Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Asistenta in rampa - VW
#37
Posted 28 March 2019 - 09:50
#38
Posted 28 March 2019 - 11:21
Tyby, on 28 martie 2019 - 09:34, said: PS: pun pariu ca "barbatii adevarati" nu au nevoie nici de ABS, ca ei franeaza mai bine cand sunt "liberi"! Oricine franeaza mai bine fara ABS. Are un singur beneficiu si un efect pozitiv pe lunga durata: 1. ai control asupra directiei in timp ce franezi; cu atat mai mult daca ai si asr/esp; 2. uzura mai mica a anvelopelor. Nu crezi? Franeaza de la 100 cu abs, scoate siguranta de la ABS si mai franeaza o data. Apoi masoara diferenta. DaculScoril0, on 28 martie 2019 - 09:50, said: și d-aia schimbă ambreiajul odată pe an. |
#39
Posted 28 March 2019 - 11:22
Barbatii adevarati, cand stationeaza in rampa, deschid portiera si franeaza cu talpa pe asfalt ca aia din desene animate.
In plus, ii recunosti ca au tufa subrat si le put: gura si picioarele. |
#40
Posted 28 March 2019 - 11:49
Sirius: ia si citeste putin aici, lucrurile sunt ceva mai complexe decat pus / scos siguranta de la ABS.
https://en.wikipedia...m#Effectiveness In final eu nu am spus nimic de distanta. Am spus ca "un barbat adevarat nu are nevoie de ABS, ci franeaza mai bine fara" (ma rog, am spus ceva similar). PS: evident, era un ... "pamflet"! |
#41
Posted 28 March 2019 - 13:28
xcit, on 27 martie 2019 - 19:36, said:
asta e o banuiala a ta presupun, nici macar nu ai motorase pe spate, chestia o face pompa de abs, iti mai tine 3-4 sec frana pe toate rotile atunci cand stai in rampa, daca iei piciorul de pe frana pompa mai tine circa 3-4 sec dupa care elibereaza presiunea din etriere, cauta dupa hill hold control ca sa intelegi ce e ala. Eu nu am avut la Jetta mea fiind din 2008, neavand nici esp, pompa originala avea doar asr, dar schimband pompa cu alta cu esp am castigat si hhc unbrutus, on 27 martie 2019 - 23:27, said:
eu am explicat cum functioneaza AutoHold-ul in general, ce-i drept placand de la ipoteza ca majoritatea au frana de mana electronica Si AutoHold-ul foloseste mult aceasta frana de mana electronica, daca te pasioneaza subiectul, atasez documentul cu descrierea detaliata. Sau poate ii foloseste initiatorului, care se pare ca vrea aceasta functie neaparat ABSul si presiunea hidraulica e folosita in primele 3 minute, apoi se trece pe frana de mana electro... de ex. unbrutus, on 28 martie 2019 - 08:51, said:
tot nu ai inteles ca esti confuz, este? |
#42
Posted 28 March 2019 - 14:14
Tyby, on 28 martie 2019 - 09:34, said:
Unbrutuse, HSA-ul se bazeaza pe computerul si pompa de ABS si unul sau mai multi senzori de inclinare, si determina sistemul sa tina frana "calcata" o perioada scurta de timp (de obicei in jurul a 3 secunde) atunci cand simte ca masina se afla "in rampa". Functioneaza incepand cu valori relativ mici ale inclinarii, poate fi activa in ambele sensuri de mers (in functie de model), si elibereaza automat franele atunci cand simte miscare in sensul "opus" franei (cel mai des la mers inainte, pentru ca asta e modul cel mai frecvent de utilizare). Se explica clar functionarea... e un pic altfel decat isi imagineaza lumea ca e din cate vad eu. Si da, se implica, Rotile se elibereaza in urma altor calcule, nu de rotatie, ci de cuplu, se explica acolo al bundy ro, on 28 martie 2019 - 13:28, said:
NU confunda AH cu HHC. xcit, on 27 martie 2019 - 19:36, said:
iti mai tine 3-4 sec frana pe toate rotile atunci cand stai in rampa, daca iei piciorul de pe frana pompa mai tine circa 3-4 sec dupa care elibereaza presiunea din etriere, cauta dupa hill hold control ca sa intelegi ce e ala. |
#43
Posted 28 March 2019 - 14:42
unbrutus, on 28 martie 2019 - 14:14, said:
poate HHC e altfel, dar nu gasesc detaliile. De fapt, te înșeli complet, și tu și ei. Nu e nici pompa ABS, nu-s nici motorașe, ci apa e udă, și e udă permanent, nu doar 3 secunde. E la fel de relevant. Edited by alexcrist, 28 March 2019 - 14:43. |
#44
Posted 28 March 2019 - 14:56
Off, off, mai, mai ...
