Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Program de editare gratuit cu care sa pot face focus stacking

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Paulvw

Paulvw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 20.03.2008
Salut pe toti forumistii softpedia! De la inceput vreau sa spun ca sunt incepator dar imi place foarte mult fotografia ultra macro. De curand mi-am achizitionat doua obiective macro si ultra macro,Canon 100mm f2,8 si Laowa 2.5-5X Ultra-Macro 25mm f/2.8.  Ce program de editare gratuit cu care sa pot face focus stacking gasesc ?

#2
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,098
  • Înscris: 06.12.2012
Adică obiectivele, aparatul, luminile etc merită bani, dar software-ul nu?

Edited by bv01, 28 March 2019 - 09:52.


#3
Paulvw

Paulvw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 20.03.2008
Crezi ca merita sa cumpar un software profi pentru 10 fotografii cu gaze ?

#4
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Dupa ce faci alea 10 poze cu gaze, asa cum poti sa vinzi obiectivele superMACRO la SH, poate reusesti sa vinzi si licenta software.

Daca ai focus breathing, si aproape sigur ai, softwareul trebuie sa fie destul de destept incat sa faca zoom automat pt suprapunere exacta la nivel de subpixel.

Edited by loock, 28 March 2019 - 10:25.


#5
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,654