnics, 01 April 2019 - 23:24. |
#5
Posted 02 April 2019 - 05:35
Deci distribuția, am pus fulia la T, de la capul pistonului pana unde se termina camasa, cam 3 mm distanță, adica era ok zic eu. Axa cu came am pus-o gaura mare pe centru cele 2 mici in linie cu buza de la chiulasa. Inainte sa schimb setul, la fel mergea, se accelera greu tare, nu avea forță si mai mult de 45 nu prindeam.
|
#6
Posted 03 April 2019 - 13:52
Ursu82_Kiki, on 02 aprilie 2019 - 05:35, said:
nu avea forță si mai mult de 45 nu prindeam. Pai scuterul ala, initial a fost fabricat cu kit de 50cc(49 in realitate ca sa nu depaseasca 50cc). Scuterele sub 50cc nu au voie sa depaseasca 45km/h (asta datorita codului rutier). Pentru asta, producatorii limiteaza viteza acestor vehicule la 45km/h. Unele sunt limitate in carburator, altele sunt limitate electronic din CDI. Din ce stiu Kymco e o marca de renume si tind sa cred ca la tine CDI-ul este limitat la 45km/h. Poti sa ii pui si kit de 200cc...tot cu 45km/h va merge. Legat de forta si demaraj...acolo cred ca e o problema. Poate nu ai compresie. Depinde daca planeitatea dintre chiuloasa si cilindru este corecta...sunt multe lucuri de finete acolo. Posibil o supapa sa nu inchida bine. Vezi daca ai compresie. Apoi verifica jocul termic al supapelor si regleaza-l corespunzator. Etc. Edited by tehnics, 03 April 2019 - 13:53. |
#7
Posted 03 April 2019 - 15:54
El mergea prost si înainte, si avea kit de 60cc in loc de 50cc, de aia i-am pus de 80.am comandat cdi nou si bobina nouă de la noi, si jigloare noi din china. Carburatorul este nou. Banuiesc ca nu e reglat cum trebuie. O sa mai incerc sa vad cu reglajele. Ulterior cand am umblat la variator era un arc rupt in capac de la ambreiaj. L-am inlocuit si pe ala, dar nu am iesit in test.
L. E. Jocul la culbutori k-am ous la 30,destul de maricel din ce am mai auzit. O sa-l pun la 0.10-0.15. Uite si un filmuleț [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KG7eRYEQNAw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Ursu82_Kiki, 03 April 2019 - 16:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users