Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

trenduri ingrijoratoare!

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View PostV A L I, on 29 martie 2019 - 12:15, said:

Nu e nimic.
ba da, dar nu am voie sa spun ce. dar pot spune numai ca in capul lor este creta.

#20
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,725
  • Înscris: 14.10.2008

View PostSirius Ticalo, on 29 martie 2019 - 13:03, said:

Nu, trebuie pusi toti sa plateasca in functie de cat CO2 si CO iese la fiecare ITP facut din an in an.
RAR-ul sa stea in drum si sa scoata din circulatie toate fumigenele infecte cu turbina.
Politia in trafic si sa anuleze permise pentru neacordare de prioritate, faruri de ceata aprinse aiurea, depasiri in locuri nepermise.

Sa vezi ce repede se curata strazile. Mai ales in Suceava, Botosani, Iasi.
Sau lumini stinse in oras noaptea ori doar pozitiile aprinse.

#21
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBenderbut, on 29 martie 2019 - 12:59, said:

Trebuie bagata din nou taxa asta
Care taxa si unde zici ca trebuie bagata ?

View Postmarcusdefeis, on 29 martie 2019 - 13:03, said:

sistem de referinta real
wow Posted Image

#22
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005

View PostSirius Ticalo, on 29 martie 2019 - 13:03, said:

Nu, trebuie pusi toti sa plateasca in functie de cat CO2 si CO iese la fiecare ITP facut din an in an.
RAR-ul sa stea in drum si sa scoata din circulatie toate fumigenele infecte cu turbina.
Politia in trafic si sa anuleze permise pentru neacordare de prioritate, faruri de ceata aprinse aiurea, depasiri in locuri nepermise.
Vise, taică, vise... Poliția nu se obosește să amendeze nici măcar cînd dă peste mașini parcate pe zebră. Ar strînge banii cu lopata dacă ar face doar asta. Și totuși...

#23
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
acum vreo 2 saptamani asteptam la un semafor, si din stanga mea tasneste un rrom cu BMW din '90 cu vreo 150 la ora. era si pe contrasens. daca in momentul ala trecea careva prin intersectie erau toti morti la  ce viteza avea ala cand a trecut pe rosu.

inca o faza acum 2 zile, stau la un semafor, in fata mea o epava de vreo 40 de ani plina de rugina si in fata aluia mai era o masina. era banda pt inainte sau dreapta.
se face verde pt banda din stanga si epava incepe sa il claxoneze pe ala din fata.. nu stia de ce nu porneste :)
dupa vreo 5-6 secunde il devanseaza si trece pe rosu. in fata, pe celalalt sens astepta o masina de politie la semafor. am zis ca urmeaza sa vad karma in actiune, dar nu s-au obosit sa se ieie dupa el

#24
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,725
  • Înscris: 14.10.2008
Mda, se pare ca degeaba ma sperii eu de Politie si dau muzica incet cand ii vad. Nu am fost oprit niciodata si nici nu vreau. Actele sunt OK.

#25
Louisy

Louisy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 24.02.2014

View PostfightClub25, on 29 martie 2019 - 12:12, said:

De vreo doi ani, de cand a scos animalul ala taxa auto si s-a umplut (de parca nu era deja) de masini peste tot ,observ doua trenduri enervante.
Ce simplu e sa crezi ca o taxa iti rezolva tie problema.

Oare cum se descurca cei din alte tari, fara aceasta taxa? Incearca sa te gandesti la solutii care nu presupun sa-i interzica pe ceilalti, ca sa ai tu mai mult loc.

Iti sugerez una posibila: sa scoata taxele ENORME la motoarele (mai) mari. Cei care nu au bani suficienti vor cauta mereu o masina ieftina. Probabilitatea ca o masina veche sa fie mai rezistenta e cu atat mai mare cu cat masina a fost initial mai scumpa, pentru ca probabil s-au folosit componente mai durabile. Adica, daca in loc de un cazan de Logan si-ar lua un cazan de Mercedes la aceeasi varsta si rulaj, cel din urma are o probabilitate mult mai mare sa fie tehnic mai bun. Doar ca daca taxa la mercedes e de 50-100 de ori mai mare decat la Logan, ajungi numai cu cele mai deplorabile si ieftine cazane in trafic.

Stai, ca piese mai scumpe ca etc. Newsflash: masinile vechi nu prea se repara. Cu ce piese sunt pe ele, cu acelea raman.

#26
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005
Right... nu se repară. Newsflash - ba da, se repară, că proprietarul nu are bani s-o schimbe. Iar prețul pieselor nu ține cont de vîrsta mașinii. Rezultatul e că, la aceiași bani, ai mai multe șanse ca un Mercedes care a fost top of the line acum 15 de ani să fie praf pe dinăuntru decît o Dacie de 15 ani. Și să nu ajungem cu discuția la DPF că dă cu virgulă serios.

Taxele alea, dacă ar fi să fie, ar trebui stabilite funcție de cît poluează jivina la ITP. Evident, pentru asta ar trebui ca ITP-ul să se facă pe bune peste tot, tuturor mașinilor. Plus ceva (multe) controale inopinate pe șosele - îl vede fumegînd? Control de noxe. Prea multe? Pleacă de acolo pe platformă.

#27
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postmarcusdefeis, on 29 martie 2019 - 12:32, said:

cei mai viteji sunt posesorii de conserve logan

Cei mai viteji sunt aia care cred ca masina lor desteapta, gandeste pentru ei, cand la contactul neprotejat cu copacul si 190 kmph, au petrecere la trei zile.

#28
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View Postradunic, on 29 martie 2019 - 14:44, said:

Taxele alea, dacă ar fi să fie, ar trebui stabilite funcție de cît poluează jivina la ITP.
De ce ... doar ca asa ti-a trecut tie printre urechi ?

#29
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Si eu fac naveta 50 km zilnic de 5 ani. Am observat ca cei mai periculosi de cand s-a scos taxa, sunt aia de la tara... Au vandut 2 porci, si-au tras un Vectra B de nu poti respira in urma lui si circula ca la ei pe ulita.. Pur si simplu nu au nici o treaba cu condusul..

#30
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
In ciuda faptului ca masinile s-au immultit accidentele grave au fost in scadere in 2018:

Numarul accidentelor rutiere grave este in scadere in 2018 fata de anul precedent, arata datele prezentate de Chestor Florentin BRACEA, Director Directia Rutiera, Politia Romana in cadrul conferintei internationale "Politici SMART pentru combaterea sofatulului in stare de ebrietate".
Astfel, pana la data de 13 decembrie a.c., au fost raportate 7718 accidente rutiere grave, in urma carora 1683 de persoane au decedat. Prin comparatie, per intreg anul 2017, au fost inregistrate 8646 de accidente grave, in urma carora 1951 de persoane au murit.

Nu numai taxa auto a contribuit la cresterea numarului de autoturisme, ci si ideea de cresterea economica -falsa sau nesustenabila , marirea pensiilor si salariilor sau datorita masinilor care au ajuns mai ieftine ca niciodata (fie din cauza tuturor lipiturilor `fabricate` la noi tara , fie din cauza pretului redus la diesel-urile din vestul europei ).

Ma asteptam ca haosul sa fie mai mare pe strazi....dar nu e chiar asa . Ce observ in ultimii 2 ani :

1. Aglomeratie pe sosele ( avem cele mai putine masini pe cap de locuitor din UE - problema e ca infrastructura nu s-a modernizat)
2. Poluare . Mai multe masini care iti muta nasul din loc....unele intersectii au devenit irespirabile (romanii parca l-au prins pe Dumnezeu de picior odata cu ieftinirea diesel-urilor sh)
3. Nu prea se mai gasesc locuri de parcare. A devenit o problema chiar si in orasele mici.
4. Multe  service-uri fac programari peste 2-3-4 saptamani chiar si mai mult.
5. Coada la spalatorii


P.S. Pe segmentul de drum pe care conduc ,in medie 100 km/zi , cu exceptia aglomeratiei ,nu am sesizat alte probleme notabile . (depasiri mai nasoale , mai multi ciobani la volan ,masini mai prost intretinute -cel putin vizual, etc). Probabil ele apar in functie de regiune .....adica poate se intampla in zonele in care unii oameni cu un iq ma scazut au facut eforturi si au reusit sa isi cumpere `carute` motorizate.

