Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !

Supraveghere autoturism in parcar...

Bsod repetat
 Angst Romania - Oficial in Insolv...

Pocket PC Handheld ajutor.

Intrerupere utilitati casa tempor...

Care credeti ca este probabilitat...
 paravan geam / obturare vedere

Motorola E32, se aprinde flashlig...

La mulți ani @sylvius!

Joy Berceni Biruintei 87
 Recomandare suport tableta

Vanzare apartament

Adaptare motor nou la unele elect...

Sfat achizitie mirrorless Lumix

De la Waldorf la Medicina Generala Umf Iasi- Ajutor!

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

Miah

Miah

New Member

• Grup: Junior Members
Buna!

Sunt eleva in cadrul unui liceu traditional, profil uman, specializarea stiinte sociale si sunt nevoita sa efectuez un transfer in alt oras, si eu mi-as dori sa merg la Waldorf Iasi, profil uman, specializarea filologie.(sunt in clasa a 9 a)

Initial, am vrut sa intru in politie(motiv pentru care am mers la stiinte sociale), insa in semestrul al 2 lea mi-am dat seama ca medicina e ceea ce imi doresc si cunosc deja materia pentru admitere(tind sa precizez ca din clasa a 4 a eu invatam deja genetica si fiziologie).

Intrebarea mea este: Daca merg la Waldorf, cei de la umf Iasi accepta elevi din acest sistem? Primesc elevi ce au studiat la Waldorf la Medicina? Nu prea inteleg care le sunt acreditarile celor de la Waldorf, de aici si confuzia mea. Pe semestrul 1 am avut media 9.90, daca aceasta informatie ajuta la concretizarea raspunsului.

Va multumesc anticipat!

neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

Guru Member

• Grup: Senior Members
Dai bacalaureat ca si restul iar diploma e aceeasi. Ca atare n-are UMF nimic a comenta.

Miah

Miah

New Member

• Grup: Junior Members

View Postneagu_laurentiu, on 31 martie 2019 - 15:56, said:

Dai bacalaureat ca si restul iar diploma e aceeasi. Ca atare n-are UMF nimic a comenta.
Iti multumesc pentru raspuns!

pufonel