Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferaþi: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Problema Passat

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Atasez urmatorul video:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2Kn2J2HNbhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Stie cineva ce poate fi? Masina nu a prezentat niciun simptom inainte. Este vorba de un Passat 2009, 2.0 140 cp cbab, automat.

Poate fi din cheie? Sa se fi desincronizat? Cheia cu care am incercat este functionala, am verificat o cu un asa zis aparat de frecvente.

Nu am avut posibilitatea sa pun astazi tester pe ea.

Dupa cateva incercari de a o porni am sesizat ca nici nu se mai incuie, descuie de pe cheie.

Multumesc!

#2
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Poate e bateria pe moarte, incearca cu alta baterie sau verifica daca mai este buna.

#3
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Bateria e de cateva luni pe masina. Merg lumini, claxon etc. Plus ca este verde acel indicator pe baterie.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,831
  • Înscris: 01.11.2005
Tind sa cred o problema intre imobilizator si cheie. Nu recunoaste cheia imobilizatorul. Porneste motorul cateva secunde si apoi se opreste. Daca clipeste martorul cheita in bord, cheia nu este recunoscuta.

Edited by tehnics, 25 March 2019 - 00:21.


#5
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Ce ar fi de facut? Sa incerc si cu cheia de rezerva? Tin sa precizez ca cheia cu care am incercat in video a fost verificata de un baiat cu un asa zis aparat, dar nu prea pot sa am incredere, a fost tot ce am putut face duminica seara.
Ideea e ca cheia ar lucra, cu toate acestea e posibil ca aceasta sa se fi desincronizat? Important ar fi sa pot porni masina si sa o iau de acolo.

#6
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Zice ca e o eroare cu frana de parcare si cu ESP. Cum ati ajuns la cheie si la imobilizator ?

#7
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,831
  • Înscris: 01.11.2005
Aparatul ala iti arata daca cipul e bun sau nu, dar nu iti spune daca codul dat de cip este recunoscut de IMO. La tine acolo-i problema: codul dat de chip nu este recunoscut de imobilizator....
Incearca si cu cheia de rezerva. Daca functioneaza, fa-ti o copie.

 Paz, on 25 martie 2019 - 00:44, said:

Zice ca e o eroare cu frana de parcare si cu ESP. Cum ati ajuns la cheie si la imobilizator ?
Eu nu vad si nu stiu ordinea martorilor in bord ca e filmat din avion. Dar nu am auzit pana acum o masina sa se opreasca motorul la 2 secunde dupa ce l-ai pornit pentru ca ai o eroare la ESP.

L.E. Acum am vizionat clipul direct din Youtube in full screen. Intr-adevar scrie de eroare la ESP si problema cu frana. Aia nu o vazusem prima data....Ciudat sa opreasca motorul din cauza asta dar nu exclus.

Trebuie pusa diagnoza si vazut ce erori are stocate.

Edited by tehnics, 25 March 2019 - 00:49.


#8
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
In bord zice "Parking brake error. Owner's manual". Si pe urma spune "ESP error". Dar initiatorul bineinteles ca nu e fraier sa spuna si pt cei care nu vad. In afara de asta, mie mi se pare ca nici nu-i porneste, ceea ce mi se pare un pic diferit de a i se opri dupa 2 secunde.

#9
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Maine sper sa pot gasi pe cineva sa vina cu un tester unde este masina.

Am mai citit de probleme facute de pompa de abs, practic acei martori sunt specifici pompei se abs, insa in 90% cazuri nu cauzeaza incapacitatea de a conduce masina.

Edit: Imi cer scuze pentru video, insa la mine merge si se vede perfect absolut tot, nu stiu unde este problema in ceea ce priveste video-ul.

Din punctul meu de vedere masina porneste pentru acele 2, 3 secunde sau cel putin asa mi se pare mie. Ideea e ca baterie e ok, iar alternatorul invarte, asta ca o mica paranteza.