Edited by polizei, 29 March 2019 - 17:35.


#31
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

View Postpolizei, on 29 martie 2019 - 17:27, said:

Probabil ele apar in functie de regiune .....adica se intampla in zonele in care unii oameni cu un iq ma scazut au facut eforturi si au reusit sa isi cumpere `carute` motorizate.

Exact asta e problema.. Tot prostu' are masina..
Ce am mai observat eu, e imbogatirea patronilor de service. Acum 5 ani avea un garaj cu 2 elevatoare. 2019= Ditamai service-ul. Problema mea este ca mecanicii sunt la fel de ignoranti si nespalati iar patronul la fel de ghiolban.

#32
Fjell

Fjell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 21.08.2012
Amenzi, amenzi, amenzi si iar amenzi ! Daca amenzile sunt infirme sau greu de platit, sa fie ridicate pana la cer ! Cocalarul care este ''smeu'' pe sosea, are si potential financiar, chiar de conduce o Dacia din 1986 .

#33
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
naveta mea este intre Buftea si Moara Vlasiei , trec prin Corbeanca. E o portiune cu drum drept, limita de exterior, asfalt bun....se merge bine acolo. Nu a fost niciodata ambuteiaj si nici nu va fi ca nu are cum, ambele sensuri se termina cu cedeaza trecerea in drumuri nationale 1 si 1A.
    E o naveta lejera, candva era si placuta....decat sa merg pana in Bucuresti sa stau cu piciorul pe frana si sa mai dau drumul din cand in cand 5 secunde ca sa o apas din nou, mai bine merg relaxat.
    
    Tara s-a umplut de jafuri, imi pare rau. Sunt niste gunoaie care in tarile lor de bastina megeau direct la casat. Candva oamenii saraci mergeau cu autobuzul, care ,ce sa vezi? cand nu erau asa multe masini ajungea repede si facea foarte putin de la un capat la altul.
    Eu nu am niciun stres. Sa mearga toti cu ce vor dar cand imi pui viata in pericol pe termen scurt conducand ca un idiot o masina veche de 20 de ani care sigur nu mai are puterea pe care tu crezi ca o are...(la un motor pe benzina e suficient sa ai bujiile mai obosite sau o bobina de inductie mai dusa si masina nu mai trage bine) ,sau cand ma intoxici cu un tractor de-ala cu DPF off, as prefera sa-ti numeri firele de par de pe limba in autobuz.
     Eu nu am vreo scula de masina ,e din 2007. Dar am curaj sa merg sa-i fac ITP-ul la RAR.

#34
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFjell, on 29 martie 2019 - 18:22, said:

Daca amenzile sunt infirme
Da' ce au patit saracele amenzi de s-au betegit ?

#35
Louisy

Louisy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 24.02.2014

View PostfightClub25, on 29 martie 2019 - 21:28, said:

Tara s-a umplut de jafuri, imi pare rau. Sunt niste gunoaie care in tarile lor de bastina megeau direct la casat. Candva oamenii saraci mergeau cu autobuzul, care ,ce sa vezi? cand nu erau asa multe masini ajungea repede si facea foarte putin de la un capat la altul.
Eu nu am niciun stres. Sa mearga toti cu ce vor dar cand imi pui viata in pericol pe termen scurt conducand ca un idiot o masina veche de 20 de ani care sigur nu mai are puterea pe care tu crezi ca o are...(la un motor pe benzina e suficient sa ai bujiile mai obosite sau o bobina de inductie mai dusa si masina nu mai trage bine) ,sau cand ma intoxici cu un tractor de-ala cu DPF off, as prefera sa-ti numeri firele de par de pe limba in autobuz.
"Saracii sa mearga cu autobuzul". Dixit moa. Posted Image

#36
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005

View Postadrian_r5, on 29 martie 2019 - 16:40, said:


De ce ... doar ca asa ti-a trecut tie printre urechi ?
Pentru că, dacă chiar vrei să taxezi poluarea produsă de mașina lui Gigel, corect e să vezi cît polueaza mașina lui Gigel acum. Nu să te iei după niște cifre care erau valabile acum 5-10-15 ani cînd era vehiculul nou-nouț.
Dar, repet - pentru asta e nevoie de ITP pe bune plus controale în trafic.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate