Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Care pc e mai bun?

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#91
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016

View PostBubuTastatura, on 10 aprilie 2019 - 18:46, said:

Sunt absolut irelevante, doarece la astfel de teste uneori o sa citeasca un bloc, alteori n-o sa citeasca acel bloc la fel si la scriere. Programul ala iti spune dar unde n-a putut citi/scrie atunci in acea iteratie a sa. Din aceasta cauza se recomanda ca astel de programe sa fie folosite de catre tehnicieni care stiu cum functioneaza celule de memorie ram ca sa interpreteze corect rezultatele, altel un user
obisnuit isi creaza probleme acolo unde nu sunt si cauta solutii la probleme care nu exista.
Deci daca la latentele 10 10 10 27 am avut multe erori iar la latentele 11 11 11 30 nu am avut niciuna, ce sugerezi sa folosesc?

#92
BubuTastatura

BubuTastatura

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 29.03.2019
sa lasi memoria ia in pace cu latentele pe Auto si frecventele pe Auto si sa folosesti calculatorul ala efectiv la ceva decat sa faci teste cu memorii.

#93
ITChief

ITChief

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 18.08.2016
Daca eu vreau sa folosesc calculatorul la maxim nu vad cum te deranjeaza... Eu am cerut ajutorul forum-ului in legatura cu acele erori...

#94
BubuTastatura

BubuTastatura

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232