Quote
Brake actuator: An actuator is a device that converts an electrical signal into a physical movement. The brake actuator receives a signal from the ECU telling it to trigger the brakes. It then activates brake valves, sending brake fluid to the brakes to hold the vehicle in place, which keeps it from rolling back down the hill. In the case of a hybrid vehicle, the electric motor may be used in place of the brake to apply sufficient forward motion to the vehicle to keep it from rolling backward. Once the driver starts to accelerate, the torque sensors help the ECU to determine if the engine's torque is sufficient to overcome the traveling resistance (already calculated by the ECU). If it is, then the ECU sends a signal to the brake actuator telling it to turn off the brakes and let the car move. Ideally, the driver should be aware of none of this. The release of the brakes should be so smooth that the driver is unaware that brake force was still being applied after the brake had been released. Only later will the driver realize that he or she never once had to worry that the vehicle was going to slide back down the hill and collide with the car behind it. Driving safety is rarely this painless. De la pagina 2, sa nu va obositi! https://auto.howstuf...rt-control1.htm Si asta, pentru masteranzi: https://caradvice.as...h.EPMvAQLf.dpbs |
#45
Posted 28 March 2019 - 14:56
unbrutus, on 28 martie 2019 - 08:51, said:
tot nu ai inteles ca esti confuz, este? al bundy ro, on 28 martie 2019 - 13:28, said:
Frumos, dar zi si tu ca ti-am schimbat-o eu. NU confunda AH cu HHC. Cred ca tu nu stii, nu Xcit. |
#46
Posted 28 March 2019 - 15:02
alexcrist, on 28 martie 2019 - 14:42, said:
Asta deși ți-au detaliat destui cum funcționează. Si e ceva gresit ca am postat detaliile tehnice de la autohold? Mai ales ca scrie clar acolo ca include si aceasta asistenta la pornire in rampa... Chiar nu are nici o relevanta pt tine? E o discutie, in rest, deja i-am raspuns initiatorului (tot eu) la intrebarea stricta daca ACEA MASINA anume are sau nu aceasta functie, i-am verificat VINul, i-am dat raspunsul etc... xcit, on 28 martie 2019 - 14:56, said:
mai citeste colegu, vad ca n-ai gasit documentatie si totusi te contrazici, faci o mare confuzie, sistemele seamana ca nume, dar atat Daca tot esti asa informat, e chiar asa greu sa postezi si o sursa pt informatiile tale? Tyby, on 28 martie 2019 - 14:56, said:
Off, off, mai, mai ... De la pagina 2, sa nu va obositi! https://auto.howstuf...rt-control1.htm Si asta, pentru masteranzi: https://caradvice.as...h.EPMvAQLf.dpbs Si da, zice ca foloseste senzori de cuplu pt a elibera rotile, nu de rotatie... deci hai sa oftam mai putin si sa ne marginim la detaliile tehnice Attached Files |
|
#47
Posted 28 March 2019 - 15:06
pai ti-am explicat modul practic cum functioneaza, nu te impung dar te contrazici intruna pe o cu totul alta chestie fata de ce se vorbea, hhc nu e totuna cu auto hold. Iei piciorul de pe frana cand esti in panta si iti tine frana cuplata 3 sec, apoi o ia masina la vale inapoi, iar invers daca ai vale in fata si esti cuplat in marsariere la fel, iei piciorul de pe frana si iti tine 3 sec ca sa ai timp sa accelerezi si iti decupleaza franele. Mai mult de atat ce vrei, au mai spus si altii inclusiv al bundy care asta face la zeci de masini, dar tu nu vrei sa intelegi ca sunt 2 functii diferite. HHC nu are buton, se face automat de modulul abs, conditionat de pozitia masinii, panta sau nu
