Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema Passat
Last Updated: Mar 28 2021 14:07, Started by
arvatu
, Mar 24 2019 23:42
·
0
#1
Posted 24 March 2019 - 23:42
Atasez urmatorul video:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2Kn2J2HNbhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Stie cineva ce poate fi? Masina nu a prezentat niciun simptom inainte. Este vorba de un Passat 2009, 2.0 140 cp cbab, automat. Poate fi din cheie? Sa se fi desincronizat? Cheia cu care am incercat este functionala, am verificat o cu un asa zis aparat de frecvente. Nu am avut posibilitatea sa pun astazi tester pe ea. Dupa cateva incercari de a o porni am sesizat ca nici nu se mai incuie, descuie de pe cheie. Multumesc! |
#2
Posted 25 March 2019 - 00:03
Poate e bateria pe moarte, incearca cu alta baterie sau verifica daca mai este buna.
|
#3
Posted 25 March 2019 - 00:14
Bateria e de cateva luni pe masina. Merg lumini, claxon etc. Plus ca este verde acel indicator pe baterie.
|
#4
Posted 25 March 2019 - 00:20
Tind sa cred o problema intre imobilizator si cheie. Nu recunoaste cheia imobilizatorul. Porneste motorul cateva secunde si apoi se opreste. Daca clipeste martorul cheita in bord, cheia nu este recunoscuta.
Edited by tehnics, 25 March 2019 - 00:21. |
#5
Posted 25 March 2019 - 00:25
Ce ar fi de facut? Sa incerc si cu cheia de rezerva? Tin sa precizez ca cheia cu care am incercat in video a fost verificata de un baiat cu un asa zis aparat, dar nu prea pot sa am incredere, a fost tot ce am putut face duminica seara.
Ideea e ca cheia ar lucra, cu toate acestea e posibil ca aceasta sa se fi desincronizat? Important ar fi sa pot porni masina si sa o iau de acolo. |
#6
Posted 25 March 2019 - 00:44
Zice ca e o eroare cu frana de parcare si cu ESP. Cum ati ajuns la cheie si la imobilizator ?
|
#7
Posted 25 March 2019 - 00:46
Aparatul ala iti arata daca cipul e bun sau nu, dar nu iti spune daca codul dat de cip este recunoscut de IMO. La tine acolo-i problema: codul dat de chip nu este recunoscut de imobilizator....
Incearca si cu cheia de rezerva. Daca functioneaza, fa-ti o copie. Paz, on 25 martie 2019 - 00:44, said:
Zice ca e o eroare cu frana de parcare si cu ESP. Cum ati ajuns la cheie si la imobilizator ? L.E. Acum am vizionat clipul direct din Youtube in full screen. Intr-adevar scrie de eroare la ESP si problema cu frana. Aia nu o vazusem prima data....Ciudat sa opreasca motorul din cauza asta dar nu exclus. Trebuie pusa diagnoza si vazut ce erori are stocate. Edited by tehnics, 25 March 2019 - 00:49. |
#8
Posted 25 March 2019 - 00:54
In bord zice "Parking brake error. Owner's manual". Si pe urma spune "ESP error". Dar initiatorul bineinteles ca nu e fraier sa spuna si pt cei care nu vad. In afara de asta, mie mi se pare ca nici nu-i porneste, ceea ce mi se pare un pic diferit de a i se opri dupa 2 secunde.
|
#9
Posted 25 March 2019 - 01:00
Maine sper sa pot gasi pe cineva sa vina cu un tester unde este masina.
Am mai citit de probleme facute de pompa de abs, practic acei martori sunt specifici pompei se abs, insa in 90% cazuri nu cauzeaza incapacitatea de a conduce masina. Edit: Imi cer scuze pentru video, insa la mine merge si se vede perfect absolut tot, nu stiu unde este problema in ceea ce priveste video-ul. Din punctul meu de vedere masina porneste pentru acele 2, 3 secunde sau cel putin asa mi se pare mie. Ideea e ca baterie e ok, iar alternatorul invarte, asta ca o mica paranteza. Edited by arvatu, 25 March 2019 - 01:01. |
#10
Posted 25 March 2019 - 01:10
arvatu, on 25 martie 2019 - 01:00, said: Imi cer scuze pentru video, insa la mine merge si se vede perfect absolut tot, nu stiu unde este problema in ceea ce priveste video-ul. In teorie acum baietii ar trebui sa faca pe detectivii, sa te traga de limba, cine stie ce ai facut cu masina si ar fi util de stiut, si asa mai departe. Eu as pleca de la informatiile date de masina. As elimina erorile alea si pe urma as mai vedea. Ceva imi spune ca erorile le ai mai demult, faptul ca nici nu le pomenesti. |
|
#11
Posted 25 March 2019 - 01:45
Masina asta e verificata pe vcds o data la doua, trei luni. Mi se pare ca te aprinzi cam repede fara motiv si ar fi frumos sa parasesti discutia daca nu ai de gand sa lansezi si comentarii constructive.
|
#12
Posted 25 March 2019 - 02:07
A pai daca e verificata pe VCDS e buna. Dar erorile de care nici n-ai pomenit cand au aparut ?
Discutia, daca vrei sa alegi tu cine sa participe la ea, fa-ti-o pe feisbuc. |
#13
Posted 25 March 2019 - 02:18
Tocmai pentru toate acele erori e pus video-ul, toate au aparut in acelasi timp. E greu de inteles..
|
#14
Posted 25 March 2019 - 02:24
Ah, trebuie sa le intelegem ??? Te doare mana sa scrii ? Unii nici nu le-au vazut.
Deci sa ne intelegem. Ti-au aparut erorile in momentul in care nu ti-a mai functionat masina ? |
#15
Posted 25 March 2019 - 02:47
Astazi am pornit masina, rece fiind, a pornit perfect fara sa ia nicio eroare, am mers cu ea cativa km si am parcat-o unde aveam treaba in jur de doua ore. Cand a venit momentul sa plec au aparut toate acele erori+ incapacitatea de a porni. Pe langa asta dupa cateva incercari de a o porni cheia mea nu a mai functionat nici pentru incuiat/descuiat. Un fenomen ciudat care ma duce cu gandul la cheie, desi cauzele pot fi multe.
Acum am fost din nou la ea sa incerc si am mai observat un lucru care imi intareste convingerea: la Passat cand se introduce cheia in contact are doua pozitii, prima care deblocheaza imobilizatorul si e semnalata cu un martor galben in bord si a doua un contact ca la orice masina. La a mea in prima pozitie nu mai apare acel martor galben legat de deblocarea volanului. Maine incerc cu cea de-a doua cheie pentru ca maine ajunge in bucuresti unde sunt acum, iar apoi indiferent de concluzie voi face un scan. Edited by arvatu, 25 March 2019 - 02:48. |
|
#16
Posted 25 March 2019 - 08:43
arvatu, on 25 martie 2019 - 02:47, said:
Acum am fost din nou la ea sa incerc si am mai observat un lucru care imi intareste convingerea: la Passat cand se introduce cheia in contact are doua pozitii, prima care deblocheaza imobilizatorul si e semnalata cu un martor galben in bord si a doua un contact ca la orice masina. La a mea in prima pozitie nu mai apare acel martor galben legat de deblocarea volanului. Corect. Si indicat ar fi sa astepti sa se stinga "volanul" la prima pozitie si apoi o impingi pentru a doua pozitie. Altfel e posibil sa ti se faca "volanul'' rosu, iti da eroare de la imobilizator si iti taie alimentarea. |
#17
Posted 25 March 2019 - 08:50
Stiu, de obicei bag cheia astept sa se stinga volanul galben, iar apoi bag cheia in continuare pentru punerea contactului total. In schimb aseara am observat ca acel volan galben din prima pozitie mie nu mi mai aparea in bord deloc.
|
#18
Posted 25 March 2019 - 10:06
Pentru ca am avut fix motorizarea, fara sa vad clipul arunc my 2c: modelul asta are probleme cu butonul de frana de mana si cu coloana de directie (defect care duce la imobilizare).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users