Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfaturi tip 3.5
Last Updated: Mar 29 2019 15:53, Started by
Antonia22
, Mar 28 2019 15:55
·
0
#1
Posted 28 March 2019 - 15:55
Vreau sa cumpar o autoutilitara de 3.5t pentru transport marfa general,de la mobila la euro paleti,poate si pentru inchiriat.
Personal as alege prelata cu lift deoarece poti incarca/descarca din orice parte(inclusiv cu motostivuitorul),canteresta mai putin ca un box si liftul rezolva orice problema cu ridicarea marfii grele. Ce mi-ati recomanda duba,box cu/fara lift sau prelata cu/fara lift? |
#2
Posted 28 March 2019 - 16:00
Vezi ca lift-ul atarna si el destul la greutate - iti scade din greutatea utila.
In rest - depinde ce intentionezi sa cari. |
#3
Posted 28 March 2019 - 16:03
eiffel, on 28 martie 2019 - 16:00, said:
Vezi ca lift-ul atarna si el destul la greutate - iti scade din greutatea utila. In rest - depinde ce intentionezi sa cari. Adevarat, dar liftul ii da oarecare independenta, poate sa incarce singur masina cu o liza, moto stivuitor, acum cu prelata sau fara depinde ce cari si unde, daca ai nevoie de protectie sporita, sunt cateva chestii de luat in calcul |
#4
Posted 28 March 2019 - 16:17
De carat marfa generala si eventual sa o si inchiriez la oameni care vor sa se mute,sa transporte ceva lemne,saci,ce mai cumpara omu.Vreau sa fie o configuratie cat mai multifunctionala.
Stiu ca liftul adauga greutate clar,dar si prelata este mai usoara decat un box. Da,sa ai o liza cu tine este o idee foarte buna,mersi! |
#5
Posted 28 March 2019 - 16:34
Mai bine un oblon cu lift in spate si o lisa, cu care manevrezi marfa jos si sus. Oricum, mai mult de 1-1.5 tone nu prea poti transporta.
|
#7
Posted 28 March 2019 - 20:43
richi_e, on 28 martie 2019 - 17:06, said:
ca fiabilitate, m-as uita la Peugeot! Peugeot,Citroen sau Fiat nu sunt aceasi? Pentru o caroserie cat mai multifunctionala ce imi recomanzi? rumegus, on 28 martie 2019 - 16:34, said:
Mai bine un oblon cu lift in spate si o lisa, cu care manevrezi marfa jos si sus. Oricum, mai mult de 1-1.5 tone nu prea poti transporta. Oblon,adica prelata?Si ce lisa? |
#9
Posted 29 March 2019 - 06:54
Ducato, Boxter, Jumper sunt identice inafara grupului moto-propulsor. Primul vine cu 2.3-ul lor revizuit la Euro 6 iar celelalte vin cu motorizarea proprie de 2 litri. Fiecare cu transmisii din casa.
Lisa a.k.a. ca transpalet. Acum la sfaturi, eu zic sa bagi bani in altceva. Din ce ne-ai lasat sa aflam, eu cel putin inteleg ca nu ai tangenta(cunostinte) cu domeniul si nici un business plan bine pus la punct. |
#10
Posted 29 March 2019 - 07:16
Antonia22, on 28 martie 2019 - 20:43, said: Peugeot,Citroen sau Fiat nu sunt aceasi? Pentru o caroserie cat mai multifunctionala ce imi recomanzi? Oblon,adica prelata?Si ce lisa? |
|
#11
Posted 29 March 2019 - 09:36
teRRa, on 29 martie 2019 - 06:54, said:
Ducato, Boxter, Jumper sunt identice inafara grupului moto-propulsor. Primul vine cu 2.3-ul lor revizuit la Euro 6 iar celelalte vin cu motorizarea proprie de 2 litri. Fiecare cu transmisii din casa. Lisa a.k.a. ca transpalet. Acum la sfaturi, eu zic sa bagi bani in altceva. Din ce ne-ai lasat sa aflam, eu cel putin inteleg ca nu ai tangenta(cunostinte) cu domeniul si nici un business plan bine pus la punct. O sa am eu nevoie de o autoutilitara si pentru mine este ok orice caroserie.Pur si simplu m-am gandit ca in loc sa stea cand nu o folosesc,sa pot prealua diverse marfuri si eventual sa o inchiriez. Cu mult timp in urma am fost pe comunitate cu TIR-ul si am lucrat si cu bursa,dar cu o autoutilitare de 3.5 nu am mai avut tangente si nu stiu ce caroserie ar fi mai ok,d.p.d.v de multifunctionalitate.Ma gandesc la prelata+lift deoarece oricum incarci pe volum la asa o greutate de incarcare mica. rumegus, on 29 martie 2019 - 07:16, said:
Lisa, liza, adica transpalet hidraulic. Cu prelata sau tabla, poate avea oblon, adica usa din spate coboara si urca, actionata hidraulic, poti urca si cobori marfa. Prelata e mai usoara, la nevoie o poti da jos, deschide pe lateral, sa incarci descarci marfa cu un stivuitor, macara. Dezavantaj, ca e mai usor de vandalizat, sa-ti fure din marfa, daca lasi masina incarcata in locuri dubioase. Oblonul hidraulic, cu sistemul de acctionare e destul de greu, scade mult greutatea marfii transportate. Acum tu poti stii ce ai de transportat, pe unde, doar tu poti stii daca merita, sau nu. Ok,deci liza = lisa oblon hidraulic = lift hidraulic ) Cu prelata si siguranta nu imi fac probleme,nu vreau sa fiu asta un criteriu.Pana la urma cine vrea sa intre,intra oricum. Asa ma gandeam si eu,incarcare/descarcare pe orice parte si faptul ca este mai usoara contribuie(oarecum) la greutatea adaugata de liftul hidraulic.Chiar si un lift hidraulic mic(jumate de lift) asigura o independenta si are si adauga si o greutate mai mice decat un lift intreg. Momentan incerc sa gasesc ce tip de caroserie ar fi mai multifunctionala. |
#12
Posted 29 March 2019 - 15:39
O prelata buna cu un sistem de intindere bun nu e mult mai usoara decat o inchidere cu fibra,toate marile forme de inchirieri au dube,nu prelate.
Nu ai spus unde o folosesti,daca e doar in Ro mai scapi de un cantar,daca vrei UE ,tine cont de balastul pe care il cari. |
#13
Posted 29 March 2019 - 15:53
bolo, on 29 martie 2019 - 15:39, said:
O prelata buna cu un sistem de intindere bun nu e mult mai usoara decat o inchidere cu fibra,toate marile forme de inchirieri au dube,nu prelate. Nu ai spus unde o folosesti,daca e doar in Ro mai scapi de un cantar,daca vrei UE ,tine cont de balastul pe care il cari. In Romania,dar nu o sa evit sa ies daca am curse. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users