|
#48
Posted 28 March 2019 - 15:06
Cu cat caut mai mult, cu atat gasesc mai multe legaturi intre Hill Hold si autohold, aici se vede clar butonul de autohold si vorbeste tot de motorasele de la frana electronica, desi titlul zice "hill hold":
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cOcghySzs4c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#49
Posted 28 March 2019 - 15:06
Și un robot de bucătărie include și un cuțit, dar nu înseamnă că e același lucru. Și un motor electric propulsează o mașină, dar nu înseamnă că consumă și benzină. Nu orice sisteme care fac lucruri similare funcționează la fel.
Problema nu e că ceri informații, ci că te dai cu curu de pământ că tu ești deștept și alții proști, dar nici măcar nu realizezi (încă!) că vorbești de cu totul altceva. |
#50
Posted 28 March 2019 - 15:11
off, offf, mai, mai ... ia si cauta, eu ti-am spus cum functioneaza, care sunt caracteristicile, restul iti spun ca nu e acelasi lucru HSA cu Auto-Hold (si NU e), tu nu si nu, Batman!
Quote
The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When you brake your car to a stop, Auto Hold keeps the braking pressure you last applied. You can take your foot off the brake pedal and all four wheel brakes will stay on. If the ABS wheel speed sensors detect any rolling, the braking force is automatically increased until your car comes to a standstill again. This may be the case if, for example, you brake gently to a stop on a hill. As soon as you press the accelerator again and, in the case of manual gearboxes, release the clutch, Auto Hold reduces the braking pressure again. https://www.volkswag...vring/auto-hold In plus: Quote
he hill-hold function became standard for Porsche when single- and dual-clutch transmissions like the Porsche Doppelkupplung (PDK) found their way out of their racing vehicles and into street cars. Although shifts feel automatic, inside the PDK is a full-blooded manual transmission with two computer-operated clutches, unlike a normal automatic transmission with a torque converter that connects the engine to the transmission and slips when at idle speed (and keeps the car from rolling back on moderate inclines). Heading-up-a-hill So, when the PDK-equipped car comes to a stop, the computer disengages the clutch, effectively putting the car into neutral -- and if the car is on a hill (because it is technically a manual transmission) it will roll (either forwards or backwards). With the hill-hold function, the car recognizes if the car is going to roll and applies the brakes when the footbrake is released. Once the technology was developed for the PDK, it was natural for the company to include it on Porsche's manual-transmission cars. The Cayenne was the first, and the Cayman and Carrera sports cars followed soon after. PS: tot de la VW de pe site, ca sa nu fie vreo discutie. Quote
Auto Hold is an extension of our electronic parking brake system PPS: ce ai pus tu mai sus este chestia aia clasica: HSA facut manual, de catre mataluta, cu frana electro-mecanica. Adica - pe romaneste - "tragi" frana de mana in panta. HSA face el automat asta, nu mai muncesti mataluta, numa' ca o face cu ABS, ECU etc. Si NU cu frana electro-mecanica. |
#51
Posted 28 March 2019 - 15:19
xcit, on 28 martie 2019 - 15:06, said:
