Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum incalzesc motorul repede?
Last Updated: Apr 02 2019 12:22, Started by
Handicarpati
, Mar 31 2019 08:52
·
0
#20
Posted 31 March 2019 - 10:52
Handicarpati, on 31 martie 2019 - 08:52, said: Sau in situatia in care am probleme cu racirea si am de urcat un deal si nu vreau sa supraincalzesc motorul, Deci despre ce utilaj e vorba ? |
#21
Posted 31 March 2019 - 11:35
In al doilea razboi mondial, in Rusia pe timpul iernii cand nu porneau tancurile din cauza frigului, echipajul facea un foc sub tanc ca sa incalzeasca motorul si sa porneasca.
|
#22
Posted 31 March 2019 - 11:51
Asta se intampla si pe la noi, inainte de '90, cand uleiul era prost, la frig era prea gros sa mai poata invarti motorul. Bagau un resou, carbuni de la forja, o tava cu motorina aprinsa sub camion. Masinile mai moderne, facute in, sau pt tarile.reci, aveau un termolponjor in blocul motor, inainte de pornire il bagau in priza, incalzea apa si uleiul. Apoi, a aparut sirocol, webasto, puteai incalzi masina inainte de.a pleca, daca erai mai cu fite si friguros.
|
#23
Posted 31 March 2019 - 11:56
Ce inseamna pedala usoara la turatii mari?
Dar pedala grea la turatii mici? |
#24
Posted 31 March 2019 - 12:11
#25
Posted 31 March 2019 - 12:13
o aberație.
acu sa fim înțeleși, nici daca o lasi pe loc la relati motorului nu i faci nici un rau. doar ca nu se încălzește asa repede ca in mers. in mers motorul merge in sarcina calculatorul masinii comanda sa injecteze mai multa benzina, benzina mai multa arderi mai intense, arderi intense încălzire mai repede. |
#26
Posted 31 March 2019 - 12:17
Testat de mine:
Motor 1.6 Benzina si Diesel (la -10 ... -12C) In mers La motorul benzina dupa aprox 2.5 km apa e la 90C (Ford Focus 3 - 2012 1.6, motor aspirat) La motorul diesel dupa aprox 10 km apa e la 90C (Skoda Octavia 3 - 2017 1.6, turbo diesel) La relanti La motorul benzina dupa aprox 20 min apa e la 90C (Ford Focus 3 - 2012 1.6, motor aspirat) La motorul diesel dupa 60 minute apa inca nu era la 90C (Skoda Octavia 3 - 2017 1.6, turbo diesel) |
#27
Posted 31 March 2019 - 15:39
Pana la urma, pentru incalzire conteaza doar sa arzi combustibil cat mai mult si cat mai repede, diesel-ul oricum se incalzeste mai greu din cauza ca motorul are randament mult mai bun fata de cel pe benzina
|
#28
Posted 31 March 2019 - 15:50
dieselul se încălzește mai greu față de benzina nu pentru ca are randament mai bun ci pentru ca temperatura la care se ajunge in camera de ardere la motoarele cu aprindere prin compresie este inferioara temperaturii la care se ajunge in camera de ardere la motoarele pe benzina.
|
|
#29
Posted 31 March 2019 - 21:17
mirel3003, on 31 martie 2019 - 12:17, said:
Testat de mine: Motor 1.6 Benzina si Diesel (la -10 ... -12C) In mers La motorul benzina dupa aprox 2.5 km apa e la 90C (Ford Focus 3 - 2012 1.6, motor aspirat) La motorul diesel dupa aprox 10 km apa e la 90C (Skoda Octavia 3 - 2017 1.6, turbo diesel) La relanti La motorul benzina dupa aprox 20 min apa e la 90C (Ford Focus 3 - 2012 1.6, motor aspirat) La motorul diesel dupa 60 minute apa inca nu era la 90C (Skoda Octavia 3 - 2017 1.6, turbo diesel) in concluzie e o prostie sa tii motorul rece la ralanti ca sa il incalzesti urci in masina, dai cheie, astepti secunde sa se ridice uleiul din baie si pornesti incalzirea cea mai rapida se face in sarcina, pe motor rece mai ales iarna turatie sub medie constanta in treapta inferioara ca fluxul de aer rece sa fie mai mic Edited by marcusdefeis, 31 March 2019 - 21:21. |
#30
Posted 01 April 2019 - 09:04
xcit, on 31 martie 2019 - 10:28, said: pai daca tu asta ai inteles, sa fii sanatos, ai grija sa nu racesti la iarna si nu uita, cand pleci la munca si ai 3km pana acolo, zi de zi las-o sa mearga o ora in gol la -10 grade sa vezi ce rapid se incalzeste si pelci in maieu ca boierul. Boieria costa prietene si in service cand ajungi bagi mana adanc....dar nu conteaza, bine ca e cald in masina Si tu daca asta ai inteles ca fac in fiecare dimineata sa fii sanatos, ca destept esti dat naibii ce mai |
#31
Posted 01 April 2019 - 09:09
bai nea octaviane, stiu ca sunt destept, nu-mi trebuie confirmare de la tine, omul a intrebat la modul general, toti am raspuns cum se face in general, nu daca ai tu un drum de 800 de km si nu vrei sa opresti sa te dezbraci. Deci la modul general se face cum am spus noi, tu ai dat un exemplu de exceptie, n-o mai da cotita acum. Motorul se incalzeste in sarcina nu pe loc, asta e raspunsul
|
#32
Posted 01 April 2019 - 12:57
Putina teorie n-ar strica aici:
La rece toate tolerantele intre componentele motorului sunt mai mari decat cele de la temperatura de operare normala. Adica distanta intre piston si cilindu, segmenti si cilindru, cuzineti si biela, cuzineti si vibrochen; pana si pinioanele din pomepele de ulei au tolerante mai mari la rece. Daca ceri unui motor rece putere mare, atunci o parte din carburant va ajunge in baie. Stiti voi, 2000 de ture si talpa-n podea; adica cantitate foarte mare de carburant la turatie relativ mica, o parte din amestec trece pe langa segmenti. Asta duce la o diminuare a capacitatii uleiului de a lubrifia partile-n miscare. Motorina dilueaza uleiul mult mai bine decat benzina; aceasta din urma se evapora foarte repede din cauza barbotajului din baie si se duce din nou spre admisie prin epuratoare. Motorina se evapora mult mai greu. Mersul la renlati pe termen lung duce la uzura prematura a canalelor unde isi duc veacul segmentii si cilindrii in partea superioara a cursei. Segmentul se misca oblic pe cilindru la turatii mici, nu perpendicular. Efect care se accentueaza odata cu uzura normala a motorului. Eu procedez asa: pornesc si stau un minut pe loc, apoi incerc sa merg in turatie constanta cat mai mult. Accelerez repede, dar nu cu pedala la podea(50-60%), pana unde am nevoie. La benzina merg constant in 2000-2200, iar la diesel 1800-2000. Daca initiatorul are nevoie sa urce un deal dimineata cu motorul rece ii recomand sa o faca in treapta care-i permite sa mearga la 2400-2500 benzina, 2100-2200 diesel si cu cat mai putina pedala de acceleratie. De regula, treapta va fi a 3-a iar viteza circa 50-55km/h. |
#33
Posted 01 April 2019 - 14:17
numai aberatii ai scris aici. cum dracu sa se ducă combustibilul in baia de ulei!!!!, si cum sa se miste oblic segmentele pe cilindru..!!..
|
|
#34
Posted 01 April 2019 - 14:24
Ti-am scris cum.
Ai masina? Porneste-o la rece, da-i direct talpa-n podea un minut, apoi miroase joja si ai sa vezi! "segmentele pe cilindru" asta-i comica! Edited by Sirius Ticalo, 01 April 2019 - 14:26. |
#35
Posted 01 April 2019 - 14:28
as prefera sa mi dai un link care m a duce la vreun manual de specialitate unde scrie ce ai spus tu, nu am incredere in mirosul meu.
|
#36
Posted 01 April 2019 - 18:24
PopaXXX, on 31 martie 2019 - 11:35, said:
In al doilea razboi mondial, in Rusia pe timpul iernii cand nu porneau tancurile din cauza frigului, echipajul facea un foc sub tanc ca sa incalzeasca motorul si sa porneasca. radian3, on 31 martie 2019 - 15:39, said:
Pana la urma, pentru incalzire conteaza doar sa arzi combustibil cat mai mult si cat mai repede, diesel-ul oricum se incalzeste mai greu din cauza ca motorul are randament mult mai bun fata de cel pe benzina |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users