Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
trenduri ingrijoratoare!
Last Updated: Apr 13 2019 11:05, Started by
fightClub25
, Mar 29 2019 12:12
·
0
#19
Posted 29 March 2019 - 13:23
#20
Posted 29 March 2019 - 13:29
Sirius Ticalo, on 29 martie 2019 - 13:03, said:
Nu, trebuie pusi toti sa plateasca in functie de cat CO2 si CO iese la fiecare ITP facut din an in an. RAR-ul sa stea in drum si sa scoata din circulatie toate fumigenele infecte cu turbina. Politia in trafic si sa anuleze permise pentru neacordare de prioritate, faruri de ceata aprinse aiurea, depasiri in locuri nepermise. Sa vezi ce repede se curata strazile. Mai ales in Suceava, Botosani, Iasi. |
#21
Posted 29 March 2019 - 13:32
#22
Posted 29 March 2019 - 13:40
Sirius Ticalo, on 29 martie 2019 - 13:03, said:
Nu, trebuie pusi toti sa plateasca in functie de cat CO2 si CO iese la fiecare ITP facut din an in an. RAR-ul sa stea in drum si sa scoata din circulatie toate fumigenele infecte cu turbina. Politia in trafic si sa anuleze permise pentru neacordare de prioritate, faruri de ceata aprinse aiurea, depasiri in locuri nepermise. |
#23
Posted 29 March 2019 - 13:59
acum vreo 2 saptamani asteptam la un semafor, si din stanga mea tasneste un rrom cu BMW din '90 cu vreo 150 la ora. era si pe contrasens. daca in momentul ala trecea careva prin intersectie erau toti morti la ce viteza avea ala cand a trecut pe rosu.
inca o faza acum 2 zile, stau la un semafor, in fata mea o epava de vreo 40 de ani plina de rugina si in fata aluia mai era o masina. era banda pt inainte sau dreapta. se face verde pt banda din stanga si epava incepe sa il claxoneze pe ala din fata.. nu stia de ce nu porneste dupa vreo 5-6 secunde il devanseaza si trece pe rosu. in fata, pe celalalt sens astepta o masina de politie la semafor. am zis ca urmeaza sa vad karma in actiune, dar nu s-au obosit sa se ieie dupa el |
#24
Posted 29 March 2019 - 14:07
Mda, se pare ca degeaba ma sperii eu de Politie si dau muzica incet cand ii vad. Nu am fost oprit niciodata si nici nu vreau. Actele sunt OK.
|
#25
Posted 29 March 2019 - 14:13
fightClub25, on 29 martie 2019 - 12:12, said: De vreo doi ani, de cand a scos animalul ala taxa auto si s-a umplut (de parca nu era deja) de masini peste tot ,observ doua trenduri enervante. Oare cum se descurca cei din alte tari, fara aceasta taxa? Incearca sa te gandesti la solutii care nu presupun sa-i interzica pe ceilalti, ca sa ai tu mai mult loc. Iti sugerez una posibila: sa scoata taxele ENORME la motoarele (mai) mari. Cei care nu au bani suficienti vor cauta mereu o masina ieftina. Probabilitatea ca o masina veche sa fie mai rezistenta e cu atat mai mare cu cat masina a fost initial mai scumpa, pentru ca probabil s-au folosit componente mai durabile. Adica, daca in loc de un cazan de Logan si-ar lua un cazan de Mercedes la aceeasi varsta si rulaj, cel din urma are o probabilitate mult mai mare sa fie tehnic mai bun. Doar ca daca taxa la mercedes e de 50-100 de ori mai mare decat la Logan, ajungi numai cu cele mai deplorabile si ieftine cazane in trafic. Stai, ca piese mai scumpe ca etc. Newsflash: masinile vechi nu prea se repara. Cu ce piese sunt pe ele, cu acelea raman. |
#26
Posted 29 March 2019 - 14:44
Right... nu se repară. Newsflash - ba da, se repară, că proprietarul nu are bani s-o schimbe. Iar prețul pieselor nu ține cont de vîrsta mașinii. Rezultatul e că, la aceiași bani, ai mai multe șanse ca un Mercedes care a fost top of the line acum 15 de ani să fie praf pe dinăuntru decît o Dacie de 15 ani. Și să nu ajungem cu discuția la DPF că dă cu virgulă serios.
Taxele alea, dacă ar fi să fie, ar trebui stabilite funcție de cît poluează jivina la ITP. Evident, pentru asta ar trebui ca ITP-ul să se facă pe bune peste tot, tuturor mașinilor. Plus ceva (multe) controale inopinate pe șosele - îl vede fumegînd? Control de noxe. Prea multe? Pleacă de acolo pe platformă. |
#27
Posted 29 March 2019 - 14:45
#28
Posted 29 March 2019 - 16:40
|
#29
Posted 29 March 2019 - 16:43
Si eu fac naveta 50 km zilnic de 5 ani. Am observat ca cei mai periculosi de cand s-a scos taxa, sunt aia de la tara... Au vandut 2 porci, si-au tras un Vectra B de nu poti respira in urma lui si circula ca la ei pe ulita.. Pur si simplu nu au nici o treaba cu condusul..
|
#30
Posted 29 March 2019 - 17:27
In ciuda faptului ca masinile s-au immultit accidentele grave au fost in scadere in 2018:
Numarul accidentelor rutiere grave este in scadere in 2018 fata de anul precedent, arata datele prezentate de Chestor Florentin BRACEA, Director Directia Rutiera, Politia Romana in cadrul conferintei internationale "Politici SMART pentru combaterea sofatulului in stare de ebrietate". Astfel, pana la data de 13 decembrie a.c., au fost raportate 7718 accidente rutiere grave, in urma carora 1683 de persoane au decedat. Prin comparatie, per intreg anul 2017, au fost inregistrate 8646 de accidente grave, in urma carora 1951 de persoane au murit. Nu numai taxa auto a contribuit la cresterea numarului de autoturisme, ci si ideea de cresterea economica -falsa sau nesustenabila , marirea pensiilor si salariilor sau datorita masinilor care au ajuns mai ieftine ca niciodata (fie din cauza tuturor lipiturilor `fabricate` la noi tara , fie din cauza pretului redus la diesel-urile din vestul europei ). Ma asteptam ca haosul sa fie mai mare pe strazi....dar nu e chiar asa . Ce observ in ultimii 2 ani : 1. Aglomeratie pe sosele ( avem cele mai putine masini pe cap de locuitor din UE - problema e ca infrastructura nu s-a modernizat) 2. Poluare . Mai multe masini care iti muta nasul din loc....unele intersectii au devenit irespirabile (romanii parca l-au prins pe Dumnezeu de picior odata cu ieftinirea diesel-urilor sh) 3. Nu prea se mai gasesc locuri de parcare. A devenit o problema chiar si in orasele mici. 4. Multe service-uri fac programari peste 2-3-4 saptamani chiar si mai mult. 5. Coada la spalatorii P.S. Pe segmentul de drum pe care conduc ,in medie 100 km/zi , cu exceptia aglomeratiei ,nu am sesizat alte probleme notabile . (depasiri mai nasoale , mai multi ciobani la volan ,masini mai prost intretinute -cel putin vizual, etc). Probabil ele apar in functie de regiune .....adica poate se intampla in zonele in care unii oameni cu un iq ma scazut au facut eforturi si au reusit sa isi cumpere `carute` motorizate. Edited by polizei, 29 March 2019 - 17:35. |
#31
Posted 29 March 2019 - 17:36
polizei, on 29 martie 2019 - 17:27, said:
Probabil ele apar in functie de regiune .....adica se intampla in zonele in care unii oameni cu un iq ma scazut au facut eforturi si au reusit sa isi cumpere `carute` motorizate. Exact asta e problema.. Tot prostu' are masina.. Ce am mai observat eu, e imbogatirea patronilor de service. Acum 5 ani avea un garaj cu 2 elevatoare. 2019= Ditamai service-ul. Problema mea este ca mecanicii sunt la fel de ignoranti si nespalati iar patronul la fel de ghiolban. |
#33
Posted 29 March 2019 - 21:28
naveta mea este intre Buftea si Moara Vlasiei , trec prin Corbeanca. E o portiune cu drum drept, limita de exterior, asfalt bun....se merge bine acolo. Nu a fost niciodata ambuteiaj si nici nu va fi ca nu are cum, ambele sensuri se termina cu cedeaza trecerea in drumuri nationale 1 si 1A.
E o naveta lejera, candva era si placuta....decat sa merg pana in Bucuresti sa stau cu piciorul pe frana si sa mai dau drumul din cand in cand 5 secunde ca sa o apas din nou, mai bine merg relaxat. Tara s-a umplut de jafuri, imi pare rau. Sunt niste gunoaie care in tarile lor de bastina megeau direct la casat. Candva oamenii saraci mergeau cu autobuzul, care ,ce sa vezi? cand nu erau asa multe masini ajungea repede si facea foarte putin de la un capat la altul. Eu nu am niciun stres. Sa mearga toti cu ce vor dar cand imi pui viata in pericol pe termen scurt conducand ca un idiot o masina veche de 20 de ani care sigur nu mai are puterea pe care tu crezi ca o are...(la un motor pe benzina e suficient sa ai bujiile mai obosite sau o bobina de inductie mai dusa si masina nu mai trage bine) ,sau cand ma intoxici cu un tractor de-ala cu DPF off, as prefera sa-ti numeri firele de par de pe limba in autobuz. Eu nu am vreo scula de masina ,e din 2007. Dar am curaj sa merg sa-i fac ITP-ul la RAR. |
|
#34
Posted 29 March 2019 - 23:01
#35
Posted 30 March 2019 - 10:25
fightClub25, on 29 martie 2019 - 21:28, said: Tara s-a umplut de jafuri, imi pare rau. Sunt niste gunoaie care in tarile lor de bastina megeau direct la casat. Candva oamenii saraci mergeau cu autobuzul, care ,ce sa vezi? cand nu erau asa multe masini ajungea repede si facea foarte putin de la un capat la altul. Eu nu am niciun stres. Sa mearga toti cu ce vor dar cand imi pui viata in pericol pe termen scurt conducand ca un idiot o masina veche de 20 de ani care sigur nu mai are puterea pe care tu crezi ca o are...(la un motor pe benzina e suficient sa ai bujiile mai obosite sau o bobina de inductie mai dusa si masina nu mai trage bine) ,sau cand ma intoxici cu un tractor de-ala cu DPF off, as prefera sa-ti numeri firele de par de pe limba in autobuz. |
#36
Posted 07 April 2019 - 08:37
adrian_r5, on 29 martie 2019 - 16:40, said: De ce ... doar ca asa ti-a trecut tie printre urechi ? Dar, repet - pentru asta e nevoie de ITP pe bune plus controale în trafic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users