pai ti-am explicat modul practic cum functioneaza, nu te impung dar te contrazici intruna pe o cu totul alta chestie fata de ce se vorbea, hhc nu e totuna cu auto hold. Mi-am luat din timpul meu sa ii verific VINul. Acum discutam despre autohold versus hill hold assist, care tie ti se par 2 lucruri COMPLET diferite (sau altui coleg, nu conteaza). La mine, daca decodez VINul, apare fix ca si la Jetta: UG6 Hill start assist: Hill hold control si te asigur ca am AutoHold scris pe buton. Desi nu apare nimic altceva din decodarea VINului Ma rog, la Jetta scria UG1 Hill start assist: Hill hold control Asa cum vezi si aici, autoholdul include aceasta functie, deci nu, nu putem spune ca nu e chiar nici o legatura: https://www.volkswag...vring/auto-hold xcit, on 28 martie 2019 - 15:06, said:
HHC nu are buton, se face automat de modulul abs, conditionat de pozitia masinii, panta sau nu alexcrist, on 28 martie 2019 - 15:06, said:
Problema nu e că ceri informații, ci că te dai cu curu de pământ că tu ești deștept și alții proști, dar nici măcar nu realizezi (încă!) că vorbești de cu totul altceva. Mai mult decat sa cer de vreo 3 ori sa se posteze info si despre HHC macar asa cum am postat eu despre Autohold ce puteam face? Hai sa te vedem, ca vad ca esti f agresiv in aprecieri, te ascult sa nu mai gresesc pe viitor. Intre timp, continui sa nu gasesc nimic despre HHC, dar cand caut HHC si VW, gasesc doar AutoHold. Asa cum vezi... ca am tot postat linkuri si date. Tyby, on 28 martie 2019 - 15:11, said:
off, offf, mai, mai ... ia si cauta, eu ti-am spus cum functioneaza, care sunt caracteristicile, restul iti spun ca nu e acelasi lucru HSA cu Auto-Hold (si NU e), tu nu si nu, Batman! intre timp, ai postat si tu dupa cum vezi, acelasi link ca si mine, si anume cu... AutoHold. Deci? |
|
#53
Posted 28 March 2019 - 15:24
Tyby, on 28 martie 2019 - 15:11, said:
PPS: ce ai pus tu mai sus este chestia aia clasica: HSA facut manual, de catre mataluta, cu frana electro-mecanica. Adica - pe romaneste - "tragi" frana de mana in panta. HSA face el automat asta, nu mai muncesti mataluta, numa' ca o face cu ABS, ECU etc. Si NU cu frana electro-mecanica. Ce am pus eu lucreaza si cu ABS si cu frana electromecanica. Doar ca Jetta nu are aceasta frana. Acum ai introdus o noua variabila, HSA, probabil HHC, ok, nu face nimic in plus PESTE autohold, ci invers, masinile cu autohold incorporeaza si asa ceva. Pt ca autohold e un sistem mai avansat. Vezi atasat inca o captura din document, pt ca e clar ca nu il va citi nimeni, ci doar vor continua contrazicerile... xcit, on 28 martie 2019 - 15:21, said:
ok, eu m-am retras ca sa nu te mai supar E chiar asa greu sa mentionezi o sursa? atata tot am cerut. In rest, repet, dintre noi astia toti suparati aici, initiatorului doar unul din noi i-a raspuns la intrebarea lui saracu... dar tot voi va suparati Attached FilesEdited by unbrutus, 28 March 2019 - 15:26. |
#54
Posted 28 March 2019 - 15:26
Eu am Hill Start Assist pe masina si pot spune ca frana ramane activa cca 2 secunde dupa ce ridic piciorul de pe pedala. Dupa doua secunde, se dezactiveaza, indiferent daca apas vreo pedala sau nu
AutoHold (din ce am citit) tine masina stationara in rampa pana la apasarea acceleratiei (sau ambreiajului). Deci frana sta activa o perioada nedefinita. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users