Edited by arvatu, 25 March 2019 - 01:01.


#10
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

 arvatu, on 25 martie 2019 - 01:00, said:

Imi cer scuze pentru video, insa la mine merge si se vede perfect absolut tot, nu stiu unde este problema in ceea ce priveste video-ul.
Nu e nici o problema, doar ca e facut cu picioarele, atata tot.
In teorie acum baietii ar trebui sa faca pe detectivii, sa te traga de limba, cine stie ce ai facut cu masina si ar fi util de stiut, si asa mai departe.
Eu as pleca de la informatiile date de masina. As elimina erorile alea si pe urma as mai vedea. Ceva imi spune ca erorile le ai mai demult, faptul ca nici nu le pomenesti.

#11
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Masina asta e verificata pe vcds o data la doua, trei luni. Mi se pare ca te aprinzi cam repede fara motiv si ar fi frumos sa parasesti discutia daca nu ai de gand sa lansezi si comentarii constructive.

#12
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
A pai daca e verificata pe VCDS e buna. Dar erorile de care nici n-ai pomenit cand au aparut ? Posted Image

Discutia, daca vrei sa alegi tu cine sa participe la ea, fa-ti-o pe feisbuc.

#13
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Tocmai pentru toate acele erori e pus video-ul, toate au aparut in acelasi timp. E greu de inteles..

#14
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Ah, trebuie sa le intelegem ??? Te doare mana sa scrii ? Unii nici nu le-au vazut.

Deci sa ne intelegem. Ti-au aparut erorile in momentul in care nu ti-a mai functionat masina ?

#15
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Astazi am pornit masina, rece fiind, a pornit perfect fara sa ia nicio eroare, am mers cu ea cativa km si am parcat-o unde aveam treaba in jur de doua ore. Cand a venit momentul sa plec au aparut toate acele erori+ incapacitatea de a porni. Pe langa asta dupa cateva incercari de a o porni cheia mea nu a mai functionat nici pentru incuiat/descuiat. Un fenomen ciudat care ma duce cu gandul la cheie, desi cauzele pot fi multe.

Acum am fost din nou la ea sa incerc si am mai observat un lucru care imi intareste convingerea: la Passat cand se introduce cheia in contact are doua pozitii, prima care deblocheaza imobilizatorul si e semnalata cu un martor galben in bord si a doua un contact ca la orice masina. La a mea in prima pozitie nu mai apare acel martor galben legat de deblocarea volanului.

Maine incerc cu cea de-a doua cheie pentru ca maine ajunge in bucuresti unde sunt acum, iar apoi indiferent de concluzie voi face un scan.

Edited by arvatu, 25 March 2019 - 02:48.


#16
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 29.09.2006

 arvatu, on 25 martie 2019 - 02:47, said:

Acum am fost din nou la ea sa incerc si am mai observat un lucru care imi intareste convingerea: la Passat cand se introduce cheia in contact are doua pozitii, prima care deblocheaza imobilizatorul si e semnalata cu un martor galben in bord si a doua un contact ca la orice masina. La a mea in prima pozitie nu mai apare acel martor galben legat de deblocarea volanului.

Corect. Si indicat ar fi sa astepti sa se stinga "volanul" la prima pozitie si apoi o impingi pentru a doua pozitie. Altfel e posibil sa ti se faca "volanul'' rosu, iti da eroare de la imobilizator si iti taie alimentarea.

#17
arvatu

arvatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 05.01.2012
Stiu, de obicei bag cheia astept sa se stinga volanul galben, iar apoi bag cheia in continuare pentru punerea contactului total. In schimb aseara am observat ca acel volan galben din prima pozitie mie nu mi mai aparea in bord deloc.

#18
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,099
  • Înscris: 09.01.2007
Pentru ca am avut fix motorizarea, fara sa vad clipul arunc my 2c: modelul asta are probleme cu butonul de frana de mana si cu coloana de directie (defect care duce la imobilizare).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate